Mitä on pettäminen hmm siinäpä kysymys...
Kuka ottaa jo herneet nenään poskisuudelmasta...
Minäpä hyväksyn ukkoni menemiset jopa "vieraissa käymisen" jos vain tiedän etukäteen...
Valehtelu on mulle pettämistä...No nii nyt moni ajattelee sairas muija heh heh...
Ite olen kova pieneen flirttiin se kohottaa itsetuntoa kummasti että muillekin kelpaisin:)
Mutta en petä...Kaiketi vanha sanonta pitää paikkansa Katsoa saa mutta ei koskea...
Muistakaa ihmiset se kaikkea hyvää kaikille ja onnea elämässänne...
missä menee pettämisen raja
4
1037
Vastaukset
- jode
meillä on ollut mieheni kanssa alusta asti selvä että kertoilimme mitä oli viikon lopun ravintola reissuillamme häslänneet. olin silloin vielä niin nuori että kyläilin koti kylillä viikonloppuisin.
totuus ei tuntunut koskaan niin pahalta kun kuuli sen asian suoraan toiselta ja siitä onkin tullut meidän suhteen ehto: Pettäminen oli toisen kanssa sänkyyn meneminen ja seksin harrastaminen, muu sallittua jos se ei tapahtunut toisen nokan alla . - normaali
Hellien tunteiden näyttäminen muille kuin omille lapsille tai puolisoilleen on jo pettämistä. Siinä petetään toisen luottamus parisuhteeseen.
Tosin tällä palstalla ei taida olla montaa jotka eivät hyväksy edes suutelua toisten kanssa, mutta sepäs on tietty jokaisen parisuhteen sisäinen asia. - katja`
meillä myös pettäminen on sitä mitä tekee salaa toiselta...junailee ja kieroilee omaksi eduksi...
pientä vipinää kaipaa jokainen...meillä sitä ei sa tehdä toisen nenän alla ja hiNkkaaminen ja puNpaaminen on sitten jo pettämistä =)) - Minna
..kulkee mielestäni siinä, mikä satuttaa kumppania. Kaikki toiseen sukupuoleen kohdistuva kanssakäyminen yms. on pettämistä, jos se loukkaa/satuttaa kumppaniasi. Jos tätä ajatusta on hankala mieltää, niin ota ajatusmalliksesi tämän tyylinen: älä tee kumppanillesi mitään sellaista, mitä et haluaisi rakkaasi tekevän sinulle. Syy siihen, miksi käytän sanaa "rakkaasi" sanan "kumppani" sijaan on se, että jotkut pettäjät eivät paljoakaan välitä kumppanistaan, puhumattakaan siitä, että rakastaisivat häntä. He ovat kuitenkin varmasti joskus tunteneet suuria tunteita jotakin henkilöä kohtaan. Sen takia on paras kuvitella niin päin, että ei tee sellaista, mitä ei haluaisi tämän RAKKAAN (jota kohtaan on/on ollut tunteita) tekevän sinulle. Sitten vain asetat mielessäsi kumppanisi ja "rakkaan" vierekkäin, niin, että ne ovat yksi ja sama. Älä tee kumppanillesi sellaista, mitä et haluaisi rakkaasi tekevän sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335117Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194161- 583783
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513510
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413235Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42687Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232396
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377