Olen miettinyt pitkään että miten saisi parhaiten käsivarsien karvat poistettua?
Karvani eivät ole mitenkään kauhean tummat, mutta aika pitkät. En haluasi käyttää höylää, koska siitä jäisi ruma sänki, mitä en todellakaan käsiini tahdo! Hoitoihin en aio turvautua, kotikonstit saavat nyt kelvata.
Mikä olisi paras keino, jos haluaa käsivarren karvan irti juurineen?
Käsikarvojen poistosta
3
848
Vastaukset
- Rinnu
No höylästä ei itseasiassa jää kamalaa sänkeä, jos vedät höylää karvan kasvusuunnan vastaisesti...(eli pikkusormi->peukalo-suuntaisesti koko käden matkan.)
Juurineen et saa karvoja pois muuta kun vahalla, joka sattuu ja on aika hankalaa ilman avustusta.
Yksi vaihtoehto on myös karvanpoistovaahto, (esim. Veet) joka suihkutetaan iholle, annetaan vaikuttaa n 10minuuttia ja huuhdellaan pois. Uudestaan kasvava karva on pehmeää ja kädet pysyvät kyllä sileinä vähintään viikon. - pehmee ja silee käsi, ilman...
Tosta "käsikarvat irti juurineen" en tiedä, mutta minulla on ainakin tehonnut todella sellainen systeemi, et ku leikkaan käsikarvat höylällä, ni teen sen aina suihkun jälkeen, jolloin kädet on ollu siel suihkus lämpimäs vedes, en tiä, jostain luin et kannattaa eka "lämmitellä" käsiä lämpimällä vedellä, ennenku höylää karvat pois. No kuiteski...sen jälkeen laitan jotain vaahtoo, vaikka isäni partavaahtoo käsille, sit leikkaan. Kädet jää TODELLA sileeks ja pehmosiks. Ei enää kuiviks ja koviks. "lämmittely" autto.
- käsi karvaton
minä olen ajanut ihan vaan höylällä ja käyttänyt runsaasti vaahtoa...mutta höylä ei saa olla tylsä....eikä siitä mitään pahaa sänkeä tule,siskoni ajelee myös=)voithan ajella kätesi vaikka kahden-kolmen päivän välein,ei se niin kova homma ole=)ainakaan minulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788