MIEHENI

miss beauty

Juo kaljaa miesporukassa viikonloppuisin, pelaa tietokonepeliä pari tuntia viikossa, on auto- ja moottoripyörätallissa lähes joka viikko, viettää aikaa netissä, on huono kokki, vaatii naiselta liikaa, on ylipätevä(puhuu 5 kieltä ja noksulla työ), esiintyy itsevarmasti, haluaa tanssia, tietää mukamas enemmän kuin minä, jne.

Olen kyllästynyt tälläiseen.

Nostanko kytkintä?

7

766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

Sinuna nostaisin kytkintä ja painasin kaasua niin ettei näkyis edes perävaloja..varsinkaan jos teillä ei ole vielä lapsia..ajatteleppas.. sitten miehesi vasta liitelis siellä sun täällä ja sinä 'itkisit' kotonasi elämäsi kurjuutta..

• Niiniin

Mutta ei tuommosta kukaan jaksa!KOska jos teilla ei ole aikaa toisillenne ja han tuntuu aliarvioivan /vaheksyvan sinua niin kylla mina sinuna lahtisin... Mulle riittaisi syyksi jo tuo ensimmainen kaljottelu !Mutta keskustele miehen kanssa ensiksi ja sano mita ajattelet ja mita olet tuuminnut etta meinaat haipya jos tilanne ei muutu niin parempaa etsimaan

• kysymys

Rakastatko sinä miestäsi > kyllä = yritä kestää, kyllä aika rauhoittaa.
      > et = Ala menee.

• Vaimo

Juo munkin mies kaljaa siihen tahtiin että välillä ottaa päähän.Yhdessä on oltu kohta 20 vuotta,kyllä siinä ajassa on meillä eroja ym.ollut,mutta jostain kumman syystä aina on yhteen palattu.Kun mun mies tulee duunista niin se on noin 8tuntia tietsikalla,mutta ompahan kotona vaikka lievästi muissa maailmoissa.Kyllä se siitä teilläkin lähtee parempaan suuntaan menemään,aika näyttää? Onnea kuitenkin.:)

• Nice

Tuo on kyllä AIKA paska homma!
        Miehet ovat tuollaisia!
        Jos se on koko aika ryyppäilyy,
        minä sanon että huh-hu!
        Sinuna minä jättäisin sen, kun
        sillä ei ole aikaa sinuun!Pelaa kaiket päivät,ryyppää,on kavereitten kanssa,mutta
        entä sinä?
        Jos teillä ei ole lapsia,niin minä sanoisin:
        "Voi luoja,eikö sinulla ole aikaa minuun? Jos ei ole, niin MINÄ lähden!"
        Voi jestas noita miehiä,milloinkohan ne tajuaa?

• Just
        Nice kirjoitti:

Tuo on kyllä AIKA paska homma!
        Miehet ovat tuollaisia!
        Jos se on koko aika ryyppäilyy,
        minä sanon että huh-hu!
        Sinuna minä jättäisin sen, kun
        sillä ei ole aikaa sinuun!Pelaa kaiket päivät,ryyppää,on kavereitten kanssa,mutta
        entä sinä?
        Jos teillä ei ole lapsia,niin minä sanoisin:
        "Voi luoja,eikö sinulla ole aikaa minuun? Jos ei ole, niin MINÄ lähden!"
        Voi jestas noita miehiä,milloinkohan ne tajuaa?

Taas nähdään maanantaiaamun pelinrakentamista parhaillaan. Oikeastaan on säälittävää edes kysyä mitään neuvoja neuroottisilta palstalaisilta.

• Nalle

enää pätkääkään.
      Pistä ukko pihalle tai lähde itse.
      Haloo!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      4
      2726
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe