Taustakuva taulukon solualueelle?

Onko mahdollista!

Onko mahdollista asetaa taustakuva *taulukon tekstin taakse* tietylle solualueelle (ilman kuvan photoshop-editoimista läpinäkyväksi). Koko taulukkoon moinen kyllä onnistuu.

1

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta voit tehdä ton piirtovalikon objekteilla ja liittää siihen kuvan ja kirjoittaa siihen tekstiä ihan normaalisti tai linkittää tekstin muualta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      20
      5534
    2. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3748
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      548
      2080
    4. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      142
      1729
    5. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      155
      1626
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      600
      1556
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      121
      1506
    8. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      217
      1447
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      49
      1179
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      76