Ulkonäkö

Viime päivinä palstalla riehuneesta ulkonäkökeskustelusta voi vetää kaksi johtopäätöstä joista ensimmäinen on sellainen, että te olette joko rumia tai sitten teillä ei ole itsetuntoa ollenkaan. Tai sitten sekä että.
Mitä merkitystä sillä on mitä joku sanoo.

http://www.youtube.com/watch?v=YcX0u9A178Y


"Noh, omapahan on pikku ongelmanne"


MarttyyriMallari-TTt

24

1408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et olisi

      itse juuri se ulkonäkökeskustelun lietsoja. Sattumalta pois juuri samaan aikaan?

    • cookos

      paitsi on sellainenkin ääliö tullut vastaan, voi ressukkaa ja on vielä mies. Totisella naamalla puhuu suurelle yleisölle...

      Kait mä jotenkin oon kaunus, kosk tykkäävät mua katella. Vai mistä se vois johtua..? Miks naista katsotaan? Onko hän aina hyvännäköinen...?

      • kaikki naiset eivät ole hyvän näköisiä vaikka niin itse luulevatkin :)


        "Itsekehu ei ainakaan ole kaunista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kaikki naiset eivät ole hyvän näköisiä vaikka niin itse luulevatkin :)


        "Itsekehu ei ainakaan ole kaunista"


        MarttyyriMallari-TTt

        haluan kiittää sinua tavasta puhutella nimellä, olen siitä ihan otettu, tuntuu hyvältä, spesiaalilta :)...
        Mutta, tuo hyvänäköisyys, ei varmasti kaikki naiset olekaan hyvännäköisiä, hyvin pinnallinen nainen, vaikka oliskin missi, saattais olla ei hyvännäköinen, voi olla kaunis..

        Mua jäädään vaan tuijottamaan ja olenko sitten ujohko, jos se viehättää miehiä..ja naisiakin. Minusta on ihanaa tuottaa tuollaisia tilanteita, nautin niistä.


      • cookos kirjoitti:

        haluan kiittää sinua tavasta puhutella nimellä, olen siitä ihan otettu, tuntuu hyvältä, spesiaalilta :)...
        Mutta, tuo hyvänäköisyys, ei varmasti kaikki naiset olekaan hyvännäköisiä, hyvin pinnallinen nainen, vaikka oliskin missi, saattais olla ei hyvännäköinen, voi olla kaunis..

        Mua jäädään vaan tuijottamaan ja olenko sitten ujohko, jos se viehättää miehiä..ja naisiakin. Minusta on ihanaa tuottaa tuollaisia tilanteita, nautin niistä.

        sinun nimesi on oikeastikin cookos? No, hauska tutustua cookos ja olen samaa mieltä kanssasi siitä että on hauska olla huomion keskipisteenä.


        "Erityisesti minua ilahduttaa se että olemme täällä samasta syystä :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinun nimesi on oikeastikin cookos? No, hauska tutustua cookos ja olen samaa mieltä kanssasi siitä että on hauska olla huomion keskipisteenä.


        "Erityisesti minua ilahduttaa se että olemme täällä samasta syystä :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        huomata toisinaan yhteneväisyyksiä jonkun kanssa, edes hitusen..voi jopa pelastaa päivän. Niin, sitten en ole oikeesti cookos, muuten olisi hieno nimi, voisin olla cookos, jos muuttaisin nimeni, hyvä ajatus..vaan tuskin muutan.

        Tänään koin kyllä huomiotakin, uudelta henkilöltä, on se mukavaa..olla esimerkkinä. Ja halusi ehdottomasti, että olen hänelle esimerkkinä :)
        Surullista, mutta totta, heti jos alkaa kuvittelemaan itsestään jotain parempaa, naaman ilme ja olemus muuttuu, ja et ole enää hyvännäköinen. Kasvoile tulee ylimielinen ilme.

        Samasta syystä..et tiedä mun syytä, vai tunnetko mut? Et voi tuntea ja jos niin olisikin, en enää välitä..


      • cookos kirjoitti:

        huomata toisinaan yhteneväisyyksiä jonkun kanssa, edes hitusen..voi jopa pelastaa päivän. Niin, sitten en ole oikeesti cookos, muuten olisi hieno nimi, voisin olla cookos, jos muuttaisin nimeni, hyvä ajatus..vaan tuskin muutan.

        Tänään koin kyllä huomiotakin, uudelta henkilöltä, on se mukavaa..olla esimerkkinä. Ja halusi ehdottomasti, että olen hänelle esimerkkinä :)
        Surullista, mutta totta, heti jos alkaa kuvittelemaan itsestään jotain parempaa, naaman ilme ja olemus muuttuu, ja et ole enää hyvännäköinen. Kasvoile tulee ylimielinen ilme.

        Samasta syystä..et tiedä mun syytä, vai tunnetko mut? Et voi tuntea ja jos niin olisikin, en enää välitä..

        sanotaan näin että kyllä susi lampaan tuntee :)
        Sinähän sanoit tulleesi tänne ärsyttämään ja entisenä koulukiusaajana voisin antaa sinulle monenlaisia vinkkejä.
        Esimerkiksi ylimielinen käytös on yksi parhaista tavoista saada muut suunniltaan.

        Palstalaiset ovat niin heikolla itsetunnolla varustettu, että ei niistä ole oikein vastusta
        minulle. He tosin saattavat älähtää jos joku nainen rupeaa ryttyilemään.


        "Jään odottamaan siirtoasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sanotaan näin että kyllä susi lampaan tuntee :)
        Sinähän sanoit tulleesi tänne ärsyttämään ja entisenä koulukiusaajana voisin antaa sinulle monenlaisia vinkkejä.
        Esimerkiksi ylimielinen käytös on yksi parhaista tavoista saada muut suunniltaan.

        Palstalaiset ovat niin heikolla itsetunnolla varustettu, että ei niistä ole oikein vastusta
        minulle. He tosin saattavat älähtää jos joku nainen rupeaa ryttyilemään.


        "Jään odottamaan siirtoasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        entisenä naisena ja myös entisenä koulukiusattuna saan pienoisen hepulin koulukiusaajista, olen silti vahva..minua ei palstan ärsyttämiset paljoo hetkauta. Ja en ole kiinnostunut ärsyttämisestä, olet varmaan huomannut.
        Olen varmaan se lammas...jokuhan sanoi mun muistuttavan lammasta, pirilammasta,,kukkomies tais olla (",)...taidat olla hän...

        Arrg..vain pintanaarmuja, voin jatkaa..


      • cookos kirjoitti:

        entisenä naisena ja myös entisenä koulukiusattuna saan pienoisen hepulin koulukiusaajista, olen silti vahva..minua ei palstan ärsyttämiset paljoo hetkauta. Ja en ole kiinnostunut ärsyttämisestä, olet varmaan huomannut.
        Olen varmaan se lammas...jokuhan sanoi mun muistuttavan lammasta, pirilammasta,,kukkomies tais olla (",)...taidat olla hän...

        Arrg..vain pintanaarmuja, voin jatkaa..

        olet voinut joskus joutua allekirjoittaneen kiusaamaksi :) Edellyttäen tietysti että olet helsinkiläinen ja syntynyt 1970-luvun alkupuolella.

        Kukkomies en ole ja tapanani ei ole kiusata heikompiani.

        cookos, sinähän voisit haastaa riitaa jonkun rekatun naisen kanssa ja minä sitten annan tukea ja ohjeita sinulle :)


        "Ostasitko ilta-lehtiä ellei niissä kerrottaisi onnettomuuksista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olet voinut joskus joutua allekirjoittaneen kiusaamaksi :) Edellyttäen tietysti että olet helsinkiläinen ja syntynyt 1970-luvun alkupuolella.

        Kukkomies en ole ja tapanani ei ole kiusata heikompiani.

        cookos, sinähän voisit haastaa riitaa jonkun rekatun naisen kanssa ja minä sitten annan tukea ja ohjeita sinulle :)


        "Ostasitko ilta-lehtiä ellei niissä kerrottaisi onnettomuuksista"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ikäväkseni en ole helsingissä syntynyt, siellä tosin lapsuudessa kovinkin aikaani viettänyt..hyviä muistoja. Milloin kenenkin riesana :), ja siitä milloin oon syntynyt, enpä kerro.

        Liian lälly tää palsta ei saa olla, hyvää nyrkkitappelua kaivataan välillä, mutta lopuks pitää halata. Todellisuudessa tappelen päivät pitkät, en oikein illalla jaksa, se vääntö riittää mulle.

        Ostan harvoin iltalehden, voi mikä köyhis..mut se on liian kallis. Meen kanta-asiakkaana Skandic-hotelliin, saan sen respasta ilmatteeks :))


      • cookos kirjoitti:

        Ikäväkseni en ole helsingissä syntynyt, siellä tosin lapsuudessa kovinkin aikaani viettänyt..hyviä muistoja. Milloin kenenkin riesana :), ja siitä milloin oon syntynyt, enpä kerro.

        Liian lälly tää palsta ei saa olla, hyvää nyrkkitappelua kaivataan välillä, mutta lopuks pitää halata. Todellisuudessa tappelen päivät pitkät, en oikein illalla jaksa, se vääntö riittää mulle.

        Ostan harvoin iltalehden, voi mikä köyhis..mut se on liian kallis. Meen kanta-asiakkaana Skandic-hotelliin, saan sen respasta ilmatteeks :))

        sinä olet liian herkkä ihminen tälle palstalle :)


        "Vältä ikävyyksiä ja pysy kaukana meistä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä olet liian herkkä ihminen tälle palstalle :)


        "Vältä ikävyyksiä ja pysy kaukana meistä"


        MarttyyriMallari-TTt

        p****le ole, oon monessa liemessä keitetty. Herkkyys hivelee silmää, sanotaan, voinhan sitten ollakin, soviaan niin.

        Mut se, että haluanko vapaa-aikana riidellä ja nahistella nettipalstalla, kun teen sitä työaikanakin, jotain muuta, sählään seassa, jookos?


    • on varmaan monelle kovin arka asia, siitähän nämä keskustelut johtuvat.
      Monet ei taas näe ihmistä ulkonäköä syvemmälle. Tää ulkonäön arvosteleminen on taas asia erikseen. "Kiusa se on pienikin kiusa" varsinkin jos seläntakana arvostellaan.
      Tylsiä aiheita, mut kyllä mulla itelläkin tulee katottua jos jollain on kuva galleriassa. (Eihän sitä toki voi koskaan tietää kenen kuva siellä on.) No samapa tuo onhan niitä muitakin palstoja :)


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        totahan minä just tarkoitinkin :) Ei pidä antaa mitään arvoa sille mitä joku sanoo.


        http://www.youtube.com/watch?v=BGsf1oyky8U


        "Vai oliko se ihan niinkään..."


        MarttyyriMallari-TTt

        surkeeta jos pitäis kaikkia yrittää miellyttää. Siitä ei kyllä mitään tulis meikäläisellä. ;)


      • puhua..

        kauneudesta. Kun olet hyvännäköinen. Mutta jos ihminen on oikeesti ruma? Tylsä aihe sun mielestä, no ei mun. Kyllä kauniita saa vähän panetella ja kiusata. Siksihän säkin varmaan olet kuvas laittanu ja linkin mistä sut näkee oikein edestäpäinkin..Häh? Vaihda palstaa!


      • ,kateus
        puhua.. kirjoitti:

        kauneudesta. Kun olet hyvännäköinen. Mutta jos ihminen on oikeesti ruma? Tylsä aihe sun mielestä, no ei mun. Kyllä kauniita saa vähän panetella ja kiusata. Siksihän säkin varmaan olet kuvas laittanu ja linkin mistä sut näkee oikein edestäpäinkin..Häh? Vaihda palstaa!

        huipussaan. Ala vielä haukkumaan ja arvosteleen. Ei se ulkonäkö aina tärkeintä ole.


      • pitkä pitkä
        ,kateus kirjoitti:

        huipussaan. Ala vielä haukkumaan ja arvosteleen. Ei se ulkonäkö aina tärkeintä ole.

        Anna olla kun et mitään mistään tiiä.


      • päätellen
        puhua.. kirjoitti:

        kauneudesta. Kun olet hyvännäköinen. Mutta jos ihminen on oikeesti ruma? Tylsä aihe sun mielestä, no ei mun. Kyllä kauniita saa vähän panetella ja kiusata. Siksihän säkin varmaan olet kuvas laittanu ja linkin mistä sut näkee oikein edestäpäinkin..Häh? Vaihda palstaa!

        se on jo vaihtanut palstaa. Onnistuit.


    • jykeväkomistus

      ulkonäkö vaikuttaa luonteeseen ja yleiseen elämänkulkuun niin paljon.

      Rumien ja lihavien naisten ei kannata ainakaan lisääntyä rumien ja lihavien miesten kanssa jos haluaa lapsille siedettävän elämän.

    • sirpamaikkarilta

      pinnaliisuus mikä nykypäivän ihmisiä vaivaa. Tuskinpa täällä kukaan jaksaa tosissaan ottaa näitä ulkonäköpuheita. Ja mä voin kruunata ite itteni palstan rumimmaksi niin ei tarvii enää muita haukkua.

      "Mielipiteensä kullakin"

      Palstan rumin suomalainen akka

      • en usko että olisit ruma ja vaikka olisitkin niin ei se kaveruuttamme kaada :)


        "Ystävää ei hylätä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en usko että olisit ruma ja vaikka olisitkin niin ei se kaveruuttamme kaada :)


        "Ystävää ei hylätä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ystävyyttämme ei pysty mikään rikkomaan. Kiitän luottamuksestasi.

        "Kaverille kans"

        Kaveeraava suomalainen akka


    • mä olen....

      ruma ja itsetunto on mennyt jo ajat sitten. Tottakai sillä on merkitystä! Hei haloo!! Kauniit ja hyvännäköiset ihmiset muka puhuu sisäisestä kauneudesta. Helppo puhua jos ite on kaunis. Ei oo tietoa miltä rumasta tuntuu.

      Ongelmaa kerrakseen.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe