PERMANENTTI OHUILLE HIUKSILLE

haluaa permanenttia syvästi!

hei, kysylisin tässä sellasta kun olen aina halunnut ottaa permanentin ja minulla on erittäin ohuet hiukset ja pari tuttavaani on sanonut että jos ottasin permanentin tukkani kärsisi ja hiuksia lähtisi. siis eli kysymys kuuluu, MITÄ MIELTÄ OLETTE PERMANENTIN LAITTOA OHUILLE HIUKSILLE. KATKEILEEKO, TULEEKO OHUT, LÄHTEEKÖ HIUKSET PÄÄSTÄ?. OLISIN KIITOLLINEN VASTAUKSISTA !

6

7484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoratukkanen.

      Minulla itsellä on ohuet hiukset, mutta niitä on hirveen paljon että rullia pitää olla aika paljon. Ei hiukseni siitä kärsineet, äitini jolla on ohkaset hiukset ottaa vieläkin permiksen vaikka on jo yli 70v.
      Moneen vuoteen en ole ottanut permanenttia ja hiukseni olen leikkauttanut 2kk välein.

      Kampaaja kyllä tietää millasella aineilla sun hiukset permanentataan, kallista lystiä kylläkin.

      • minäedelleen

        Kuinka kallista permanentin laitto siis on suunnilleen? :)


      • kiharat ihania
        minäedelleen kirjoitti:

        Kuinka kallista permanentin laitto siis on suunnilleen? :)

        Minulla on myös ohuet hiukset ja niitä on paljon,hyvin on kiharat onnistuneet ja hiukset ovat paljon paksummat.
        Jos en kiharoita ottaisi,hiukseni olisivat todella kamalat.
        Jatkuvasti rasvaiset ja päätä myöten.
        Olen parin viikon päästä menossa ottamaan kiharat ja leikkuksen ja sävyn ja maksaa n 80e.
        Permanentin hinta vaihtelee varmaan aika paljon kaupunkista ja kampaamosta riippuen.
        Minulla on just nyt se vaihe menossa et joka päivä on huono hiuspäivä.
        Hiukset ovat melkein suorat ja ei niille mitään voi.
        Tarrapapsuilla saa sen verran laitettua et ilkeää töihin mennä.
        Rahat lopussa joten palkkapäivää ja kikkaroita odotellessa.


      • Suoratukkainen
        minäedelleen kirjoitti:

        Kuinka kallista permanentin laitto siis on suunnilleen? :)

        Yritä etsiä vaikka netistä sun lähimmät kampaamot ja voit vertailla heidän hintoja.
        Riippuu hiusten pituudesta se hinta.

        Tässä esimerkkejä, suuntaa antavia.

        - tukikäsittely 60 €
        - osapermanentti 68 €
        - lyhyen tukan permanentti
        76,50 €
        - puolipitkän tukan permanentti 89 €
        - pitkän tukan permanentti 1) 101,50 €
        - pitkän tukan permanentti 2) 111 €
        - pitkän tukan permanentti 3) 120 €


    • Paula50 v

      Itse laitan permanentin My Lady tai sitte vaahtopermanentti aineilla. Ei oo hiukset lähteny tai katkeillu. Hiuskin tuntuu pehmoisemmalta permiksen jälkeen. Itselläni on tosi ohut ja hentoinen hiuslaatu. Ei muuta kun kokeilemaan.

    • Anonyymi

      Ota vaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe