Mitä teen?Olen vasta 19-vuotias poika ja hiuksia lähtee tällä hetkellä tosi paljon. Etenkin pestessä. Kysymys ei ole perinnöllisestä hiusten lähdöstä. Hiukseni ovat puolipitkät korvien päälle..Tunnen että päänahka ei ole normaali ja se kutisee paljon. Kaikki shampoot on kokeiltu. Mitä teen? Tää häiritsee elämääni. Onko siitä lymfahieronnasta hyötyä? Ehkä päänahkani on tukossa mönjistä..Help! Onko vastaavia juttuja??
Hiukset pestessä lähtee
2
454
Vastaukset
- heini
jos todellakin käytät joka päivä mömmöjä voi hyvinkin olla, että päänahka on niistä tukossa. apu löytyy syväpuhdistavista shampoista.
kuinka usein harjaat? päivässä kun tippuu noin 100 hiusta... jos harjaat harvoin ne irtoaa sitten pesussa veden mukana.
huuhtelethan huolella shampoon pois. jos sitä jää päänahkaan (usein jääkin jos on paksumpi tukka) on kutina taattua.
stressi vaikuttaa paljon hiusten ja päänahan kuntoon.
seuraavan kerran kun menet parturiin, pyydä parturia kurkkaamaan sinne päänahkaan :) - longhairlover
Varmista että shampoossa ei ole silikonia, se voi aiheuttaa hiustenlähtöö (voi olla monilla eri nimillä tuoteselosteessa). Mulla alkoi Elvital-shampoosta hiukset lähtemään mut loppui heti kun vaihdoin shampoota. Etsi parturi joka tekee päänahanskannauksia (eli tutkii vähän muutakin kuin vilkaisee ja sanoo että "ei täällä mitään näy"). Jos oot kaljuuntumassa niin sen saa lopetettua jos toimit NOPEASTI! (lääkekuuri)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788