minkälaisen nainen haluaa

nuori

Älkää naiset suuttuko, mutta minä väitän, että naiset eivät oikeasti halua mitään ns.komeita trendikkäitä roikkohousuja. olen havainnut tämän asian monesti olemme viisi 18-vuotiasta jätkää ja porukassa on kuulemma pari oikein komeaakin itse taas en ole kenenkään mielestä komea. Bileissä ja muissa samantapaisissa missä nuoret yleensä seuraa löytävät kaverieni ympärillä pörrää naisia ja minuun tuskin kukaan edes katsoo sillä en ole mikään erityisen mukava vaan puheissani hyvinkin yksioikoinen. Mutta paikoissa missä ei ole paljon naisia, naiset taas tulevat minun luokseni vaikka olisi kuinka komeita ja trendikkäitä jätkiä paikalla. Minä olen tehnyt naisten kanssa lakanoiden välissä jo lähes kaiken mahdollisen mutta vain kaksi kavereistani on menettänyt poikuutensa alkoholin avulla. kaverini saavat lainaksi vanhempiensa komeita uusia autoja minä taas en ikinä alentuisi pettämään ketään isäni autolla väittäen autoa omakseni.
Kaverini harrastavat trendi lajeja sählyä, jalkapalloa yms. minä taas ravihevosia.
Ainoa selitys minkä tälle keksin on se, että naiset haluavat näyttää toisille että ovat kiinnostuneita ns.suosituista jätkistä, mutta kun naisten ei tarvitse näyttää toisille tätä he ottavat sen mikä heitä eniten miellyttää...
Ottakaa kantaa ikäiseni ja hienoa olisi jos varttuneemmatkin kertoisivat mielipiteensä sillä he asiassa varmasti viisaampia ovat

2

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AngelDeAmor

sen miehen joka saa sukat pyörimään jalassa!
      Minä olen nelikymppinen nainen joten olen jo niin aikuinen ettei kenenkään mielipiteet vaikuta minuun (ei ole koskaan vaikuttanut)

No en harrasta irtosuhteita, en ole koskaan harrastanut, mutta mulle on aivan sama onko mies ruma vai komea, pitkä vai pätkä, laiha vai lihava, tyhmä vai älykäs, rikas vai köyhä, kun häneen rakastun, kunhan hän on suht siisti ja asiallinen eikä hakkaa.

Exäni oli tavanomainen, ihan normaali duunari, ei mitään vikaa, no me emme vaan ollet luodut toisillemme.
      Nykyinen ihastukseni on (ainakin minun mielestäni) maailman komein ja jumalaisin olento.
      No meidän iässä se trendikkyys on hieman eri asioita kuin teillä nuorilla, mutta väitän se on aika tärkeää, tässä iässä, koska ne epätrendikkäät ovat sitten aika jänniä pakkauksia.

En ehkä alkaisi deittailemaan miestä joka tulisi rehveille bootseissa ja tuulihousuissa, mutta jos "SE OIKEA" tekisi niin en voi vannoa ettenkö siltikin rakastaisi häntä.

Etkä voi muuten tietää oletko kenenkään mielestä komea, makuja on niin monia, eivätkä kaikki naiset pidä komeista supliikkimiehistä, ne pelottavat ja luovat mielikuvan etten ole tarpeeksi hyvä tuolle.

Hyvää syksyä Sulle, onnea ja menestystä elämääsi!

• Nelikymppinen

Minulle tietynlainen henkinen voimakkuus on se tärkein tekijä. Ja äly, ei tyhmää viitsi kuunnella. Tyhmyys ei ole seksikästä, kaikkea muuta. Enkä tässä iässä enää jaksa katsella miehiä, joiden vaatetuksesta ei tiedä, onko takamus polvien tasolla vai onko housut tippumassa. En lue niitä miehiksi - ja luojan kiitos, minun ikäluokassani niitä ei edes ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen