Kertopaakas miehet VINKKEJÄ, miten haluatte, että nainen iskee?
Esimerkiksi baarissa? Jos itse viihdyn tanssilattialla (tanssin erittäin hyvin) ja sinä isket silmäsi minuun, muttet uskalla tehdä aloitetta, niin miten minä voisin lähestyä sinua? (itse toivon, että mies iskisi minut, mutta olen huomannut, että miehet eivät uskalla tulla tekemään aloitetta minuun)Mikä olisi hyvä iskulause? Vai tulenko tanssimaan seuraasi? Tarjoanko drinkin vai mitä mä teen, että saan sinut huomaamaan myös oman kiinnostukseni sinuun?
Miten?
3
724
Vastaukset
- näin
Mene tanssimaan lähemmäksi ja katso siten että mies huomaa sinut ja vinkkaa vaikka sormella siten ihan viattomasti että "tule tanssimaan". Kyllä mies tulee jos kiinnostaa. Minä ainakin tulisin. :) Toisaalta jos mies ei osaa tanssia ollenkaan, niin voi olla ettei uskalla tulla tanssilattialle, paitsi hitaille varmasti.
- mies
niinkun kaverille tai sitten ehdota muualle lähtöä. eli 'läheksä mun kans vaikka ::::: käymään kun täällä on jotenki tylsää.'
kaljan tarjoominen ei ainakaan muhun toimis.
itse kyllä uskallan mutten viitsi, ihan sama kui nainen vilkuilee ja vaikka tuijottaa, vastaus on kumminki tyyliin painu homo vittuun. - Ujo haaveilija
Tanssiessa ja keskustellessa pieni veikeä hymy ja katse silmiin sekä sopivasti vastetta mahdollisiin kädenpuristuksiin tanssin aikana. Ns. illan viimeisten tanssien aikana pieni lisävaste ei ole pahitteeksi, (en tarkoita mitään teinikuolauksia korvaan).Näistä iskulauseista on keskusteltu kyllä jo riittävästi, itseeni tehoaa aivan tavallinen normaali keskustelu esittelyineen.
Siis ilman muuta naistenhaun aikaan kannattaa ainakin kokeilla potentiaalisen näköiset kollit.
Drinkit tarjoaa kyllä aina mies, ainakin ensinmäiset. Oman kiinnostukseni ainakin pitäisi näkyä siitä että koetan päästä mahdollisimman monelle tanssille sekä silmäpelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938