Onko kenelläkään kokemusta Nutrifastilla laihduttamisesta, siis niin, että syö pari viikkoa pelkästään sitä? Maistuvat varmaan kammottaville ne mömmöt mutta mitä niistä nyt pystyisi suurin piirtein syömään sen 4 kertaa päivässä pari viikkoa ilman oksentamista?
Nutrifastista
4
603
Vastaukset
- painoa lähti
Nutrilett on ihan vastaava tuote ja itse käytin sitä. Ostin kotiin useampaa eri makua. Vaihtelin makuja. Lämmitin suklaan makuista Nutrilettia mikrossa ja lisäsin palan Hermesetas makeutusainetta ( tuli hieman kaakao mieleen). Mansikkaan panin muutaman pakastemarjan mukaan. Kasviskeittoon laitoin joskus hieman pakastevihanneksia. Oli ihan tehokasta ja olo oli hyvä. Muista vaihdella makuja. Ne on ihan ok. Ei nyt mitään kulinaristisa makunautintoja antavia.
- Kyseleepi
Kiitoksia vastauksesta! Löytyisikö vielä muitakin mielipiteitä? Kuinka valmistauduitte kahden viikon "kuuriin" eli jotain erityistä mitä kannattaisi ennakkoon tehdä?
- GB.
Kyseleepi kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta! Löytyisikö vielä muitakin mielipiteitä? Kuinka valmistauduitte kahden viikon "kuuriin" eli jotain erityistä mitä kannattaisi ennakkoon tehdä?
Nutrilett patukoita olen joskus syönyt, kun ei ole ollut mahdollisuutta muuhun ateriaan. Ainakin suklaiset ja marjamysli oli ihan siedettävän makuisia. Pelkillä nutreilla en ole koskaan kokeillut.
- Sanni
Itse olen kokeillut noista jauheista DiettaMiniä ja Nutrilettia. Kummassakin merkissä mansikan makuinen oli ainakin minusta tosi pahaa. Nutriletista suklaa on hyvää, DiettaMinin kanakeitto on ihan syötävää.
Nutrilett-patukoista tykkään, suosikkini on metsämarja-mysli. Ehkä yhden pirtelön/keiton päivässä voisi korvata patukalla, vaikka noissa patukoissa onkin enemmän energiaa? Olisipa sekin edes jonkinlaista vaihtelua.
Minä en kyllä jaksaisi syödä noita kahta viikkoa. viikko tuntui olevan minulle aika lailla maksimi. Siinä vaiheessa nimittäin alkoi todella tehdä mieli oikeaa ruokaa ja nuo litkut alkoivat maistua puulta. Vieläkin kyllä käytän noita silloin tällöin ateriankorvikkeena esim. aamiaisella, jos ei kaapista löydy mitään sopivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996154
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126991- 48784