ystävän kaipuu

ninna-76

Haluisin tiedustella onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia kuin minulla. Kyse on eräästä minulle erittäin tärkeästä ihmisestä, lapsuuden ystävästäni.

Olemme tunteneet toisemme n. viisitoista vuotta. Vielä kaksi vuotta sitten olimme parhaimmat ystävykset, kunnes siskoni alkoi kaveeraamaan ystäväni kanssa. Siskoni ja ystäväni ovat nykyisin todella läheisiä keskenään. Läheisempiä kuin minä ja ystäväni.

Olen yrittänyt hyväksyä asian, muita vaihtoehtojahan minulla ei ole. Olen edelleen väleissä ystäväni kanssa mutta voin huomata kuinka siskostani on tullut hänelle tärkeämpi. Kaipaan ystävääni todella paljon... :(

Minulla on muutama ystävä hänen lisäksi mutta ei yhtä tärkeää. Ajattelen järjellä että jokainen saa olla kenen kanssa ikinä haluaa... näinhän se menee.

Luulen että olen omistushaluinen, muuten tässä pahassa olossa ei ole mitään järkeä. En koskaan ole näyttänyt kummallekkaan että asia vaivaisi minua. Luulen että siitä seuraisi vain ikävyyksiä...

2

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • evita

Voisitko ajatella, että ystävyyden ei tarvitse viilentyä, vaikka ystäväsi on myös siskosi ystävä? Että ystävällä voi olla muitakin ystäviä eikä sen tarvitse olla sinulta pois. Voisitteko olla kaikki ystäviä ilman vertailua ketkä ovat läheisimpiä? Mustasukkaiset ajatukset, siitä seuraava huomaamaton mielen osoittaminen tai syrjään vetäytyminen helposti juuri karkottavat ystävän. Pidä ystää edelleen ystävänä :)

• kukka

Todellakin! Miksi ete voisi ola kaikki kolme ystäviä. Luulisi sen olevan vielä todella helppoa, olettehan te kaksi siskosta, eli olette jo ennestään läheiset( toivonmukaan ). Minulla ja siskollani on yhteisiä ystäviä, lähes kaikki ystävämme ovat yhteisiä, koska kuljemme samoissa piireissä jne. Ei kannata ajatella, että tuo ystävä on sinun ja tuo on minun. Mustasukkaisuudesta ei ole kuin harmia. Voin sanoa tämän kokemuksesta. Ennen olin mustasukkainen ja pahoitin mieleni helposti, mutta sitten eräs tuttavani sanoi minulle suoraan että painu mustasukkaisuutesi kanssa minne pippuri kasvaa. Se loukkasi pahemin kuin mikään, mutta juuri tuon ansiosta olen huomannut, että en ole enää mustasukkainen. Ja elämäni on helpottunut! Suosittelen lämpimästi!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6603
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5007
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      108
      3258
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3128
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2308
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1676
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1301
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1262
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1166
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      944
    Aihe