neuvoja

outolintuko

jos voisitte suositella hajuvesiä.en ole pahemmin niitä käyttänyt,mut olis kiva olla joku tuoksu,jota voisi silloin tällöin laittaa.en tykkää kovin vahvoista tuoksuista.ainoat joita olen käyttänyt on body shopin vanilja sekä yves rocherin persikka.niistä olen pitänyt.jotain hedelmäistä ja raikasta.kiitos etukäteen.

2

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen

mistä itse tykkäät, ja osta mahdollisimman pienikokoinen pullo. Yleensä 30 ml on se pienin saatavilla oleva koko. Isoa pulloa tuskin saisit käytettyä paljoakaan siinä parissa vuodessa, jonka hajuvedet kestää tuoreina. Vahvaa parfyymiä voi laittaa vain iltajuhliin, joten ehkä haluat ostaa eau fraiche vahvuisen tuoksun, eau de toiletten, tai korkeintaan eau de parfumin. Iltatuoksuja kannattaa ehkä käyttää vain iltaisin, mutta päivätuoksut joustaa paremmin myös iltakäyttöön.

Neuvoa omantyylisesi hajuveden löytämiseksi saat kun menet lemppari vaatteissasi kauppaan jossa on mahdollisimman iso hajuvesivalikoima, ja kysyt myyjältä tyyliin sopivia vaihtoehtoja. Jos mieleistäsi ei ole, niin ei ole pakko ostaa mitään.

• tuoksuja

kaupassa puhtaille paperiliuskoille (joita yleensä on laitettu esille asiakkaita varten), ja yhtä tai kahta mieluisinta voit suihkauttaa ranteisiisi. Ostopäätöstä ei yleensä kannata tehdä heti, vaan on hyvä lähteä ulos ja nuuhkaista tuoksuja raittiissa ilmassa. Yhden kaupan valikoimiin ei toki tarvitse myöskään rajoittua, vaan myöhemmin voi katsastaa paikkakunnan muutkin puodit (tai palata samaan kauppaan uudestaan kokeilemaan eri tuoksuja). Nenä kuitenkin turtuu hajuvesiin nopeasti, joten ei kannata ahnehtia liikaa yhden päivän aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      27
      3445
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2579
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      116
      2550
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2195
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1703
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      48
      1604
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1546
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1305
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      137
      1267
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1156
    Aihe