naisen silmäpeli

nuorehko mies

Mieltäni askarruttaa tai hämmentää eräs asia johon olen joutunut törmäämään useamman kerran vuoden/ parin aikana.

Illanviettopaikassa jossa käyn usein viettämässä iltaa olen törmännyt muutamaan naiseen jotka ovat vilkuilleet minua useaan kertaan illan aikana ja hymyilleet. Silmäpeli on mielestäni ollut muutaman kerran jopa todella "räikeää" näiden naisten osalta. Niin että se on hieman pelästyttänyt minut. Kuitenkin kun sitten pariin kertaan olen tehnyt näitten naisten kanssa aloitteen niin he ovatkin olleet varattuja, joka on yllättänyt minut todella sillä en olisi osannut kuvitellakaan sellaista silmäpeliä tässä tapauksessa. Tämän jälkeen seuraavina iltoina silmäpeli naisten puolelta on jatkunut lähes entiseen malliin, niin että se on alkanut ärsyttämään minua. En enää katso noita naisia, mutta silti huomaan että välillä he yrittävät saada katsekontaktia.

En ymmärrä tällaista ollenkaan. Miksi nämä naiset tekevät niin jos ovat varattuja ja perääntyvät jos heitä lähestyy.

10

1991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flirtin aakkoset

Valitettavasti suomalaiset eivät suurelta osin tiedä flirttailun pelisääntöjä ja siksi näitä "ikäviä" välikohtauksia tapahtuu. Suomalaiset miehet eivät tunnu ymmärtävän, että silmäpeli on hauskaa ajanvietettä, joka piristää mieltä. Flirttailua ja silmäpeliä saa harrastaa niin varatut kuin sinkutkin, sillä flirttailu ei ole yhtä kuin LUPA LÄHESTYÄ. Kunpa kaikki tajuaisivat, että flirttailu on ennenkaikkea hauskaa ajanvietettä eikä lupaus avioliitosta!

• Mies1985

Naisten epäselvä,turhia toiveita herättävä ja raukkamainen käytös ei ole ihanne. Pikemminkin naisten pitäisi tietää että naiset kertovat nopean pälyilyn olevan naisen puolesta sama kuin kymmenen kertaa enemmän rohkeutta vaativa viereen meneminen ja keskustelun aloittaminen joka miehen kontolle jää, eli aloite.

Naiset jotka möllöttelevät viettelevästi varattuna väärinkäyttävät asemaansa.

Tietenkin kaikki tervejärkiset ihmiset ovat samaa mieltä että mikään flirtti ei voi olla lupaus avioliitosta mutta lupa on lähestyä julkisille lihamarkkinoille tuppautuneita ihmisiä lähestyä vaikka he eivät olisikaan tehneet naisten aloitteen vastinetta eli pälyilleet.

• dayum

Kunpa kaikki tajuaisivat ettei flirtin kohde pysty mitenkään tietämään flirttaajan motiiveja flirttailla.

• seuraavan kerran

vilkuilee ja hymyilee sulle niin varmistappas ettei sulla ole jäänyt vessapaperia kengän pohjaan tai vetoketju auki tai kenties viimeiset tipat on housuilla.
      Oisitko unohtanu pyyhkii kuolan suupielestä kun niitä naisia vilkuilit.

• nuorehko mies

Itse jos olisin varattu mies, niin en kuuna päivänä alkaisi noin räikeää silmäpeliä/flirttailua pelaamaan kuin nämä puhumani naiset. Koska mielestäni silloin antaisin todellakin ymmärtää että olen kiinnostunut. Enkä olisi aivan yllättynyt jos nainen tulisi tekemään aloitetta. Pelattuani sellaista silmäpeliä tuntisin itseni epämukavaksi.

Mielestäni kyllä varsinkin naisella (koska mies on juuri se jolta odotetaan aloitteen tekemistä) pitäisi olla joku sivistys ja ymmärrys siitä millainen käytös on hyväksyttävää.

Luulen että ennen vanhaan tilanne oli toisin.

• katselija,

Olen varattu nainen, mutta katselen ihmisiä, niin miehiä kuin naisiakin. Miksi? Minusta ihmiset ovat kiinnostavia. On kiva katsella, miten erilaisia, eri näköisiä, eri tavalla pukeutuvia jne. ihmisiä maailmasta (ja baarista) löytyy. Lisäksi, jos baari on täpötäynnä, niin jonnekin täytyy katsoa, eikä aina viitsi tuijotella kengänkärkiään tai kavereita. Tietysti, jos väärinkäsityksiä syntyy, niistä täytyy sitten sanoa suoraan eikä juosta karkuun.

• Luonnon lapsi 75

Voi ei, tämä on juuri tätä kun ei kaikki juntit tajua silmäpelin ideaa. Otetaan kaikki heti tosissaan. Aiai.

Minäkin olen varattu nätti nainen ja pidän silmäpeliä MUTTA ainoastaan tuttujen kanssa! En tosiaan ala baarissa vieraita silmäilemään mutta juu kyllä tuttujen miesten kanssa, sellaisten jotka on ilo silmälle. Ei siinä sen ihmeempää ole, vähän pilkettä elämään.

• samaa mieltä

Lisätään vielä, että jos nainen lähtee tuohon leikkiin, niin pitää sitten myös olla huumorimieltä vastaanottaa leikkisiä taputuksia pepulle jne...

• **nainen**

Onhan sellastakin tapahtunut että naiset ovat tahallaan flirttailleet sellaiselle miehelle joka on avuton naisten suhteen.

• sellaista

että naiset ovat etsineet itselleen maksajaa seuraavaan drinkkiin....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3679
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      107
      3502
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2472
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2275
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      33
      1163
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1031
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      823
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      28
      820
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      744
    Aihe