Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ananasdieetillä

hyvin menee !

Aloitin Ananasdieetin keskiviikko iltana ja hyvin on mennyt, todella hyvin pysynyt erossa kaikesta ruuasta. Ihme kyllä, itsekurini on todella huono, olen ylpeä jo näin pienestä !

Huomenna saisi alkaa syömään jo jotain muutakin, mitä ruokia olette syöneet päivinä jolloin saa syödä muutakin? Kanaa,lihaa, kalaa ? saako annoksiin lisätä reilun annoksen salaattia ja kasviksia ?

Ajattelin aloittaa samalla vähähiilihydraattisen dieetin tässä ohella. onko ihan hullu idea ?

muuten dieetti on mennyt kaikin puolin hyvin, voin kirjoittaa lisätietoja lisää kunhan tässä päiviä kuluu, jos vain jotakin kiinnostaa ? :)

47

7048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molla-maija^*^

      Minua kiinnostaa tämä diettisi, laitatko ohjeita millanen se on?

      KIINNOSTAA!

      • hyvin menee !

        Inga ja Sten Hegelerin ananasdieetti perustuu siihen, että kahtena päivänä viikossa syödään pelkkää ananasta.

        Kahdessa päivässä syödään kolme kokonaista tuoretta ananasta, lounaaksi ja päivälliseksi. Muina viikon päivinä syödään lounaalla ja päivällisellä etupäässä lihaa, kalaa ja munaa, lisäksi pari paperinohutta ruisleivän viipaletta ja niiden päällä mahdollisimman ohuelti voita. Aamiaisesta mieluiten luovutaan, tai siihen saa sisältyä vain hiukan kinkkua ja munaa, ei sokeria eikä leipää.

        Kahden ananaspäivän aikana paino vähentyy lähes 2 kg (pääasiassa nesteitä). Seuraavina viitenä päivänä on syötävä niin niukasti, etupäässä helposti kylläisyydentunteen antavaa lihaa tai kalaa, ettei paino nouse ennen seuraavan viikon ananaspäiviä.

        Tällä menetelmällä pitäisi saada kuukaudessa pois 10 kg ylipainoa. Kuukaudessa laihduttaja on jo tottunut luopumaan leivistä ja sokerista sekä jälkiruuista, jotka korvataan hedelmillä tai marjoilla.

        Jos tuoretta ananasta ei ole saatavilla, voi käyttää säilykeananasta, mutta sen tulee olla sokeroimatonta. Vaihtoehtoina ananaspäiviksi kelpaavat myös persikat, omenat, päärynät, mansikat, vadelmat ja jopa porkkanat, joita niitäkin tulee syödä kilo päivässä. Pakasteita voi käyttää tuoreiden tavoin.

        Hätätilassa voi syödä banaaneja tai appelsiineja, mutta niissä on enemmän kaloreita, joten kiloa kuorittua ananasta vastaa kilo kuorimatonta banaania tai appelsiineja. Melonia sen sijaan saa syödä 2 kg yhden ananaskilon sijasta, kurkkua jopa 3 kg jos maittaa.

        Ananasannoksen asemesta voi syödä myös raejuustoa tai maitorahkaa. Neljänneskilon tölkkiin voi lisätä 100 g porkkanaraastetta, 100 g kurkkusuikaleita ja 50 g appelsiinia, mausteeksi pippuria ja soijakastiketta.




        Mutta tämä dieettihän on semmoinen että paino tulee melkein heti takaisin mitä se on tippunutkin.. itse laihdutan tärkeisiin juhliin :) ja ajattelin että jos saan nopeita tuloksia ja olen tyytyväinen niin motivoidun laihduttamiseen enemmän ja sen takia jaksan muuttaa elämäntapani pysyvästi.

        Ruokavalioni on ennen ollut todella epäterveellinen.

        Mutta kivaa tämä on ja helppoa ! :) kannattee kokeilla, itsekuri kasvaa ainakin minulla.


      • molla-maija^*^
        hyvin menee ! kirjoitti:

        Inga ja Sten Hegelerin ananasdieetti perustuu siihen, että kahtena päivänä viikossa syödään pelkkää ananasta.

        Kahdessa päivässä syödään kolme kokonaista tuoretta ananasta, lounaaksi ja päivälliseksi. Muina viikon päivinä syödään lounaalla ja päivällisellä etupäässä lihaa, kalaa ja munaa, lisäksi pari paperinohutta ruisleivän viipaletta ja niiden päällä mahdollisimman ohuelti voita. Aamiaisesta mieluiten luovutaan, tai siihen saa sisältyä vain hiukan kinkkua ja munaa, ei sokeria eikä leipää.

        Kahden ananaspäivän aikana paino vähentyy lähes 2 kg (pääasiassa nesteitä). Seuraavina viitenä päivänä on syötävä niin niukasti, etupäässä helposti kylläisyydentunteen antavaa lihaa tai kalaa, ettei paino nouse ennen seuraavan viikon ananaspäiviä.

        Tällä menetelmällä pitäisi saada kuukaudessa pois 10 kg ylipainoa. Kuukaudessa laihduttaja on jo tottunut luopumaan leivistä ja sokerista sekä jälkiruuista, jotka korvataan hedelmillä tai marjoilla.

        Jos tuoretta ananasta ei ole saatavilla, voi käyttää säilykeananasta, mutta sen tulee olla sokeroimatonta. Vaihtoehtoina ananaspäiviksi kelpaavat myös persikat, omenat, päärynät, mansikat, vadelmat ja jopa porkkanat, joita niitäkin tulee syödä kilo päivässä. Pakasteita voi käyttää tuoreiden tavoin.

        Hätätilassa voi syödä banaaneja tai appelsiineja, mutta niissä on enemmän kaloreita, joten kiloa kuorittua ananasta vastaa kilo kuorimatonta banaania tai appelsiineja. Melonia sen sijaan saa syödä 2 kg yhden ananaskilon sijasta, kurkkua jopa 3 kg jos maittaa.

        Ananasannoksen asemesta voi syödä myös raejuustoa tai maitorahkaa. Neljänneskilon tölkkiin voi lisätä 100 g porkkanaraastetta, 100 g kurkkusuikaleita ja 50 g appelsiinia, mausteeksi pippuria ja soijakastiketta.




        Mutta tämä dieettihän on semmoinen että paino tulee melkein heti takaisin mitä se on tippunutkin.. itse laihdutan tärkeisiin juhliin :) ja ajattelin että jos saan nopeita tuloksia ja olen tyytyväinen niin motivoidun laihduttamiseen enemmän ja sen takia jaksan muuttaa elämäntapani pysyvästi.

        Ruokavalioni on ennen ollut todella epäterveellinen.

        Mutta kivaa tämä on ja helppoa ! :) kannattee kokeilla, itsekuri kasvaa ainakin minulla.

        Ajattelin aloittaa maanantaina tämän dietin ja kokeilla miltä tuntuu, kiitoksia ohjeista.

        Kirjoitellaan täällä kuulumisia sitten miten menee ym.


      • molla-maija*^*
        hyvin menee ! kirjoitti:

        Inga ja Sten Hegelerin ananasdieetti perustuu siihen, että kahtena päivänä viikossa syödään pelkkää ananasta.

        Kahdessa päivässä syödään kolme kokonaista tuoretta ananasta, lounaaksi ja päivälliseksi. Muina viikon päivinä syödään lounaalla ja päivällisellä etupäässä lihaa, kalaa ja munaa, lisäksi pari paperinohutta ruisleivän viipaletta ja niiden päällä mahdollisimman ohuelti voita. Aamiaisesta mieluiten luovutaan, tai siihen saa sisältyä vain hiukan kinkkua ja munaa, ei sokeria eikä leipää.

        Kahden ananaspäivän aikana paino vähentyy lähes 2 kg (pääasiassa nesteitä). Seuraavina viitenä päivänä on syötävä niin niukasti, etupäässä helposti kylläisyydentunteen antavaa lihaa tai kalaa, ettei paino nouse ennen seuraavan viikon ananaspäiviä.

        Tällä menetelmällä pitäisi saada kuukaudessa pois 10 kg ylipainoa. Kuukaudessa laihduttaja on jo tottunut luopumaan leivistä ja sokerista sekä jälkiruuista, jotka korvataan hedelmillä tai marjoilla.

        Jos tuoretta ananasta ei ole saatavilla, voi käyttää säilykeananasta, mutta sen tulee olla sokeroimatonta. Vaihtoehtoina ananaspäiviksi kelpaavat myös persikat, omenat, päärynät, mansikat, vadelmat ja jopa porkkanat, joita niitäkin tulee syödä kilo päivässä. Pakasteita voi käyttää tuoreiden tavoin.

        Hätätilassa voi syödä banaaneja tai appelsiineja, mutta niissä on enemmän kaloreita, joten kiloa kuorittua ananasta vastaa kilo kuorimatonta banaania tai appelsiineja. Melonia sen sijaan saa syödä 2 kg yhden ananaskilon sijasta, kurkkua jopa 3 kg jos maittaa.

        Ananasannoksen asemesta voi syödä myös raejuustoa tai maitorahkaa. Neljänneskilon tölkkiin voi lisätä 100 g porkkanaraastetta, 100 g kurkkusuikaleita ja 50 g appelsiinia, mausteeksi pippuria ja soijakastiketta.




        Mutta tämä dieettihän on semmoinen että paino tulee melkein heti takaisin mitä se on tippunutkin.. itse laihdutan tärkeisiin juhliin :) ja ajattelin että jos saan nopeita tuloksia ja olen tyytyväinen niin motivoidun laihduttamiseen enemmän ja sen takia jaksan muuttaa elämäntapani pysyvästi.

        Ruokavalioni on ennen ollut todella epäterveellinen.

        Mutta kivaa tämä on ja helppoa ! :) kannattee kokeilla, itsekuri kasvaa ainakin minulla.

        Tänään aloitin tämän dietin ja hyvin on mennyt, ei ihmeesti ole tehnyt mieli muuta syömäänkään.
        Tästä on hyvä jatkaa...


      • molla-maija^*^*
        hyvin menee ! kirjoitti:

        Inga ja Sten Hegelerin ananasdieetti perustuu siihen, että kahtena päivänä viikossa syödään pelkkää ananasta.

        Kahdessa päivässä syödään kolme kokonaista tuoretta ananasta, lounaaksi ja päivälliseksi. Muina viikon päivinä syödään lounaalla ja päivällisellä etupäässä lihaa, kalaa ja munaa, lisäksi pari paperinohutta ruisleivän viipaletta ja niiden päällä mahdollisimman ohuelti voita. Aamiaisesta mieluiten luovutaan, tai siihen saa sisältyä vain hiukan kinkkua ja munaa, ei sokeria eikä leipää.

        Kahden ananaspäivän aikana paino vähentyy lähes 2 kg (pääasiassa nesteitä). Seuraavina viitenä päivänä on syötävä niin niukasti, etupäässä helposti kylläisyydentunteen antavaa lihaa tai kalaa, ettei paino nouse ennen seuraavan viikon ananaspäiviä.

        Tällä menetelmällä pitäisi saada kuukaudessa pois 10 kg ylipainoa. Kuukaudessa laihduttaja on jo tottunut luopumaan leivistä ja sokerista sekä jälkiruuista, jotka korvataan hedelmillä tai marjoilla.

        Jos tuoretta ananasta ei ole saatavilla, voi käyttää säilykeananasta, mutta sen tulee olla sokeroimatonta. Vaihtoehtoina ananaspäiviksi kelpaavat myös persikat, omenat, päärynät, mansikat, vadelmat ja jopa porkkanat, joita niitäkin tulee syödä kilo päivässä. Pakasteita voi käyttää tuoreiden tavoin.

        Hätätilassa voi syödä banaaneja tai appelsiineja, mutta niissä on enemmän kaloreita, joten kiloa kuorittua ananasta vastaa kilo kuorimatonta banaania tai appelsiineja. Melonia sen sijaan saa syödä 2 kg yhden ananaskilon sijasta, kurkkua jopa 3 kg jos maittaa.

        Ananasannoksen asemesta voi syödä myös raejuustoa tai maitorahkaa. Neljänneskilon tölkkiin voi lisätä 100 g porkkanaraastetta, 100 g kurkkusuikaleita ja 50 g appelsiinia, mausteeksi pippuria ja soijakastiketta.




        Mutta tämä dieettihän on semmoinen että paino tulee melkein heti takaisin mitä se on tippunutkin.. itse laihdutan tärkeisiin juhliin :) ja ajattelin että jos saan nopeita tuloksia ja olen tyytyväinen niin motivoidun laihduttamiseen enemmän ja sen takia jaksan muuttaa elämäntapani pysyvästi.

        Ruokavalioni on ennen ollut todella epäterveellinen.

        Mutta kivaa tämä on ja helppoa ! :) kannattee kokeilla, itsekuri kasvaa ainakin minulla.

        on noi kaksi ananas päivää mennyt, tänään jo olen syönyt ohjeen mukaan lihaa ym.

        Mutta yllättävän helppo oli noi kaksi päivää olla pelkästään ananaksella ja mehulla.
        Tästä on hyvä jatkaa...
        1,5kg lähti painosta, katsotaan tuleeko ne takaisin maanantaihin mennessä!


      • ollut tällä dieetillä
        molla-maija^*^* kirjoitti:

        on noi kaksi ananas päivää mennyt, tänään jo olen syönyt ohjeen mukaan lihaa ym.

        Mutta yllättävän helppo oli noi kaksi päivää olla pelkästään ananaksella ja mehulla.
        Tästä on hyvä jatkaa...
        1,5kg lähti painosta, katsotaan tuleeko ne takaisin maanantaihin mennessä!

        Mä olen nyt ananasdieetillä neljättä päivää. Painoa on tippunut nyt reilu 3 kiloa, eli himppasta vajaa kilo päivässä. Toi ananaspäivä on kyllä luvattoman helppo, nälkä kun tulee, niin ananas vie näläntunteen hyvin pois ja poistaa ilmeisesti aika reilusti sitä nestettä. :)

        Kaksi päivää olen syönyt nyt ananaspäivien ulkopuolella erilaisia salaatteja, joihin olen sitten lisännyt kinkkusuikaleita, jauhelihaa tai kananmunaa. Mä olen itse pitänyt huolen siitä, että ananaspäivien jälkeen kalorit pysyvät 1200 ja 1500 välillä. Lisäksi puolituntia kävelyä päivässä ja kolme litraa puhdasta vettä. TOIMII!

        Pitempiaiaikaisesta ananasdieetistä ei ole kokemuksia, mutta ajattelin jatkaa niin kauan ku tuntuu hyvältä ja paino laskee näin. :)


      • molla-maija^*^
        ollut tällä dieetillä kirjoitti:

        Mä olen nyt ananasdieetillä neljättä päivää. Painoa on tippunut nyt reilu 3 kiloa, eli himppasta vajaa kilo päivässä. Toi ananaspäivä on kyllä luvattoman helppo, nälkä kun tulee, niin ananas vie näläntunteen hyvin pois ja poistaa ilmeisesti aika reilusti sitä nestettä. :)

        Kaksi päivää olen syönyt nyt ananaspäivien ulkopuolella erilaisia salaatteja, joihin olen sitten lisännyt kinkkusuikaleita, jauhelihaa tai kananmunaa. Mä olen itse pitänyt huolen siitä, että ananaspäivien jälkeen kalorit pysyvät 1200 ja 1500 välillä. Lisäksi puolituntia kävelyä päivässä ja kolme litraa puhdasta vettä. TOIMII!

        Pitempiaiaikaisesta ananasdieetistä ei ole kokemuksia, mutta ajattelin jatkaa niin kauan ku tuntuu hyvältä ja paino laskee näin. :)

        Minä huomasin myös tuon helppouden ja todellakin nesteitä irtosi, vessassa yhtenään ramppasin.

        Minä myös näinä väli päivinä yritän lähinnä salaatteja, kasviksia ja marjoja, sekä vaaleaa lihaa, kalaa, raejuustoa, keitettyä kananmunaa, riisiä, siis vaihdellen päivittäin näitä ja tärkeää vatsan toiminnalle pellavansiemeniä liotettuna liemineen aamulla ensimmäiseksi.

        Tänä aamuna vaakalla ja 2kg 400g lähtenyt maanantaina aloitin, aikas hyvin!

        Minä myös yritän jatkaa tätä rataa vielä, kerrotaan kuulumiset tänne jatkossakin!

        HEIPS! molla-maija


      • mäki koklaan
        molla-maija^*^ kirjoitti:

        Minä huomasin myös tuon helppouden ja todellakin nesteitä irtosi, vessassa yhtenään ramppasin.

        Minä myös näinä väli päivinä yritän lähinnä salaatteja, kasviksia ja marjoja, sekä vaaleaa lihaa, kalaa, raejuustoa, keitettyä kananmunaa, riisiä, siis vaihdellen päivittäin näitä ja tärkeää vatsan toiminnalle pellavansiemeniä liotettuna liemineen aamulla ensimmäiseksi.

        Tänä aamuna vaakalla ja 2kg 400g lähtenyt maanantaina aloitin, aikas hyvin!

        Minä myös yritän jatkaa tätä rataa vielä, kerrotaan kuulumiset tänne jatkossakin!

        HEIPS! molla-maija

        Vähän toi kuulostaa helpolta ja kivalta :) Mä oon koittanu sitten kaiken näkösii laihdutus juttuja mut piru ei oo mikää toiminu, tai siis oon lipsunu yms.. Mut jos söisin 2 pvänä vaa ananasta, se onnistuis. Ananas on sitä paitti tosi hyvää. Ja sit vetelen salaattei ja raejuustoo, vettä. Sit muina päivinä munaa, puuroo,..ja tommosta tosi terbeellista :) VÄHÄN KIVAA !


      • ollut tällä dieetillä
        molla-maija^*^ kirjoitti:

        Minä huomasin myös tuon helppouden ja todellakin nesteitä irtosi, vessassa yhtenään ramppasin.

        Minä myös näinä väli päivinä yritän lähinnä salaatteja, kasviksia ja marjoja, sekä vaaleaa lihaa, kalaa, raejuustoa, keitettyä kananmunaa, riisiä, siis vaihdellen päivittäin näitä ja tärkeää vatsan toiminnalle pellavansiemeniä liotettuna liemineen aamulla ensimmäiseksi.

        Tänä aamuna vaakalla ja 2kg 400g lähtenyt maanantaina aloitin, aikas hyvin!

        Minä myös yritän jatkaa tätä rataa vielä, kerrotaan kuulumiset tänne jatkossakin!

        HEIPS! molla-maija

        Viikko takana nyt tätä ja kokonais painonpudotus oli ensimmäiselle viikolle 4,3 kg, joista toki oli suurin osa nesteitä.

        Tänään on toinen viikko lähtemässä käyntiin ja ensimmäinen ananaspäivä. Olo on ihan ok ja homma jatkuu edelleen.

        Kirjoittelen tuloksia tänne jatkossakin nimimerkillä "ollut tällä dieetillä". :)


      • molla-maija^*^
        ollut tällä dieetillä kirjoitti:

        Viikko takana nyt tätä ja kokonais painonpudotus oli ensimmäiselle viikolle 4,3 kg, joista toki oli suurin osa nesteitä.

        Tänään on toinen viikko lähtemässä käyntiin ja ensimmäinen ananaspäivä. Olo on ihan ok ja homma jatkuu edelleen.

        Kirjoittelen tuloksia tänne jatkossakin nimimerkillä "ollut tällä dieetillä". :)

        aluillaan, tänään ensimmäinen ananas päivä tällä viikolla.
        Viikkoon paino putosi 3kg.
        Toivon mukaan sama suunta jatkuu...


      • vkl
        molla-maija^*^ kirjoitti:

        aluillaan, tänään ensimmäinen ananas päivä tällä viikolla.
        Viikkoon paino putosi 3kg.
        Toivon mukaan sama suunta jatkuu...

        Eli heti vkl...Syön vaan ananasta ja jotain omenaa. :> Ja sit muutenki terveellisesti. Montaks purkkii vedätte päivässä ? Ku mul on 3 purkkii nyt ostettu, mut riittääköös? Vai ostanks lisää, tai sit otan omenaa, ku luin et se kelpaa yhtä hyvin.


      • molla-maija*^*
        vkl kirjoitti:

        Eli heti vkl...Syön vaan ananasta ja jotain omenaa. :> Ja sit muutenki terveellisesti. Montaks purkkii vedätte päivässä ? Ku mul on 3 purkkii nyt ostettu, mut riittääköös? Vai ostanks lisää, tai sit otan omenaa, ku luin et se kelpaa yhtä hyvin.

        Minulla menee neljä purkkia, en tiiä onko se sitten liikaa.
        Kilohan sitä pitäis syödä, niin eiköhän se ole aika lähellä.
        Ananas mehua lisäksi, olen tuota valion täysmehua juonut, mutta olen sen kyllä laimentanut vedellä kun tuntuu niin ytläkältä raakana, niin ja vettä tietty.
        Kyllä kait sitä voi ompunkin syödä hätä tilassa, niinhän siinä ohjeessa taisi lukea,että voi korvata...


      • "ollut tällä dieetillä...
        molla-maija*^* kirjoitti:

        Minulla menee neljä purkkia, en tiiä onko se sitten liikaa.
        Kilohan sitä pitäis syödä, niin eiköhän se ole aika lähellä.
        Ananas mehua lisäksi, olen tuota valion täysmehua juonut, mutta olen sen kyllä laimentanut vedellä kun tuntuu niin ytläkältä raakana, niin ja vettä tietty.
        Kyllä kait sitä voi ompunkin syödä hätä tilassa, niinhän siinä ohjeessa taisi lukea,että voi korvata...

        Mä syön ihan tuoretta ananasta, eli noin kolmisen isohkoa tuoretta ananasta menee kolmen päivän aikana.


      • "ollut tällä dieetillä...
        "ollut tällä dieetillä... kirjoitti:

        Mä syön ihan tuoretta ananasta, eli noin kolmisen isohkoa tuoretta ananasta menee kolmen päivän aikana.

        .... siis kahden päivän piti sanomani. :D


      • molla-maija*^*
        "ollut tällä dieetillä... kirjoitti:

        .... siis kahden päivän piti sanomani. :D

        Tänään mittari näytti, että kilo olisi lähtenyt näinä kahtena ananas päivinä.

        Viime viikolla oli kaksi lähtenyt ananaspäivinä ja kilo vielä välipäivinä!

        Mutta olen tyytyväinen näinkin ja eihän sitä tiedä mitä se näyttää maanantaina, pitää olla vaan tarkkana syömisten kanssa, että ei ainakaan nousemaan pääse.

        Tässä jatketaan. Tsemppiä!


      • " mäki koklaan "
        molla-maija*^* kirjoitti:

        Tänään mittari näytti, että kilo olisi lähtenyt näinä kahtena ananas päivinä.

        Viime viikolla oli kaksi lähtenyt ananaspäivinä ja kilo vielä välipäivinä!

        Mutta olen tyytyväinen näinkin ja eihän sitä tiedä mitä se näyttää maanantaina, pitää olla vaan tarkkana syömisten kanssa, että ei ainakaan nousemaan pääse.

        Tässä jatketaan. Tsemppiä!

        Jep. Eli oon vähän niinku alottanu tällä viikolla sen, en oo syöny karkkia. Mut sille.. ihan normii. Mut alotan nyt vkl sen kaks pvää ananasta, meenkin huomenna kauppaan, niin ni ostan sieltä sitten ananasta :> ja omppuu ja sit juon jotainvettä tjn..


        Niin, sitä kysyisin ku laihdutte noin nopeesti ni onks näkyny jo mitään tuloksia?
        Ja mitä syötte niitä välipäivinä? Syöttekö muuten normaalisti mut ei herkkui ? ootteko vähentäny annosta ja lisänny jotain rehuja? vai miten?


      • "mäki koklaan "
        molla-maija^*^ kirjoitti:

        aluillaan, tänään ensimmäinen ananas päivä tällä viikolla.
        Viikkoon paino putosi 3kg.
        Toivon mukaan sama suunta jatkuu...

        ...teettekö jotainvatsalihaksii tai jotain tämmäsiä venytys juttuja? Käyttekö lenkillä yms..

        Mä nyt käynki nykyään jo melkein joka pvä pyörällä 10 km lenkin :> kaverin kaa käydää dyykkaa :'D
        Mut aina ei viiti ku on kamala ilma, esim. tuulee. ni ei sillo oo kiva pyöräillä :>


      • molla-maija*^*
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Jep. Eli oon vähän niinku alottanu tällä viikolla sen, en oo syöny karkkia. Mut sille.. ihan normii. Mut alotan nyt vkl sen kaks pvää ananasta, meenkin huomenna kauppaan, niin ni ostan sieltä sitten ananasta :> ja omppuu ja sit juon jotainvettä tjn..


        Niin, sitä kysyisin ku laihdutte noin nopeesti ni onks näkyny jo mitään tuloksia?
        Ja mitä syötte niitä välipäivinä? Syöttekö muuten normaalisti mut ei herkkui ? ootteko vähentäny annosta ja lisänny jotain rehuja? vai miten?

        No väli päivinä minä syön vaaleaa lihaa, broileria, kalaa, raejuustoo, salaattia, kasviksia, vihanneksia, ruisleipää yhden viipaleen pv, aamuisin neljänviljan-hiut. puuroo,
        rahkaa, marjoja ja mitäs vielä...

        Kyllä minä myös treenaan lihaksia, vatsapenkillä, kuminauhoilla, keppijumppaa ja jumppapallolla.
        Myös liikuntaa harrastan, joka päivä lenkkeilen koiran kanssa, iltaisin pitempää lenkkiä 5-6 kilsaa, aamuisin n.1 kilsa.
        Pyöräilen myös ilmojen sallimissa rajoissa.

        On minulta nyt lähtenyt painoa 4,5 kg tänä vajaana kahtena viikkona, elikkä ei ole ne lähteneet tulleet takaisin, kun on tiukkana syömisten kaa.
        Ruuan kans olen nyt pienentänyt annoksiakin entisestään, eikä ole oikeastaan tehnyt mitään herkkuja mielikään. hymm. no eilen söin yhden tikkujäätelön kylläkin.


      • ollut tällä dieetillä
        "mäki koklaan " kirjoitti:

        ...teettekö jotainvatsalihaksii tai jotain tämmäsiä venytys juttuja? Käyttekö lenkillä yms..

        Mä nyt käynki nykyään jo melkein joka pvä pyörällä 10 km lenkin :> kaverin kaa käydää dyykkaa :'D
        Mut aina ei viiti ku on kamala ilma, esim. tuulee. ni ei sillo oo kiva pyöräillä :>

        Mä en liiku mitenkään erityisesti. Koiran kanssa lepposasti lenkkeilen, mutten mitään muuta.

        Ja mä syön ihan normaalisti välipäivinä, pitäen vaan kalorit 1200kcal kieppeillä päivässä.

        Tällä viikolla pudotusta oli kaikenkaikkiaan 2kg, joten on tuo tahti hidastunut, mutta siltikin ihan hyvä.

        Mulla on reilusti ylipainoa, joten tuollainen 6 kilon tiputus ei vielä näy missään.


      • " mäki koklaan "
        ollut tällä dieetillä kirjoitti:

        Mä en liiku mitenkään erityisesti. Koiran kanssa lepposasti lenkkeilen, mutten mitään muuta.

        Ja mä syön ihan normaalisti välipäivinä, pitäen vaan kalorit 1200kcal kieppeillä päivässä.

        Tällä viikolla pudotusta oli kaikenkaikkiaan 2kg, joten on tuo tahti hidastunut, mutta siltikin ihan hyvä.

        Mulla on reilusti ylipainoa, joten tuollainen 6 kilon tiputus ei vielä näy missään.

        Niin, siis näkyykö se pudotus jo kropassa Mulla piti tänään olla ananas päivä mutta eipä ollut ananasta tai omenaa. ei mitään !! ihan kaameeta :D joudun pitää sen vasta ma- ti


      • molla-maija*^*
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Niin, siis näkyykö se pudotus jo kropassa Mulla piti tänään olla ananas päivä mutta eipä ollut ananasta tai omenaa. ei mitään !! ihan kaameeta :D joudun pitää sen vasta ma- ti

        alkaa taas ananaspäivät!
        Tuli tänä viikonloppuna herkuteltua, kun oli juhlia! Useimmissa juhlissa tuli käytyä ja tietty syötyä kaikkea hyvää.

        Minulla näkyy jo tulokset, nimittäin olen laihduttanut kevään aikana 9kg.
        Otin nyt tämän ananasdietin käyttöön, kun
        alkoi paino junnata, pysyi pari viikkoa samassa, ei tippunut vaikka kuinka oli säntillinen.
        Nyt olen tällä saanut nelisen kiloa pois ja jatkan vielä muutaman viikon.

        Kropassa näkyy jo siinä, että entiset vaatteet ei pysy enää päällä, kaksi kolme numeroa pienempiä vaatteita saan nyt käyttää ja tuo uumakin jo löytynyt. IIHAANAA!
        En aikoihin ole ollut näin kevyt (58kg)
        ja virtaa on vaikka toisille jakaa!

        Jatketaan samaa rataa!


      • "mäki koklaan "
        molla-maija*^* kirjoitti:

        alkaa taas ananaspäivät!
        Tuli tänä viikonloppuna herkuteltua, kun oli juhlia! Useimmissa juhlissa tuli käytyä ja tietty syötyä kaikkea hyvää.

        Minulla näkyy jo tulokset, nimittäin olen laihduttanut kevään aikana 9kg.
        Otin nyt tämän ananasdietin käyttöön, kun
        alkoi paino junnata, pysyi pari viikkoa samassa, ei tippunut vaikka kuinka oli säntillinen.
        Nyt olen tällä saanut nelisen kiloa pois ja jatkan vielä muutaman viikon.

        Kropassa näkyy jo siinä, että entiset vaatteet ei pysy enää päällä, kaksi kolme numeroa pienempiä vaatteita saan nyt käyttää ja tuo uumakin jo löytynyt. IIHAANAA!
        En aikoihin ole ollut näin kevyt (58kg)
        ja virtaa on vaikka toisille jakaa!

        Jatketaan samaa rataa!

        Mulla ei vitsit vieläkään sitä ananaspäivää ole ollut. :S ikinä ei ole ananasta ja tänään sitä sain mutta en viittinyt enää tänään sitä pitää kun olin syönyt muutakin. Huomenna pidän yhden ananaspäivän, mut ylihuomenna täytyy mennä yksille synttäreille :s joten sit seuraavana päivänä seuraava :)


      • " mäki koklaan "
        molla-maija*^* kirjoitti:

        alkaa taas ananaspäivät!
        Tuli tänä viikonloppuna herkuteltua, kun oli juhlia! Useimmissa juhlissa tuli käytyä ja tietty syötyä kaikkea hyvää.

        Minulla näkyy jo tulokset, nimittäin olen laihduttanut kevään aikana 9kg.
        Otin nyt tämän ananasdietin käyttöön, kun
        alkoi paino junnata, pysyi pari viikkoa samassa, ei tippunut vaikka kuinka oli säntillinen.
        Nyt olen tällä saanut nelisen kiloa pois ja jatkan vielä muutaman viikon.

        Kropassa näkyy jo siinä, että entiset vaatteet ei pysy enää päällä, kaksi kolme numeroa pienempiä vaatteita saan nyt käyttää ja tuo uumakin jo löytynyt. IIHAANAA!
        En aikoihin ole ollut näin kevyt (58kg)
        ja virtaa on vaikka toisille jakaa!

        Jatketaan samaa rataa!

        Piti kysyä että mikä on uuma? :D kun sanoit että "ja tuo uumakin jo löytynyt"


      • molla-maija*^*
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Piti kysyä että mikä on uuma? :D kun sanoit että "ja tuo uumakin jo löytynyt"

        Tuota uumasta, se on vyötärö!


      • molla-maija*^*
        ollut tällä dieetillä kirjoitti:

        Mä en liiku mitenkään erityisesti. Koiran kanssa lepposasti lenkkeilen, mutten mitään muuta.

        Ja mä syön ihan normaalisti välipäivinä, pitäen vaan kalorit 1200kcal kieppeillä päivässä.

        Tällä viikolla pudotusta oli kaikenkaikkiaan 2kg, joten on tuo tahti hidastunut, mutta siltikin ihan hyvä.

        Mulla on reilusti ylipainoa, joten tuollainen 6 kilon tiputus ei vielä näy missään.

        Ootteko mukana vielä?

        Nyt tällä viikolla lähti kaksi kiloa pois ja koko aikana on nyt lähtenyt 6,5kg, elis kolmeen viikkoon.

        En kyllä olisi uskonut, että näin helpolla voi paino lähteä, mutta nyt täytyy uskoa.
        Eikä ole ainakaan vielä tulleet takaisin ja jos välipäivät on mässäilemättä, niin tuskin tulevatkaan.

        Olen kuitenkin syönyt ihan hyvin näinä välipäivinä, mutta terveellisesti kuitenkin.
        Muutaman jätskinkin olen syönyt sillointällöin.

        Mites siellä?
        Heps, molla-maija!


      • " mäki koklaan "
        molla-maija*^* kirjoitti:

        Ootteko mukana vielä?

        Nyt tällä viikolla lähti kaksi kiloa pois ja koko aikana on nyt lähtenyt 6,5kg, elis kolmeen viikkoon.

        En kyllä olisi uskonut, että näin helpolla voi paino lähteä, mutta nyt täytyy uskoa.
        Eikä ole ainakaan vielä tulleet takaisin ja jos välipäivät on mässäilemättä, niin tuskin tulevatkaan.

        Olen kuitenkin syönyt ihan hyvin näinä välipäivinä, mutta terveellisesti kuitenkin.
        Muutaman jätskinkin olen syönyt sillointällöin.

        Mites siellä?
        Heps, molla-maija!

        Mukana ollaan, vaikkakin vähän lipsunu olen.


        Mulla ei oo vielkä ollu kunnon ananas päiviä. Mut on täs nyt aika usein ollu sillaila että oon syöny vaa jotain omppuu ja ananasta mut sit oonki syöny jonkun leivän tai puuroo tai jotain. Ja multa on lähteny jo parikiloa pois :) ja oon muuten syönyt jääätelöä. Joka päivä on tullut semmonen tuutti syötyä. Että aika hyvin kuitenkin mennyt :)


      • " mäki koklaan "
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Mukana ollaan, vaikkakin vähän lipsunu olen.


        Mulla ei oo vielkä ollu kunnon ananas päiviä. Mut on täs nyt aika usein ollu sillaila että oon syöny vaa jotain omppuu ja ananasta mut sit oonki syöny jonkun leivän tai puuroo tai jotain. Ja multa on lähteny jo parikiloa pois :) ja oon muuten syönyt jääätelöä. Joka päivä on tullut semmonen tuutti syötyä. Että aika hyvin kuitenkin mennyt :)

        Eilen tuli syötyä varmaan pussillinen sipsiä :S Se vähän kyllä harmittaa. Mutta eilen koko päivän kyllä liikuin. Mä uin ja saunoin ja tein piha hommia ja kävin kaupassa ja vaiks mitä :>


      • molla-maija*^*
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Eilen tuli syötyä varmaan pussillinen sipsiä :S Se vähän kyllä harmittaa. Mutta eilen koko päivän kyllä liikuin. Mä uin ja saunoin ja tein piha hommia ja kävin kaupassa ja vaiks mitä :>

        Hyvä kuiteskin, että paino on laskusuunnassa!

        Minulla alkaa taas huomenna ananas päivät, nyt kokeeksi toisen päivän syön persikoita.
        Alkaa jo ananas pikkasen tympiä, ei tosin pahasti.

        Jatketaan harjoituksia!


      • " mäki koklaan "
        molla-maija*^* kirjoitti:

        Hyvä kuiteskin, että paino on laskusuunnassa!

        Minulla alkaa taas huomenna ananas päivät, nyt kokeeksi toisen päivän syön persikoita.
        Alkaa jo ananas pikkasen tympiä, ei tosin pahasti.

        Jatketaan harjoituksia!

        Alkoi mullakin jo ku ekan kerran vetelin sitä pari purkkia ni tympiä, enää ei tee mieli sitä :D
        Ni täytyy syödä välil jotain omenaa jne..


      • molla-maija*^*
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Alkoi mullakin jo ku ekan kerran vetelin sitä pari purkkia ni tympiä, enää ei tee mieli sitä :D
        Ni täytyy syödä välil jotain omenaa jne..

        Aloitankin vasta huomenna, tuli eilen yllättävä työkeikka, mikä sotki suunnitelman enkä pystynyt toteuttamaan diettiä.
        Siis huomenna aloitan ananaksella ja seuraava päivä persikalla.
        Kuulostellaan mikä on vaikutus.


      • " mäki koklaan "
        molla-maija*^* kirjoitti:

        Aloitankin vasta huomenna, tuli eilen yllättävä työkeikka, mikä sotki suunnitelman enkä pystynyt toteuttamaan diettiä.
        Siis huomenna aloitan ananaksella ja seuraava päivä persikalla.
        Kuulostellaan mikä on vaikutus.

        Ite oon vähän sekasin kans noist ananaspäivist ku aina on joku meno juttu minkä takii se on siirrettävä ni söin aamulla ihan normisti ja muistin vast äske et vittu sen olis pitänt ol tänää :D Mut ei se haittaa. Tai haittaa ku mul on huomen ja maanantain menoo ni sillonka oikee voi pitää. Siirtyy iha pirusti. :S


      • molla-maija*^*
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Ite oon vähän sekasin kans noist ananaspäivist ku aina on joku meno juttu minkä takii se on siirrettävä ni söin aamulla ihan normisti ja muistin vast äske et vittu sen olis pitänt ol tänää :D Mut ei se haittaa. Tai haittaa ku mul on huomen ja maanantain menoo ni sillonka oikee voi pitää. Siirtyy iha pirusti. :S

        Sain pidettyä nyt ne ananaspäivät kuiteskin, eilen ja toissapäivänä!

        Ja edelleen putoo paino paremmin, kuin hyvin.
        Nyt 1,5kg, eikä ole tullut takaisin entisetkään.
        Ets" kannattaa jatkaa vaan vieläkin!


      • molla-maija*^*
        molla-maija*^* kirjoitti:

        Sain pidettyä nyt ne ananaspäivät kuiteskin, eilen ja toissapäivänä!

        Ja edelleen putoo paino paremmin, kuin hyvin.
        Nyt 1,5kg, eikä ole tullut takaisin entisetkään.
        Ets" kannattaa jatkaa vaan vieläkin!

        Niin vaaka näyttää nyt 56,5kg!
        Aivan iiihanaa!
        Jatkan normaalia terveellistä ruokavaliota ja ensi viikon lopulla pidän taas ananaspäivät.

        MOIKKIS!


      • ananasbimbo
        " mäki koklaan " kirjoitti:

        Jep. Eli oon vähän niinku alottanu tällä viikolla sen, en oo syöny karkkia. Mut sille.. ihan normii. Mut alotan nyt vkl sen kaks pvää ananasta, meenkin huomenna kauppaan, niin ni ostan sieltä sitten ananasta :> ja omppuu ja sit juon jotainvettä tjn..


        Niin, sitä kysyisin ku laihdutte noin nopeesti ni onks näkyny jo mitään tuloksia?
        Ja mitä syötte niitä välipäivinä? Syöttekö muuten normaalisti mut ei herkkui ? ootteko vähentäny annosta ja lisänny jotain rehuja? vai miten?

        välipäivinä voi syödä vaikka rössypottua tai vaihtoehtoisesti nakit ja muusi.


    • " mäki koklaan "

      Hitsit ei oo ollu pitkää aikaa ananaspäivää. Huomenna sitte vittu alotan !! ihan pakko :D

      • uskomatontapaus

        Kannattaa syödä purkkiananaksen sijaan tuoretta ananasta, mitä raaémpaa sen parempi. Raaka- ananaksessa on enemmän "happoja", jotka polttavat entsyymejä, eli ruokaa, jota on syöty muina kuin ananaspäivinä.

        Ja vaikka ananaksen keskusta saattaa maistua puulta, kannattaa syödä se, koska siitä osasta valmistetaan kuulema laihdutusbillereitä. Kuulin näin, mutten ole satavarma.


    • zäippä

      Niin ymmärsin että ananasta syödään kahtena päivänä peräkkäin, mutta miten se ruokavalio sitten jakautuu muina viitenä päivänä viikossa? Ja kuinka paljon saa vettä juoda? Saako kahvia juoda?? Kuinka monta purkia syödään ananasta? Dieetti on mulle täysin uusi, mutta tekisi mieli kokeilla, kaalisoppadieetillä olen ollut, muttei oikein läskit lähde.
      Jos joku osaisi kertoa, niin olisin tosi tyytyväinen... Pääsisin alkuun tässä ananaskuurissa.. kiitos jo etukäteen

    • mukana eri dieetillä

      tietääkö kukaan millaisia tuloksia tulee, jos on 1-2 tai useammankin viikon syömättä, ja syö joka päivä vain ananasta? haittavaikutuksia, selviä tuloksia? aloitin tänään 20h syömättä, illalla söin vähän ananasta, ja seuraavaksi huomenna. kauankohan tätä pitäisi jatkaa että saisi 10kg pudotettua?

      ja liikuntaakun ei ole juuri yhtään.. voisi alkaa jokapäivä mennä koiran kanssa tunnin lenkille, uimista, pyöräilyä.. mikä on tehokkainta?

      • jt

        Tuloksia varmasti tulee nopeasti, mutta kannattaa kyllä syödä ainakin kalaöljykapseleita ja vitamiinitabletteja tuon lisäksi.


      • ananasbananasakäämä

        kuukaudessa pitäis 10kg ananas dietillä tippua.:) mutta myös sairaala dietillä läx 2viikossa 7kg 3 viikossa9kg itse olen molempien dieettien aikana kyllä juonut kahvia ripauksella sokeria tai ilman ja silti on paino tippunut:)


    • ananas toimii

      olen joskus syönyt useamman kuukauden pelkkää ananasta ja treenannut samalla 5-6pv/vkossa. Todella tehokas kuuri. Nyt aloittamassa ainakin 3viikon kuuria. joko kokonaan ananaksella tai osan viikosta ananaksella ja loput karppaamalla. Eli ei niin tiukkaa ruokavaliota kuin olen pitänyt.
      tarkoitus olisi pudottaa 10-15kg. Saadakseni käyntiin laihtumisen lisään karppaamiseen tämän ananaskuurin.

    • Ananas 2014

      ananas on todella hyvä laihdutuskeino. Yllättävän vähän siitä tietoa internetissä.
      olen myös yllättynyt miten paljon on ananasta vastaan olevia kirjoituksia.
      Kun on itse kokeillut 20 vuotta sitten jo ananaksen tehot niin hämmästyttää miten väärää tietoa internet tarjoaa esim. "ananas ei laihduta" jne. Ananas kyllä todellakin toimii.

      Toiset ottaa 1-2 ananaspäivää viikossa, toiset ottaa kuukauden ananaskuurin. toiset syö ananasta muun ravinnon lisänä. vaihtoehtoja on. Ananas toimii.

    • hämmis

      Kertokaa minulle mikä siinä ananksessa on se juttu? Minusta jos syö pelkkää ananasta -saa sokeria liikaa...

      • kokeile niin tiedät

        mm.ssa aineenvaihdunta pysyy käynnissä, olo on kylläinen ja energinen jopa alle 500kalorin vuorokausi annoksilla.


    • anasta

      Osaako joku kertoa, paljonko on lähtenyt kiloja jos on kk tällä, että syö kaksi kertaa viikossa vain anasta ja muuten syö hyvin vähähiilihydraattisesti?!?!

      Voisiko joku kertoa esimerkin ananas päivästä --> minkä verta syö ja mihin aikaan?

      Kiitos!

    • Liah80

      Elääkö tää keskustelu vielä..?

    • emm111

      Paljonko purkillisessa ananasta on kaloreita? Pitääkö se liemi/mehu tms. laskea mukaan vai vaan ananas. Sitä lientähän en siis aikoisi syödä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe