Kokemuksia miesten- ja naistennielijöistä?

Moi!

Itse olen omasta mielestäni joutunut miestennielijän tielle. Hän vikitteli lyhyen hetken, sanoi että on tunteita minua kohtaan, päädyimme muutaman kerran sänkyyn, hän kertoi että halusi ehkä seurustella kanssani. Silloin ei ollut muuta yhteydenpitoa kun viikonloppuisin hänen puoleltaan, ja nyt on ollut 3 viikkoa ihan hiljaista. Kaikki loppui kuin seinään, ei yhteydenpitoa, ei mitään. Ja olen toipunut siitä, totesin että olisin ollut erittäin huonossa asemassa jos olisin ikinä ryhtynyt suhteeseen hänen kanssaan.

Millaisia kokemuksia teillä on naisten- tai miestennielijöistä?

7

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteydenpitoa ollut

Ei sitten itse ole tullut mieleen ottaa yhteyttä.

Ehkä nainen kyllästyi yksipuoliseen yhteydenpitoon ja ajatteli, että ei tupata, kun ei tykätä.

• Moi! Itse olen ottanut yhteyttä lukuisia kertoja ilman onnea. Kysymys kuuluu kuitenkin, että millaisia yleiskokemuksia on naisten/miestennielijöistä...

• oppeliini

Sinun tarjotessa ilamispalveluja, olet todellakin häviäjän asemassa. Ammattisiskosi saavan maksun kuunnellessaan valheita että "on tunteita minua kohtaan" ja "halusi ehkä seurustella kanssani".

Mies tapaa sinunlaisiasi kolmetoista tusinassa - nenästä vedettäviä hölmöjä.

• mikä mättää?

Moi oppeliini, sieltä tuli aikamoista tekstiä. Mistä moinen aggressiivinen tunnetaso?

• oppeliini
        mikä mättää? kirjoitti:

Moi oppeliini, sieltä tuli aikamoista tekstiä. Mistä moinen aggressiivinen tunnetaso?

Eikö sinuakin harmita naisten tyhmyys?! Jokaiselle ihmiselle on annettu lahjaksi ikioma keho ja aivot ajettelua varten. Aivojen yksi idea on käyttää niitä ajattelemaan tehdäkseen oikeita, mm. ei omaa kehoa halventavia tekoja.
        Nyt tietysti joku etana aivo huutaa "mutkun minä haaaaluan huorata!!" Hän ei kykene tajuamaan että tuo arvokas asia joka erottaa ihmisen eläimestä on - valinnan vapaus. (Eläimet eivät osaa valita!) Jokainen tietää että huoraamisesta ei hyvä seuraa pidemmällä tähtäimellä. Mutta tuo etana aivo valitsee uskotella että se on oikea tapa elää.

Niinhän ihmiset, jotka tietävät tekevänsä väärin, tarpeeksi kauan uskoteltuaan itselleen että väärä on oikea, alkavat lopulta uskoa siihen.

Se ei suinkaan muuta tosiasiaa kenenkään silmissa, kaikista vähiten väärintekijän.

Mitä huoraaja saa siitä palkaksi?
        Oman arvon alenemisen omissa silmissään, tieto hänen käyttäytymisestään leviää nopeammin kuin hän haluaisi tietääkkään ja .... näin hän tietoisesti ja harkiten piirtää muille kuvan itsestään joka ei todellakaan mieltä ylennä.

Ja kaiken tuon olisi voinut niin helposti välttää käyttämällä OIKEIN lahjaksi saamaansa valinnan vapautta!

Mutta onhan se tosiasia että huoraaminen on maailman vanhin ammatti, ja sen harjoittajia tulee olemaan myös vuonna 3000, joten on täydellisen typerää väittää että huoraamisen vastustajat ovat vanhanaikaisia.

• lue ap viesti
        oppeliini kirjoitti:

Eikö sinuakin harmita naisten tyhmyys?! Jokaiselle ihmiselle on annettu lahjaksi ikioma keho ja aivot ajettelua varten. Aivojen yksi idea on käyttää niitä ajattelemaan tehdäkseen oikeita, mm. ei omaa kehoa halventavia tekoja.
        Nyt tietysti joku etana aivo huutaa "mutkun minä haaaaluan huorata!!" Hän ei kykene tajuamaan että tuo arvokas asia joka erottaa ihmisen eläimestä on - valinnan vapaus. (Eläimet eivät osaa valita!) Jokainen tietää että huoraamisesta ei hyvä seuraa pidemmällä tähtäimellä. Mutta tuo etana aivo valitsee uskotella että se on oikea tapa elää.

Niinhän ihmiset, jotka tietävät tekevänsä väärin, tarpeeksi kauan uskoteltuaan itselleen että väärä on oikea, alkavat lopulta uskoa siihen.

Se ei suinkaan muuta tosiasiaa kenenkään silmissa, kaikista vähiten väärintekijän.

Mitä huoraaja saa siitä palkaksi?
        Oman arvon alenemisen omissa silmissään, tieto hänen käyttäytymisestään leviää nopeammin kuin hän haluaisi tietääkkään ja .... näin hän tietoisesti ja harkiten piirtää muille kuvan itsestään joka ei todellakaan mieltä ylennä.

Ja kaiken tuon olisi voinut niin helposti välttää käyttämällä OIKEIN lahjaksi saamaansa valinnan vapautta!

Mutta onhan se tosiasia että huoraaminen on maailman vanhin ammatti, ja sen harjoittajia tulee olemaan myös vuonna 3000, joten on täydellisen typerää väittää että huoraamisen vastustajat ovat vanhanaikaisia.

AP on ollut vain hyväuskoinen ja sinisilmäinen ei huora. Jos uskoo "hidalgon" lurituksiin ja yrittää jollain tasolla seurustella moisen kanssa, niin kai sitä sänkyynkin päätyy. Veikkaan että oppeliini on itse jossain vaiheessa törmännyt kipeästi hyväksikäyttäjä-hidalgoon. Mainittakoon vielä että hyväksikäyttäjä voi olla ihan hyvin niin mies kuin nainenkin. Klassinen malli tosin on niin päin että mies vedättää hyväuskoista naista.

• oppeliini
        lue ap viesti kirjoitti:

AP on ollut vain hyväuskoinen ja sinisilmäinen ei huora. Jos uskoo "hidalgon" lurituksiin ja yrittää jollain tasolla seurustella moisen kanssa, niin kai sitä sänkyynkin päätyy. Veikkaan että oppeliini on itse jossain vaiheessa törmännyt kipeästi hyväksikäyttäjä-hidalgoon. Mainittakoon vielä että hyväksikäyttäjä voi olla ihan hyvin niin mies kuin nainenkin. Klassinen malli tosin on niin päin että mies vedättää hyväuskoista naista.

#1) Jo äidin maidossa saatua älykkyyttä hyväksikäyttäen huomasin että aivot ovat isekunnioitusta, -suojelua ja -arvostusta varten.

#2) Hyväksikäyttäen jo tiedostettua älykkyyttä en koskaan asettanut itseäni tilanteeseen jossa kukaan sinun tuntemista "hidalgomaisista" ihmisistä (mies- tai naipuolinen)ei edes osunut tuttavapiiriini, valitsinhan itse tuttavani ja ystäväni.

#3)Jokaikinen ystäväni sekä läheinen tuttu ansaitsee kunnioitukseni ja tapa jolla he käyttäytyvät minua kohtaan on mitä kunnioitettavin ja arvostettu.

4#) Mutta minä näenkin vaivaa valita hyvin huolellisesti ystäväni. He ovat ylpeitä ansaitesaan minun luottamukseni ja minä arvostan heidän todenperäisyyttään, sisäistä kauneuttaan, rehellisyyttään, suoraviivaisuuttaan ja kaikkia niitä fantastisia ominaisuuksia jotka ansaitsevat taas minun kunnioitukseni.

5#) ja tuohon tarvitaan VAIN valtavaksi lahjaksi saatua valinnan vapautta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      44
      3958
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1899
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1326
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1212
    5. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      190
      985
    6. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      984
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      966
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      927
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      810
    10. Jälkiviisauttako

Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?
      Ikävä
      79
      809
    Aihe