pojat mitä mieltä olette hoppari tytöistä?

...HoppariTyttö...

Niin, olisi kiva tietää että mitä pojat ajattelevat hopparitytöistä? Itse olen hoppari, ja tyttö, ja luokkani pojat ainakin keksivät kaikennäköisiä lempinimiä, nauravat vaatteilleni ja muutenkin. Että mitä te pojat niinkuin yleisesti olette mieltä hopparitytöistä?

59

5211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PTR

      Ite inhoon koko hoppari sanaa... En esim. pidä itteeni hopparina vaikka räppiä teen ja löysii kuteita käytän... Mut joo kyl mä tykkään jos nään jossain tytön joka käyttää löysii vaatteita, osottaa mun mielest tietynlaista rohkeutta... Eipä noista naurajista kannata välittää, itekki niihin törmään vähän välii... Nää naurajat on yleensä niitä epäonnistujia, ovat vaan kateellisia ku ei itellä oo rohkeutta olla sitä mitä on ja toteuttaa itseään... Että oo mitä oot äläkä ihmeessä ala muitten mielipiteiden takia itteäs muuttamaan : )

      • ...HoppariTyttö...

        Kiitos tuosta :) pakko kyllä myöntää, että vaatetyyli on hieman muuttunut alkuperäisestä noiden huomauttelijoiden takia. Ei se minua kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat, mutta silti joka kerta kun he sanovat jotain niin tuntuu siltä kuin.. No, en osaa sanoa :)
        Alkaa ikäänkuin hieman epäillä itseään.


      • darkeye2
        ...HoppariTyttö... kirjoitti:

        Kiitos tuosta :) pakko kyllä myöntää, että vaatetyyli on hieman muuttunut alkuperäisestä noiden huomauttelijoiden takia. Ei se minua kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat, mutta silti joka kerta kun he sanovat jotain niin tuntuu siltä kuin.. No, en osaa sanoa :)
        Alkaa ikäänkuin hieman epäillä itseään.

        Oon ite vähän sellanen niinsanottu "hoppari" kun käytän sellaisia vaatteita. Minusta hopparitytöt on kivoi ja kuten PTR sanoi, ei kannata välittää mitä toiset sanoo. Toiset nauravat juuri siksi, koska eivät uskalla itse pitää cooleja vaatteita. Meidänkin luokalla oli yksi joka nauroi kaikille jotka meinasivat ostaa suoralippaisen hatun. Kun yli 5 poikaa käytti sellaista, päätti hänkin ostaa sellaisen -.- Eli jätkällä ei ollut munaa hankkia ennen kuin kaikilla muilla oli. Se on siis rohkeudesta kiinni, miksi he nauravat. Mutta sanon vielä kerran: Älä välitä muista, ja etsi uusia ystäviä jotka eivät naura omalle tyylillesi.


      • PTR
        ...HoppariTyttö... kirjoitti:

        Kiitos tuosta :) pakko kyllä myöntää, että vaatetyyli on hieman muuttunut alkuperäisestä noiden huomauttelijoiden takia. Ei se minua kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat, mutta silti joka kerta kun he sanovat jotain niin tuntuu siltä kuin.. No, en osaa sanoa :)
        Alkaa ikäänkuin hieman epäillä itseään.

        oot hiukan epävarma itestäs, ethän muuten tääl kyselis muiden mielipiteitä... mut joo leuka pystyy ja housut alas :D


      • ...HoppariTyttö...
        darkeye2 kirjoitti:

        Oon ite vähän sellanen niinsanottu "hoppari" kun käytän sellaisia vaatteita. Minusta hopparitytöt on kivoi ja kuten PTR sanoi, ei kannata välittää mitä toiset sanoo. Toiset nauravat juuri siksi, koska eivät uskalla itse pitää cooleja vaatteita. Meidänkin luokalla oli yksi joka nauroi kaikille jotka meinasivat ostaa suoralippaisen hatun. Kun yli 5 poikaa käytti sellaista, päätti hänkin ostaa sellaisen -.- Eli jätkällä ei ollut munaa hankkia ennen kuin kaikilla muilla oli. Se on siis rohkeudesta kiinni, miksi he nauravat. Mutta sanon vielä kerran: Älä välitä muista, ja etsi uusia ystäviä jotka eivät naura omalle tyylillesi.

        Kiitos :) Juu, koulussani on vähän niinku semmonen "massameininki", kaikki samannäköisiä, ja jos eroaa massasta niin huomaa kuinka muut puhuvat selän takana tms :D mutta se on niiden ongelma u_u Luokkani pojat ovat kaikki vähän "wannabe hoppareita" ;D


      • ...HoppariTyttö...
        PTR kirjoitti:

        oot hiukan epävarma itestäs, ethän muuten tääl kyselis muiden mielipiteitä... mut joo leuka pystyy ja housut alas :D

        ... Taitaa kyllä olla, olen epävarma itsestäni.
        Mutta enköhän tässä joskus rohkaistu enemmän :D


      • ...HoppariTyttö...
        ...HoppariTyttö... kirjoitti:

        ... Taitaa kyllä olla, olen epävarma itsestäni.
        Mutta enköhän tässä joskus rohkaistu enemmän :D

        Niin, unohdin siis vielä mainita, että harrastan breakdancea, ja siitähän nuo luokkani pojat vasta keksivätkin kaikkea tyhmää ja ärsyttävää. Liekö kateellisia, kun eivät itse osaa ;)


      • new yka
        ...HoppariTyttö... kirjoitti:

        Niin, unohdin siis vielä mainita, että harrastan breakdancea, ja siitähän nuo luokkani pojat vasta keksivätkin kaikkea tyhmää ja ärsyttävää. Liekö kateellisia, kun eivät itse osaa ;)

        Oon ite myös hopparipoika olin meidän luokan ensinmäinen joka pitää new era lippistä ja kuuntelee räppiä kyllähän siitä tuli kuultua mutta en välittänyt älä välitä musta hopparit tytöt on aika cooleja voit vaikka sanoo että ´mä oon mä ja siitä ylpeä´ niille jotka nauraa anna niiden puhuu paskaa jos ne haluaa
        ps.tiedän monia hopparityttöjä ja NE on Cooleja


      • minäminä :)
        new yka kirjoitti:

        Oon ite myös hopparipoika olin meidän luokan ensinmäinen joka pitää new era lippistä ja kuuntelee räppiä kyllähän siitä tuli kuultua mutta en välittänyt älä välitä musta hopparit tytöt on aika cooleja voit vaikka sanoo että ´mä oon mä ja siitä ylpeä´ niille jotka nauraa anna niiden puhuu paskaa jos ne haluaa
        ps.tiedän monia hopparityttöjä ja NE on Cooleja

        oli pakko laittaa vaikka oonki ite tyttö (:
        mutta siis joo ite käytän kans lökäreitä ja muita iiisoja kuteita eikä oo kukaan tullu sanoon eikä vinoileen mitään ku vaan osaa näyttää sen että muitten mielipiteillä ei oo mitää merkitystä :)
        njoo kyllähän sitä toki kuulee et; et sitte isompia housuja löytäny sun muuta mutta who cares ne on sun kuteet ja sä puet päälles mitä haluat :) ja jos se jotain häiritsee nii vois hankkia oman elämän
        TSEMPPIÄ :)


      • accem
        ...HoppariTyttö... kirjoitti:

        Kiitos tuosta :) pakko kyllä myöntää, että vaatetyyli on hieman muuttunut alkuperäisestä noiden huomauttelijoiden takia. Ei se minua kiinnosta, mitä muut minusta ajattelevat, mutta silti joka kerta kun he sanovat jotain niin tuntuu siltä kuin.. No, en osaa sanoa :)
        Alkaa ikäänkuin hieman epäillä itseään.

        Mä tykkään todellaki siitä että uskaltaa olla oma itsensä. Uskon ettei ole helppoo olla koulun ainoo hopparityttö mut toisaalta sen voi ottaa kunniana ja omaa tyyliä pitääki pystyy edustaa kunnial. Muuta vaan vaatetyyliäs takas enemmän hopparimaiseks, pitää vaan rohkeesti olla oma itsensä.
        mä oon kans aika usein kuullu kommenttei mun tyylistä, mut en oo niide vaikuttaa mun omaan tyylii. välillä kommentit vaan saa viel enemmän tuomaan omaa tyylii esille.


      • Breivik teininä..

        Jotain tapahtui, kun Anders meni teininä töihin Tanskaan.

        Sieltä palattuaan Anders Breivik alkoi hän hengailla graffitiporukoiden kanssa, kassit pullollaan spraymaalitölkkejä.

        Häntä luonnehdittiin "vasemmistolaiseksi", jonka mielipiteet olivat kaukana niistä äärioikeistolaisista mielipiteistä, joita hän oli laittanut julki ennen joukkomurhia.

        Anders oli treenanut itsensä hyvään kuntoon ja olikin suosittu koulun tyttöjen keskuudessa.

        - Hänellä ei kuitenkaan ollut koskaan vakavaa seurustelusuhdetta, vaikka olikin tyttöjen mieleen. Hän oli tosiaan hyvän näköinen, luonnehti samalla luokalla ollut Ane VG:lle


    • sM. hoppi miees

      mäki oon ns,hoppari ja kivatietää etten oo ainut. vähä aikaa tuntu et olis ollu suomen ainut. joo tykkään jos tyttö pukeutuu hoppariks. eli oo iha rauhas sellane kun oot. Mä ainaki tykkään.

    • Jou_Hou

      Just kova sana. Ei pelkästää poikien tarvi olla hoppareita ja vaik oiski hoppari tyttö nii ei silti tarvi niille vittuilla. Ne voi painuu vinee jos tulee viä väsää siihe jotai :)

    • SiMo"#¤%%%

      ei kannata olla hoppari

      • MinäOlenHoppariPoika

        Useinhan hoppari nähdään teini-ikäisenä esim. Karl Kanin vaatteita pitävänä ongelma-lapsena. MUTTA hoppari voi olla elämäntapa! Saatte olla ylpeitä itsestänne ja asenteestanne: "Olen hoppari ja ylpeä siitä" Itsekin ajattelen itseäni hopparina, pidän rennoista vaatteista, new eran lippiksistä ja rap-musiikista, ja väsäilenkin rap- biittejä sillointällöin. Ja isot plussat siitä että harrastat breakdancea, hyvä tanssilaji. Minusta on kylläkin surullista että meidän koulussa on hoppareita, melkein epidemiaan asti, ne eivät tiedä vittuakaan rapin historiasta, pitävät itseään kovana kun pitävät 200e releitä päällään joka päivä ja vittuilevat jokaiselle vastaantulevalle. Ja kuuntelevat tyyliin: Eminemiä ja 50 centiä... Ja jos palataan kysymykseen pidätkö hopparitytöistä: ...juu


      • ...HoppariTyttö...
        MinäOlenHoppariPoika kirjoitti:

        Useinhan hoppari nähdään teini-ikäisenä esim. Karl Kanin vaatteita pitävänä ongelma-lapsena. MUTTA hoppari voi olla elämäntapa! Saatte olla ylpeitä itsestänne ja asenteestanne: "Olen hoppari ja ylpeä siitä" Itsekin ajattelen itseäni hopparina, pidän rennoista vaatteista, new eran lippiksistä ja rap-musiikista, ja väsäilenkin rap- biittejä sillointällöin. Ja isot plussat siitä että harrastat breakdancea, hyvä tanssilaji. Minusta on kylläkin surullista että meidän koulussa on hoppareita, melkein epidemiaan asti, ne eivät tiedä vittuakaan rapin historiasta, pitävät itseään kovana kun pitävät 200e releitä päällään joka päivä ja vittuilevat jokaiselle vastaantulevalle. Ja kuuntelevat tyyliin: Eminemiä ja 50 centiä... Ja jos palataan kysymykseen pidätkö hopparitytöistä: ...juu

        Kiitos vastauksesta! :D On kyllä aika paha jos luulee olevansa hoppari, jos vain pukeutuu löysiin vaatteisiin. Meidän koulussa on tapahtunut jotain kamalaa: pissikset ovat alkaneet pukeutua löysiin housuihin ja kireään toppiin ja välillä huppariin.. kammottavaa :O
        Niin, ja tuo breakdance, se on nyt vähän jäänyt kun ohjaajamme muutti toiselle paikkakunnalle eikä ole enään kursseja :( mutta onneksi kotonakin voi harjoitella :)


      • räpräp
        ...HoppariTyttö... kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! :D On kyllä aika paha jos luulee olevansa hoppari, jos vain pukeutuu löysiin vaatteisiin. Meidän koulussa on tapahtunut jotain kamalaa: pissikset ovat alkaneet pukeutua löysiin housuihin ja kireään toppiin ja välillä huppariin.. kammottavaa :O
        Niin, ja tuo breakdance, se on nyt vähän jäänyt kun ohjaajamme muutti toiselle paikkakunnalle eikä ole enään kursseja :( mutta onneksi kotonakin voi harjoitella :)

        elikkä joo oon ite hopparityttö.. mä ajattelen ainakin silleen et on hienoo jos pystyy olee erilainen kumuut eikä matki niitä teinipissiksii ja käyttää 3 numeroo lian pienii vaatteit. tässä 2 vuoden aikana ku tyylini alkoi vaihtua oon huomennu et tosi moni kattoo kaupungilla liikkuessa ku mitäki.. oon tän kaupungin ainoo muijahoppari et ehkä siks.. sit sama et mul on aina vartijat perässä en saa olla missään rauhassa.. Mun mielest hoppareit pitäis olla enemmin varsinki muijia.. tuntuu et niit ei vaan oo missään.. muistan vieläki ku muutin toiseen kaupunkiin ja huomasin että hoppareita on noin puolet nuorisosta se tuntui mahtavalta.. Sitten aloitin koulun myös samassa kaupungissa aluksi minua katotiin kieroon ja ajatetiin että olen itserakas paska.. mutta myöhemmin porukka oli päässy siitä ajattelumaailmasta yli ja huomannut että olenkin ihan tavallinen tyttö.. nyt kuulen koulussa jokaviikko kehuja tyylistäni, rohkeudeta olla omanlaiseni ym.
        Hopparitytöt on jees!


      • Junitec
        ...HoppariTyttö... kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! :D On kyllä aika paha jos luulee olevansa hoppari, jos vain pukeutuu löysiin vaatteisiin. Meidän koulussa on tapahtunut jotain kamalaa: pissikset ovat alkaneet pukeutua löysiin housuihin ja kireään toppiin ja välillä huppariin.. kammottavaa :O
        Niin, ja tuo breakdance, se on nyt vähän jäänyt kun ohjaajamme muutti toiselle paikkakunnalle eikä ole enään kursseja :( mutta onneksi kotonakin voi harjoitella :)

        Brrh! Pissikset löysis housuis, kirees topis ja jossain huppareissa = BRRH!


    • Nimetön

      Mo!kuule älä todellakaan välitä niist kiusaajist. Oon tyttö ja muakin kiusataan samoin ku sua paitsi et mun rinnakkas luokkalaiset on pahimpii ja usei mulle sanotaan et jou 50 cent. vaik en ees yritä olla mikään 50 cent vaan ihan oma itseni ja sit kerran mulle sanottiin et oon hankkinu mu vaatteet jostain kirpparilt vaik ne oli ihan kyl ostettu hoppariliikkeestä. Taitaa se ite ostaa sen vaatteet kirpparilt. Mut mä yritän täs just sanoo et pukeudu just niinku haluut äläkä niin miten muut haluis sun pukeutuvan.

    • MC*RG

      Mä oo hoppari ja kundi. :) Tod diggaan hoppari gimmoista ne o parhaita! ;P Eli sun luoka jätkät o iha perseestä. >:( HipHop o rakas tyyli ja lifestyle. sitä ei vittu dissata! ^^ Hopparityttöjä ei kyl valitettavasti tuu vastaa usein... :/ Ois mahtavaa olla jonku hopparitytön frendi. Kyl mä mielelläni tutustuisin! :) Ja vituttaa et miks hoppii dissataa nykyää vitusti? :O Ihme wnb ja juniorit joil o joku New Era lippis pääs luulee olevasa hoppareita ja se vituttaa. Just se o vahvuus ku uskaltaa edustaa omaa tyyliä eikä kiinnostu vitun vertaa siit kuinka paljo muut tavikset vittuilee ku ne ei tajuu.

      HipidiHop 4 Da Life!!

      • Nimetön

        Mä oon aina luullu et kukaan poika ei tykkää tytöstä joka käyttää lökäreitä ja isoja huppareita! :)) Mä oon kyllä ollu jo kauna hoppari En oikeestaan välitä.. Se on oikeastaan hyvä että poika ei ihastu vaan ulkonäön takia vaan luonteen takia :)


    • MC*RG

      Älä tod muuta tyyliä jos jotkut vittuilee! :O Pysy vahvana ja oo rohkee jos kaikki o massateinejä, sun ei tarvii olla. Muista et kaikki hopparit tukee sua! :D Eli edellee vaa samat lökäkuteet päällä vaa! ;P

      Ja o nastaa et harrastat breikkii. Mä duunaa ite C~Walk! :)

      • nimetön...

        Itekki käytän aika paljon löysiä vaatteita jokka o pari kokoa liian suuria ja kuuntelen rappia 24/7. En itse sanoisi et oon hoppari, vaikka rakastan löysiä vaatteita, mutta joskus mun pääl saattaa nähä pillitkin vaikka en niistä erityisemmin tykkää...Varmaan mun tyyli alkaa muuttumaan vuoden sisällä ja sit ostan varmaan capinkin :) en omista vielä sellaista kun haluan ostaa aidon. Ei kannata vlittää muitten mielipiteist, ne jokka haukkuu on jotai wnb pissiksiä jokka ei uskalla olla oma ittensä vaan ne kulkee massan mukana. Harrastin vuoden hiphop tanssia mut lopetin ja varmaan alotan syksyllä uudestaan kun se oli mukavaa :)Niin ja nyt sit siihe kysymyksee ite tykkään hoppariytöistä ku on vaa yks sellane kaveri joka o hoppari ja oon muutes sit meijän kouulun ainut btw oon tyttö ja meijän ns. kaveri porukas o jotai muotityttöjä jokka ei oo hoppareita ja pojat vielä vähemmä...Onneks mee ens vuonna kouluun jossa on hoppareita ku käytii tutustumas nii näki paljon niitä :) Ja jos joku tulee vittulee nii vittuile takas!


      • RapLatte
        nimetön... kirjoitti:

        Itekki käytän aika paljon löysiä vaatteita jokka o pari kokoa liian suuria ja kuuntelen rappia 24/7. En itse sanoisi et oon hoppari, vaikka rakastan löysiä vaatteita, mutta joskus mun pääl saattaa nähä pillitkin vaikka en niistä erityisemmin tykkää...Varmaan mun tyyli alkaa muuttumaan vuoden sisällä ja sit ostan varmaan capinkin :) en omista vielä sellaista kun haluan ostaa aidon. Ei kannata vlittää muitten mielipiteist, ne jokka haukkuu on jotai wnb pissiksiä jokka ei uskalla olla oma ittensä vaan ne kulkee massan mukana. Harrastin vuoden hiphop tanssia mut lopetin ja varmaan alotan syksyllä uudestaan kun se oli mukavaa :)Niin ja nyt sit siihe kysymyksee ite tykkään hoppariytöistä ku on vaa yks sellane kaveri joka o hoppari ja oon muutes sit meijän kouulun ainut btw oon tyttö ja meijän ns. kaveri porukas o jotai muotityttöjä jokka ei oo hoppareita ja pojat vielä vähemmä...Onneks mee ens vuonna kouluun jossa on hoppareita ku käytii tutustumas nii näki paljon niitä :) Ja jos joku tulee vittulee nii vittuile takas!

        Itekki oon hoppari(tai no joku hip hop tyttö) elän niin sanottua hip hoppi elämää,niinku aika monet muutki :D rap ja hip hop 24/7 kuuluu korvissa,löysät vaatteet (käytän farkkui kans) Vaikka käytänki löysii vaatteit,en silti oo mikää kaatopaikan erkki (niinku ei kukaan muukaan ) yritän silti olla tyylikäs omassa tyylissä.Käyn hip hop tunneilla,hengailen frendejen kaa kaupingissa, käyn välillä pitään hauskaa johonki kadun kulmaan xD Mua ei nimitellä sun muuta,kaikki on iha okei (kai)grafiitteja en kyl oo menny tekee xD mut silti en osaa selittää,elämä menee sillein,rennosti,niinku luulen menevän aika monella esim.täältäki :D Eli,tyypit come on,ei istuta kotona mässäämässä popparii,ulos ja antakaa mennä! p.s Lil Wayne on paras


    • 123456

      Mun mielestä se on tosi mahtavaa jos likat pukeutuu just hoppareiksi. mä arvostan sitä! Rauhaa! :)

      • Junitec

        Ootko hippi :D (ei pahal) ku sanoit rauhaa? Tosin kuka sotaa haluis? Vittu miks avasin ison naamani taas?


    • highstead

      vaatteet ei oo aatteet vaan se mitä on päässä ajatuksina, wannabehoppari ei kannate olla, ellei tajua hiphopajatusmaailmaa, hopparitytöt on tervetulleita ja muutenki kaikkeen hiphopkulttuuriin...beatboxingiin, dj, breakdanceen, rappiin ja graffiteihin. Itse olen kaikki elementit käyny läpi ja beatboxing on se mun juttu aina ja ikuisesti.

    • Dawg

      Hyvä juttu. Ite toivoisin et hoppari tyttöi olis enemmän, se on makeeta. Lissut ku on niiiin ärsyttäviä.
      jatka vaan äläkä lannistu, fruidet on perseestä. Jou

    • aaaaapinaaa

      ite oon poika.. ja hoppari kuuntelen cheekkiia ja finteligenssii ja mul on näitä vatteita
      1.kahet lökäri farkut
      2.kolmet colleg housut
      3.kaksi mic macinhupparii
      4.yks DC:n huppari
      5.top wearin huppari
      6.adidaksen huppari
      7.basket teamin huppari
      8.DC:n skeitti kengät(sini-valko-mustat)
      9.burtonin pipo jossa on tupsu
      10.burtonin pipo jossa pääkallon kuvia
      mutta mä vihaan niin vitusti suoralippasii

      • chimpa

        totaaaa aaaaapinaaa.. et ny musta oo ihan hoppari
        juku muu saa selittää miks jos haluaa, en jaksa selostaa:D


      • o.g.winde
        chimpa kirjoitti:

        totaaaa aaaaapinaaa.. et ny musta oo ihan hoppari
        juku muu saa selittää miks jos haluaa, en jaksa selostaa:D

        Pissikset vittuun! Hopparitytöt


      • herää jätkä!

        hmmm... aaaapinaa vai mikä vittu nyt oletkaan. olet enemmänkin wannabe hoppari. kuuntelet cheekkii ja fintelligenssii, egoilet täällä mittavalla määrällä vaatteita ja hehkutat kuinka olet "hoppari". ei hiphop-kulttuuriin kuulu mikään leijuminen ja lesoominen, toisin kuin olet mahdollisesti cheekiltä kuullut. valaistu ja tule sitten pätemään hoppareista tänne. ainiin, unohtui. olet trolli. anteeksi häiriö.


    • Streetlife

      Ite kuuntelen räppiä, ainoo musiikkilaji jonka artisteje elämää voi samaistuu musan kanssa, be real asenne ja semmosta. Käytän isoja t-paitoja ja hiphop vaatteita muutenki, tilasin esim. defshopista just thuglife vaatteitta yms. Mut on jo potkittu lukiost ulos mut sanon että eipä tuu kukaan mun tyylistä urppimaan, vaikka mä vältänki jotai pellepelle ja erityisesti karlkani vaatteitta.

      • lässyn lää

        Musta te ootte kaikki vaan sellasia vaateripustimia vaikka kuinka sanotte että olette true. Pelkkiä huomionkipeitä lässyttäjiä joilla on erittäin huono musiikkimaku eikä minkäänlaista tyylitajua.
        Tuulettakaa joskus ne housunne ja ottakaa lippis pois päästä että aivot saa happea.

        p.s ne suoralippaset on NAURETTAVAN näköisiä, eikä sovi kellekään, hah hah!


      • vantaa poliisi
        lässyn lää kirjoitti:

        Musta te ootte kaikki vaan sellasia vaateripustimia vaikka kuinka sanotte että olette true. Pelkkiä huomionkipeitä lässyttäjiä joilla on erittäin huono musiikkimaku eikä minkäänlaista tyylitajua.
        Tuulettakaa joskus ne housunne ja ottakaa lippis pois päästä että aivot saa happea.

        p.s ne suoralippaset on NAURETTAVAN näköisiä, eikä sovi kellekään, hah hah!

        Ite oon normi-poika ja hoppari vaatteet ovat oksettavan rumia että eivät mielestäni sovi ollenkaan tytöille.. Ei siitä muijasta edes tiedä onko se paksu , kun käyttää tommosia vaatteita :D Mutta tämänä on minun mielipiteeni , tosi-hopparit ovat varmaan eri mieltä .. Ve ar soo gangsta yo man vitun wnb :9


      • tojoinggg

        Ite näytän.. öö sanotaa vaa randomilt. Mustat farkut jalas, ei oo mitkää pillit mut ei kyl lökäritkää, vihreet converset, musta huppari, myrkynvihree marimekkolaukku ja harmaa lierihattu löytyy melkee aina, nyt kans musta farkkutakki joka on kyl turhan kapee. Kuuntelen musaa iha fiiliksen mukaan, tosi usein kotiteollisuutta mut räppi iskee todellaki jos sanat o kohillaa.


      • tojoinggg
        lässyn lää kirjoitti:

        Musta te ootte kaikki vaan sellasia vaateripustimia vaikka kuinka sanotte että olette true. Pelkkiä huomionkipeitä lässyttäjiä joilla on erittäin huono musiikkimaku eikä minkäänlaista tyylitajua.
        Tuulettakaa joskus ne housunne ja ottakaa lippis pois päästä että aivot saa happea.

        p.s ne suoralippaset on NAURETTAVAN näköisiä, eikä sovi kellekään, hah hah!

        94-poika oon siis


      • Hippihoppibeibi

        Tykkääkö poitsut NOIN paljon hopparitytöistä?? Ite en varsinaisesti oo, mut käytän lökäreitä ja huppareita paljon! Siihe yhdistelmää käytän viel jotai isoa kolmiohuivia (virkattua yleensä). Ihanaa jos poijat tykkää! Oon luullu koko ajan, et kaikki vaan dissaa tytöissä sitä tyyliä, varsinki, ku harrastaa hip hop tanssia .. niinku mä :DDD


    • Ees joskus!

      Peseytykää!

    • Kukko tunkiolla

      Voihan rumien vaatteiden alta löytyy muutakin kuin löysä kana! Yleensä rumat muijat pukeutuu löysiin hopparivaatteisiin.

    • Pissis hopparit

      Mikä erottaa hopparin pissiksestä. Ei sitten niin mikään. Isot housut ei tee tyhjäpäästä täysipäätä!

      • vitun valittajat!

        hoppareilla täytyy olla isot lihakset. säälittäviä semmoset rimpulat. Käykää saatana siellä salilla ettei tarvii valittaa et on pienet lihakset! myös naiset! vittu pistää vihaks jumalauta.


    • Perussuomalainen....

      Ite oon poika ja ku olin seiskal ni mul oli sellane hieno takki ja sitte kukaa ei meinannu mitää mut 1 meiä luokkalaine poika rupes heti nauraa et mikä toi on, kyl se tietty häiritsi ku se vittuili ja nauro mut pidin sitä kumminki ja jossai vaihees se ei enää sanonu mitää. Ja kauniit tytöt on kauniita missä vaa vaatteissa :D

    • parafunkatary

      Kyllä, pidän erittäin suuresti hip hop-henkisistä tytöistä. Vaatteet on sitten asia erikseen, mutta on se jepaa jos voi tytsyn kanssa jammailla krapula-aamun masiksen pois Arrested Developmentin tahtiin, laittaa ruokaa Kool Moe Deen huutaessa taustalla ja höpsötellä ja söpistellä vaikka Mary J. Blidgen soidessa. Tai virittäytyä kututunnelmaan Nate Doggin tai nu-jack swingin avustuksella ;)

    • Here we go a-gain

      Minulta saa rispektiä hip hop-vaatteisiin pukeutuvat tytöt, sellainen olen itsekin ja vielä lukio-ikäinen ;) Hip hop on tyyli siinä missä muutkin ja siinäkin voi pukeutua hienosti tai vetää överiksi. Liian moni pikkupoika pukeutuu "wannabe-hoppariksi" ja pilaa meidän todella kulttuurista ymmärtävien maineen. Todellinen hip hop on Amerikassa, sieltä niitä vaikutteita pitää ottaa eikä Suomesta. Suomessa on esim. pikkupoikien suosiossa roikuttaa housuja niin että kalsarit näkyy, mutta Amerikassa harvemmin tätä näkee. (Olen käynyt kielikurssilla Jenkeissä ja voin sanoa että hieman on eri käsitys suomalaisilla hip hop-kulttuurista kuin tuolla rapakon takana). Minä ainakin näen todellisen kulttuuria kunnioittavan henkilön jo kaukaa, valitettavasti meitä on liian vähän Suomessa.

    • x x x x

      Musta te ootte kaikki vaan sellasia vaateripustimia vaikka kuinka sanotte että olette true. Pelkkiä huomionkipeitä lässyttäjiä joilla on erittäin huono musiikkimaku eikä minkäänlaista tyylitajua.
      Tuulettakaa joskus ne housunne ja ottakaa lippis pois päästä että aivot saa happea.

      p.s ne suoralippaset on NAURETTAVAN näköisiä, eikä sovi kellekään, hah hah!

      • sukunimi

        Hoppari on sukunimi


    • the passive

      Kyllä muute ku tarkemmi ajattelee nii kyl hoppari vaatteet sopii kummallekki sukupuolelle kun vaa tajuu niitten merkityksen :)

    • 44521

      se on iha ok jos muijat pukeutuu löysii

    • NICE :D

      Mro! :D

      Oon ite TOSI hopparityttö (Farkut lököttää, käytän urheiluvaatteit kokoaja ja mekkoo en meinaa pistää päälle millää (tottakai juhlii mut ei ikinä muulloi))
      Must on iha mielettömän upeet et on olemas paljon sellasii tyttöi jotka osaa olla omii ittejänsä:D RESPECT!!!!
      Juu ite oon kans ainoo hopparityttö n. 1000 hengen koulus mut ei kukaa oo koskaa mitää mulle huudellu.. tai sit asia on menny toisest korvast sisää ja toisest ulos:) Elä koskaa kuuntele mitää pas*** mitä muut sulle sanoo ellei se sit oo jotai positiivist. Porukka vaa on kateellisii ku ei uskalla olla omanlaisiinsa:)

      JA hei x x x x! Kannattaako tulla tänne mitää lässyttää jos asia kerra noi paljo ottaa päähä?!? Kannattaako tulla ees koko sivulle??? JOKAISEL ON OMA TYYLI SEKÄ PUKEUTUMISES ETTÄ MUSIIKKIMAUS ja asia EI KUULU kenellekkää muulle!!!!

    • shittii

      Tyttö muka hoppari hah !
      Kimmat matkii kaiken jätkiltä ! mitä shittii....

      • vnbvn

        Shittii taitaa olla yläastelainen lapsi:)


    • bitch please

      dont feed the trolls

    • TheRest

      Kuunnelkaa mielummi jotain kunnon räppäreit niinku 2pac,Biggie,Eazy-E, Big L jne. Itse inhoan moderni räppiä niinku joku vitun Lil Wayne tai Drake. Ne vaa räppää kui paljo niin on rahaa, kui paljo niil o naisii ja autoi ja sit sen lisäks viel jollaki autotunel. En yhtään ihmettele jos ihmisten mielestä Hip Hop on paskaa!!!!

    • mix5

      Mä en pidä itteeni hopparina kuuntelen kyl paljo räppii ja hiphoppii mutta myös paljon muuta pukeudun millon mihinkin mutta välillä päästäni löytyy suoralippainen lippis ja ja jaloista lökärit. Voisin sanoo että olen todella sekatyylinen :D vähä rupes ny arastaa että pitääkö hopparit Mua ny ihan pellenä jos pidän cappia vaikken mikää hoppari olekaan :O ne on musta vaan siistin näkösiä :)

    • aeroholic

      joka kerta kun nään tytön/naisen pukeutuneena löysiin vaatteisiin merkiltään karl kani, bronx etc ja päässä pari kokoo liian iso new eran lätsä ja kaulassa scullcandyt ja räppi raikaa, lähinnä alkaa huvittaan ja seuraavana tulee mieleen että onkohan tolla jotain itsetunto-ongelmia kehonsa kanssa kun tarvii pukeutua säkkiin vai haluaako olla poika, eli siis jotain minuuskuva-ongelmia. aika moni tuntemani hoppichiksi onkin tullu kaapista ulos ja kertonut olevansa bi tai homoseksuaali, jossa ei sinänsä oo mitään väärää. veikkaanpa että suurin osa mun ikäsistä jannuista joilla on vähääkään järkee päässä ei kauheesti lämpene.. oon siis 23v itsekkin räppiä (ja paaaaaaaaaljon muutakin musaa kuunteleva) mieshenkilö, ja pidän naisista jotka näyttää naisilta. peace

    • streetgirl98

      On kiva lukee tääl näit et suurimmal osal ketkä tänne uskaltautuu, ei oo mitään hopparityttöjä vastaan, koska itekkin oon sellainen...
      Itteeni on kans haukuttu vaikka miksi, esim transuks, lesboks, esittäjäks yms...
      Lisäksi mutsinikin kysy täs vähän aika sit et haluunko olla kundi, vastasin et en, sen jälkee se sit sano et oon lesbo...
      En ole tietääkseni kumpaakaan, mutta on helkutin ärsyttävää kun pitää vaatteiden perusteella tuomita...

    • miiiiiiiieeees

      olispa mulla sellanen

    • Jou matovako hippend hop

      No me tykätään kyllä enemmänkin pojista. Se kuuluu ikäänkuin tyyliin. Videoilla on naisia ihan vain sen takia että saataisiin heteroitakin katsojia ja mahdollisia levyn ostajia siltäkin saralta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe