Tapan itseni

ihan oikeesti.

Exäni jätti minut 04.10.2007 klo. 22:40
Ja itken vieläkin joka päivä sitä, kuinka tyhmä olin.
Jos en saa häntä takaisin 04.10.2008 mennessä niin isken isoimmalla veitsellä rintaani, minkä vaan keittiöstä löydän.
Kunpa saisin hänet takaisin. Ei ole mitään järkeä elää ilman häntä, hän oli (ja on vieläkin) minun tuki ja turva. Ilman häntä en jaksa herätä joka päivä siihen että pitää valmistautua että töissä kiusataan 24/7. Olen niin heikko. En pysty lopettaa itkemistä millään. Itken niin paljon, että päätä särkee koko ajan.
Mutta omapaha oli vikani kun en ennen eroa ollut fiksumpi :( Helpompi se on jälkikäteen sanoa mitä tein väärin :( Tiedän ihan tasan tarkkaan missä meni väärin ja jos vaan saisin toisen mahdollisuuden, korjaisin koko asian!
Hänen vuokseen tekisin ihan mitä vaan! Ihan mitä vaan!

04.10.2008 jos ei ole vielä ``omaa vanhaa ja hyvää kultaa`` kainalossa, niin tapan itseni. Minulla ei ole mitään muuta syytä elää kuin se nainen. Olen aina ollut yksin, mutta hänen kanssaan, tunnen olevani maailman jotain todella erityistä.

26

6835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs nainen

      Sinulla tuntuu olevan todella vaikeaa tällä hetkellä, mutta usko minua, parhaimmat ajat ovat vielä edessäsi. Ystävällisenä vinkkinä sanoisin sinulle, että hae keskusteluapua. Mene jo tänään terveysasemalle hoitajan päivystykseen ja kerro tilanteesi. On olemassa myös kriisipuhelin johon voit soittaa anonyymisti jos se on helpompaa.

      • ihan oikeesti.

        En mä ``terapiaa`` tarvitse, mä tarvitsen tuhat suudelmaa ja lämpimän halauksen (tiedät kyllä keneltä)


      • ihan oikeesti.

        Vai mahdanko sittenkin tarvita apua ammattilaisilta.. :/


      • että apu
        ihan oikeesti. kirjoitti:

        Vai mahdanko sittenkin tarvita apua ammattilaisilta.. :/

        olisi tarpeen. Et voi odottaa, että ex tulee takaisin pelkästään sen vuoksi, koska sinä et voi olla ilman häntä. Hänen täytyy rakastaa sinua tullakseen takaisin, ja ilmeisesti hänen tunteensa sinua kohtaan eivät ole rakkautta. Etkä sinä häntä oikeasti takaisin tahdo, jos rakkaus on vain yksipuolista (eli jos vain sinä rakastat, mutta hän ei), usko pois.

        Mene hyvä ihminen nyt omalääkärin pakeille, työterveyslääkärille tai mielenterveystoimistoon juttelemaan. Kyllä se aurinko alkaa vielä paistaa, usko pois. Moni täällä on tullut jätetyksi ja siitä selviää kyllä. Tsemppiä sinulle.


    • Olen mies

      Olen kokenut melkein saman kuin sinä..
      Ex_ä oli minulle myös kaikki kaikessa, hän oli minun tuki, hän oli minun paras ystävä, hän oli se joka aloitti elämäni. Kunnes hän sitten jätti minut.

      Itsarin meinasin tehdä, mutta tulin siihen päätökseen, että ei kannata.... Aloitin harrastuksen.. Salilla käymisen, se on ollut minulle terapiaa. Ku olen saanut nostaa painoja vihan tunnossa, joka kerta ku nostan painon, niin tuntuu, että pääsen koko ajan yli.

      Mutta sitten ku aamulla herään sängystä, tunnen itseni tyhjäksi, siis parasta aikaan, nyttenkin ku herään sängystä, tunnen itseni niin tyhjäksi, että mitä vittua mie täällä teen.. Silloin tulee aina itku, tai kyynel silmään..

      Eniten tämä tuntuu, ku ex_ä on löytänyt uuden, koko ajan ajattelen, että Ex_ä kohta soittaa minulle, että sie olet se oikea mulle, että mennäänkö takaisin yhteen.. mutta se on vain sitä Harhaa mitä ite haluan ajatella..
      Joskus sitten aina käsitän sen ja unohdan koko homman. mutta aina se tulee takaisin.

      En tiedä mitään lääkettä tähän, vaan se on vain se, että pitää löytää uusi ihminen elämäänsä. Vaikka ei löydä samanlaista kuin hän, mutta uskon ,että joku tulee jossain välissä vastaan..

      Mutta se on sitten se, että mistä sen löytää oman uuden rakkaan ihmisen.
      Jotku löytää sen baarista (mistä itse en sitä löydä) koska en juo
      Jotku löytää sen kadulta, kaupasta, juhlista, kaverin kautta mahdollisuuksia on.. mutta sitä ei tiedä kuka on kiinnostunut ja kuka on Sinkku.........


      Mutta ei kannata itelle tehdä mitään... Elämässä on vaikka mitä, mitä voi vielä kokea...
      Niinhän ne kaikki sanoo ainakin minulle..
      uskoa tuota

    • been there

      tiedän että suurin osa naisista on paskoja. kaikilla on mainitsemasi tunne aina eron jälkeen.. vituttaa.. on kylmä.. paskin homma vaan jaksaa olla töissä!! haluaisi niin pitää lomaa että sais toivuttua..

      elämä ilo kyllä menee. mutta noina hetkinä koita keksiä itsellesi paljon tekemistä ja olla tuttuvien kanssa vaan..

      se on kun joutuu yksin jonnekkin niin sitä alkaa miettii liikkaa.. kauhea raivo valtaa sinut ja tekis mieli paiskaa jotain ja itkeä..

      nyrkkeilysäkki on todella hyvä raivon purkaaja

      • Otankuvia

        saanko ottaa sen itse murhan videolle???


    • DWd.

      "17.5.2008 12:53"

      No siitä näyttää nyt olevan jo muutama vuosi aikaa. Vieläkös olet hengissä?

    • janns

      Mulla tappoi pikkuveli itsenä. Okei ensin eno sitten vaari ja kolmantena pikkuveli ja nyt mietin itse samaa. Ei syytä jatkaa paitsi äiti joka murtuu

    • oi oi oi

      vittu miten hienoo porukkaa täällä!!!HAJOTKAA!!!mä meen nyt tappaan itteni!!

    • Nobody loves no one

      Mulla on monta suhdetta päättynyt ja tiedän miten kieroja valehtelijoita moni nainen on. Puhuvat paskaa rakkaudesta ja jättävät. Pian hankkivat uuden miehen. Moni muija on tuuliviiri ja sekasin kuin seinäkello tunteidensa kanssa. Ne ei todellakaan tiedä mitä tahtoo. Ei niitä kannata tosissaan ottaa. Käy vaan panemassa siellä sun täällä niin hyvin menee. Yhenkään akan takia ei kannata itteensä tappaa.

    • _FlamingHeart_

      Hei ihan oikeasti.

      Itse murhaa EI kannata tehdä.

      TIEDÄN miltä sinusta TUNTUU.

      Itse murha EI ole ratkaisu mihinkään.

      Minulle KÄVI näin:

      Tutustuin yhteen ihanaan mieheen joskus(en nyt kyllä muista,että koska).

      Tapasimme kasvotusten joskus joulu-tammikuussa 2007-2008.

      Aloimme seurustelemaan 22.02.2008.

      Menimme kihloihin 29.02.2008,koska kummastakin tuntui siltä,että olisimme se oikea toisillemme.

      Yhteen muutimme 18.03.2008.

      Suunnittelimme häitä,joita olisi ollut tarkoitus viettää nyt 29.02.2012.

      Kerkesimme olle parisuhteessa 1v7kk,kihloissa 1v7kk & asua avoliitossa 1v6kk,kunnes erosimme.

      Eron syy oli mieheni mukaan se,etten luottanut häneen.

      Hänellä oli oikeasti toinen nainen.

      Ollut koko meidän suhteen aikana.

      Mutta kun tämä nainen oli varattu lapsensa isälle,niin tämä äijä alkoi sitten kanssani.

      Tämä nainen erosi lapsensa isästä joskus heinä-elokuun vaihteessa 2009.

      Me erosimme sitten syyskuun alussa 2009.

      Miten sain selville tämän kaiken,niin miehelleni oli tullut tekstiviesti(olin saanut luvan tutkailla puhelinta,koska olin ostamassa samanlaista puhelinta,niin sain tutustuu puhelimeen,jotta osaisin käyttää sitä).

      Viestissä luki,että olen sama tyyppi.

      Kysyin mieheltäni,että kuka viestin lähettäjä oli?

      Mieheni vastasi,että ei tiedä.

      Sanoin että voisin soittaa & kysyä,että onko viesti tullut vahingossa väärään numeroon,johon mieheni vastasi,että ei tarvitse koska häntä ei kiinnostanut.

      No soitin jokatapauksessa.

      Puhelimeen vastasi nainen & selitin tälle naiselle asian.

      Nainen kertoi että he ovat olleet jossain chatissä mieheni kanssa & näin ollen alkaneet tutustumaan toisiinsa.

      Aikamme juteltua menin miehelleni kertomaan asiasta & mieheni vain tokaisi,että ei hän ole ollut missään chatissä(olin ostanut omiin nimiin miehelleni kannettavan tietokoneen).

      No soitin toiseen kertaan tälle naiselle & kerroin mitä mieheni oli sanonut.

      Nainen vaan toisti & sanoi,että ovat olleet chatissä.

      Sen puhelun jälkeen kun menin taas samaan huoneeseen,jossa mieheni oli,niin mieheni ilmoitti,että suhteemme on loppu.

      Muutin mieheni kanssa Oulusta Nurmijärvelle asumaan huhtikuussa 2009.

      Ei auttanut kuin soittaa omille vanhemmilleni & kertoa tilanteeni,jonka johdosta he joutuivat Oulusta asti tulemaan hakemaan minua,kun ei ollut muuta muutto apua.

      Miesystävälläni oli uuden naisen kanssa kotisivut,joihin kävin miehelleni kirjoittamassa vähän palautetta tilanteesta.

      Kirjoitin tälle naiselle yksityisviestin & hän otti minuun sitten yhteyttä.

      Juttelimme messengerissä vähän aikaa,kunnes hän sitten soitti minulle & kertoi kaiken puhelimessa(siis oikean eron syyn yms..).

      He menivät kihloihin lokakuussa 2009.

      Maistraatissa heidät vihittiin joulukuussa 2009.

      Kirkkohäät he viettivät heinäkuussa 2010.

      Heidät vihittiin kirkossa joulukuussa 2010.

      Heille syntyi 2011 vuoden kesällä vauva.

      Että tällanen tarina.

      Itselläni meni 1-vuotta aikaa,ennen kuin sain sydämeni puoliksi korjattua.

      ASIALLISIA KOMMENTTEJA/KYSYMYKSIÄ SAA ESITTÄÄ,JOS JOKU HALUAA

      Ja HENGISSÄ OLLAAN!!

      Tämän jälkeen seurustelin yhden miehen kanssa 5kk & erosimme.

      1-viikon jälkeen löysin uuden,jonka kanssa olemme seurustelleet 6kk.

    • noniin12354321

      Näytäppä tuo teksti EX:sällesi niin varmasti alkaa

      • spurdospärderuikutus

        mitä vittua tuut flamingheart suoltamaan paskaa suolestas tänne? Ei pirukaan jaksa lukee tollasta. Ja "ei oikeestille", älä ruikuta eukostas. Jos se kerran jätti sut ja asuu nyt 200 km päässä, nii tuski se tahtoo enää ikinä nähä sua. Naisia on maailma pullollaan. Tilaa vaikka nainen thaimaasta ja elä vittu sen kanssa.


    • MÄ VITTUILEN

      älä huoli muut tapaa miut bye bye aaaaaaaaaaaaaai heleveti!!! nytse tapaht

    • vika on itsessäni

      Minä olen nyt noin 15 ja itselleni kävi niin, että kun olin 14 myös tyttöystäväni oli ja on edelleen 14 . Hän tuli minulle raskaaksi oltiin seurusteltu jo noin vuosi. Moni varmaan ajattelee että noin nuorilla ei ole tunteita mutta kyllä on. Noin puoli vuotta seurusteltuamme aloitimme seksin harrastamisen. Ennen pitkää se tapahtui kortsu petti ja meille oli tulossa lapsi. Sanoin että ollaan aivan liian nuoria hoitamaan lasta. No me teimme abortin (lääkkeellisen) . Lupasin tukea häntä mutta sitten selvisi että hänellä on toinen itseään 5 vuotta vanhempi poikaystävä., Vihaisena jätin hänet ihan vaan suoraan haistattamalla. Myöhemmin tulin katumapäälle ja halusin vielä palata yhteen, mutta oikeastaan tiesin jo ettei hän enää pystynyt sietämään minua tekojeni takia. Juuri vähän aikaa sitten me saimme hieman keskusteltua asioista ja uskon, että se paransi meidän molempien oloa. Hän jopa kiitti minua siitä että minulla oli oikeasti hyvä syy lopettaa meidän suhde ja sen tein. Keskustelumme lopuksi hän kuitenkin kertoi minulle, että hänellä on aivosyöpä eikä siitä sen enempää. Ehkä on kuitenkin parempi etten tiedä. Hän ei voi edes kuvitella enää mitään meidän välille ja heidän perhe muuttaa pois

    • cimer

      En jaksa enää. En jaksa edes kertoa mitään. Haluan vain kadota.En jaksa enää mitään. En jaksa enää puhua, en jaksa kertoa. Haluan vain kadota, unohtua, häipyä.

    • miten kävi??

      Miten kävi aloittajalle? Entä muille? Entä sille joka halusi kuvata?

      • Minä

        SÄÄLITTÄVIÄ SURKIMUKSIA koko palsta täynnä. Älkää etsikö sitä elämän täyttymystä ja tarkoitusta toisesta ihmisestä. Olen itsekin tullut jätetyksi ja petetyksi enkä silti tapa itseäni. Oma valinta,mitä elämään haluaa. Ja yksin olen edelleen.


      • Minä kirjoitti:

        SÄÄLITTÄVIÄ SURKIMUKSIA koko palsta täynnä. Älkää etsikö sitä elämän täyttymystä ja tarkoitusta toisesta ihmisestä. Olen itsekin tullut jätetyksi ja petetyksi enkä silti tapa itseäni. Oma valinta,mitä elämään haluaa. Ja yksin olen edelleen.

        Hyvä et meit surkimuksia on muitakin :D


    • Runemaster

      Kerron kaikille elämän suuren salaisuuden..... ÄLKÄÄ VITTU MENKÖ PARISUHTEESEEN. Kiitos olen puhunut, ps(Älkää pelatko runescapea, se on pahempi kierre kuin huumeet)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe