Mistä löytyy

L200 lavamuovi

Läpimätä pohja mitsussa..
Ajattelin hitsata lavan alta tukkoon ja laittaa päälle koristeeksi lavamuovin...

Onko järkeä???

vm -91. L200 neliveto...

3

947

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzzzzzzzzz

silleen se kannattaa tehdäkkin niin lavakaukalo ansiosta ei lava ruostu enää.oletko katsellut käytettyjä nettivaraosasta,varaosa-hausta ym ym ??uutena maksaa useamman satasen.Mulla itselläni hilux jossa lavakaukalo ja olen todella tyytyväinen.

• ad hioc

Jaa ei ruostu? Vilkaisepa muovisi alle ja ylläty. Siellä kosteus ja lika muhii kivastu.

Itse en 91-malliseen kaukaloa hankkisi, mielummin etolasta tukeva muotoonleikattu kumimatto. Se on helppo nostaa välillä pois ja pestä koko lava. Ja todennäköisesti maksaa vähemmän kuin kaukalo. Jos kaukalon käytettynä jostain saa, on se varmasti enemmän tai vähemmän rikki. Tai sitten tosi kallis.

• lavan mitat

Varmista ettei lavan pituus vähene liikaa lavamuovin paksuuden takia!Katso AKE:n sivuilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 64
      1012
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      60
      989
    3. 93
      817
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      52
      764
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      659
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      630
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      568
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      553
    Aihe