Läpimätä pohja mitsussa..
Ajattelin hitsata lavan alta tukkoon ja laittaa päälle koristeeksi lavamuovin...
Onko järkeä???
vm -91. L200 neliveto...
Mistä löytyy
3
906
Vastaukset
- zzzzzzzzzzzzzzz
silleen se kannattaa tehdäkkin niin lavakaukalo ansiosta ei lava ruostu enää.oletko katsellut käytettyjä nettivaraosasta,varaosa-hausta ym ym ??uutena maksaa useamman satasen.Mulla itselläni hilux jossa lavakaukalo ja olen todella tyytyväinen.
- ad hioc
Jaa ei ruostu? Vilkaisepa muovisi alle ja ylläty. Siellä kosteus ja lika muhii kivastu.
Itse en 91-malliseen kaukaloa hankkisi, mielummin etolasta tukeva muotoonleikattu kumimatto. Se on helppo nostaa välillä pois ja pestä koko lava. Ja todennäköisesti maksaa vähemmän kuin kaukalo. Jos kaukalon käytettynä jostain saa, on se varmasti enemmän tai vähemmän rikki. Tai sitten tosi kallis.
- lavan mitat
Varmista ettei lavan pituus vähene liikaa lavamuovin paksuuden takia!Katso AKE:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3985874Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251809Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http521251- 1211043
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47953Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko100952- 56924
- 48922
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 78861