Läpimätä pohja mitsussa..
Ajattelin hitsata lavan alta tukkoon ja laittaa päälle koristeeksi lavamuovin...
Onko järkeä???
vm -91. L200 neliveto...
Mistä löytyy
3
864
Vastaukset
- zzzzzzzzzzzzzzz
silleen se kannattaa tehdäkkin niin lavakaukalo ansiosta ei lava ruostu enää.oletko katsellut käytettyjä nettivaraosasta,varaosa-hausta ym ym ??uutena maksaa useamman satasen.Mulla itselläni hilux jossa lavakaukalo ja olen todella tyytyväinen.
- ad hioc
Jaa ei ruostu? Vilkaisepa muovisi alle ja ylläty. Siellä kosteus ja lika muhii kivastu.
Itse en 91-malliseen kaukaloa hankkisi, mielummin etolasta tukeva muotoonleikattu kumimatto. Se on helppo nostaa välillä pois ja pestä koko lava. Ja todennäköisesti maksaa vähemmän kuin kaukalo. Jos kaukalon käytettynä jostain saa, on se varmasti enemmän tai vähemmän rikki. Tai sitten tosi kallis.
- lavan mitat
Varmista ettei lavan pituus vähene liikaa lavamuovin paksuuden takia!Katso AKE:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6098072Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3423080Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4052176- 1281337
- 311303
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51219Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1081128- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651055- 46923