sanat menee jotenki näin "mä rakastan sua, rakastatko takas, sä oot ainoastaan mun rakas, ymmärrätkö sä nyt tän, voisinko kenties kääntää sun pään " jne.... mikä se on , KIITOS JO ETUKÄTEEN
MIKÄ BIISI TÄÄ ON ?????? MUISTAN SANOJA VAAN
7
738
Vastaukset
- sinappisuut
no siis vittu se on se antti tuiskun tyhjä huone ! vittu lovetan sitä biisii niinku 4-real 24/7 !!! toi mun kaveri sinappisuuki haluis imee sen kyrpää !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- rdgrdghhsd
ei se kyllä mikään tyhjä huone oo....
- ---
Ole hyvä ja otsikoi jatkossa visetisi paremmin. Koska tällä palstalla kaikissa viesteissä etsitään biisejä, on täysin turhaa otsikoida "MIKÄ BIISI TÄÄ ON ?????? MUISTAN SANOJA VAAN" Otsikosta pitäisi löytyä jotain vinkkejä kappaleesta jota etsit. Sen sijaan, että kirjoitit muistavasi sanoja, olisit voinut kirjoittaa otsikkoon nämä sanat tai osan niistä, jolloin kappaleen voisi tunnistaa palstan etusivulta.
- hanki itsellesi
ELÄMÄ!
- Anonyymi
Pelle
- 57y4e5j746
MC yritys fy Sana - Mä rakastan sua.
- Kingmontana
Tiätääkö kukaan tätä biisiä itsekkin haluaisin tietää muistam tosihyvin ala-aste ajoilta mutta em löydämillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4333692Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä732980- 1301893
- 1201618
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461440Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://311387PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1601317- 831234
- 751225
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m181155