MIKÄ BIISI TÄÄ ON ?????? MUISTAN SANOJA VAAN

loll91

sanat menee jotenki näin "mä rakastan sua, rakastatko takas, sä oot ainoastaan mun rakas, ymmärrätkö sä nyt tän, voisinko kenties kääntää sun pään " jne.... mikä se on , KIITOS JO ETUKÄTEEN

7

894

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinappisuut

no siis vittu se on se antti tuiskun tyhjä huone ! vittu lovetan sitä biisii niinku 4-real 24/7 !!! toi mun kaveri sinappisuuki haluis imee sen kyrpää !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• rdgrdghhsd

ei se kyllä mikään tyhjä huone oo....

• ---

Ole hyvä ja otsikoi jatkossa visetisi paremmin. Koska tällä palstalla kaikissa viesteissä etsitään biisejä, on täysin turhaa otsikoida "MIKÄ BIISI TÄÄ ON ?????? MUISTAN SANOJA VAAN" Otsikosta pitäisi löytyä jotain vinkkejä kappaleesta jota etsit. Sen sijaan, että kirjoitit muistavasi sanoja, olisit voinut kirjoittaa otsikkoon nämä sanat tai osan niistä, jolloin kappaleen voisi tunnistaa palstan etusivulta.

• hanki itsellesi

ELÄMÄ!

• Anonyymi

Pelle

• 57y4e5j746

MC yritys fy Sana - Mä rakastan sua.

• Kingmontana

Tiätääkö kukaan tätä biisiä itsekkin haluaisin tietää muistam tosihyvin ala-aste ajoilta mutta em löydämillään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      137
      1323
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1071
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      67
      845
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      51
      648
    5. 60
      641
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      541
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      30
      533
    8. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      39
      507
    9. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      503
    10. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      16
      487
    Aihe