Olis kiva olla vähän lihaksikkaampi.
Olen ruipelo
6
380
Vastaukset
- varmaan...
mitä pitäisi tehdä.
Eli ratkaisu on Photoshop. - Pullopersesika
..kultaisen kvartetin: ravinto, lepo, treeni ja testo..
;) - Veijo tietää kaiken!
Täksi kesäksi et vielä ehdi ihmeitä saavuttamaan, mutta ensi kesänä voit jo olla aivan erinäköinen kuin mitä olet tällä hetkellä. Ei muuta kuin kovaa treeniä ja kunnollinen ruokavalio. Ota selvää asioista ja kysy rohkeasti kokeneemmilta.
- hankkia 20 kiloa lihasta
mutta saako sillä naisia?
- Jaa ai
Minä taas olen lihaksikas sekä komea muutenkin. Mutta ei se ole naista sänkyyni tuonut, vaikka aina väitetään että komeat saavat naista.
- T-kroppa
Ostat kolme kk aikaa salille. Käyt siellä 3 kertaa viikossa, aluksi.
Lue Stuart Mcrobertin kirja Beyond Brawn monta kertaa ja sulje korvasi paskanjauhannalta.
Käy täällä: http://www.brookskubik.com/
Nii ja syö kovasti. Älä mittaile rasvaprosentteja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752