Hei, tietäisikö kukaan mistä löytyisi kaavoja kivoille kesäpaidoille - mielellään netistä ja ilmaisia. Kangas minulla jo on ja intoa. Mutta nyt haussa "ison" naisen kiva kesäpaita jota voisi ihan oikeasti pitää.
Ompelukaavoja kesäpaidalle
2
950
Vastaukset
- omppu
Netistä ei juuri kaavoja taida löytyä. Jotain kesiaikavaatteiden yksinkertaisa malleja yms. mutta eipä juuri muita taida löytyä.
Eipä taida olla muuta neuvoa, jos ilmaisia kaavoja haluat, kuin käydä kirjastossa selailemassa käsityölehtiä ja joku kirjakin saattaa löytyä. Ottobressa on kokoon 52 asti, Modassa kokoon 50, ja Suuressa käsityölehdessä vaihtelevasti kuten Burdassakin. - kesäkissa85
Minäkin olen miettinyt tässä että kangaskauppaan mentävä kun kesäkin kolkuttaa ovella. Ensin mietin perinteisesti niinkun joka kesä että joku kiva hamonen. Ehkä senkin ompelen vielä. Mutta sain vaan idean kun joskus omistanut kauluspaidan joka ihan tehty niin että sen saa sidottua edestä. Tavallisen kauluspaidan jos sitoo niin se ei aina näytä mielestäni hyvältä. Ensimmäisenä tietenkin tulee vastaan se että en usko tuollaisia kaavoja löytäväni kyllä mistään. Mutta saisikohan jotenkin kauluspaidasta siis muokattua oikeanlaisen ... auts kyllähän taas tarvitsee minun itselleni miettiä mahdollisimman vaikea tehtävä. Se kesämekko olis kyl niin paljo yksinkertasempi. Mut minkäs voi kun saa näitä ihmeellisiä epämuodikkaita ideoita. Minulle se ja sama onko vaatetukseni muotia kuhan viihdyn niissä ja tunnen näyttäväni hyvältä. Niin ei netistä löydy kaavoja? Mä jo elättelin toiveita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1029430Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1645869Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1515338Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El265301Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään424252Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873521Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta693471Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1132872En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102851Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä452804