Hei, tietäisikö kukaan mistä löytyisi kaavoja kivoille kesäpaidoille - mielellään netistä ja ilmaisia. Kangas minulla jo on ja intoa. Mutta nyt haussa "ison" naisen kiva kesäpaita jota voisi ihan oikeasti pitää.
Ompelukaavoja kesäpaidalle
2
925
Vastaukset
- omppu
Netistä ei juuri kaavoja taida löytyä. Jotain kesiaikavaatteiden yksinkertaisa malleja yms. mutta eipä juuri muita taida löytyä.
Eipä taida olla muuta neuvoa, jos ilmaisia kaavoja haluat, kuin käydä kirjastossa selailemassa käsityölehtiä ja joku kirjakin saattaa löytyä. Ottobressa on kokoon 52 asti, Modassa kokoon 50, ja Suuressa käsityölehdessä vaihtelevasti kuten Burdassakin. - kesäkissa85
Minäkin olen miettinyt tässä että kangaskauppaan mentävä kun kesäkin kolkuttaa ovella. Ensin mietin perinteisesti niinkun joka kesä että joku kiva hamonen. Ehkä senkin ompelen vielä. Mutta sain vaan idean kun joskus omistanut kauluspaidan joka ihan tehty niin että sen saa sidottua edestä. Tavallisen kauluspaidan jos sitoo niin se ei aina näytä mielestäni hyvältä. Ensimmäisenä tietenkin tulee vastaan se että en usko tuollaisia kaavoja löytäväni kyllä mistään. Mutta saisikohan jotenkin kauluspaidasta siis muokattua oikeanlaisen ... auts kyllähän taas tarvitsee minun itselleni miettiä mahdollisimman vaikea tehtävä. Se kesämekko olis kyl niin paljo yksinkertasempi. Mut minkäs voi kun saa näitä ihmeellisiä epämuodikkaita ideoita. Minulle se ja sama onko vaatetukseni muotia kuhan viihdyn niissä ja tunnen näyttäväni hyvältä. Niin ei netistä löydy kaavoja? Mä jo elättelin toiveita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672