Itä-Länsi 9-1

sloboviisut

Karsinta näytti jälleen suuntaa. Voittajaa kannattaa tälläkin kertaa etsiä Itä-Euroopasta. Mitä slobompi meininki, sitä paremmat mahdollisuudet.

Ja Länsi-Eurooppa maksaa laskun... Mutta kuinka kauan?

4

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgsdfgdf

      Varsinaisia entisiä Itä-blokin maita jatkaa kuitenkin vain 6, muut 4 on perinteisiä euroviisumaita (Suomi, Norja, Kreikka, Israel)

      Sloboista, eli entisistä Jugoslaaveista, pääsi kuitenkin jatkoon ainoastaan yksi ainoa kolmesta yrittäjästä

      Kaiken kaikkiaan parempi saldo kuin viime vuonna

      • blocker tai jotain

        Torstaina tulossa myös mielenkiintoista, jos näitä pohtii samalla kaavalla kuin tekin.

        peräti 5 Neuvostoliiton maata. Kuka tai ketkä jatkoon, varmaan useampi äänestämään Venäjää finaaliin, luulisin.
        3 entistä itäblokkia, tosin Tsekki ja Unkari ovat tainneet kääntyä enemmän länteen päin nykyään. Bulgariasta en osaa sanoa.
        2 Jugoslaviaa, ja Serbian äänet sinne. Melko varmaan vähintään kolmas Jugoslaavi finaaliin.

        Yks Kreikan ystävä Kypros nyt yksinään
        antaako apua Turkki ja Albania, tuskin. Muutenkin mihin Turkin ja Albanian äänet lie menossa.

        2 perinteistä Euroopan maata Malta ja Sveitsi.
        Plus mukana äänestämässä Ranska ja Iso-Britannia ehkäpä juuri näitä.

        3 Pohjoismaata, joiden äänet menee minne? Saas nähdä.

        No spekuloidaan sitten perjantaina.


      • jo etukäteen
        blocker tai jotain kirjoitti:

        Torstaina tulossa myös mielenkiintoista, jos näitä pohtii samalla kaavalla kuin tekin.

        peräti 5 Neuvostoliiton maata. Kuka tai ketkä jatkoon, varmaan useampi äänestämään Venäjää finaaliin, luulisin.
        3 entistä itäblokkia, tosin Tsekki ja Unkari ovat tainneet kääntyä enemmän länteen päin nykyään. Bulgariasta en osaa sanoa.
        2 Jugoslaviaa, ja Serbian äänet sinne. Melko varmaan vähintään kolmas Jugoslaavi finaaliin.

        Yks Kreikan ystävä Kypros nyt yksinään
        antaako apua Turkki ja Albania, tuskin. Muutenkin mihin Turkin ja Albanian äänet lie menossa.

        2 perinteistä Euroopan maata Malta ja Sveitsi.
        Plus mukana äänestämässä Ranska ja Iso-Britannia ehkäpä juuri näitä.

        3 Pohjoismaata, joiden äänet menee minne? Saas nähdä.

        No spekuloidaan sitten perjantaina.

        Pohjoismaat äänestää toisiaan. Niin ne aina tekee.

        Ukrainan kissa, jonka biisi ei ole mitään sloboilua, saa paljon ääniä lännestäkin. Samoin Bulgarian tekno.

        Ja muistettakoon, että Jugoslavia oli ihan perinteinen euroviisumaa ennen hajoamistaan!


    • Näinhän se vääjäämättä on. Toinen asia on sitten menestys viisujen jälkeen. Eihän Serbian Marija Serifox sijoittunut missään länsi maassa sadan myydyimmän joukkoon kertaakaan.

      Epäilen, että näissä viisuissa kymmenen sakissa ei ole yhtään Länsi-Euroopan maata. Itäblokki äänestää toinen toisiaan ja sillä tulee taasen voitto.
      Suomen oletan sijoittuvan 10-15 välille.

      Mikäli nyt olisi jatkettu viime vuoden tapaan finaalissa ei olisi kuin suurimmat maksajat ja itäblokista loput.

      Varmaan viisut tulee muuttumaan lähiaikoina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe