Itä-Länsi 9-1

sloboviisut

Karsinta näytti jälleen suuntaa. Voittajaa kannattaa tälläkin kertaa etsiä Itä-Euroopasta. Mitä slobompi meininki, sitä paremmat mahdollisuudet.

Ja Länsi-Eurooppa maksaa laskun... Mutta kuinka kauan?

4

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgsdfgdf

      Varsinaisia entisiä Itä-blokin maita jatkaa kuitenkin vain 6, muut 4 on perinteisiä euroviisumaita (Suomi, Norja, Kreikka, Israel)

      Sloboista, eli entisistä Jugoslaaveista, pääsi kuitenkin jatkoon ainoastaan yksi ainoa kolmesta yrittäjästä

      Kaiken kaikkiaan parempi saldo kuin viime vuonna

      • blocker tai jotain

        Torstaina tulossa myös mielenkiintoista, jos näitä pohtii samalla kaavalla kuin tekin.

        peräti 5 Neuvostoliiton maata. Kuka tai ketkä jatkoon, varmaan useampi äänestämään Venäjää finaaliin, luulisin.
        3 entistä itäblokkia, tosin Tsekki ja Unkari ovat tainneet kääntyä enemmän länteen päin nykyään. Bulgariasta en osaa sanoa.
        2 Jugoslaviaa, ja Serbian äänet sinne. Melko varmaan vähintään kolmas Jugoslaavi finaaliin.

        Yks Kreikan ystävä Kypros nyt yksinään
        antaako apua Turkki ja Albania, tuskin. Muutenkin mihin Turkin ja Albanian äänet lie menossa.

        2 perinteistä Euroopan maata Malta ja Sveitsi.
        Plus mukana äänestämässä Ranska ja Iso-Britannia ehkäpä juuri näitä.

        3 Pohjoismaata, joiden äänet menee minne? Saas nähdä.

        No spekuloidaan sitten perjantaina.


      • jo etukäteen
        blocker tai jotain kirjoitti:

        Torstaina tulossa myös mielenkiintoista, jos näitä pohtii samalla kaavalla kuin tekin.

        peräti 5 Neuvostoliiton maata. Kuka tai ketkä jatkoon, varmaan useampi äänestämään Venäjää finaaliin, luulisin.
        3 entistä itäblokkia, tosin Tsekki ja Unkari ovat tainneet kääntyä enemmän länteen päin nykyään. Bulgariasta en osaa sanoa.
        2 Jugoslaviaa, ja Serbian äänet sinne. Melko varmaan vähintään kolmas Jugoslaavi finaaliin.

        Yks Kreikan ystävä Kypros nyt yksinään
        antaako apua Turkki ja Albania, tuskin. Muutenkin mihin Turkin ja Albanian äänet lie menossa.

        2 perinteistä Euroopan maata Malta ja Sveitsi.
        Plus mukana äänestämässä Ranska ja Iso-Britannia ehkäpä juuri näitä.

        3 Pohjoismaata, joiden äänet menee minne? Saas nähdä.

        No spekuloidaan sitten perjantaina.

        Pohjoismaat äänestää toisiaan. Niin ne aina tekee.

        Ukrainan kissa, jonka biisi ei ole mitään sloboilua, saa paljon ääniä lännestäkin. Samoin Bulgarian tekno.

        Ja muistettakoon, että Jugoslavia oli ihan perinteinen euroviisumaa ennen hajoamistaan!


    • Näinhän se vääjäämättä on. Toinen asia on sitten menestys viisujen jälkeen. Eihän Serbian Marija Serifox sijoittunut missään länsi maassa sadan myydyimmän joukkoon kertaakaan.

      Epäilen, että näissä viisuissa kymmenen sakissa ei ole yhtään Länsi-Euroopan maata. Itäblokki äänestää toinen toisiaan ja sillä tulee taasen voitto.
      Suomen oletan sijoittuvan 10-15 välille.

      Mikäli nyt olisi jatkettu viime vuoden tapaan finaalissa ei olisi kuin suurimmat maksajat ja itäblokista loput.

      Varmaan viisut tulee muuttumaan lähiaikoina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe