Kari Tapio euroviisuihin

vaikka poikkeuslailla

Kyllä nyt nähdään, millaiset arvot Suomessa on vallalla, kun tuollainen kirkumalla huudettu "musiikkikappale" edustaa maatamme Euroviisuissa. Kyseessä on kansallinen häpeä!!

Eikö jo olisi aika hallituksen Matti Vanhasen johdolla sekä presidentin tuella, käyttää valtaansa ja kutsua moinen nahkahousuyhtye pois pilaamasta Suomen mainetta? Tilalle olisi lähetettävä mitä mainioin Kari Tapion esitys, joka vääryydellä hävisi Suomen viisukarsinnassa.

Kari Tapio olisi todella edustava valinta Suomelle finaaliin, karismaattinen ja voimakas hahmo, joka omalla käytöksellään ja ulkoisella, hillityllä olemuksellaan, edustaa koko Suomen kansaa. Hän myös toteuttaa suomalaista elämäntapaa omalla elämällään. Lauloihan hän takavuosina mitä parhaimman kappaleensa "Olen suomalainen"!

10

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nestt

Kisat olisi jo 100 prosenttisella varmuudella ohi Kari Tapiolla.

• '¨'¨'''¨'¨'

Ën voi käsittää näitä, jotka luulevat yhä Tapsan biisistä liikoja, siis sehän on kuin jäykkä kyyneleen vierähdys poskelta ja thats it!!!

• kuu kuu kuu

Kari Tapiolla ei olis voinu voittaa, liian pliisu ja vetelä kappale joka on kuin kyynel tippuisi hitaasti poskelta, nyyh!!!

HEVILLÄ EI HÄVITÄ... No vaik et tykkää niin suomessa ensvuonna olis hjyvä järjestää finaalit viisuis.

Nyt mahdollisuudet ovat hyvät ja kappale erottuu mikä tärkeintä, tässä ja nytten hetkillä.

Lauantaina kuniankukko laulaa, voitamme, Russia jää sijalle kaksi, toivotaan nyt niin.

• Kyllä tälläkin kertaa voitto menee itään. Ne äänestää toinen toisiaan ja se tuo sille suunnalle voiton.

Mikäli Kari Tapio olisi lähetetty Suomen sijoitus olisi ollut 43:s eikä yhtään parempi. Tälläkään kertaa HEVILLÄ EI HÄVITÄ, mutta ei voitetakaan.

Iskelmän aika on euroviisuissa mennyt kauan sitten ohi. Soumi pärjjää vain muista erottuvillä biiseillä.

• arto aamukasa

Olkaa nyt saatanan amatöörihäpeilijät jo hiljaa ku nuista paistaa läpi ihan vaan niinku lievästi sanottuna

• olen suomalainen

se oli Toto Kutugno laulu !

• olen suomalainen

Kari Tapio laulo Olen suomalainen

• olen suomalainen kirjoitti:

Kari Tapio laulo Olen suomalainen

Olen Suomalainen on käännösbiisi. Alkuperäinen oli L'Italiano. Esittäjä oli Toto Culugno ja tekijät Minellono-Culugno.

Kari Tapio lauloi sen Suomeksi, mutta alkuperäinen versio oli paljon parempi.

• auttamattoman liian vanha

euroviisuihin. Tyyli toiselta vuosikymmeneltä.

• sanon minä

Ikävä kertoa sulle kylmä totuus; Kari Tapio olis tullut eilen maitojunalla viisuista kotiin ja lauleskellut "Juna kulkee taas..." Kari Tapio on varmaankin hieno taiteilija omalla tyylillään, mutta sillä tyylillä ei Euroopassa pärjätä. Maailmalla tunnetaan ja arvostetaan suomalaisesta musikkista juuri raskaampaa osastoa. Sitä TB edustaa komeasti ja erottuu massasta viisuissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2978
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2874
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2693
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2548
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2458
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2450
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2191
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2128
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe