Kyllä nyt nähdään, millaiset arvot Suomessa on vallalla, kun tuollainen kirkumalla huudettu "musiikkikappale" edustaa maatamme Euroviisuissa. Kyseessä on kansallinen häpeä!!
Eikö jo olisi aika hallituksen Matti Vanhasen johdolla sekä presidentin tuella, käyttää valtaansa ja kutsua moinen nahkahousuyhtye pois pilaamasta Suomen mainetta? Tilalle olisi lähetettävä mitä mainioin Kari Tapion esitys, joka vääryydellä hävisi Suomen viisukarsinnassa.
Kari Tapio olisi todella edustava valinta Suomelle finaaliin, karismaattinen ja voimakas hahmo, joka omalla käytöksellään ja ulkoisella, hillityllä olemuksellaan, edustaa koko Suomen kansaa. Hän myös toteuttaa suomalaista elämäntapaa omalla elämällään. Lauloihan hän takavuosina mitä parhaimman kappaleensa "Olen suomalainen"!
Kari Tapio euroviisuihin
10
498
Vastaukset
- nestt
Kisat olisi jo 100 prosenttisella varmuudella ohi Kari Tapiolla.
- '¨'¨'''¨'¨'
Ën voi käsittää näitä, jotka luulevat yhä Tapsan biisistä liikoja, siis sehän on kuin jäykkä kyyneleen vierähdys poskelta ja thats it!!!
- kuu kuu kuu
Kari Tapiolla ei olis voinu voittaa, liian pliisu ja vetelä kappale joka on kuin kyynel tippuisi hitaasti poskelta, nyyh!!!
HEVILLÄ EI HÄVITÄ... No vaik et tykkää niin suomessa ensvuonna olis hjyvä järjestää finaalit viisuis.
Nyt mahdollisuudet ovat hyvät ja kappale erottuu mikä tärkeintä, tässä ja nytten hetkillä.
Lauantaina kuniankukko laulaa, voitamme, Russia jää sijalle kaksi, toivotaan nyt niin.Kyllä tälläkin kertaa voitto menee itään. Ne äänestää toinen toisiaan ja se tuo sille suunnalle voiton.
Mikäli Kari Tapio olisi lähetetty Suomen sijoitus olisi ollut 43:s eikä yhtään parempi. Tälläkään kertaa HEVILLÄ EI HÄVITÄ, mutta ei voitetakaan.
Iskelmän aika on euroviisuissa mennyt kauan sitten ohi. Soumi pärjjää vain muista erottuvillä biiseillä.
- arto aamukasa
Olkaa nyt saatanan amatöörihäpeilijät jo hiljaa ku nuista paistaa läpi ihan vaan niinku lievästi sanottuna
- olen suomalainen
se oli Toto Kutugno laulu !
- olen suomalainen
Kari Tapio laulo Olen suomalainen
olen suomalainen kirjoitti:
Kari Tapio laulo Olen suomalainen
Olen Suomalainen on käännösbiisi. Alkuperäinen oli L'Italiano. Esittäjä oli Toto Culugno ja tekijät Minellono-Culugno.
Kari Tapio lauloi sen Suomeksi, mutta alkuperäinen versio oli paljon parempi.
- auttamattoman liian vanha
euroviisuihin. Tyyli toiselta vuosikymmeneltä.
- sanon minä
Ikävä kertoa sulle kylmä totuus; Kari Tapio olis tullut eilen maitojunalla viisuista kotiin ja lauleskellut "Juna kulkee taas..." Kari Tapio on varmaankin hieno taiteilija omalla tyylillään, mutta sillä tyylillä ei Euroopassa pärjätä. Maailmalla tunnetaan ja arvostetaan suomalaisesta musikkista juuri raskaampaa osastoa. Sitä TB edustaa komeasti ja erottuu massasta viisuissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191