Miten miehen saa lopettamaan piereskely?

Minä

Kun nykyisin koko ajan haisee kun piereskelee, mutten kehtaa sanoakaan.

49

5500

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies47

      Kuulehan, on parempi että pieru haisee kuin on haisematta, nimittäin silloin kyseessä olisi lääkärilläkäynnin paikka :))

      Jos kaverisi ei sentään piereskele yhteisen peittonne alla, niin sanoisin vaan että siedä tuo ominaisuus: hajuton mies on kuollut mies.

      • Lissukka

        Mun pierut ei ainakaan haise ja ihan terve tyttö olen. Miksi se sinun mielestäsi olisi lääkärissä käynnin paikka?


      • MIE

        Piereminen ja röyhtäileminen on aikuisiällä moukkamaista, huonoa käytöstä. Joissakin kulttuureissa ryökäileminen ruoan päälle on kiitos hyvästä ruoasta, mutta en ole kuullut että pieremiseen liittyis mitään vastaavaa missään kulttuurissa. Tosin ihmisen elimistö on rakennettu niin että molempia päästöjä ilmeisesti elimistö kuitenkin tarvitsee, mitä lie paineen tasausta suolistossa, en tiedä kun en ole perehtynyt anatomiaan tältä osin lainkaan. Pientä vauvaa taputellaan selkään että siltä tulisi maidon juonnin jälkeen ryökäys, kehutaan että hyvä, hienosti ryökäisit, ollaan mielissään kun vauva tuhnuaa, jees, sen elimistö toimii ja on kunnossa. Sitä en tiedä missä ikävaiheessa molemmista asioista tulee paheksuttava tapa, onko se 4 vuoden iässä, jos 7 vuotias pieraisee ruokapöydässä tai muualla missä on muitakin ihmisiä läsnä, vieraita tms. jo alkaa moittiminen joko suusanallisesti tai mulkoilemalla ja tönimällä. Ryökäily ei vielä siinä iässä ole niin pahasta, se tulee vasta myöhemmässä iässä. Eli ensin opetetaan ja kannustetaan kaasujen purkuun, ja kun sen on vihdoin oppinut niin alkaa pahasta tavasta pois opettaminen...Kummallista. Mutta tähän kysymykseen, fiksua on ihmisen mennä pieremään vessaan, yleensä miehet pierii aika estottomasti, mutta kyllä siitä voi huomauttaa, esim. vaikka näin hienotunteisesti: "Mee ny perkele vessaan haisemaan siitä saatanan sika!!!!" =) Muuta neuvoa en voi antaa, kun että jos ja ymmärrettävistä syistä se sinua häiritsee, niin josku ihan tommonen karkeakin ilmaisu voi tuoda parempaa tulosta kuin että miettisit jotain fiksua tapaa. Karkeus menee vähän niinku huumorin piikkiin jossa on kuitenkin sisällä varteen otettava viesti. Onnea viestirintamalle =)
        Kerro sitten kuinka kävi! =)


      • huh huh
        MIE kirjoitti:

        Piereminen ja röyhtäileminen on aikuisiällä moukkamaista, huonoa käytöstä. Joissakin kulttuureissa ryökäileminen ruoan päälle on kiitos hyvästä ruoasta, mutta en ole kuullut että pieremiseen liittyis mitään vastaavaa missään kulttuurissa. Tosin ihmisen elimistö on rakennettu niin että molempia päästöjä ilmeisesti elimistö kuitenkin tarvitsee, mitä lie paineen tasausta suolistossa, en tiedä kun en ole perehtynyt anatomiaan tältä osin lainkaan. Pientä vauvaa taputellaan selkään että siltä tulisi maidon juonnin jälkeen ryökäys, kehutaan että hyvä, hienosti ryökäisit, ollaan mielissään kun vauva tuhnuaa, jees, sen elimistö toimii ja on kunnossa. Sitä en tiedä missä ikävaiheessa molemmista asioista tulee paheksuttava tapa, onko se 4 vuoden iässä, jos 7 vuotias pieraisee ruokapöydässä tai muualla missä on muitakin ihmisiä läsnä, vieraita tms. jo alkaa moittiminen joko suusanallisesti tai mulkoilemalla ja tönimällä. Ryökäily ei vielä siinä iässä ole niin pahasta, se tulee vasta myöhemmässä iässä. Eli ensin opetetaan ja kannustetaan kaasujen purkuun, ja kun sen on vihdoin oppinut niin alkaa pahasta tavasta pois opettaminen...Kummallista. Mutta tähän kysymykseen, fiksua on ihmisen mennä pieremään vessaan, yleensä miehet pierii aika estottomasti, mutta kyllä siitä voi huomauttaa, esim. vaikka näin hienotunteisesti: "Mee ny perkele vessaan haisemaan siitä saatanan sika!!!!" =) Muuta neuvoa en voi antaa, kun että jos ja ymmärrettävistä syistä se sinua häiritsee, niin josku ihan tommonen karkeakin ilmaisu voi tuoda parempaa tulosta kuin että miettisit jotain fiksua tapaa. Karkeus menee vähän niinku huumorin piikkiin jossa on kuitenkin sisällä varteen otettava viesti. Onnea viestirintamalle =)
        Kerro sitten kuinka kävi! =)

        Ollaan aika huonolla mallilla jos tämä on muka hienotunteista:

        "mutta kyllä siitä voi huomauttaa, esim. vaikka näin hienotunteisesti: "Mee ny perkele vessaan haisemaan siitä saatanan sika!!!!" =)"

        Ja sitten muijat moittii kun äijä pieree mutta muijien oma hienotunteisuus on kadoksissa kuin sateenvarjo hirmumyrskyssä. Pätee se teihinkin. Jos kerran ukoiltanne vaaditte fiksumpaa käytöstä niin olkaa itekin fiksuja käytöksessänne.


      • mies47
        Lissukka kirjoitti:

        Mun pierut ei ainakaan haise ja ihan terve tyttö olen. Miksi se sinun mielestäsi olisi lääkärissä käynnin paikka?

        Oma pieruhan ei haise, se tuoksuu, kuin hunaja :))

        Lääkäri voi päätellä onko kyseessä hajuaistiin liittyvä ongelma vai onko kyseessä puhtaasti muu korvien välinen ongelma.


      • MIE
        huh huh kirjoitti:

        Ollaan aika huonolla mallilla jos tämä on muka hienotunteista:

        "mutta kyllä siitä voi huomauttaa, esim. vaikka näin hienotunteisesti: "Mee ny perkele vessaan haisemaan siitä saatanan sika!!!!" =)"

        Ja sitten muijat moittii kun äijä pieree mutta muijien oma hienotunteisuus on kadoksissa kuin sateenvarjo hirmumyrskyssä. Pätee se teihinkin. Jos kerran ukoiltanne vaaditte fiksumpaa käytöstä niin olkaa itekin fiksuja käytöksessänne.

        sinä huumorintajuton kulmakunnan kruunu, vakava elämän asenteesi säälittää


    • siito

      mies ei piereskelis, niin miltä sen sisällä haisis, kaikki pierut on kotiapäin, ku saa sisältä mätää pois...

      • Pauliina

        Teidän miesten selittelyt on kyllä vertaansa vailla. Kyllä se niin on että terve elimistö ei kehitä jatkuvalla syötöllä kaasuja, varsinkaan haisevia sellaisia! Silloin on jokin pahasti pielessä ruokavaliossa, jokin sairaus tai yliherkkyys.

        Ketään ei voi vaatia kestämään tyrmääviä lemuja omassa kodissansa! Se ei ole tiukkapipoisuutta.
        Omalla kullallani on laktoosi-intoleranssi ja kaasut joskus todella pyörryttäviä, jolloin hän menee kohteliaasti vessaan tai parvekkeelle paukuttelemaan.

        Itse toimin samoin, jos joskus on tullut syötyä jotain sopimatonta ja on pakko päästellä kaasuja.
        Normaalit hajuttomat paukut ovat asia erikseen, niitä yhdessä kilpaa paukuttelemme, mutta hajupierut eivät kuulu asuntoon leijailemaan. Eihän siinä kehtaa enää edes vieraita kutsua!


    • mies

      SE KUKA PIERUA PIDÄTTELEE, SILLÄ ON MUUTAKIN VILPPIÄ MIELESSÄ!!!

      • Kettu

        Hahhahhaa! Loistava kommentti! Kiitos kunnon nauruista, päivä alkoi mukavasti! :-)


      • Äänetön voittaja

        PIERU kun laitoit hyvin!


    • Saara

      Minulla ongelma on vanha koira - löyhkä on melkoinen! Vanha luontokappale ei sille mitään voi, joten kestän vanhan ystävän tuoksahdukset. Kaksijalkaisen vastaavaa käytöstä en sietäisi, eikös ihmisen erota eläimestä juuri ajattelu ja kyky tehdä valintoja. Sisätiloissa tieten tahtoen tuhnaileva mies ei kunnioita kotianne eikä kunnioita sinua.

      • Emppu

        Aika kärkäs kommentti! Jos sinulla on mies,niin taitaa olla miesraukalla kurjat oltavat.Kummallinen käsitys sinulla tuon kodin kunnioittamisesta,jos se perustuu piereskelyn kieltämiseen.Itse ajattelen,että se kunnioitus perustuu vähän johonkin muuhun kuin paukkujen päästelyyn.Mutta kukin tyylillään....


      • Saara
        Emppu kirjoitti:

        Aika kärkäs kommentti! Jos sinulla on mies,niin taitaa olla miesraukalla kurjat oltavat.Kummallinen käsitys sinulla tuon kodin kunnioittamisesta,jos se perustuu piereskelyn kieltämiseen.Itse ajattelen,että se kunnioitus perustuu vähän johonkin muuhun kuin paukkujen päästelyyn.Mutta kukin tyylillään....

        Kodissani ei todellakaan tarvitse kieltää piereskelyä, sillä olemme kummatkin kotoisin perheistä, joissa annettiin lapsesta asti ihmisille kunniallinen kasvatus. Veistä ei laiteta suuhun, nenää ei kaiveta sormella ja julkisesti ei päästetä ilmaa kummastakaan päästä. Vahingon sattuessa pyydetään anteeksi.

        Nykyisinhän sivistystä pidetään elitisminä ja tuomittavana asiana - ennen vanhaan se oli tavoiteltavaa.


      • Mie
        Saara kirjoitti:

        Kodissani ei todellakaan tarvitse kieltää piereskelyä, sillä olemme kummatkin kotoisin perheistä, joissa annettiin lapsesta asti ihmisille kunniallinen kasvatus. Veistä ei laiteta suuhun, nenää ei kaiveta sormella ja julkisesti ei päästetä ilmaa kummastakaan päästä. Vahingon sattuessa pyydetään anteeksi.

        Nykyisinhän sivistystä pidetään elitisminä ja tuomittavana asiana - ennen vanhaan se oli tavoiteltavaa.

        Päivä alkoi minullakin paremmin alku kömmähdyksien jälkeen..
        Siis mies päästelee äänettömiä haisevia pieruja myös syödessäni ja peiton alla. Tämä ongelma alkoi vasta joku kuukausi sitten ja pahenee vain.. mistäköhän johtuu?


      • Saara
        Mie kirjoitti:

        Päivä alkoi minullakin paremmin alku kömmähdyksien jälkeen..
        Siis mies päästelee äänettömiä haisevia pieruja myös syödessäni ja peiton alla. Tämä ongelma alkoi vasta joku kuukausi sitten ja pahenee vain.. mistäköhän johtuu?

        Ehkä olisi tosiaan syytä mennä lääkäriin. Tai ensin tarkistaa ruokavalio, ensimmäiseksi maito pois ja katsokaa onko vaikutusta.


      • kaskas
        Mie kirjoitti:

        Päivä alkoi minullakin paremmin alku kömmähdyksien jälkeen..
        Siis mies päästelee äänettömiä haisevia pieruja myös syödessäni ja peiton alla. Tämä ongelma alkoi vasta joku kuukausi sitten ja pahenee vain.. mistäköhän johtuu?

        Vanha mummo meni lääkäriin ja sanoi; "Kuulkaas nuori
        mies,
        kun minulla on tällainen ihmeellinen vaiva. Minua
        pierettää
        aivan koko ajan, mutta ne ovat TÄYSIN äänettömiä ja
        kaiken
        kukkuraksi vielä hajuttomia. Nytkin olen jo päästellyt ainakin
        10 kunnon pierua tässä teidän huoneessanne".
        Lääkäri katsoi mummoa hetken, kirjoitti reseptin ja pyysi
        tulemaan
        takaisin viikon kuluttua. Mummo tuli takaisin, aivan
        raivoissaan;
        "Mitä ihmeen lääkettä te minulle määräsitte? Nythän pierut
        haisevat
        aivan kauhean saastaisille. En kestä tätä loputonta
        paskanhajua".
        Lääkäri sanoi; "No, nyt kun ollaan saatu Rouvan nenä auki,
        voidaan
        keskittyä tuohon kuulo-ongelmaan."


      • Kettu
        kaskas kirjoitti:

        Vanha mummo meni lääkäriin ja sanoi; "Kuulkaas nuori
        mies,
        kun minulla on tällainen ihmeellinen vaiva. Minua
        pierettää
        aivan koko ajan, mutta ne ovat TÄYSIN äänettömiä ja
        kaiken
        kukkuraksi vielä hajuttomia. Nytkin olen jo päästellyt ainakin
        10 kunnon pierua tässä teidän huoneessanne".
        Lääkäri katsoi mummoa hetken, kirjoitti reseptin ja pyysi
        tulemaan
        takaisin viikon kuluttua. Mummo tuli takaisin, aivan
        raivoissaan;
        "Mitä ihmeen lääkettä te minulle määräsitte? Nythän pierut
        haisevat
        aivan kauhean saastaisille. En kestä tätä loputonta
        paskanhajua".
        Lääkäri sanoi; "No, nyt kun ollaan saatu Rouvan nenä auki,
        voidaan
        keskittyä tuohon kuulo-ongelmaan."

        Hahhahhaa! Kunnon navan alapuolis- huumori toimii aina! :-)


    • NeitiX

      pierettävii ruokii? Siit niinku lähet.. ;)

    • Kansanparantaja

      Vanhan perimätiedon mukaan pariskunta alkaa vasta sitten olla sinut toistensa kanssa, kun he uskaltavat piereskellä toistensa seurassa vapaasti. Vasta sen jälkeen oikea tuloksellinen yhteiselo on mahdollista. Nykyiset juppi-ihmiset eivät tätä vanhaa kansanviisautta halua hyväksyä.

      • kaskas

        kun se on ruvennu haiseenki, eikä oo ennen tehny sitä, mätäneeköhän se? mua kyllä huolestuttaa hirveesti...


    • Piereskelevä uros

      hajuun tottuu kummasti. Eihän ihmiset muuten voisi toimia esim. loka-auton kuljettajana.

    • Nainen

      Niin munki mies piereskelee välillä... Pääsiäisenä se haisi mämmin jäljiltä ihan hirveältä...Oli pakko nukkua ovi auki... :)

      Varmaan kaikissa meissä on pikku "vikoja", jotka vaan pitää hyväksyä. Varmasti ittessäski on monta sellasta asiaa, mikä miestä ärsyttää... Sama koskee monia naisia, kun nykyään pitää olla koko ajan vaatimassa sitä ja tätä, miehen ei saa olla sellanen eikä tällanen. Itte sitte kuitenki ollaan kaukana täydellisestä.

      Jos piereskely on sun mielestä suuri ongelma, ei suhdetta kannata jatkaa...mitäs kun vastaan tulee ihan oikeita ongelmia...

      Mä ainaki haluan, että parisuhteessa ollaan avoimia ja saa olla oma ittensä. Se on sitte oma asia, jos haluaa muuttua. Koska toista ei voi ikinä muuttaa. Se pitää lähteä ihan omasta ittestä. Mäkin joskus ku pitää yhtäkkiä lähtee johonki, meikkaan sen 5-10 minuuttia ja äijä joutuu odottamaan. Se suorastaan vihaa sitä, mutta ei se sitä multa kiellä. Se on mun pikku "vika"...

      • Mie

        Ihan asiaa, meissä on niitä pikku vikoja, myös minussa, ja ongelmia on muutenkin. Nyt sanoin leikilläni hajusta, mutta ei tainnut oikein vielä ymmärtää. Eipä siinä mitään, mutta jotenkin noloa jos hän haisee myös muissa paikoissa, esim. töissä.


      • ,,,,,,,
        Mie kirjoitti:

        Ihan asiaa, meissä on niitä pikku vikoja, myös minussa, ja ongelmia on muutenkin. Nyt sanoin leikilläni hajusta, mutta ei tainnut oikein vielä ymmärtää. Eipä siinä mitään, mutta jotenkin noloa jos hän haisee myös muissa paikoissa, esim. töissä.

        ,,,,,,,,,,


      • nnnnnnnn
        ,,,,,,, kirjoitti:

        ,,,,,,,,,,

        nnnnnnn


      • Anonyymi
        ,,,,,,, kirjoitti:

        ,,,,,,,,,,

        Ihmisen mätänemisikä on noin 77 ja ¿ keskimäärin.


    • PikkuVaimo

      Se taitaa kuule loppua vasta siinä vaiheessa, kun persiistä kasvaa horsmia.
      Koittakaa hyvät ihmiset ymmärtää, että piereskely on yhtä luonnollinen asia, kuin pissalla käynti. Siihen ei voi juuri itse vaikuttaa, paitsi katsomalla ettei syö kaasuunnuttavia ruokia mielin määrin.

      • Viivi

        Totta puhut, ilmavaiva on yhtä luonnollinen kuin virtsaaminen - silti oudoksun kotiolojasi, jossa lorotellaan keskellä olohuonetta... Useimmissa talouksissa käytetään tarkoitusta varten suunniteltua käymälätilaa.


    • Pieruterapeutti

      vapauttaa kummasti jäykkää tunnelmaa.

      Kokeilkaa, ellette usko.

      • Kettu

        Hahhahhhaaa.. Juu, voin sieluni silmin nähdä itseni heittämässä leijaa appivanhempien seurassa! Ai kauheeta, kylläpä mua nyt huvittaakin kovasti nää pieru- jutut! :-)


    • Pipsa

      En tunne itse ainuttakaan pariskuntaa, jossa osapuolet EIVÄT piereskelisi toistensa seurassa. Minusta piereskely on luonnollista eikä sitä tarvitse omassa kodissaan peitellä. Jos tulee todella pahanhajuinen, voi pyytää anteeksi ja sanoa, että toinen pitää nenästään kiinni jonkin aikaa :)

      On aivan älyntöntä, että joka kerta pitäisi juosta vessaan tai parvekkeelle pieraisemaan. Vatsavaivojahan siitä saa, kun joutuu pidättämään. Itsellä on esim. kuukautisten aikaan niin paljon ilmaa vatsassa ja kun muutenkin vatsa on kipeänä, ei tule mieleenkään pidättää, niin paljon se sattuu. Kaikissa suhteissani on toiminut hyvin se resepti, että kunhan ei syödessä ja naidessa piere niin hyvä on. Omassa kodissaan saa piereskellä, silloin kun ollaan omalla porukalla. Miten naiset muka pärjäävät avo/avioliitoissa, jos eivät itse piere? Mitkä ihmeen terässuolistot teillä on, jos jatkuva pidättäminen ei muka ala sattumaan?

      • snobi

        mihin yhteiskuntaluokkaan kuulut?


      • Pipsa
        snobi kirjoitti:

        mihin yhteiskuntaluokkaan kuulut?

        Olisi jotenkin pitänyt arvata, että joku käy kommenttini jälkeen kimppuun henkilökohtaisesti :) Eli ei tyydy kommentoimaan tekstiäni vaan alkaa arvostelemaan suoraan minua. Jos haluat taustoja tietää niin tässä tulee: olen korkeakoulutettu ja työskentelen hallintotehtävissä. Avomieheni opiskelee korkeakoulussa. Ystäviä on niin kassaneideissä, duunareissa, insinööreissä kuin opiskelijoissa. Miten yhteiskuntaluokka muka määrittää suhtautumisen piereskelyyn?


      • 3 akateemista loppututkintoa
        snobi kirjoitti:

        mihin yhteiskuntaluokkaan kuulut?

        piereskelen keskimääräistä enemmän. Vaimo on luopunut yrityksestä saada asiaa muulle tolalle.


      • mittakirvesmies
        Pipsa kirjoitti:

        Olisi jotenkin pitänyt arvata, että joku käy kommenttini jälkeen kimppuun henkilökohtaisesti :) Eli ei tyydy kommentoimaan tekstiäni vaan alkaa arvostelemaan suoraan minua. Jos haluat taustoja tietää niin tässä tulee: olen korkeakoulutettu ja työskentelen hallintotehtävissä. Avomieheni opiskelee korkeakoulussa. Ystäviä on niin kassaneideissä, duunareissa, insinööreissä kuin opiskelijoissa. Miten yhteiskuntaluokka muka määrittää suhtautumisen piereskelyyn?

        "Kodissani ei todellakaan tarvitse kieltää piereskelyä, sillä olemme kummatkin kotoisin perheistä, joissa annettiin lapsesta asti ihmisille kunniallinen kasvatus."

        Tietenkin käy henkilökohtaisesti. Katsos kun sivistymättömyys on suomalainen kansantauti. Siihen ei auta muodollinen koulutus eikä ihan mikään muukaan - valitettavasti. Suomalaiseen keskustelukulttuuriin ei kuulu kyky ymmärtää, että asiat voivat olla ristiriidassa ilman henkilöiden ristiriitaa.

        Poimintani ei ollut vastauksesta sinulle, mutta kuvaa hyvin suomalaisen elämänmenon tasoa. Säälittävää etten sanoisi.

        Jotta en pohjia myöten syyllistyisi aitosuomalaiseen henkilövittuiluun, pitänee ilmaista kantani myös piereskelyyn.

        Yleinen haiseskelu rajoittamatta on kohtalaisen harkitsematonta ja epäkohteliasta. Kotioloissa suhhauttelu tai päräyttely on normaalia elämänmenoa. Kuka muka juoksee pihalle pierimään vielä viiden vuoden avioliiton jäljiltä??? Minun mielestäni silloin on päässä vikaa, jos pitää elämänkumppanilta anteeksi pyydellä normaaleja elintoimintojaan.

        Pierikäämme Pipsa kotonamme ja hillittäköön haisemisemme ns julkisilla foorumeiila. Aika kohtuullista sivistystä, vai mitä? :)


      • 3 akateemista loppututkintoa
        mittakirvesmies kirjoitti:

        "Kodissani ei todellakaan tarvitse kieltää piereskelyä, sillä olemme kummatkin kotoisin perheistä, joissa annettiin lapsesta asti ihmisille kunniallinen kasvatus."

        Tietenkin käy henkilökohtaisesti. Katsos kun sivistymättömyys on suomalainen kansantauti. Siihen ei auta muodollinen koulutus eikä ihan mikään muukaan - valitettavasti. Suomalaiseen keskustelukulttuuriin ei kuulu kyky ymmärtää, että asiat voivat olla ristiriidassa ilman henkilöiden ristiriitaa.

        Poimintani ei ollut vastauksesta sinulle, mutta kuvaa hyvin suomalaisen elämänmenon tasoa. Säälittävää etten sanoisi.

        Jotta en pohjia myöten syyllistyisi aitosuomalaiseen henkilövittuiluun, pitänee ilmaista kantani myös piereskelyyn.

        Yleinen haiseskelu rajoittamatta on kohtalaisen harkitsematonta ja epäkohteliasta. Kotioloissa suhhauttelu tai päräyttely on normaalia elämänmenoa. Kuka muka juoksee pihalle pierimään vielä viiden vuoden avioliiton jäljiltä??? Minun mielestäni silloin on päässä vikaa, jos pitää elämänkumppanilta anteeksi pyydellä normaaleja elintoimintojaan.

        Pierikäämme Pipsa kotonamme ja hillittäköön haisemisemme ns julkisilla foorumeiila. Aika kohtuullista sivistystä, vai mitä? :)

        hyvin kirjoitit.


      • Pauliina

        Ei se ole ollenkaan älytöntä juosta vessaan pierimään, mennäänhän sinne hoitelemaan kaikki muutkin haisutukset!
        Täällä on vedottu siihen että piereskely on luonnollinen toiminta.
        Onhan oksentaminenkin luonnollinen toiminta, mutta ei sitäkään suoriteta kymmeniä kertoja päivässä!
        Kaasun kertyminen suolistoon on OIRE jostakin, terve suolisto ei ole jatkuvassa käymistilassa.
        Ainoastaan lapsilla ja vanhuksilla voidaan katsoa läpi sormien, sillä heillä ei aina auta vaikka olisikin oikea ruokavalio.
        Mutta terve nuori opetelkoon syömään luonnollisemmin, tai sitten saa päästellä luonnollisia seuraamuksiaan erissä huoneessa muista.


      • Jeps
        Pauliina kirjoitti:

        Ei se ole ollenkaan älytöntä juosta vessaan pierimään, mennäänhän sinne hoitelemaan kaikki muutkin haisutukset!
        Täällä on vedottu siihen että piereskely on luonnollinen toiminta.
        Onhan oksentaminenkin luonnollinen toiminta, mutta ei sitäkään suoriteta kymmeniä kertoja päivässä!
        Kaasun kertyminen suolistoon on OIRE jostakin, terve suolisto ei ole jatkuvassa käymistilassa.
        Ainoastaan lapsilla ja vanhuksilla voidaan katsoa läpi sormien, sillä heillä ei aina auta vaikka olisikin oikea ruokavalio.
        Mutta terve nuori opetelkoon syömään luonnollisemmin, tai sitten saa päästellä luonnollisia seuraamuksiaan erissä huoneessa muista.

        Kyllä KUNNON PIERU piristää kaikkia. Tuhnusta ei ole paljon mihinkään.


      • leija
        Jeps kirjoitti:

        Kyllä KUNNON PIERU piristää kaikkia. Tuhnusta ei ole paljon mihinkään.

        A woman goes to her boyfriends' parents' house for dinner. This is to be her first time meeting the family and she is very nervous. They all sit down and begin eating a fine meal.

        The woman is beginning to feel a little discomfort, thanks to her nervousness and the broccoli casserole. The gas pains are almost
        bringing tears to her eyes and she accidentally lets out a dainty fart. It wasn't loud, but everyone at the table heard it.

        Before she even had a chance to be embarrassed, her boyfriend's father looked over at the dog that had been snoozing at the woman's feet and said in a rather stern voice, "Skippy!"

        Relieved that the dog has been blamed she doesn't even hesitate when, a couple of minutes later, she begins to feel pains again.

        This time, . She let a much louder longer and stinkier fart rip.

        The father again looked and the dog and yelled "SKIPPY!!"

        A few minutes later the woman had to fart again. This time she didn't even think twice. She let rip a fart that sounded like ripping Velcro and smelled like a decomposing skunk.

        Once again, the father looked at the dog with disgust and yelled, "Dammit Skippy, get away from her before she shits all over you!"


    • tätä!

      Osta laktoosittomia tuotteita(tai Hyla)! Tepsi täällä päin=)

    • masa

      Moi!
      Olette tulleet yksinkertaisesti liian tutuiksi. Ei millään ole mitään väliä sen jälkeen.Tietysti miehinen itsetunto kaipaa tällaisia reviirimerkintöjä silloin tällöin mutta jos se on tapana niin ei muuta kuin tappi peräaukkoon. Mutta jospä hänellä onkin se paljon puhuttu laktoosi-intoleranssi. Naapurin ukolla on sellainen ja auta armias kun se erehtyy syömään jotain maito-pohjaista ruokaa niin kyllä lähtee! Kerrankin se tuli vaimonsa kanssa meille tien yli, asumme kylän läpi kulkevan kylätien vastakkaisilla puolilla. Olin pihatöissä ja kuulin ukon töräyttävän melkein joka askeleella trumpettipierun. Saman aikaa naapurin akateemisesti koulutettu hieno rouva oli poimimassa viinimarjoja ja kun naapurin äijä oli saapunut siippansa kanssa luokseni olimme kaikki samalla näkölinjalla siten että minä ja naapurin rouva näimme pieru-ukon vaimoineen. Tervehdysten jälkeen ukko pieraisi oikein kipakan pierun ja valitti kun mahasta sattuu taas.. Vaimonsa seisoi kuin Ohukainen vierellä ikäänkuin mitään ei olisi kuullutkaan. Samanaikaisesti toisen naapurin akateeminen hieno rouva painoi päänsä syvälle pensaaseen ja katosi näkyvistä useiksi minuuteiksi. Minä koitin aloitella keskustelun poikasta mutta nauru ja nimenomaan helvetinmoinen häpeä estivät sen. Todellakin häpesin pieru-äijän käytöstä. Hänen kaksi poikaakin ovat samaa kaliiperia. Että tällälailla. Tsemppiä!

    • hhhuhgf

      .....

    • Vinkkivinkki

      Sinä et kehtaa sanoa vaikka toinen kehtaa pierrä! Haloo!!!
      Ihan pikku vinkki, ruokavalion tarkistus lienee paikallaan! Jos käyttää maitotuotteita niin kaikki laktoosittomiksi, jos ei auta niin viljat pois. Säännölliset ruoka-ajat Ja liikuntaa. Näillä pääsee jo alkuun.

    • pieerr

      v.2003 piereskely ap

    • sdfgsfg
    • Vl-Kominkinenx

      Juota hänelle pullo risiiniöljyä niin hän ei uskalla yskäistäkkään.

    • Kettuvitkuttaa

      Pieremiseen ja siitä johtuvaan itse ongelmaan eli pieremisestä valittamiseen on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu. Pierevä osapuoli painaa paljaan perseen kohtuullisella voimalla valittajan kasvoja vasten ja pieree niin, että posket pullistuvat kunnolla. Mikäli valittaminen normaali pieremisestä valittaminen ei tämän toimenpiteen seurauksena lakkaa. On syytä toistaa menettely.

    • Anonyymi

      Suoliston bakteeritasapaino sekaisin. Tähän auttaa esim lihansyönnin korvaaminen kasviksilla joksikin aikaan että tilanne rauhoittuu. Lisäksi kannattaa kokeilla ruuansulatusentsyymejä ja jättää leipä pois

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe