Nolot tilanteet

Kaikki ihmiset joutuvat joskus noloihin tilanteisiin julkisilla paikoilla ja niiden miniminoimiseksi kannattaa muistaa nämä jutut.

1) älä juo liikaa alkoholia

2) älä pukeudu sopimattomasti

3) älä haasta riitaa

4) älä kuse kadulle


http://www.youtube.com/watch?v=yhPxVBS0Z6w



"Tänä aamuna kun heräsin/aikaan kauniin paistehen/näin punarinnan ikkunallain//tervehtivän huomentain"



MarttyyriMallari-TTt

26

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viilisniilis

      kohdan 5. Älä pasko kadulla.

      • en toki unohtanut sitä :)


        "Yksi video voi kertoa enemmän kuin sata sanaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sirpamaikkarilta

      oon tehny paitsi kussu kadulle. Puskassa ollaan kusella käyty useamankin kerran. Kolme aiempaa kohtaa hyvin usein vielä samaan aikaan on tullut tehtyä. Mitäs siitä tykkäät?

      "Menetänkö yliarvoisen asemani silmissäsi?"

      Viikonloppua odottava suomalainen akka

      • stops

        the drinking, said Jamppa Tuominen.


      • sirpamaikkarilta
        stops kirjoitti:

        the drinking, said Jamppa Tuominen.

        kuulemma parantaa verenkiertoa. Ei pysty jättämään ettei vaan tuu tukoksia.


      • silloin kun hätä on kova ei voi nirsoilla.


        "Olen lojaali sinua kohtaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        silloin kun hätä on kova ei voi nirsoilla.


        "Olen lojaali sinua kohtaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        kyllä oikeesti riitaakaa haasta. Hävyttömyyksiä saatan miehille huudella. Mutta eikös ne miehet ole sitä varten olemassa?

        "Mikä on parasta jäätelöä?"

        Carte Dorin Mascarponesta tykkäävä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        kyllä oikeesti riitaakaa haasta. Hävyttömyyksiä saatan miehille huudella. Mutta eikös ne miehet ole sitä varten olemassa?

        "Mikä on parasta jäätelöä?"

        Carte Dorin Mascarponesta tykkäävä suomalainen akka

        oliskaan parempaa jäätelöä kuin Movenpic?
        En tosin nyt vanno että sen nimi kirjoitetaan noin, mutta ehkä tunnistat sen silti :)


        "Muista että miehiä saa myös lyödä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        oliskaan parempaa jäätelöä kuin Movenpic?
        En tosin nyt vanno että sen nimi kirjoitetaan noin, mutta ehkä tunnistat sen silti :)


        "Muista että miehiä saa myös lyödä"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mut aika monikin jäätekö on hyvää. Ongelmana onkin sen jäätelön mukana tuomat jälkivaikutukset...

        "En mielellään lyö ketään. Edes miehiä."

        Mahakipuinen suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Mut aika monikin jäätekö on hyvää. Ongelmana onkin sen jäätelön mukana tuomat jälkivaikutukset...

        "En mielellään lyö ketään. Edes miehiä."

        Mahakipuinen suomalainen akka

        sinulla on ilmeisesti laktoosi-intoleranssi :(
        Sitten ei auta muu kuin se että syöt vain silloin tällöin jäätelöä.


        "Ja silloinkin vain parasta laatua"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinulla on ilmeisesti laktoosi-intoleranssi :(
        Sitten ei auta muu kuin se että syöt vain silloin tällöin jäätelöä.


        "Ja silloinkin vain parasta laatua"


        MarttyyriMallari-TTt

        mutta suomalaisella sisulla sitä sitten vaikka toteutetaan Viiliksen ehdottama kohta 5. =D

        "Ajattelen aina mitä syön ja milloin."

        Laadusta tinkimätön suomalainen akka


    • eimikäänhienohelma

      On kai ymmärrettävä et joku paskantaa kadul ku on hätä, mutta se et keski-ikänen pukeutuu kuin teini ei oo enää normaalii...

      • Kolmasti oli kurkattava profiiliasi kun en tahtonut uskoa silmiäni että, siellä tosiaan ikäkohdassa oli 26V, *mä mitään vihjaile...*

        Pst. Pakko kurkata neljännen kerran, vieläkään tahdo tuota uskoa...


      • tiedän toki ketä tarkoitat ja en itsekään hänestä pidä :)


        "Eri syistä tosin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • eimikäänhienohelma
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        Kolmasti oli kurkattava profiiliasi kun en tahtonut uskoa silmiäni että, siellä tosiaan ikäkohdassa oli 26V, *mä mitään vihjaile...*

        Pst. Pakko kurkata neljännen kerran, vieläkään tahdo tuota uskoa...

        Sä oot se toinen 40-vuotias teinari tääl, et mä kyl sanon et sä oot ikäisesi näköinen.


        Puntti nousee ja läski lähtee, vai? =)


      • eimikäänhienohelma kirjoitti:

        Sä oot se toinen 40-vuotias teinari tääl, et mä kyl sanon et sä oot ikäisesi näköinen.


        Puntti nousee ja läski lähtee, vai? =)

        itselläni on ollut pieni pelko persiissä että näytän 50-vuotiaalta, oloni on hyvin huojentunut sanojesi vuoksi.

        Hyvää illanjatkoa...


      • eimikäänhienohelma
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

        itselläni on ollut pieni pelko persiissä että näytän 50-vuotiaalta, oloni on hyvin huojentunut sanojesi vuoksi.

        Hyvää illanjatkoa...

        Ja muist käyttäyy sit myös kuin 50-vuotias ja et joudu naurun alaseks =)


        typerys...


      • helekatti..
        eimikäänhienohelma kirjoitti:

        Sä oot se toinen 40-vuotias teinari tääl, et mä kyl sanon et sä oot ikäisesi näköinen.


        Puntti nousee ja läski lähtee, vai? =)

        luulin et sä oot mies.. nätti nuori nainenhan se sielä..


      • Satumainen lukijatar
        eimikäänhienohelma kirjoitti:

        Ja muist käyttäyy sit myös kuin 50-vuotias ja et joudu naurun alaseks =)


        typerys...

        Näytät kyllä vanhemmalta kuin tämä Silipa-Tuuli. Ja tyhmemmältäkin vaikutat. Viestisi viimeinen sana oli kruunu omalle nikillesi.


    • oona.

      Se taisi sanoa valkoisille, että "KISS MY ASS!"

      • voit olla oikeassakin, ehkä tämän naisen tempaus oli protesti valkoista keskiluokkaa vastaan? :)


        "Hätä ei lue lakia"


        MarttyyriMallari-TTt


    • cookos

      mutta noin se menee.

      Mun elämäni noloin tilanne liittyy kohtaan 4. Olin tyttönen ja kotimatkalla koulusta. Tuli hirvee pissahätä ja menin ison maatiepankan taa sitten. Oli talviaika...eikös paikalle pyrähtänyt Telen miehet ja nousivat tien toisella puolella pylvääseen. Mulla housut kintussa ja yritin olla matalana, kun ukko huutaa sieltä tolpan päästa: "tule pois, sut on nähty.." Ei helvetti, että mua nolotti. Luulivat, että oo heitä piilossa. Maalla, missä ei Telen miehet nouse pylväisiin joka mutkassa ihan alvariinsa..niin just silloin heidän piti siihen tulla. No, hävisivät onneksi hetken päästä...

      • te maaseutulaiset olette liian häveliäitä. Tule käymään stadissa juhlaviikkojen aikana ja näet
        miten porukat hoitaa tuon jutun ilman mitään estoja.


        "Ota kumisaappaat mukaasi :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        te maaseutulaiset olette liian häveliäitä. Tule käymään stadissa juhlaviikkojen aikana ja näet
        miten porukat hoitaa tuon jutun ilman mitään estoja.


        "Ota kumisaappaat mukaasi :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        mut ota huomioon, olin lapsi ja housut kintussa, vieraita ihmisiä ympärillä..


      • cookos kirjoitti:

        mut ota huomioon, olin lapsi ja housut kintussa, vieraita ihmisiä ympärillä..

        se on sitten eri asia ja nämä miehet olisivat voineet käyttäytyä hienovaraisesti sinua kohtaan.
        Mitä lie amislaisia :)


        "Älä koskaan tuijota kanssaihmisiä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se on sitten eri asia ja nämä miehet olisivat voineet käyttäytyä hienovaraisesti sinua kohtaan.
        Mitä lie amislaisia :)


        "Älä koskaan tuijota kanssaihmisiä"


        MarttyyriMallari-TTt

        kun häippäsivät..eiväthän he tienneet, että oon penkan takana pissalla..mut siis elämäni noloin tilanne, varsinkin sen ikäselle..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe