Mitä pahaa

eimikäänhienohelma

oon tehny? =) Pari päivää rekattuna ja muutamia viestejä jättäny ja nyt kova jo kova haloo..

29

1281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loukkaat ihmisiä.

Jos se on mielestäsi kivaa olet henkisesti sairas.

• päätellen

ei ole kunnossa

• pahaa

me ollaan täällä kilttejä

ja annetaan mitä tilataan =)

• eimikäänhienohelma

Et voi otta ihan coolist sitte, vai?

• sirpamaikkarilta

En minä mutta ne muut.

• eimikäänhienohelma

harmiton vittuilu ei tapa? Ei tää mitää vakaavaa oo et ollaan ihan iisisti, ok?

• ------
        eimikäänhienohelma kirjoitti:

Tämä on erittäin vakavaa.

• sirpamaikkarilta

edes ole missään vaiheessa vittuillukkaan. Ja mun puolestani saat vaikka vittuillakki. Ei paljoa hetkauta suuntaan tai toiseen. Että anna mennä vaan.

• loukkannut

tai ihmettelet saamaasi kohtelua.
        Ihan harmitonta vittuiluahan mekin sulle=)

• scale

anna mennä kuin vesi hanhen selästä.

• viilisniilis

Mikä haloo? Missä? Näytä.

• väliaika

täällä henkilökohtaisia näkemyksiä muista, jotka eivät ole pelkästään mairittelevia, niin voit varautua siihen että kuraa tulee niskaan.

Palstalla on huomattavasti helpompi käväistä, kun keskittyy kommentoimaan vaan asioista ja jättää henkilöön menevät kommentit omaan arvoonsa ja ennen kaikkea tekemättä.

• Näpäkällä kielenkäytöllä, nopeesti raksuttavalla aivokapasiteetilla ja kuvallisella profiililla osuutta asiaan.

Samalla sie oot vähän räväkkä niin eiks siinä oo jo ainekset kunnon soppaan, sopivan tulisella ärsytyksellä voi mää tiiä kuohahtaa :)

• eimikäänhienohelma

Ja eikä täta nii vakavasti taartte ottaa ja en ole ainoo ketä osaa rankan huumori...

• sieltähän

Ja eikä täta nii vakavasti taartte ottaa ja en ole ainoo ketä osaa rankan huumori...

se "ketä" sana jo napsahti. Poks!

• eimikäänhienohelma kirjoitti:

Yrmiöllekään vittuiltu ku 3-4 vuotta.. :D Että tsemppiä vaan....

Kyllähän rankka huumori on taitolaji, mut esitäppä se silleen että kukaan ei siitä loukkaannu.

• tästä tyylistä on sellainen seuraus että sinua aletaan epäilemään minuksi.

"Jos se ei haittaa niin antaa palaa vaan"

MarttyyriMallari-TTt

• eimikäänhienohelma

ei se haittaa elle sit sua? =)

• eimikäänhienohelma kirjoitti:

ei se haittaa elle sit sua? =)

ei haittaa mikään, mutta se on hiukan ärsyttävää jos joku ajattelee minun huutelevan puskista tai pelaavan kahdella nimimerkillä :(

"Ei silläkään ole loppujen lopuksi väliä"

MarttyyriMallari-TTt

• mua silloin kerran rekaamattomana kuulapääksi :)

Mulla on täällä piilovainajien kostajajoukko, joiden kirous on langennut yllesi varjostamaan palstailuasi hamaan juhannukseen saakka ;)

Hungh...melonipää on puhunut.

• rapiskarpalo

kysellä missä se kova haloo mahtaa olla? Saaks muuten netist imuroida toisen kuvan omalle galleria sivulle? (ei millään pahalla) :))

• Sarvikuonokas

Et vaan oo hauska, etkä asiallinen.

• cookos

tulikin jo..

• julki, ettei Joulupukkia ole olemassa.
      Minä suutun, sillä uskon ehdottomasti Joulupukkiin. :D

• Papeete1

Eihän sulle kukaan ole mitään pahaa sanonut. Taitaa neidillä olla herkkä nenu ;)

• Kuka ketäki

kielenkäyttö puheenaiheet paljastavat auttamatta tyhmyyden & epävarmuuden..

• Papeete1
        Kuka ketäki kirjoitti:

Ei saa käyttää rumaa kieltä eikä käyttäytyä asiattomasti, jos toista siitä aiheesta arvostelee. Hyihyi, tuhma ja huono pikku provoilija :)

• vänkyrä-nainen
        Kuka ketäki kirjoitti:

Se kuuluu meijän murteeseen, ei Helsinkiläiset niin sano.

• vänkyrä-nainen

varmaan mitään hirveen kovaa haloota, koska mäkään en ole mitään huomannut ja mä on sentään täällä usein. Joten tuskin mitään hätää.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      276
      3083
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      233
      1969
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1926
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1625
    5. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      5
      1386
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      339
      1254
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      23
      988
    8. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      22
      919
    9. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      917
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      64
      906
    Aihe