Suomen viisuehdokkaat pitäisi ehdottomasti valita asiantuntiaraadin toimesta. Nythän on taas ilmeinen riski viisuvoitosta, ja sittenhän taas jouduttaisiin järjestämään viisut. Mutta tilanne olisi toinen, jos kukkahattutädeistä yms. tantoista koostuva arvovaltainen raati valitsee kappaleet, niin silloin finland zero points ja putoaminen semeissä on taattu. Ja jos on jatkuvalla syötöllä viimonen niin eihä silloin jokavuosi edes pääse mukaankaan?
Äänestys pois...
7
467
Vastaukset
- Possamasti
Siehän hassu oot!
- semifiinaalijärjestelmä
uusittu nyt siten, että kaikki halukkaat pääsevät semeihin ja finaaliin suoraan pääsee vain järjestäjämaa ja nää neljä (FRA,GBR,ESP ja GER) joilla on fygyä.
Ehdottamallasi kukkahatturaadilla olisi tosiaan pois pelko järjestämisvastuusta. Kyllä Suomi potkii palloa aiemmin MM-finaalissa, kuin Jukka Kuoppamäki on Euroviisujen finaalissa. - hyypiöö
Voit kyllä ihan rauhassa seurata finaalia. Ilman mitään pelkoa siitä että nämä Suomen "tosimiehet" voittaisi tai edes sijoittuisi kymmenen parhaan joukkoon.
Ei mitään hätää.- Cuthalu
Tähän mennessä joka ikinen tähti näyttäisi olevan siinä asennossa, että suomi olisi 10:n parhaan joukossa.
- uude
Suomen pitäisi lähettää viisuihin "mestari" Pave Maijanen. Tai jotain vastaavaa.
Jo on aikoihin eletty, kun ei Suomi enää osaa tuottaa floppiviisuja. Mihin ovat perinteet kadonneet? Miten tähän on tultu?- siinä ideaa
Laittakaa Kojo pommittelemaan sinne ensivuonna. Eiks olis hyvä idea, täh?!
- zero-pointsit
voisi pläjähtää,kun joka vuosi lähetettäisiin viisuihin muunnelma Anne Mattilan biisistä perutaan häät..siinä vasta on todellista suomalaista perinne musaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607544- 1304258
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313615- 212938
- 272513
- 232502
- 472090
- 252070
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3732041- 321988