Tietääkö joku mistä kaupasta (mieluiten pääkaupunkiseudulta) saa narustringejä? Ja minkä hintasia yleensä ovat?
Ettiny vaikka mistä kaupoista, mutta aina löytyy niitä tavallisia stringejä.
Narustringit
11
5252
Vastaukset
- ....................
Mitkä ovat narustringit?
- _narut
tuolla näet minkälaisia ovat narustringit.
www.wickedweasel.com ja sieltä Knickers.
Sieltä on tullut tilattua ja ovat kivoja (ja pieniä ;) ). Mutta alkuperäiseen kyssäriin en tiedä, kyllä kai niitä löytyy, Gossardilla ainakin oli naruja, tosin oli strassikorulla. - Juusto
_narut kirjoitti:
tuolla näet minkälaisia ovat narustringit.
www.wickedweasel.com ja sieltä Knickers.
Sieltä on tullut tilattua ja ovat kivoja (ja pieniä ;) ). Mutta alkuperäiseen kyssäriin en tiedä, kyllä kai niitä löytyy, Gossardilla ainakin oli naruja, tosin oli strassikorulla.Eikö niitä löydy mistään muualta ku verkkokaupasta, ihan vain jossain kaupassa?
- löytyy_
Juusto kirjoitti:
Eikö niitä löydy mistään muualta ku verkkokaupasta, ihan vain jossain kaupassa?
Kyllä niitä välillä näkee ihan normi vaatekaupoissa, H&M, Sokos, Stokka, ja sitten alusvaateliikkeissä. Tosin osissa on starassikoruja. Mutta voisi olla enemmänkin ihan naruja, monessa aina se pakollinen kolmio takana, puhumattakaan kun takaosa on reilun sormen paksuinen niin ei tunnu kivalle :/ Narut on paljon huomaamattomat.
- Tahtoo tietää
löytyy_ kirjoitti:
Kyllä niitä välillä näkee ihan normi vaatekaupoissa, H&M, Sokos, Stokka, ja sitten alusvaateliikkeissä. Tosin osissa on starassikoruja. Mutta voisi olla enemmänkin ihan naruja, monessa aina se pakollinen kolmio takana, puhumattakaan kun takaosa on reilun sormen paksuinen niin ei tunnu kivalle :/ Narut on paljon huomaamattomat.
Nostetaanpa tämä topic ylös. Mistä saa sellaisia narustringejä??
Ne ovat hävinneet kaupoista ihan tyystin. - NamusteliJa
Tahtoo tietää kirjoitti:
Nostetaanpa tämä topic ylös. Mistä saa sellaisia narustringejä??
Ne ovat hävinneet kaupoista ihan tyystin.Kysynnän ja tarjonnan laki on St:kin voimassa... usko vain minua. Jos net olisivat "niin maukkaat kluin puhutaan",eihän muita oliskaan myynnissä?... heh heh
- uran
No ainakin seksiliikkeistä jos ei muualta. Voi olla kyllä hintavampia.
- TarjonnanLaki
Ja tarjonnan laki on voimassa St kin/ja sitten se "pyllynmalli".Noin hienovaraisesti sanottuna.
- Eikö suomesta saa
Ennen tosiaan Lindexiltä ja ainakin Turun Wiklundilta sai sellaisia narustringejä joista vain naru meni takapuolen välistä eikä tuollaista epämiellyttävää 2 cm kangaspalasta niin kuin nykyajan stringeissä on. Olen löytänyt niitä ulkomailta Rigasta ja tietysti USA:sta mutta ei täältä suomesta enää:-(
Osaako joku kertoa, tietysti seksi kaupoista löytyy mutta hinta on niissä vähän turhan kova. - H&M
Eikö suomesta saa kirjoitti:
Ennen tosiaan Lindexiltä ja ainakin Turun Wiklundilta sai sellaisia narustringejä joista vain naru meni takapuolen välistä eikä tuollaista epämiellyttävää 2 cm kangaspalasta niin kuin nykyajan stringeissä on. Olen löytänyt niitä ulkomailta Rigasta ja tietysti USA:sta mutta ei täältä suomesta enää:-(
Osaako joku kertoa, tietysti seksi kaupoista löytyy mutta hinta on niissä vähän turhan kova.Mä olen nähnyt H&M juuri noita narustrigejä ja ovat miellyttäviä ja kestäviä.
- Lähellä rantaa
Jos niin piipahda Tallinassa jotakin sellaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30311669
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425309- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304289On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145