PIKKU GAY

heheeh

Eikös tuo olekin paljon osuvampi nimi :)

12

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

ja iso Homo

• Urbaanilegenda

Ootko vähä katkera ku et oo ite saanu mitää aikaa..Se sentään on päässy aika pitkälle ja on vasta 16..Ja osaa sentää räpätä mun mielestä ihan hyvin..Tykkään sen äänestä ja biiseistä muutenki

• fani

...ot vaan kateellinen pikkuG:lle! PIKKU GEE ON HUIPPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• klups

Pikku Pippelille tulee vielä äänenmurros ja sen musa alkaa kuulostaa mörinältä :)
        Kukas sitten nauraa hahaah!!!!!

• iso L
        klups kirjoitti:

Pikku Pippelille tulee vielä äänenmurros ja sen musa alkaa kuulostaa mörinältä :)
        Kukas sitten nauraa hahaah!!!!!

"ootte vaan katelisii pikku g:lle"
        "se on vasta 16 vuotias ja on pääsy pitkälle"

fack that whiteass pikku gay on vaan asshole ja iso sellanen vittu i hate little g fack you if you wanna be with little g fack you 2
        rap is for niggas like me i am nigga little g has little dig and his gay fack an your mathafackin matha fack you pete fack you hähäääää

ps:me ollaan nuoriso mutta ei digata pikku g:stä
        pikku g :"olen tosi vahva tarvitsen masturbointiin sokeri palan,pinsetit ja suurenus lasin sokerin ansiosta mun pieni munani tulee esiin ja katson suurenus lasilla kun vedä ylös alas hiuksen ohutta munaa jos sitä munaks voi sanooo "

• listen to this
        iso L kirjoitti:

"ootte vaan katelisii pikku g:lle"
        "se on vasta 16 vuotias ja on pääsy pitkälle"

fack that whiteass pikku gay on vaan asshole ja iso sellanen vittu i hate little g fack you if you wanna be with little g fack you 2
        rap is for niggas like me i am nigga little g has little dig and his gay fack an your mathafackin matha fack you pete fack you hähäääää

ps:me ollaan nuoriso mutta ei digata pikku g:stä
        pikku g :"olen tosi vahva tarvitsen masturbointiin sokeri palan,pinsetit ja suurenus lasin sokerin ansiosta mun pieni munani tulee esiin ja katson suurenus lasilla kun vedä ylös alas hiuksen ohutta munaa jos sitä munaks voi sanooo "

Opetteles kirjoittamaan oikein ja käyttäytymään.

• 50cent90

pikku gay nuxii kanii!!!!1

• Piggy gee

Passaa paremmin sille eikö se oo täyshomoille suunnattua musiikki

• soosoo

nohnoh pitääkö nyt ilkeeks ruveta, ethän edes tunne poikaraukkaa..

• booyaa

no toki varmaan geellä löytyy heittereitä, mut halussite te nettinördet mitä tahansa,
        ni nyt joku 55 tuhatta teijän kaltasta jannuu on poistanu sen levyn ja pikku gee on suomen
        myydyin räppäri.

• ...
        booyaa kirjoitti:

no toki varmaan geellä löytyy heittereitä, mut halussite te nettinördet mitä tahansa,
        ni nyt joku 55 tuhatta teijän kaltasta jannuu on poistanu sen levyn ja pikku gee on suomen
        myydyin räppäri.

Saanko kysyy mut tunnetteko Pikku G:eetä ite jotenki henkilökohtasesti? Jos ette ni ette sit voi sitä arvostellakkaa. Voitte kyl sanoo ettette tykkää se musast, mut ei teil oo oikeutta haukkuu sitä.

• szvcsy

että juu tuo pikkugee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2453
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1733
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1014
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1002
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      972
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      844
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      749
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      735
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      718
    Aihe