Nainen(ko) aina oikeassa?

O.Ohraleipä

Viimeisten 23 vuoden aikana olen seurustellut enempi vähempi noin 20 eri naisen kanssa ja jokaisella heillä on ollut sama mielipide: nainen on aina oikeassa ja mies aina väärässä.

Miten ihmeessä voi olla mahdollista että naiset eivät koskaan voi tunnustaa olevansa väärässä vaikka asia olisi kuinka naurettava, esim yksi heistä väitti Alaskan kuuluvan Kanadalle eikä uskonut sittenkään kun kartasta näytin sen kuuluvan USA:lle

Riita ja erotilanteissa mies on tietysti aina syyllinen eikä naiset ole koskaan tunnustaneet mitään vikaa itsessään ja sitten vielä ihmettelevät miksi erotaan.

Olenko tosiaan ollut vain niin huonotuurinen mies ettei kohdalleni ole sattunut naista joka voisi myöntää olevansa edes joskus väärässä

29

3864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

      Minä kallistuisin veikkaamaan Todella, Todella huonoa tuuria.

      ***

    • että:

      sinulla kenties olisi pakkomielteenä todistaa aina tilaisuuden tullen naisten olevan jollakin tavalla jossakin asiassa väärässä. Ei tuollainen mielestäni muuten ole selitettävissä. Jos mies on koko ajan hakemalla hakemassa vikoja naisestaan, niin kyllä siinä realistikin kyrsiintyy sen verran, ettei myönnä mitään, vaan inttää piruuttaankin vastaan.

      Se, ettei kahdenkymmenen joukkoon yhtäkään realistia olisi sattunut, on kyllä aika mahdotonta.

    • tuo on

      paljon, paljon yleisempää miehille.

    • Maantietoa

      Hei kamoon, Alaska ei oo kuulunt USA:lle about tziljoonaan vuoteen. Siis Euroopan karttahan on laitettu toisen maailmansodan jälkeen monta kertaa uusiksi... Beringerin muurit ja kaikki!!!Opiskele poika geologiaa, ennen kun tuut tälle palstalle elvistelemään!

      • Jätkä oot tyhmä

        Sä olet idiootti jos väität ettei alaska kuulu USAlle. Nyt hyvä ihminen sen äidinmaidosta jo tulee sen verran yleistietoa että tietää alaskan kuuluvan USAlle.


    • ,..,

      sinua ei kohta kukaan nainen huoli. 20 naista. Siinä on 18 liikaa. Mikä sinua oikein vaivaa?

    • ---

      Onpas kummallisia naisia sattunut kohdallesi sitten. Minä kyllä myönnän jos olen väärässä, mikäs siinä niin kauheaa on. =)

    • Radiomasto

      joka kuuluu: nainen on parisuhteessa miestä arvokkaampi ja miehen tehtävä on oikeissa kohdissa antaa naiselle periksi. Mies ei saa nousta naisen egoa vastaan. Naisen ego on niin herkkä kritiikille, että naisen täytyy varjella sitä äärimmäisen voimakkaasti. Nainen ei päästä miestä milloinkaan siihen pisteeseen, että tämä pääsisi sanomaan oman mielipiteensä tai jos ehtiikin sanoa jotain, nainen ei kiinnitä miehen puheisiin huomiota ja nostaa tarvittaessa mekkalan asiasta ja mököttää ja pihtaa pilluansa niin kauan että peniksen orjana elävä mies antaa lopulta periksi.

      Nainen päättää miten rahat käytetään, nainen päättää miten koti sisustetaan, nainen päättää kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä suhdeasioissa jne... jos mies hyppää naisen tielle ja sanoo "Ei muuten käy. Minä olen tätä mieltä ja sillä selvä", niin seuraavaksi nainen on jo hankkimassa eroa tai haukkumassa miestä impotentiksi homoksi jota ei naiset kiinnosta. Koska jos miestä kiinnostaisi naiset, hän antaisi näille kiltisti periksi kaikissa ristiriitatilanteissa. Herrasmies antaa aina periksi, sanotaan. Minä en olekaan herrasmies.

      • outo

        eukko on.


      • kolmikymppinen mies

        asian ihan väärin.

        "Nainen päättää miten rahat käytetään, nainen päättää miten koti sisustetaan, nainen päättää kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä suhdeasioissa jne... jos mies hyppää naisen tielle ja sanoo "Ei muuten käy. Minä olen tätä mieltä ja sillä selvä", niin seuraavaksi nainen on jo hankkimassa eroa tai haukkumassa miestä impotentiksi homoksi jota ei naiset kiinnosta. "

        Alunperin virhe on tapahtunut jo ajat sitten, mikäli tilanne on päässyt tällaiseksi. Nössöä miestä nainen ei arvosta.

        "Koska jos miestä kiinnostaisi naiset, hän antaisi näille kiltisti periksi kaikissa ristiriitatilanteissa"

        Höpöhöpö. Nainen voi pahoittaa mielensä, mikäli tälle ei anna periksi, mutta leppyy kyllä kun lepyttelee. Naiselle (ja monelle miehelle) voi ja pitääkin olla välillä tiukkana, kunhan sitten hyvittelee jälkeenpäin.


      • vato retro

        Totta varmaan monen ukon kohdalla.

        Naisille pitää näyttää kaapin paikka heti alussa, muuten ne jojottaa maailman tappiin saakka.


      • mörkö se

        ero sitten olisi miehen kannalta, jos kerran olisi noin? Ei saa pillua enää, vai?


      • dayum

        ihmisryhmästä mahdat muuten puhua?

        "Nainen ei päästä miestä milloinkaan siihen pisteeseen, että tämä pääsisi sanomaan oman mielipiteensä tai jos ehtiikin sanoa jotain, nainen ei kiinnitä miehen puheisiin huomiota ja nostaa tarvittaessa mekkalan asiasta ja mököttää ja pihtaa pilluansa niin kauan että peniksen orjana elävä mies antaa lopulta periksi."

        Mitä arvelet, moneenko parisuhteeseen on sattunut pihtauspolitiikalla taktikoiva nainen jolla ei missään nimessä tee mieli ikinä mulkkua, ja niin kovasti mulkkunsa varjossa elävä mies, että hän joutuu toistuvasti taipumaan moisen politiikan edessä?


      • Radiomasto
        vato retro kirjoitti:

        Totta varmaan monen ukon kohdalla.

        Naisille pitää näyttää kaapin paikka heti alussa, muuten ne jojottaa maailman tappiin saakka.

        "Naisille pitää näyttää kaapin paikka heti alussa, muuten ne jojottaa maailman tappiin saakka."

        Miksi naisille pitäisi näyttää kaapin paikka tai miksi naisten pitäisi pomottaa miehiä? Miksei homma voi mennä 50/50? Ilmeisesti liian villi ajatus ihmisille joiden mielestä aina toisen pitää suhteessa olla dominoivampi?


    • omituista

      Joillekin naisille (ja miehille) tuntuu olevan aika vaikeaa myöntää olleensa väärässä.

      Kyllä ainakin minä olen saanut viestitettyä että toinen on ollu väärässä. Kerran se kyllä vaati kolmen päivää mykkäkoulua. Toisaalta minä en kyllä helposti anna periksi ja olen kyllä nykyiselleni osoittanut että minullakin on langat käsissä.

      Ehkä sussa on jonkinlainen luonteenpiirre, joka saa naiset siilipuolustukseen tai olemaan myöntämättä asiaa?

      "Miten ihmeessä voi olla mahdollista että naiset eivät koskaan voi tunnustaa olevansa väärässä vaikka asia olisi kuinka naurettava, esim yksi heistä väitti Alaskan kuuluvan Kanadalle eikä uskonut sittenkään kun kartasta näytin sen kuuluvan USA:lle "

      Heh, ei kai kukaan voi olla noin tyhmä? Sanoitko suoraan sille naiselle, että se on ääliö? Kerran meni yhdellä tapailemallani tytöllä Aasia ja Australia sekaisin ja kun siinä sanailu kiihtuin, niin sanoin suoraan että miten hitossa kyseinen ihminen on päässyt edes lukiota läpi kun ei tuollaista tiedä.

    • Sininen1977

      Mennään ennemmin yhdessä kattomaan missä se Alaska oikein on. Onneksi miehellä ja ittelläni on sen verran samantyyppinen maku, että ei oo kertaakaan vielä tarvinnut pyytää mitään sisustusjutskaa palauttamaan. Totuus on että sinulla on todella hankala luonne ja haluat kinastella ihmisten kanssa. Katso peiliin se olet sinä.

      • kinastella!

        Sinun miehesi on niin pahoin tossusi alla, että ei uskalla olla eri mieltä.

        Sinä olet valinnut yksin joka ainoan sisutusjutskan ja miehesi tyytyy siihen.

        Sinun aina oikeassa olevalla asenteella jokainen vähänkään eri mieltä oleva on riidanhaastaja.


      • sgjshsrhs

        Kuten toinen kirjoittaja tuossa hyvin jo totesikin: "Sinun aina oikeassa olevalla asenteella jokainen vähänkään eri mieltä oleva on riidanhaastaja."


    • O.Ohraleipä

      Kirjoitukseni tuntuu herättävän mielenkiintoista keskustelua. Ensiksi pientä faktaa Alaskasta koska olin hereillä koulun historian tunneilla: ennen v1741 Alaska ei kuulunut kenellekään. Vuosina 1741-1867 se kuului Venäjälle joka myi sen USA:lle 7,2 miljoonalla dollarilla.

      En ole koskaan voinut ymmärtää sitä asiaa ettei joku voi myöntää olevansa väärässä. Asian sanomiseen menee vain 3 sekuntia kun sanoo "Sorry, olin väärässä". Monelle naiselle tuon sanominen näyttää vain olevan täysin mahdotonta

      • sgjshsrhs

        sitä että mies olis oikeassa.


    • silema

      Ei nainen ole aina oikeassa niinkuin ei mieskään. Se on vain niin vaikeaa myöntää olevansa väärässä. Se pitää opetella ja vaatii myös pientä nöyryyttä.

      • ei aina niin

        minun kokemuksen mukaan miehet eivät voi myöntää olevansa väärässä. Entinen avokki (hra teknikko) naureskeli minulle kun sanoin kuparin olevan myrkkyä suurina annoksina ruumiiseen joutuessaan. Kun todistin hänelle kirja kädessä näin olevan, siis ihminen voi sairastua kuparimyrkytykseen, hän ei suostunut puhumaan minulle kolmeen päivään.

        Viimeisin eksä, uskossa oleva (hra insinööri) on sitä mieltä että evoluutio on valetta ja maailma luotiin 7000 vuotta sitten. Jumala ilmeisesti tiputteli dinosaurusten luita ja fossiileita ihmisten riemuksi ja harhautukseksi. Oletan jumalalla olevan pirullisen kiire kun kulkee väärentelemässä radiohiiliajoitusten tuloksia ihan vaan ihmisiä harhauttaakseen ja uskoja koetellakseen.

        Tässä vain ensimmäisenä mieleen tulevat.

        T: nainen, vaivainen merkonomi.


      • sgjshsrhs
        ei aina niin kirjoitti:

        minun kokemuksen mukaan miehet eivät voi myöntää olevansa väärässä. Entinen avokki (hra teknikko) naureskeli minulle kun sanoin kuparin olevan myrkkyä suurina annoksina ruumiiseen joutuessaan. Kun todistin hänelle kirja kädessä näin olevan, siis ihminen voi sairastua kuparimyrkytykseen, hän ei suostunut puhumaan minulle kolmeen päivään.

        Viimeisin eksä, uskossa oleva (hra insinööri) on sitä mieltä että evoluutio on valetta ja maailma luotiin 7000 vuotta sitten. Jumala ilmeisesti tiputteli dinosaurusten luita ja fossiileita ihmisten riemuksi ja harhautukseksi. Oletan jumalalla olevan pirullisen kiire kun kulkee väärentelemässä radiohiiliajoitusten tuloksia ihan vaan ihmisiä harhauttaakseen ja uskoja koetellakseen.

        Tässä vain ensimmäisenä mieleen tulevat.

        T: nainen, vaivainen merkonomi.

        En ole uskontohihhuli mutten myöskään usko siihen että ihminen on kehittynyt apinoista. Ai että todisteeksi kelpaa se että ihmisen ja apinan geenit ovat lähes samat? No niin ovat ihmisen ja banaaninkin, muistaakseni 70-prosenttisesti. Onko ihminen siis kehittynyt myös banaaneista?


    • tuurista kiinni

      On tosiaan käyny huono tsäkä ku et oo törmänny naiseen joka tunnustaa olevansa väärässä silloin kun on väärässä.. Itse ainakin olen nainen ja tunnustan kyllä jos huomaan olleeni väärässä. Enkä jaksa uskoa että olen ainoa joten lykkyä tykö!

    • Jeesuss

      "Onko ihminen siis kehittynyt myös banaaneista?" Oikein ovelasti muotoiltuun kysymykseesi löyhä vastaus on kyllä.

    • Insinörtti

      Moderni feminismi kaiken takana - vika ei ole miehessä vaan siinä, että naiset on opetettu siihen lapsesta saakka, että mies on aina "väärässä". Suurimmalla osalla naisia mahdoton pätemisen tarve vaikka miehet on rakentanut lähes kaiken tässä maailmassa. Tunteisiin vetoaminen on ainut millä saat naisen näkemään asioiden laidan - järkipuheella ei ole sijaa naisten maailmassa.

    • Tuttua

      Miehet eivät yleensä tykkää älykkäistä naisista, jotka pystyvät analysoimaan itseään ja omaa käytöstään. Mun kokemuksen mukaan miesten mielestä sellaiset naiset ovat tylsiä tai epätoivoisen oloisia tai sitten mies käyttää tätä hyväkseen naisen itsetunnon alaspolkemiseen. Jos teet myönnytyksiä miehelle hyväksikäytöllä ei ole mitään rajaa vaan mies kyllä ottaa kaiken minkä saa sinusta irti ja kohta joudutkin luopumaan kaikista omista unelmistasi. Näin on ainakin itselleni käynyt niin huonojen kuin ns. hyvienkin miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Mies on aina väärässä ja nainen oikeassa! Mies sanoo että nainen on oikeassa, niin onko silloin mies oikeassa vai väärässä?

    • Anonyymi

      Outoja naisia. Mä vielä ymmärtäisin, jos he ajattelisivat itse olevansa aina oikeassa ja toisen väärässä, mutta että nainen olisi aina oikeassa. Mitenhän he selviävät maailmassa, jossa kaikki naiset eivät todellakaan ole kaikesta samaa mieltä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe