pääsin eroon selluliitista

-onnellinen-

Olen ollut aina hoikka ihminen, mutta selluliittiä oli kerääntynyt reisiin ja pakaroihin reippaasti. Hävetti monesti mennä rannallekkin ongelman takia. Sitten löysin ratkaisun: LPG:N, kävin hoidoissa 10x35 min. Selluliitti hävisi eikä ole tullut takaisin(ainakaan vielä) Jos joskus alkaa näkyä mrkkejä selluliitistä, niin menen nopeasti ottamaan pari LPG hoitoa. Suosittelen lämpimästi.

16

21353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja millainen

      tämä hoito on?

      itse olen harkinnut velasmoothia, koska asun paikassa jossa ei lähoseudulla ole paljon muuta tarjolla tietääkseni.

      kerrotko hieman lisää tästä, hintaluokkaa sun muuta...

      kiitos :D:D

      • toinen onnellinen

        Minulla on hoidot juuri kesken mutta huomaan, että tämä tosiaan toimii.
        Periaatteessa hinta liikkuu siinä 30-50€ paikkeilla riippuen hoidettavasta alueesta. Itse käyn hoitamassa jalat ja tämä kestää 20min, hintaan 35€/kerta. Suunnitteilla 6 käyntiä ja nyt on 4 takana. Huomenna taas mennään. Olo on ihana sen jälkeen, siitä kuitenkin saattaa tulla pieniä mustelmia koska siinä ei mitään voiteita hivellä vaan se tosissaan tuntuu jossain. Ei se satu, tuntuu vain reilusti. Suosittelen kaikille. Mahtava tunne kun muhkurat silenee. En odota täydellistä selluliittikatoa, tuskin se edes on mahdollista kun nuo on tuossa olleet teini-iästä saakka mutta mahtavaa että sitä on jo nyt lähtenyt ainakin 60%. Tämä on kyllä tehokkain koskaan kokeilema selluliitinpoistomuoto. Ainakin Espoossa voi käydä LPG-Endermologiassa. Hoitomuotoa ei mielestäni kovinkaan monessa paikassa ole.


      • -onnellinen-

      • teen LPG hoitoja
        toinen onnellinen kirjoitti:

        Minulla on hoidot juuri kesken mutta huomaan, että tämä tosiaan toimii.
        Periaatteessa hinta liikkuu siinä 30-50€ paikkeilla riippuen hoidettavasta alueesta. Itse käyn hoitamassa jalat ja tämä kestää 20min, hintaan 35€/kerta. Suunnitteilla 6 käyntiä ja nyt on 4 takana. Huomenna taas mennään. Olo on ihana sen jälkeen, siitä kuitenkin saattaa tulla pieniä mustelmia koska siinä ei mitään voiteita hivellä vaan se tosissaan tuntuu jossain. Ei se satu, tuntuu vain reilusti. Suosittelen kaikille. Mahtava tunne kun muhkurat silenee. En odota täydellistä selluliittikatoa, tuskin se edes on mahdollista kun nuo on tuossa olleet teini-iästä saakka mutta mahtavaa että sitä on jo nyt lähtenyt ainakin 60%. Tämä on kyllä tehokkain koskaan kokeilema selluliitinpoistomuoto. Ainakin Espoossa voi käydä LPG-Endermologiassa. Hoitomuotoa ei mielestäni kovinkaan monessa paikassa ole.

        "siitä kuitenkin saattaa tulla pieniä mustelmia koska siinä ei mitään voiteita hivellä vaan se tosissaan tuntuu jossain."

        Ei TODELLAKAAN tehdä niin lujaa että mustelmia tulisi! Sekin nyt on aika yksilöllistä kuinka niitä mustelmia tulee mutta..nojaa..

        itse laitan ainakin lopuksi vielä kiinteyttävän voiteen.


    • ...............

      kertoisitko miten se hoito käytännössä toimii jne? jos vaikka soitan paikkakuntani fysioterapeutille,mitä täytyy tietää ennen kuin sen aloittaa jne. itselläni ongelmakohtana on jalat/reidet.

      • toinen onnellinen

        Eipä siinä oikeastaan mitään tarvi ottaa huomioon. Kannatta juoda vettä runsaasti hoitojen aikana niin pääsee kuona-aineet paremmin liikkeelle. Itse myös laitoin voiteet perään... liikuntakaan ei ole kiellettyä.
        Kuten edelläoleva totesi, se on imurullausta. Ottaa ihosta napakan otteen, imee kuten imuri ja sillä sitten rullataan reippaasti ongelmakohtia. Sen voimakkuutta säädellään omien tuntemuksien mukaan.Tehokkaan tuntuinen laite ja jo ensimmäisen kerran jälkeen iho on paljon pehmeämpi ja joustavampi. Muhkurat silenee useamman kerran jälkeen.


    • ......

      Mahdatko tietää, että jos ongelmaa esiintyy vain yhdellä alueella (mulla pepussa ja yläreisissä) niin maksaako tuo hoito silti tuon täyden hinnan?

      • .,.,,.,,,

        tottakai maksaa saman verran!!!!aika maksaa aina samanverran. silloinhan koko se aika käytetään vain pakaroihin ja reisiin, joten sun ei välttämättä tarvi käydä niin useasti...


      • kuivakuppauskupeilla
        .,.,,.,,, kirjoitti:

        tottakai maksaa saman verran!!!!aika maksaa aina samanverran. silloinhan koko se aika käytetään vain pakaroihin ja reisiin, joten sun ei välttämättä tarvi käydä niin useasti...

        Ainakin kuivakuppauskupit toimii samalla tavalla; syntyy alipaineimu, kuppeja vedetään pitkin ihoa ja imu kiihdyttää aineenvaihduntaa, minkä myötä kuona-aineet (mukaan lukien selluliitti) alkavat sulamaan.

        Kuivakuppauksesta myö juttua alemmissa viestiketjuissa.

        Mitä mieltä olette?


      • bkh
        kuivakuppauskupeilla kirjoitti:

        Ainakin kuivakuppauskupit toimii samalla tavalla; syntyy alipaineimu, kuppeja vedetään pitkin ihoa ja imu kiihdyttää aineenvaihduntaa, minkä myötä kuona-aineet (mukaan lukien selluliitti) alkavat sulamaan.

        Kuivakuppauksesta myö juttua alemmissa viestiketjuissa.

        Mitä mieltä olette?

        Onko muita jotka on saanu positiivisia tuloksia? Kuulostaa hyvältä ja suht halvalta, mutta haluaisin kuulla lisää mielipiteitä!!


      • kanssa....++
        bkh kirjoitti:

        Onko muita jotka on saanu positiivisia tuloksia? Kuulostaa hyvältä ja suht halvalta, mutta haluaisin kuulla lisää mielipiteitä!!

        Mihin hoito perustuu? Onko ihan huuhaata vai onko tietellistä todistetta?

        Käyn itse lymfahoidossa enkä ole huomannut että se vaikuttaisi selluliittiin.

        Entä sopiiko tuo LPG-hoito kaikille? Olen kipupotilas ja minulla on imusuonivaurio. Onko silloin takeita, että hoito on tuloksellista?


      • Orchidea81
        kuivakuppauskupeilla kirjoitti:

        Ainakin kuivakuppauskupit toimii samalla tavalla; syntyy alipaineimu, kuppeja vedetään pitkin ihoa ja imu kiihdyttää aineenvaihduntaa, minkä myötä kuona-aineet (mukaan lukien selluliitti) alkavat sulamaan.

        Kuivakuppauksesta myö juttua alemmissa viestiketjuissa.

        Mitä mieltä olette?

        Saako noita kuivakuppauskuppeja ostaa jostain?


      • 40+nainen

      • aulikki
        kuivakuppauskupeilla kirjoitti:

        Ainakin kuivakuppauskupit toimii samalla tavalla; syntyy alipaineimu, kuppeja vedetään pitkin ihoa ja imu kiihdyttää aineenvaihduntaa, minkä myötä kuona-aineet (mukaan lukien selluliitti) alkavat sulamaan.

        Kuivakuppauksesta myö juttua alemmissa viestiketjuissa.

        Mitä mieltä olette?

        Lpg-hoito ei todellakaan ole samaa kuin kuivakuppaus! Hoitolaitteen motorisoidut rullat on se ihmeitä tekevä juttu ei suinkaan alipaine. Alipaine tarvitaan jotta motorisoidut rullat pääsevät muokkaamaan kudosta. Rullat pyörivät roll-up, roll-in ja roll-out. Katso www.lipomassage.com, löytyy suomeksi tietoa.


    • oikeasti

      Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itse kävin Vela hoidossa ja se ei ainakaan selluliittiin tehonnut. Siinäkin on imu, mutta lisäksi myös radioaalto ja infrapuna. Eli tuskin pelkällä imulla selvitään??

    • kuulostaa hyvältä

      onko liikuntakunnolla tai iällä väliä hoidoissa? ja montako hoitokertaa suunnilleen tarvitaan? itsellänikin on nuo reidet ja takapuoli selluliitissa:( vaikka olen urheilullinen, on sitä kertynyt. olisi mukavaa päästä siitä eroon. eli toimiiko se todella?:D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1792
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      123
      1240
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      245
      907
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      867
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe