Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kokemukseni omenaviinietikka kapseleista

Mandy

... En suosittele kenenkään ostavan minkään sortin laihdutuslääkettä, sillä niistä on vain harmia. Erityisesti harmittomalta kuulostavat omenaviinietikkakapselit ovat todella vaarallisia.
Eräänä päivänä netissä ollessani, avautui ikkuna jossa luvattiin 30 kpl EXTRA-omenaviinietikkakapselia 0 eurolla! Maksoin siis vain postikuluja 3,90! Tämä kuulosti erittäin houkuttelevalta, joten repäisin ja tilasin kapselit. Ne saapuivat 2-3 viikon sisällä tilauksestani.
Käytön aloitin samana päivänä. Aamiaisen jälkeen ja myöskin päivällisen. Seurauksena oli koko ajan vessassa ramppaaminen. Paino ei laskenut kuin 2 kiloa ja olinhan aluksi tyytväinen, kunnes serkkuni, jonka tapasin, kertoi minulle hänen myös käyttäneen samoja kapseleita pari vuotta sitten. (Myöskin netistä tilattuna).
Käytettyään kaikki kapselit 15 päivässä, meni aluksi hyvin, mutta vähän käytön kapselien loputtua alkoi hanelle ilmaantua vatsa- sekä alaselkäkipuja. Lääkäri totesi hänellä olevan munuaisaltaan tulehdus, ja niinpä hän joutui sairaalaan leikkaukseen. Siinä hän sitten makasi operointipöydällä nukutusaineenvaltaamana mielen ja järjen, vain koska halusi laihtua pari vaivaista kiloa!
Itse lopetin käytön 15 kapselin jälkeen vanhempieni ja ystävieni kannustamana minua lopettamaan, ja mitä oli seurauksena? Vatsa- sekä alaselkäkivut. Alaselkani oli jumissa viikon, nyt on mahavaivoja. Toivon todella että te kaikki, jotka olette tilanneet kapseleita, lopettaisitte käytön. En halua teille samaa tapahtumaan kuni serkulleni ja minulle. Vaikka painaisitte 100 tai 50 kiloa, ottakaa ihmiset kiltit järki käteen. Sillä ulkonäkö voi pettää...

17

6289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihis

      kyllä mua ainakin on auttanu ja just tilasin lisääkin.
      mun äippä on niitä popsinut,eikä ole tullut kuin hyvää sanottavaa.
      toi on varmaan nyt joku sattuma..

      • Käyttäjä

        etkö lukenut tekstiä kokonaan???

        "Käytettyään kaikki kapselit 15 päivässä, meni aluksi hyvin, mutta vähän kapselien käytön loputtua alkoi hanelle ilmaantua vatsa- sekä alaselkäkipuja."


      • lihis
        Käyttäjä kirjoitti:

        etkö lukenut tekstiä kokonaan???

        "Käytettyään kaikki kapselit 15 päivässä, meni aluksi hyvin, mutta vähän kapselien käytön loputtua alkoi hanelle ilmaantua vatsa- sekä alaselkäkipuja."

        en muista mikä se annostus oli..
        välillä ollaan lopetettu ja taas alotettu eikä mitään ongelmia sen suhteen..


        pullosta se maistuu niin kaameelle..


      • Käyttäjä
        lihis kirjoitti:

        en muista mikä se annostus oli..
        välillä ollaan lopetettu ja taas alotettu eikä mitään ongelmia sen suhteen..


        pullosta se maistuu niin kaameelle..

        että sä et laihtumisen eteen viitti tehdä muuta kun popsia omenaviinietikkakapseleita?? Ei se maku oo suussa kun hetken....ei sitä tartte koko päivää jouda eikä litra tolkulla ;)


      • Vaivaton

        Yksi kapseli päivässä riittää. Ei ole mulle tullut mitään vaivoja kun ottaa heti syönnin jälkeen.Tottakai ne saattaa ärsyttää jos ottaa tyhjään vatsaan .


    • Omenaviinietikan

      Olen kuullut kyseisistä kapseleista saman kaltaisia juttuja. En tiedä mitä ainetta niihin on laitettu mutta jotain todella epämääräistä se on. Itse olen käyttänyt tavallista omenaviinietikkaa. Ekan kerran käytin sitä noin 5 vuotta sitten ja se jopa laihdutti. Laihduttamiseen ei sitä alkanut käyttään vaan huonoon aineenvaihduntaan (joka nyt parempi). Sitten lopetin pari vuotta sitten ja nyt taas "nautin" omenaviinietikka hömpsyn aamuisin ja päivällisen jälkeen. Olo on todella hyvä.
      Joten mä en suosittele kapseleita vaan jos pitää jotain omenaviinietikkavalmistetta naukkailla niin tavallista omenaviinietikkaa. Pahaahan se on mutta ei se tapa =)

      • pikku myy

        mistä olet ostanut nestemäistä omenaviinietiikkaa? ja paljo se makso? siitä siis on hyötyä laihdutuksessa?


      • Käyttäjä
        pikku myy kirjoitti:

        mistä olet ostanut nestemäistä omenaviinietiikkaa? ja paljo se makso? siitä siis on hyötyä laihdutuksessa?

        Kaupoista saa samasta hyllystä kun missä tavallinen etikka on. En muista paljonko maksaa, mutta paljon paljon halvempaa kun tilailla jatkuvasti kapseleita. Voi olla et n. litran pullo oli alle 5€, en sano hintaa varmax. Mulla ainakin laski paino sillä ja muutenkin tuli tosi hyvä olo.

        Omenaviinietikkahan on aivan samaa ainetta kun mitä omenaviinietikkakapseleissa on paitsi että kapseleihin on ilmeisesti lisätty jotain epämääräisiä aineita.

        Mä en siis alkanut käyttään omenaviinietikkaa laihduttamiseen mutta kiloja lähti ja se oli plussaa.


      • pikku myy
        Käyttäjä kirjoitti:

        Kaupoista saa samasta hyllystä kun missä tavallinen etikka on. En muista paljonko maksaa, mutta paljon paljon halvempaa kun tilailla jatkuvasti kapseleita. Voi olla et n. litran pullo oli alle 5€, en sano hintaa varmax. Mulla ainakin laski paino sillä ja muutenkin tuli tosi hyvä olo.

        Omenaviinietikkahan on aivan samaa ainetta kun mitä omenaviinietikkakapseleissa on paitsi että kapseleihin on ilmeisesti lisätty jotain epämääräisiä aineita.

        Mä en siis alkanut käyttään omenaviinietikkaa laihduttamiseen mutta kiloja lähti ja se oli plussaa.

        et kuinka paljon lähti kiloja? vaikka tietty sen eteen täytyy varmasti muutakin tehdä...itse tavoittelen et jos 5-6 kiloa saisi pois niin olisi enemmän kuin hyvä...pari kiloo on jo lähtenyt tai oikeestaan 4.


      • ättika
        pikku myy kirjoitti:

        et kuinka paljon lähti kiloja? vaikka tietty sen eteen täytyy varmasti muutakin tehdä...itse tavoittelen et jos 5-6 kiloa saisi pois niin olisi enemmän kuin hyvä...pari kiloo on jo lähtenyt tai oikeestaan 4.

        Ikäsi,pituutesi ja painosi,kiitos.Voin sitten kertoa lisää.


      • Käyttäjä
        pikku myy kirjoitti:

        et kuinka paljon lähti kiloja? vaikka tietty sen eteen täytyy varmasti muutakin tehdä...itse tavoittelen et jos 5-6 kiloa saisi pois niin olisi enemmän kuin hyvä...pari kiloo on jo lähtenyt tai oikeestaan 4.

        ....7 vähä vajaassa puolessa vuodessa, vaate koko pieneni kans kivasti. En juuri muuta harrastanut kun koiran kanssa ulkoilua (n.puoli tuntia/pv). Kerran pari viikossa oikeen kunnolla että kunnon hiki tuli.

        Ei kai laihtumista oikeesti voi kiloissa laskee vaan vaatekoossa, siinä se huomaa.


      • käyttäjä
        ättika kirjoitti:

        Ikäsi,pituutesi ja painosi,kiitos.Voin sitten kertoa lisää.

        kelle tää viesti on??


      • tietämätön
        pikku myy kirjoitti:

        et kuinka paljon lähti kiloja? vaikka tietty sen eteen täytyy varmasti muutakin tehdä...itse tavoittelen et jos 5-6 kiloa saisi pois niin olisi enemmän kuin hyvä...pari kiloo on jo lähtenyt tai oikeestaan 4.

        Onks kukaan perillä, onko koko etikasta mitään lääketieteellistä selvitystä? Entä mistä omenista, kuka tehnyt ja pullottanut, kuinka hygieenisesti. Onko lisäaineita?
        Miten vaikuttaa pitkän päälle sisäelimiin. Etikkahan on alkoholin jatkotuote ja alkoholi on tekninen liuotin. Onko niissä kapseleissa suomalaiset etiketit, tuoteselosteet. En uskaltais käyttää, jollei ole.


      • hyvää
        tietämätön kirjoitti:

        Onks kukaan perillä, onko koko etikasta mitään lääketieteellistä selvitystä? Entä mistä omenista, kuka tehnyt ja pullottanut, kuinka hygieenisesti. Onko lisäaineita?
        Miten vaikuttaa pitkän päälle sisäelimiin. Etikkahan on alkoholin jatkotuote ja alkoholi on tekninen liuotin. Onko niissä kapseleissa suomalaiset etiketit, tuoteselosteet. En uskaltais käyttää, jollei ole.

        luontaistuotekaupasta saa omenaviinietikkaa johon on lisätty jotakin että se ei ole niin pahaa kuin kaupan omenaviinietikkaa. ja saman hintasta suurinpiirteín kuin kaupan hyllyltä ja paljon hyvempää


      • hunajaa

        Onko omena-hunaja viinietikka yhtä tehokasta? Ei ainakaan ole yhtä pahanmakuista... Mikä on oikea annostus?


      • Käyttäjä
        hunajaa kirjoitti:

        Onko omena-hunaja viinietikka yhtä tehokasta? Ei ainakaan ole yhtä pahanmakuista... Mikä on oikea annostus?

        Mulla ei oo mitään tietoo onko sama vaikutus. Itse laitan parin desin lasiin noin puoli senttiä - sentin, loput vettä.


    • Wiivi

      Itse tilasin noita samaisia kapseleita ja jo samana päivänä alkoi mahaa nipistämään ja viikon päästä oli pakko lopettaa kapseleiden käyttö.

      Epäilin heti alussa, että mahakipu johtui kapseleista, mutta koska en aijemmin ollut kuullut vastaavaa mietin, että olisikohan se vain ollut sattumaa ja niimpä aloin käyttämään uudelleen kapseleita ja kipu palasi jälleen, että jotakin sivuvaikutuksia ne voivat joillekin henkilöille saada aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2162
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      44
      1864
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1550
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      68
      1525
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1442
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1372
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1332
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe