ongelma on siinä, etten tiedä mikä genre on juuri se minun suosikkini. minuun iskee esim. metallican the unforgivenin kaltaiset melodiset ja tunteikkaat biisit.. en kuitenkaan tykkää kaikista metallican kappaleista, niistä "rankemmista". minusta biiseissä pitää olla jokin tarina joka menee myös perille.. tykkään myös mm. lauri tähkästä ja epuista. kertokaa siis mikä on minun juttuni??
heelp
2
265
Vastaukset
- vois
genren rajat.Jotain melodista hard-rockkia.
Tyyliin Kilpi tai vanha perinteinen Scorpions.
Muutamia muitakin kotimaisia julkaisuja ilmestynyt.Ulkomaan elävistä mielenkiintoinen
uutuus,olikohan Feedforward.Tuohon kun lisää
vielä pari klassista levyä,alkaa kasassa olla
melko hyvä nippu.Kuuntelijasta riippuen.
Metallican kolmen biisin Live Earthissä,tarjolla
aitoa tunnelmaa massiivisen yleisön edessä.Eri
musatyylithän taitavat paremminkin täydentää toisiaan.Juttua. mihinkään genreen välttämättä keskittyä, mulle menee suurinpiirtein kaikki, teknojumputuksesta vanhaan rockiin. Ainoat mitä en kuuntele on suomi-iskelmä ja kamarimusiikki. Kuuntele kaikkea mikä käy hyvin korvaasi äläkä kategoroi itseäsi. Mene mieli avoinna päin tuulta, se voi kantaa mukanaan yllättäviä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991126
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35644Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500- 32490
- 34457
- 41454
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451