Naisen exä

kummittelee mielessäni

Nainen vaikuttaa mukavalta ja on ulkoisesti kuuma pakkaus. Ikävä kyllä hän on aiemmin seurustellut useamman miehen kanssa. Olemme harrastaneet seksiä ja se sujuu loistavasti, mutta käydessämme läpi historiaamme sain tietää, että hänen ex-poikaystävänsä on lauennut hänen päälleen seksissä (kasvoille) useita kertoja: tämä suoraan sanoen etoo minua.

Tuntuu kuin nainen olisi jotenkin likainen (onhan hän käynyt tietty suihkussa kymmeniä/satoja kertoja tapauksen jälkeen,mutta symbolisesti), käytetty. Miten pääsen tästä yli, ettei asia kummittele mielessäni enää (koko ajatus inhottaa jo kauas)? Minun on vaikea aloittaa kunnon tasapainoista suhdetta kun tämä asia tunkee mieleen jatkuvasti, vaikka yritänkin olla ajattelematta sitä.

12

1634

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos et parempaa...

Saa.

• ongelma onkin

Haluaisin tämän naisen, mutta en tajua miksi se on mennyt mokailemaan tolla tavalla.. Miksi tehdä noin miehen kanssa jsta ei välitä? Nyt se painaa sitten kaikissa tulevissa suhteissa, itse en taida hänen kanssaan kyetä suhdetta aloittamaan kun en tuota ajatusta saa mielestäni.

Siksi asiaa täällä kuitenkin kysyin, että jos jollain olisi kuitenkin neuvo,miten voisin päästä asian yli vai voiko tuollaista koskaan unohtaa ja ohittaa kokonaan?

• mielipide..
        ongelma onkin kirjoitti:

Haluaisin tämän naisen, mutta en tajua miksi se on mennyt mokailemaan tolla tavalla.. Miksi tehdä noin miehen kanssa jsta ei välitä? Nyt se painaa sitten kaikissa tulevissa suhteissa, itse en taida hänen kanssaan kyetä suhdetta aloittamaan kun en tuota ajatusta saa mielestäni.

Siksi asiaa täällä kuitenkin kysyin, että jos jollain olisi kuitenkin neuvo,miten voisin päästä asian yli vai voiko tuollaista koskaan unohtaa ja ohittaa kokonaan?

Miksi mietit tuollaista? Eikö kyse ole kuitenkin melko mitättömästä asiasta? Melko tavalliselta jutulta tuo vaikuttaa.Itseäni mietityttäisi jos kuulisin että olisi harrastettu esim sitomisia, pissa ja kakkaleikkejä. Niitä olisi hankala käsittää, mutta joku kasvoille laukeaminen tuntuu melko yhdentekevältä. Ei se ole sen likaisempaa, kuin laukeaminen jonnekin muualle (mihin tahansa).
        Moni ei varmaan uhrais ajatustakaan koko asialle, tämä on nyt sun oma "psykologinen päähänpinttymä".
        Minua mietityttäisi myös se, jos kumppanilla olisi ollut valtavasti lyhyitä suhteita takana.

Miksi tehdä noin miehen kanssa jsta ei välitä?

Aina ei syystä tai toisesta tule harkittua asioita loppuun asti. Kuitenkin kokemus opettaa monia.

• ongelma onkin kirjoitti:

on vähä sama ongelma. Tosin nykyisellä naisystävälläni oli pitkäaikainen suhde ja muutaman kuukauden mittainen sinkku-aika ennen minua. Hän on kertonut minulle myös seksikokeiluistaan jotka siinä tilanteessa tietenkin ahdisti hetkellisesti mutta kun tietää toisen rakastavan täydestä sydämestä minua niin asia ei häiritse. Menneet ovat menneitä eikä niille voi mitää - olipa tapahtunut mitä oli. Kokemuksia on kerättävä jotta tietää mistä tykkää.

• ainoa virhe
        viksiäinen kirjoitti:

on vähä sama ongelma. Tosin nykyisellä naisystävälläni oli pitkäaikainen suhde ja muutaman kuukauden mittainen sinkku-aika ennen minua. Hän on kertonut minulle myös seksikokeiluistaan jotka siinä tilanteessa tietenkin ahdisti hetkellisesti mutta kun tietää toisen rakastavan täydestä sydämestä minua niin asia ei häiritse. Menneet ovat menneitä eikä niille voi mitää - olipa tapahtunut mitä oli. Kokemuksia on kerättävä jotta tietää mistä tykkää.

minkä nainen , sinä kaksinaismoralistinen idiootti, on tehnyt on se että on kertonut intiimejä yksityiskohtia edellisistä suhteistaan sinulle.

Tästä ottakaa naiset opiksi. Miehille ei koskaan, missään nimessä kerrota mitään mitä edellisten kanssa on touhattu.

Itse olen joutunut sietämään miesten kummaa halua paljastella kaikki perspanojuttunsa yms. minulle. Luulevat kai että se tekee jonkun vaikutuksen? Ei vaan voi ymmärtää. Edelliseen suhteeseen kuuluneet intiimit asiat kuuluvat sinne edelliseen suhteeseen ja jäävät sinne, piste.

• ainoa virhe kirjoitti:

minkä nainen , sinä kaksinaismoralistinen idiootti, on tehnyt on se että on kertonut intiimejä yksityiskohtia edellisistä suhteistaan sinulle.

Tästä ottakaa naiset opiksi. Miehille ei koskaan, missään nimessä kerrota mitään mitä edellisten kanssa on touhattu.

Itse olen joutunut sietämään miesten kummaa halua paljastella kaikki perspanojuttunsa yms. minulle. Luulevat kai että se tekee jonkun vaikutuksen? Ei vaan voi ymmärtää. Edelliseen suhteeseen kuuluneet intiimit asiat kuuluvat sinne edelliseen suhteeseen ja jäävät sinne, piste.

kyl samaa mieltä sun kanssasi. En itse tehnyt aloitetta asian kanssa mutta hänen persoonallisuuteensa kuuluu avoimuus asioista joten mahdotonta sitä on väistellä. Itse en prässäile kokemuksillani koska tiedän empaattisena ihmisenä sen tekevän pahaa ELLEI toinen välttämättä halua kuulla mutta en tee siitä isoa numeroa. Mutta yhdyn siinä mielessä edelliseen että EI MISSÄÄN NIMESSÄ tyhjästä aleta kertomaan naamalle roiskimisista ym. leikeistä!

• 1965
        viksiäinen kirjoitti:

kyl samaa mieltä sun kanssasi. En itse tehnyt aloitetta asian kanssa mutta hänen persoonallisuuteensa kuuluu avoimuus asioista joten mahdotonta sitä on väistellä. Itse en prässäile kokemuksillani koska tiedän empaattisena ihmisenä sen tekevän pahaa ELLEI toinen välttämättä halua kuulla mutta en tee siitä isoa numeroa. Mutta yhdyn siinä mielessä edelliseen että EI MISSÄÄN NIMESSÄ tyhjästä aleta kertomaan naamalle roiskimisista ym. leikeistä!

Minunkin vaimoni kertonut edellisistä suhteistaan ja senkin että on kokemusta suuresta vehkeestä. Se ainakin loukkaa minua.
        Hän antoi alkuun minulle sen kuvan ettei hingu seksiä ja oli pidättyväinen. Tapailtiin 2 viikkoa ennen kuin päädyttiin sänkyyn.
        Myöhemmin kertoi minulle kuinka monen miehen kanssa oli ollut ja senkin että yli puolen kanssa oli mennyt ekalla tapaamisella sänkyyn. Tunsin että minua on huijattu, luulin että hän on aiemminkin edennyt samoin kun minun kanssa.
        Oli myös merkkaillut kalenteriin koska oli ollut kenenkin kanssa. Väitti että on katunut niitä juttuja, mutta kuitenkin halusi leuhkia niitä minulle.
        Kyllä vanhat jutut pitää haudata syvälle eikä jättää näkyville. Niistä ei ole muuta kuin harmia.
        Mulla on ollut 2 naista, vaikka ikää on jo 42.
        Yksin olin 12 vuotta ja sinä aikana toivoin löytäväni jonkun joka ajattelisi samoin kuin minä.
        Tähän on ilmeisesti tyytyminen, kun en muutakaan ole saanut.
        Naisilla on paljon helpompaa seuran saaminen, jos joku nainen ei usko niin laittakoon profilin treffeihin miehenä niin tajuaa tilanteen.

• KTM66
        1965 kirjoitti:

Minunkin vaimoni kertonut edellisistä suhteistaan ja senkin että on kokemusta suuresta vehkeestä. Se ainakin loukkaa minua.
        Hän antoi alkuun minulle sen kuvan ettei hingu seksiä ja oli pidättyväinen. Tapailtiin 2 viikkoa ennen kuin päädyttiin sänkyyn.
        Myöhemmin kertoi minulle kuinka monen miehen kanssa oli ollut ja senkin että yli puolen kanssa oli mennyt ekalla tapaamisella sänkyyn. Tunsin että minua on huijattu, luulin että hän on aiemminkin edennyt samoin kun minun kanssa.
        Oli myös merkkaillut kalenteriin koska oli ollut kenenkin kanssa. Väitti että on katunut niitä juttuja, mutta kuitenkin halusi leuhkia niitä minulle.
        Kyllä vanhat jutut pitää haudata syvälle eikä jättää näkyville. Niistä ei ole muuta kuin harmia.
        Mulla on ollut 2 naista, vaikka ikää on jo 42.
        Yksin olin 12 vuotta ja sinä aikana toivoin löytäväni jonkun joka ajattelisi samoin kuin minä.
        Tähän on ilmeisesti tyytyminen, kun en muutakaan ole saanut.
        Naisilla on paljon helpompaa seuran saaminen, jos joku nainen ei usko niin laittakoon profilin treffeihin miehenä niin tajuaa tilanteen.

..ystävä hyvä.

Olen tapaillut tyttöystävääni noin puolitoista vuotta nyt. Seksiä harrastimme kolmannella tapaamisella, hänen aloitteestaan. Oikeastaan toisella tapaamisella, kun olimme kahden. Minua hieman häiritsee se, että hän oli niinkin aloitteellinen, väkisin hiipii mieleen hänen exänsä, joiden kanssa hän todennäköisesti on ollut aivan yhtä aloitteelinen. Mustasukkaisuuden peikko kait :-)!

Hän on muutenkin hyvin aktiivinen seksuaalisesti, aina märkänä ja halukas. Tietenkin olen sinällään siitä iloinen ja imarreltu, mutta taas tulee mieleen hänen kaikki exänsä ja miten heidän kanssaan on tod näk oltu yhtä aktiivisia. Olenko siis vain ketjun jatke?

• emconcor

Vaikea uskoa että olisit tosissasi?? Ehkä kannattais siirtyä sitten etsimään luostarista tai alle 16 vuotiasta, (mikä tosin on kiellettyä),jokaisella "aikuisella" kun on ollut elämää aikaisemminkin, tai ellei ole niin olisin enemmän huolissani!

• Miksi ihmeessä?

Itse olen miettinyt paljon, miten mennyt vaikuttaa tulevaan parisuhteeseen. Hurjaa seksielämää en ole viettänyt, mutta joillekin miehille tuntuu olevan sekin tutustumisvaiheessa liikaa, että nainen pitää seksiä tärkeänä asiana ja on sinkkuna seksin takia valmis yhdenyön juttuihin, koska ei halua parisuhdetta vain seksin takia, jos muuten sopivaa tarjokasta ei löydy. Miehet jotenkin järkyttyvät siitä, että naisetkin voivat haluta seksiä ja paljon, vaikka peruskunnon ihmisiä olisivat. Ihan kuin ne halut kuuluisivat vain miehille. Yleensähän sen verran noista asioista suhteen alussa tulee keskusteltua, että millä nopeudella noihin intiimeihin puuhiin mennään ja siinä voi tulla viittauksia historiaan. Itse mietin, että kummankin aiemmat kokemukset ovat varmasti jollakin tavalla mukana, mutta eikö uudessa suhteessa aina aloiteta sen miettiminen, mitkä ovat ne "meidän" jutut. Eihän niiden menneiden pitäisi vaikuttaa, jos sitä elää tässä ja nyt...ja haluaa sen ihmisen kanssa olla, joka on siinä ja nyt. Kokemusten myötä ihminen oppii mitä haluaa ja mistä pitää. Itse ajattelen, että en välitä, jos toisella on ollut miljoona ihmistä ennen minua, kunhan vain tiedän että sillä hetkellä hän haluaa juuri minut. Ja eihän hyvää seksiä saa, jos suhteessa ei pysty puhumaan siitä, mistä pitää. Ja mistä ihminen oppii tietämään, mistä pitää ja mistä ei, jos ei kokeile. Ja seksi on kahden ihmisen välinen juttu ja erilaista eri ihmisen kanssa. Siksi voi miettiä yhdessä haluaako kuulla niistä toisen aiemmista kokemuksista. Toisista se voi olla kiihottavaa ja toista taas loukata.

• miax
        Miksi ihmeessä? kirjoitti:

Itse olen miettinyt paljon, miten mennyt vaikuttaa tulevaan parisuhteeseen. Hurjaa seksielämää en ole viettänyt, mutta joillekin miehille tuntuu olevan sekin tutustumisvaiheessa liikaa, että nainen pitää seksiä tärkeänä asiana ja on sinkkuna seksin takia valmis yhdenyön juttuihin, koska ei halua parisuhdetta vain seksin takia, jos muuten sopivaa tarjokasta ei löydy. Miehet jotenkin järkyttyvät siitä, että naisetkin voivat haluta seksiä ja paljon, vaikka peruskunnon ihmisiä olisivat. Ihan kuin ne halut kuuluisivat vain miehille. Yleensähän sen verran noista asioista suhteen alussa tulee keskusteltua, että millä nopeudella noihin intiimeihin puuhiin mennään ja siinä voi tulla viittauksia historiaan. Itse mietin, että kummankin aiemmat kokemukset ovat varmasti jollakin tavalla mukana, mutta eikö uudessa suhteessa aina aloiteta sen miettiminen, mitkä ovat ne "meidän" jutut. Eihän niiden menneiden pitäisi vaikuttaa, jos sitä elää tässä ja nyt...ja haluaa sen ihmisen kanssa olla, joka on siinä ja nyt. Kokemusten myötä ihminen oppii mitä haluaa ja mistä pitää. Itse ajattelen, että en välitä, jos toisella on ollut miljoona ihmistä ennen minua, kunhan vain tiedän että sillä hetkellä hän haluaa juuri minut. Ja eihän hyvää seksiä saa, jos suhteessa ei pysty puhumaan siitä, mistä pitää. Ja mistä ihminen oppii tietämään, mistä pitää ja mistä ei, jos ei kokeile. Ja seksi on kahden ihmisen välinen juttu ja erilaista eri ihmisen kanssa. Siksi voi miettiä yhdessä haluaako kuulla niistä toisen aiemmista kokemuksista. Toisista se voi olla kiihottavaa ja toista taas loukata.

Pitäisi siis löytää sellainen aikuisikään ehtinyt hanipupu, joka ei ole harrastanut seksiä mutta joka on juuri ja vain ja ainoastaan sinun kanssasi estoton megabeibe petipuuhissa? En voi käsittää tuota miesten halua omistaa nainen ja pitää naista käyttötavarana.

Mitä väliä sillä on mitä nainen on exiensä kanssa puuhannut? Ei se ole sinulta pois. Itsehän olet tietysti pitänyt housut kainaloissa kaikki nämä vuodet juuri tätä tiettyä naista odottaen, etkä vahingossakaan ole harrastanut nautinnollista seksiä, kokeillut sängyssä ikinä mitään, tai - hui kauhistus! - saanut orgasmia kenenkään kanssa aikaisemmin??

• J4ke
        miax kirjoitti:

Pitäisi siis löytää sellainen aikuisikään ehtinyt hanipupu, joka ei ole harrastanut seksiä mutta joka on juuri ja vain ja ainoastaan sinun kanssasi estoton megabeibe petipuuhissa? En voi käsittää tuota miesten halua omistaa nainen ja pitää naista käyttötavarana.

Mitä väliä sillä on mitä nainen on exiensä kanssa puuhannut? Ei se ole sinulta pois. Itsehän olet tietysti pitänyt housut kainaloissa kaikki nämä vuodet juuri tätä tiettyä naista odottaen, etkä vahingossakaan ole harrastanut nautinnollista seksiä, kokeillut sängyssä ikinä mitään, tai - hui kauhistus! - saanut orgasmia kenenkään kanssa aikaisemmin??

Hani, älä ole noin hyökkäävä.

Ei me kaikki miehet olla samanlaisia. Kuten eivät ole kaikki naisetkaan:

Exäni oli seksuaalisesti kokenut, ERITTÄIN hyvin perillä omasta seksuaalisuudestaan ja tiesi aina tasantarkkaan, mitä halusi sängyssä. Useimmiten se oli rajumpaa, ja sitä oli paljon. Määrätietoinen ja vahva mimmi joka sai minustakin parhaani irti.

Nykyinen tyttöystäväni on seksuaalisesti suht kokematon, ja hän on selvästi alkanut perehtymään omaan seksuaalisuuteensa melko myöhään.

Kummankin kanssa olen harrastanut IHANAA seksiä, sellaista, jossa kumpaakin (niin naista kuin miestäkin) huomioidaan tarpeeksi ja kummallakin on ollut hyvä olla.

Uusia juttuja on kokeiltu ja mitään speksailuja entisistä ei ole käyty läpi. Niitä käydään läpi juuri tällaisissa nettikeskusteluissa. Ei edes ystävien kanssa, vaikka sitä aina yrittävätkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      279
      5266
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      60
      4872
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      3784
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2790
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2327
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      1898
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      1819
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1556
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1115
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      153
      1104
    Aihe