melianesta raivokohtauksia...

olen syönyt puolisen vuotta meliane-pillereitä ja ihmetyttää nykyiset raivokohtaukset. olen aina ollut rauhallinen ja nyt en tunne itteeni, saatan hermostua jostain ihan pienestä.. muutenkin mielialat vaihtelee laidasta laitaan. aloitin psykiatrikäynnit kun unettomuuskin alkoi vaivata. masennusta on kyllä ollu ennenkin mutta mahtaakohan pillerit edesauttaa, ei vaan jaksas ruveta vaihteleen merkkiä yms. mikäs sitten ehkäsyksi jossei pillerit??!! kun suht säännöllistä tarttis eikä kestä menkkakipuja ja sitä niiden epäsäännöllisyytta ja runsautta...

nimim. sekoanko lopullisesti?
3468
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Sulle ei ihan selvästikään sovellu kyseiset pillerit. Vaihda merkkiä hyvä ihminen. Kipin kapin lekuriin ja pyydät jotkut toiset pilsut. Kokeilemalla se selviäää mitkä sulle sopii. Vai aiotko odotella kauankin, että tosiaan sekoat lopullisesti???????

Äänestä

E-pillerithän voi aiheuttaa kaikenlaista ja mutkin teki aikanaan ensimmäinen kokeilemani pillerimerkki "hulluksi". Menin lääkäriin ja sain uudet pillerit, jotka eivät ole enää samaa aiheuttaneet. Niitä merkkejähän on monia, monia, joten eiköhän niistä jokin sinullekin sopiva löydy. Lääkärin kanssa vaan juttusille!

Äänestä
  • Jos yhtään, auttaa, niin itse olen alkanut saamaan raivokohtauksia ja epätoivokohtauksia kun aloin syömään Yasminia. Eli kyllä kannattaa vaihtaa pillerit.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


jennie kirjoitti:

olen syönyt puolisen vuotta meliane-pillereitä ja ihmetyttää nykyiset raivokohtaukset. olen aina ollut rauhallinen ja nyt en tunne itteeni, saatan hermostua jostain ihan pienestä.. muutenkin mielialat vaihtelee laidasta laitaan. aloitin psykiatrikäynnit kun unettomuuskin alkoi vaivata. masennusta on kyllä ollu ennenkin mutta mahtaakohan pillerit edesauttaa, ei vaan jaksas ruveta vaihteleen merkkiä yms. mikäs sitten ehkäsyksi jossei pillerit??!! kun suht säännöllistä tarttis eikä kestä menkkakipuja ja sitä niiden epäsäännöllisyytta ja runsautta...

nimim. sekoanko lopullisesti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu