Olisi kiva tietää mitä mieltä suomalaiset miehet on naisesta joka rakastaa jalkapalloa?
Itse en pelaa, katson tv:stä lähes kaikki matsit, käyn livenä n.kerran kuukaudessa katsomassa kotikaupunkini joukkueen matsit ja tietysti kaikki Suomen maajoukkueen matsit.
Olen käynyt myös ulkomailla katsomassa jalkapalloa.
Mulla ei ole ikinä ollut poikaystävää joka olisi kiinnostunut jalkapallosta :-(
Futishullu
7
629
Vastaukset
- penkkiurheilijamies
unelmieni tyttöystävältä :)
Kyllä se on loistavaa kun naisystävä katsoo kanssani urheilua ja elävöityy siihen enemmän kuin minä. Lätkän mm-kisat tuli katsottua yhdessä mutta vielä en ole saanu houkuteltua häntä katsomaan formuloita, futista ym. jotka ovat lähellä sydäntäni. ;) (koulutus kesken. :D )
- Ananasvakuuttaja
Hieno asia, sun kaltaisia ei liikoja Suomesta löydy. Olishan se aika loistavaa, että tyttöystäväkin pitäis futiksesta :-)
- futariM___
unelmien tyttöystävä olet.. harmi että tuollaisia on niin harvassa. en ole vielä tavannut =/ saiskos mailia? ;)
- MMJKLMS
MUSTA OIS IHANAA JOS MULLA OIS JOSKUS SELLAINEN NAINEN JOKA RAKASTAISI JALKAPALLOA
- Futismimmi
Tässä kans toinen nainen joka rakastaa jalkapalloa... niiden pelaajien takia, C. Ronaldo... AH AH ;D
KjähKjäh. - todellisia
Futismimmi kirjoitti:
Tässä kans toinen nainen joka rakastaa jalkapalloa... niiden pelaajien takia, C. Ronaldo... AH AH ;D
KjähKjäh.jalkapallohulluja naisia on harvassa.. Ainakaan mun ystäväpiiristä ei niitä kovin paljon löydy..
Mun elämään kuuluu urheilu olennaisena osana, enkä voisi kuvitellakaan, ettei näin olisi... :)
On ihan sama, onko kyseessä jalkapallo, jääkiekko tai formulat, niitä tulee katsottua ihan jokainen lähetys.. Nyt harmittaa, kun formulat ja jalkapallo tulee samaan aikaan.. :(
....niin, ja sitten kun vielä kun löytäisi rinnalle miehen, jolla samanlaiset "harrastukset".. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061