Musiikkimaku...

kertoo ihmisestä yllättävän paljon eli sellainen olet mitä kuuntelet:


Heavy Metal: valkoinen roskajoukko ja todelliset nollat

Tekno, disco: tyhjäpäiset pintaliitäjät

Pop: vrt. edelliseen

Rock N Roll: menneessä elävät

Glamrock: mulkut (hehe)

Tyttöbändit: masokistit

Poikabändit: turhautuneet naiset, homot

Kantri: maalaisjuntit ja viherpipertäjät

Folk: hipit ja idealistit

Rap: lainsuojattomat

Punk: kapinalliset ja tiedostavat ihmiset

New Wave: romantikot

Reggea: maailmanparantajat ja pilvenpolttajat

Blues: etniset

Jazz: älyköt


http://www.youtube.com/watch?v=QvYdeBrCMd8&feature=related



"Olen lopen uupunut"


MarttyyriMallari-TTt

20

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

      saksalainen marssimusiikki?

    • kuninkaamme,

      mitä sanot ihmisestä joka ei kuuntele mitään musiikkia?

      • oona.

        Sellainen on varmaan ihan persoonaton ...ska.:)


    • rapiskarpalo

      jos on seka kuuntelija?

      Tost hassisen koneesta, neljännellä luokalla ollessani meillä oli levyraati ja jokainen saatiin soittaa luokalle haluama biisi ja mä soitin hassisen koneen oikeus on voittanut taas
      http://www.youtube.com/watch?v=_DHnvES9El4&feature=related

      Tuli jälki-istuntoa ja koulun kuraattorin kanssa juttutuokio.

      • sellainen henkilö joka kuuntelee kaikkia tyylilajeja voisi olla itsensä etsijä.


        "Identiteetti hakusessa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • vänkyrä-nainen

      on eniten mun musiikkimakua.:)

      "Reggae: maailmanparantajat ja pilvenpolttajat"


      Todellisuudessahan musiikkimakuni on ihan sidoksissa sen hetkiseen fiilikseen. Koskaan ei ainakaan ole iskelmä-,kantri- tai poikabändifiilistä vielä tullut. Toivon mukaan ei tulekaan.

    • oona.

      Hei, ihanan hauska jaottelu...


      Itse olen kyllä sen verran laaja musiikkimakuni suhteen, että olen siis:

      Valkoinen roska - tyhjänpäiväinen pintaliitäjä - masokisti - turhautunut nainen - lainsuojaton - (joskus) maailmanparantaja - ja (joskus) jopa älykkö...;)

    • Menehän..

      tytsy muualle esittelemään musiikkimakuasi.

    • sp86

      tyhjäpäinen pintaliitäjä, joka junttimaisena ajaa traktorillaan ja kapinoi samalla Uutta Maailmanjärjestystä vastaan muun valkoisen roskajoukon tavoin. Ja ehkä joskus satun vieläpä viiltemään itseäni. =D

    • Serpico

      Valkoista roskajoukkoa, täydellinen nolla, kapinallinen ja tiedostava ja älykkö.

      "Kuuntelen myös Shakiraa, Arvo Pärtiä ja Rautavaaraa"

    • eimikäänhienohelma

      toisinaa reggeeta, mut en polta pilvee...enää =)

    • sirpamaikkarilta

      Suomalainen iskelmä on jotain vailla vertaistansa. Kuunteletko sä glamrockia? =D

      "Viinan jälkeisessä olossa on hyvä olla omasta mielestään vitsikäs"

      Viinan jälkitilan omaava suomalainen akka

      • sirpamaikkarilta

        mä olin sulle. Heti perään tuli huono omatunto.

        "Anteeksi"

        Nöyristelevä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        mä olin sulle. Heti perään tuli huono omatunto.

        "Anteeksi"

        Nöyristelevä suomalainen akka

        et ole näköjään tutustunut galleria-sivuuni :)


        "Kuuntelen klassista"


        MarttyyriMallari-TTt


    • unohtui

      klassinen: hintit ja pedofiilit.

      • sinähän olet huumorintajuinen :)


        "Haista vittu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen

        Grunge: tasapainottomat ja itsetuhoiset henkilöt(Nirvanasta vaan tuli mieleen)


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Grunge: tasapainottomat ja itsetuhoiset henkilöt(Nirvanasta vaan tuli mieleen)

        olin kokonaan unohtanut nämä flanellipaitaiset heroinistit...


        "Kiitos muistutuksesta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olin kokonaan unohtanut nämä flanellipaitaiset heroinistit...


        "Kiitos muistutuksesta"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ole hyvä..


      • oona.
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        Grunge: tasapainottomat ja itsetuhoiset henkilöt(Nirvanasta vaan tuli mieleen)

        Heh, mä tykkään Nirvanasta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe