Vihaan palstaa

27

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saattaisin

      tehdä jotain itseni hyväksi. Se ei käy.

      "Taidat kyllä vähän rakastaakin palstaa"

      • onhan täällä muutama mukava tyyppi, mutta addiktiosta tässä on loppujen lopuksi kyse.


        "Luulin olevani immuuni viihdesaasteelle"


        MarttyyriMallari-TTt


    • rakastan sinua,

      ja sekös sua vituttaa.

      • vituttaa, koska en kaipaa rakkauttasi.


        "Tunteilla ei kuulu leikkiä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • eimikäänhienohelma

      jos nää kloonit on rekkareiden omaa tuotantoo? =)

      • en pitäisi sitä ollenkaan mahdottomana.


        "Huomiota hinnalla millä hyvänsä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Jippii..

        mites kauan sulla tohon neronleimaukseen meni??


    • e.W

      Älä masennu. Palstalla käy yllättävänkin paljon kirjoittajia.;)

      • niin käykin, mutta se ei pelasta tilannetta.


        "Samaa itsekeskeistä paskaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • e.W
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niin käykin, mutta se ei pelasta tilannetta.


        "Samaa itsekeskeistä paskaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        On tää kai joskus tottakin:

        "Samaa itsekeskeistä paskaa"

        Nyky-yhteiskunta ei arvosta kollektiivista välittämistä kovin hirveästi. Ilmiö näkyy nettipalstoillakin.


      • cookos
        e.W kirjoitti:

        On tää kai joskus tottakin:

        "Samaa itsekeskeistä paskaa"

        Nyky-yhteiskunta ei arvosta kollektiivista välittämistä kovin hirveästi. Ilmiö näkyy nettipalstoillakin.

        tuo on niin totta, vaikka se välittäminen on hyvin tärkeetä. Eihän maailamaa voi pelastaa, mut itsensä voi silleen, että pelastaa jonkun toisen.
        Vain hyvää tekemällä voi olla onnellinen.


      • e.W kirjoitti:

        On tää kai joskus tottakin:

        "Samaa itsekeskeistä paskaa"

        Nyky-yhteiskunta ei arvosta kollektiivista välittämistä kovin hirveästi. Ilmiö näkyy nettipalstoillakin.

        en missään mielessä halua tehdä tästä palstasta mitään "Minä välitän sinusta"-tyylistä, mutta jotain järkeä tähänkin olisi saatava.


        "Ehdotuksia otetaan vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • e.W
        cookos kirjoitti:

        tuo on niin totta, vaikka se välittäminen on hyvin tärkeetä. Eihän maailamaa voi pelastaa, mut itsensä voi silleen, että pelastaa jonkun toisen.
        Vain hyvää tekemällä voi olla onnellinen.

        "Vain hyvää tekemällä voi olla onnellinen."

        ..on totta.

        "Mitenkähän...
        cookos 26.5.2008 klo 17.30
           tuo on niin totta, vaikka se välittäminen on hyvin tärkeetä."

        Yhteiskunnassa vallitsevat arvot heijastuvat yksilöön usein.


      • e.W
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en missään mielessä halua tehdä tästä palstasta mitään "Minä välitän sinusta"-tyylistä, mutta jotain järkeä tähänkin olisi saatava.


        "Ehdotuksia otetaan vastaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        "No...
        MarttyyriMallari-TTt 26.5.2008 klo 17.40
           en missään mielessä halua tehdä tästä palstasta mitään "Minä välitän sinusta"-tyylistä, mutta jotain järkeä tähänkin olisi saatava."

        En usko, että tähän palstaan on mahdollista saada mitään järkeä.

        En myöskään ehdota mitään.:)


    • Pullopersesika

      ..säännönmukaiset vihanilmaisut kuuluvat arkikuvioihin. Että länsirintamalta ei mitään uutta puolin eikä toisin.

      • katson

        sinun kasvavan..;))


      • vihamielisyyskin on parempi juttu kuin pateettinen itsesäälissä rypeminen.


        "Vitun sika"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Pullopersesika
        katson kirjoitti:

        sinun kasvavan..;))

        ..hauskoja lemmikkejä, kunhan tottuu. Vähän niinkuin ne näykkijäkalat..
        ;)


      • Pieni pien
        Pullopersesika kirjoitti:

        ..hauskoja lemmikkejä, kunhan tottuu. Vähän niinkuin ne näykkijäkalat..
        ;)

        tiedämme pituutesi;))


      • Pullopersesika
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        vihamielisyyskin on parempi juttu kuin pateettinen itsesäälissä rypeminen.


        "Vitun sika"


        MarttyyriMallari-TTt

        Koirakin hyökkää pelätessään.
        ;)


      • Pullopersesika kirjoitti:

        Koirakin hyökkää pelätessään.
        ;)

        hyökkäys on paras puolustus.


        "Olet varmasti itsekin huomannut miten pinnallista tämä keskustelu täällä on"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Pullopersesika
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        hyökkäys on paras puolustus.


        "Olet varmasti itsekin huomannut miten pinnallista tämä keskustelu täällä on"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..menestys ei tarkoita vihollisen voittamista taistelukentällä, täydellinen menestys seuraa vihollisen voittamisesta ilman taistelua."

        -Sun Tzu-

        Tämä palsta on turhuuksien rovio, siksi käynkin asialliset keskustelut aivan muilla foorumeilla.


      • Homopete..
        Pullopersesika kirjoitti:

        ..menestys ei tarkoita vihollisen voittamista taistelukentällä, täydellinen menestys seuraa vihollisen voittamisesta ilman taistelua."

        -Sun Tzu-

        Tämä palsta on turhuuksien rovio, siksi käynkin asialliset keskustelut aivan muilla foorumeilla.

        palsta löytyykin toisaalta;))


    • cookos

      me ollaan kaikki erilaisia, vaikka melkoinen yhtäköyttä-yhdistys taidetaan ollakin :D..

      Elviksestä niitä klooneja riitääkin, varmaan tuhansia toisintoja...

      • allekirjoittanutta ärsyttää ihan oikeasti tämä tyhjyys ja se heijastuu kirjoituksiini.


        "Hermot alkavat pettämään :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        allekirjoittanutta ärsyttää ihan oikeasti tämä tyhjyys ja se heijastuu kirjoituksiini.


        "Hermot alkavat pettämään :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        siis koet tyhjyyttä palstalla. Se tulee varmasti , kun pitkään täällä pyörii,,

        Silloin me, sinä ja minä,mennään varastoon ja otetaan sieltä polkupyörä ja lähdetään ajelee katsomaan kaunista suomalaista luontoa. Se auttaa varmasti, Niin teemme.


      • cookos kirjoitti:

        siis koet tyhjyyttä palstalla. Se tulee varmasti , kun pitkään täällä pyörii,,

        Silloin me, sinä ja minä,mennään varastoon ja otetaan sieltä polkupyörä ja lähdetään ajelee katsomaan kaunista suomalaista luontoa. Se auttaa varmasti, Niin teemme.

        tuo olikin järkevin ja paras ehdotus tähän ongelmaan.


        "Luonto parantaa haavat"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe