Mitä naiset, jotka jättävät kaiken tutustumisen ja keskustelun miehen harteille oikeasti odottavat treffeiltä? Hurmatuksi tulemista, jalata alta, ihastumista, rakastumista? Onko se mahdollista, jos nainen vain istuu ja vastailee kysymyksiin?
Tylsät naiset
18
6635
Vastaukset
- natunainen
Onpa sinulle sattunut huono tuuri... todella tylsien muijien kanssa olet joutunut treffeilemään. Kuulostaa kamalalta, kyllä juttelu ja kemioiden etsintä on ilman muuta molempien vastuulla.
- Arska_79
Et voisi enempää oikeassa enää olla. Naiset odottavat ja vaativat mieheltä täydellistä olemusta, hauskuutta ja sosiaalisuutta ja se oma ulosanti on ihan plus miinus nolla - tylsää. _Nimenomaan_ tylsää. Puhellaan se mitä mies sattuu kyselemään mutta omaa panostusta keskustelun virittämiseksi ei ole lainkaan. Aivan saa*** ärsyttävää.
Mutta vielä ärsyttävämpää on se, että naisilla on varaa tehdä niin.
Jos on ok tai hyvännäköinen nainen, kandidaatteja voi ottaa vaikka 10 päivässä eikä naisen tarvitse panostaa. Se on ikävä fakta.
Naisista on tullut huomattavasti selektiivisempiä.- käy
miehiltä todella vaaditaan nimenomaan tuota hauskuutta ja sosiaalisuutta. Aivan naurettavaa, naiset sen sijaan voivat istua lähes mykkänä. Ei ollut treffit kyseessä, mutta elämäni ainoan kerran yksi nainen lähestyi minua, olimme molemmat aika humalassa. En todellakaan ole mikään "hauska" ihminen, tai edes puhelias. Yritin kuitenkin pitää keskustelua yllä. Hän vain vastaili lyhyesti ja lähti kohta pois, olisiko minun tuossa tilanteessa pitänyt olla hauska kuin häkillinen apinoita vai?
- Komealla naamalla saa aina
käy kirjoitti:
miehiltä todella vaaditaan nimenomaan tuota hauskuutta ja sosiaalisuutta. Aivan naurettavaa, naiset sen sijaan voivat istua lähes mykkänä. Ei ollut treffit kyseessä, mutta elämäni ainoan kerran yksi nainen lähestyi minua, olimme molemmat aika humalassa. En todellakaan ole mikään "hauska" ihminen, tai edes puhelias. Yritin kuitenkin pitää keskustelua yllä. Hän vain vastaili lyhyesti ja lähti kohta pois, olisiko minun tuossa tilanteessa pitänyt olla hauska kuin häkillinen apinoita vai?
Siinä vaiheessa kun tajuat naisten olevan usean eri miehen panemia tapauksia vaikket sitä heidän naamastaan näe niin alat ajatteleman että mitä järkeä sun on olla sisäisesti kaunis kunnian mies kun tarjolla on runsaasti usean eri miehen panemia naisia.
Naiset katsovat ulkonäköä ja/tai varakkuutta, nykyään koulutustakin yhä enemmän, tosin se alkaa olemaan kombinaatioitunutta.
Otetaan vaikka yliopisto. Siellä opiskelee melkoisen tyhmää porukkaa, joka ajattelee olevansa älykästä porukkaa kun saa oppia päähänsä ja oppi alkaa asettautumaan heihin. Tämän näkee elekielestä ja monesta muustakin itseilmaisuksellisesta seikasta. Pelkästään silmistä. Jos yliopistolaiset pakotettaisiin opiskelemaan amiksiin ja amikset yliopistoon niin valmistuttuaan amikset olisivat "hienostuneita" ja akateemisesti käyttäytyviä jos kukaan tajuaa mitä eroa on akateemisella asenteella vs. amisasenteella?
Voin kyllä sanoa sen että ällistyttävän tyhmiä ihmisiä on yliopistoissa. No joo, ei supertyhmiä mutta muutamia perustyhmiäkin mahtuu joukkoon aina.
Itse olen komea, akateeminen, just ja just toimeentuleva...koska omaisuuteni on niin kiinteissä muodoissa että en niihin koske ja ala niitä pilkkomaan.
Kunnioitan kaikenlaisia ihmisiä. Uskokaa tai älkää mutta naisen koulutuksella tai varakkuudella ei ole mulle mitään merkitystä. Luonteella ja ulkonäöllä on merkitystä. Tyhmiä naisia siedän mutta en kauan.
Olen onnekseni ja satunnaiseksi ärsytykseni haluttu tapaus. Naisia nimittäin on kiusaksi asti tarjoamassa seuraansa ja rakkauttaan.
Sääli sinänsä, että lyhyt elämä on tällaista toimintaa naisilla mutt akai se sitten palvelee jotain tarkoituksenmukaisuutta nuorempana ja sitten rupsahtaneena tajuaa tehneensä emämokauksen kun satsasi henkilövalinnassaan ulkokultaisiin seikkoihin. En sano, ettei rupsahtaneenakin miestä saisi mutta mutta siihen sisältyy monenlaista muttaa.
Miksi kirjoitan näin julmasti naisista? Vaikkei julmuus olekaan lohdistunut minuun niin hyvään kaveriini on ja sitä kautta kuinka naiset ovat häntä kohdelleet ja hylejksineet parinvalintatilanteissa niin olen oppinut naiset ja heidän toivelistauksensa aika selkeästi.
Ja onhan mullakin vaatimukseni kuten mainitsinkin naisten suhteen mutta ne on tasan ne kaksi juttua sisältävää: luonne ja ulkonäkö. Kun naiselle selviää salattu varakkuuteni niin naiset eivät enää sen jälkeen halua erota musta kirveelläkään.
Millainen minä olen luonteeltani? Tuon hyvän olon mukanani, sanoi viimeksi eräs nainen. Teki mieli sanoa, että itseäni kuvotti pelkkä ajatus tulla hänen luokseen mutta ei sitä jaksa koko ajan pelkästään runkatakaan. - Aikamies
käy kirjoitti:
Teillä on turhan flegu asenne noihin mimmeihin. Totta kai ne vedättää teitä, jos annatte niin tapahtua.Muistakaa, että itsevarmuus välittyy.
Voit pelkällä katseella ja parilla sanalla kaataa mimmin kuin mimmin. Sun täytyy vain tietää mitä tehdä.
- lkjgelkuvgl
yrittää juottaa niille vaikkapa viiniä. Siten voi saada selville, onko kyseessä ujo vai oikeasti tylsä ihminen. Alkoholi vähentää estoja ja ujous katoaa, tylsyys ei katoa silloinkaan.
- HotPants
Itse olen yleensä aina aktiivinen keskustelija treffeillä, mutta onpa käynyt joskus niinkin että kun olen ollut TODELLA ihastunut mieheen olen mennyt ihan lukkoon treffeillä enkä ole saanut melkein sanaa suustani, heh. Nyt se naurattaa mut oli se kamalaa itsellekin (varmasti myös sille miehelle). Tämä kyseinen mies jotenkin sai mut lukkoon myös myöhemmin tapaillessamme. Eikä siitä sitten mitään tullut vaikka molemmat selvästi tunsi todella paljon vetoa toiseen...
Eli joskus kyse voi olla jostain tällasestakin, vaikka siis todellakin treffeillä keskustelun ylläpito ja sujuvuuden vastuu on molemmilla osapuolilla. - M23.
Missä nainen ei edes suuta aukaise kunnolla, vaikka kuinka yrittää puhua? Sitten valitetaan kun miehet eivät tutustu, vaikka naiset ovat itse perseestä! Kyllä treffeillä välillä kuuluu jotain muminaa mihin ei voi vastata kuin ympäripyöreästi kun ei saa selvää toisen sanoista.
Mutta tällaista tämä on. Ikuista synkkyyttä. - emconcor
ainakin kyse on siitä että olen ujo, tylsä taas en vähimmäsääskään määrin. Minusta ne pitäis erottaa kyllä toisistaan. Eka tapaamisella voin olla aika lukossa, jos mies saasen lukon auki, hyvä niin. Mutta kyse voi olla myös siitä että ei kiinnosta, se taas on toinen juttu.
- voinut
sattua vastaan ujoja ja hiljaisempia naisia. Kyllä sit on sellasia pälättäjiäkin. Mutta miks ihmeessä pitäis väkisin koko ajan jotakin jutella? Sekin kertoo ihmisestä aika paljon jos pitäis koko ajan olla jotakin puhuttavaa. Minä en ainakaan sellaista jaksaisi.
Toisaalta koska itse vain olen hieman hiljaisempi niin minulla on yleensä aika puheliaita tuttavia. Kaiketi siinä erilaiset jotenkin täydentävät toisiaan. Mutta en halua vierittää tutustumisesta vastuuta vain toiselle! - ne naiset
voinut kirjoitti:
sattua vastaan ujoja ja hiljaisempia naisia. Kyllä sit on sellasia pälättäjiäkin. Mutta miks ihmeessä pitäis väkisin koko ajan jotakin jutella? Sekin kertoo ihmisestä aika paljon jos pitäis koko ajan olla jotakin puhuttavaa. Minä en ainakaan sellaista jaksaisi.
Toisaalta koska itse vain olen hieman hiljaisempi niin minulla on yleensä aika puheliaita tuttavia. Kaiketi siinä erilaiset jotenkin täydentävät toisiaan. Mutta en halua vierittää tutustumisesta vastuuta vain toiselle!jotka jauhaa hiljaisen hetken rikkomiseksi "Kyllä kyllä, niinpä niin"... tylsiä vai? Jos ei ole mitään sanomista, niin kyllä se aika usein kertoo perustavanlaatuisesta molemminpuolisesta vetovoiman puuttumisesta, tylsästäkin voi pitää niin paljon että jaksaa edes keskustelua ylläpitää (muttei tod. tuolla em. tavalla)
- Vetovoima puuttuu?
Yksi selitys on se, että et ole ollut ko naisten makuun, mutta he eivät ole
kehdanneet ihan hetikään kääntyä kannoillaan ja lähteä kotiin.
Istuskelevat sitten hetken kanssasi kohteliaisuussyistä ja yrittävät
saada sinut kyllästymään että pääsevät nopeasti sinusta eroon.- vaikka näin
näin kesän kynnyksellä pieni piknikki johonkin rantaan. Mukaan pullo viiniä tai siideriä (kummasta nainen vaan tykkää). Siinä sitten tissutellessa vapautuu jutustelemaan jos on vaan ujo.
Toisaalta taas kannattaisi kehitellä jotain _tekemistä_ eikä vaan sitä kahvilla istumista. Mikään EI VOI OLLA TYLSEMPÄÄ kuin istua 3 tuntia kahvilla. Mieluummin jotain yhteistä tekemistä. Miksei treffit voisi olla vaikka keilahallilla? Tai sulkapallo/tenniskentällä? Tai rullaluistimien päällä? tms.
- kummia kotkoja
takertujia, epätoivoisia, itseään täynnä olevia kotkoja suurin osa.
mistä löydätte normi-fiksuja naisia?- mistäpä löydän
normi-fiksuja miehiä?!
Välillä tuntuu kuin neulaa heinäsuovasta etsisin.
Ensin kun kirjoitellaan, voi mies vaikuttaakin ihan fiksulta, sitten kun meilien vaihto etenee, niin voi luoja mitä tekstiä.....onko suomi24 treffeillä lainkaan järkeviä miehiä? Jos on, niin todella hyvin hukkuvat tuonne epästabiilien joukkoon.... - En halua olla ilman sua
mistäpä löydän kirjoitti:
normi-fiksuja miehiä?!
Välillä tuntuu kuin neulaa heinäsuovasta etsisin.
Ensin kun kirjoitellaan, voi mies vaikuttaakin ihan fiksulta, sitten kun meilien vaihto etenee, niin voi luoja mitä tekstiä.....onko suomi24 treffeillä lainkaan järkeviä miehiä? Jos on, niin todella hyvin hukkuvat tuonne epästabiilien joukkoon....Laita mulle viestiä, anna sitä mulle, vie mut korkealle. Anna se mulle.
- Scooby-Doo
Ehän nykyajan tasa-arvoisessa maailmassa nainen voi tehdä aloitetta tai viedä keskustelua eteenpäin... =)
- näimpä
Ja että te miehet säilyttäisitte edes hitusen miehekkyydestänne niin voisitte tekin, nykyään kaikki sysätään naisten hartioille. Itse miehet keskittyvät hymyilemään kauniisti vaaleanpunaiset kauluspaidat päällänsä. Tasa-arvon nimissä.... ja paskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170