romaniasta vaimo?

olli8977

Elikäs mä olen jutellut yhen romanialaisen naisen kanssa jo pitempään.

1.eikös siis romania kuulu jollaintavoin eurooppaan?
2.sain selvillä että hän pälkää kuollakseen lentokoneita,ei ihme ehkä minäkin pelkäkisin jos en asuis finnair maassa.eli pitäisi keksii joku muu matkustus tapa? bussilla? onkohan miten kallis haku reissu?

3.miten viisumit ja nää? passit?
4.onkohan turvallista lähettää rahaa sinnepäin?
kiitos jos koku selventäis vähän,ei ole kokemusta.

16

5728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedottaja NN

      Olli hei!

      * Missä ja millä kielellä olet "jutellut"?

      * Mitä kaikkea tiedät tästä "romanialaisesta naisesta"?

      * Romania kuuluu EU:hun, kuten kai tiedät. Ei EU:n sisällä viisumeita tarvita.

      * Tuostako vain aiot hakea itsellesi naisen/ vaimon Romaniasta? Ei matkustaminen niin kauhean kallista ole. Mutta vaimon suku tulee yleensä kalliiksi.

      * Ja jos sinulla on ylimääräistä rahaa, senkus lähetät. Tarpeeseen tulee Romaniassa. Olet siis vapaaehtoinen avustaja.


      Jos totta puhutaan:

      Veikkaan, että nainen on Romanian romaneja (mustalaisia), jotka asuvat tosi kurjissa slummeissa kotimaassaan. Heitä lähettävät isät, veljet ja sulhaset tienaamaan nykyisin mm. Suomeen. Olet kai nähnyt kerjäläisiä meidän kaupunkiemme kaduilla? Kerjääminen on laillinen tapa hankkia toimeentulo. Jos käyt Vantaan lentoterminaalissa, näet näitä Suomesta tavaroita Romaniaan rahtaavia romaneja.


      Jos siis saat "romanialaisen naisen" kanssasi vihille laillisesti, hän pääsee Suomeen asumaan. Hän voi ...

      OK, kysy joltain muulta loput. Multa loppui rohkeus.

      • hei!
        olen jutellut ihan englannin kielellä,kummaltakin tutuu löytyvän sen verran taitoa siihen kieleen. :) olen ymmärtänyt että hän on suvultaan vähän italiasta lähtösin.

        tiedän varsin vähän hänestä,kiitos kun muistutit!

        Eilen illalla juttelimme jos minä kävisin lomalla romaniassa, hän sanoi vaan että tule vain,näet tätäkin maata.joten luulen että kysessä ei ole huijjari,ja kysyin myös rahan lähettämisestä tänään.hän sanoi ett jos saat lähetettyä junalipun tai lentolipun niin hyvä,en sitten tiedä miten hoituu mutta kuiteskiin.
        Tai sitten minä lähen todellakin reissuun.

        totta.tuo suku homma ei ole käynytkään mielessä..
        hym,pitääkin miettiä uudelleen.
        en kuiteskaan ole tällä iällä päässyt vielä niin varoihini että voisi syytää rahaa muille.
        minä siis olen 20v ja tyttö 21v
        mutta kiitos valaistuksesta,olin jo ehkä hurahtanut häneen liikaa..


      • maailmankansalainen
        olli8977 kirjoitti:

        hei!
        olen jutellut ihan englannin kielellä,kummaltakin tutuu löytyvän sen verran taitoa siihen kieleen. :) olen ymmärtänyt että hän on suvultaan vähän italiasta lähtösin.

        tiedän varsin vähän hänestä,kiitos kun muistutit!

        Eilen illalla juttelimme jos minä kävisin lomalla romaniassa, hän sanoi vaan että tule vain,näet tätäkin maata.joten luulen että kysessä ei ole huijjari,ja kysyin myös rahan lähettämisestä tänään.hän sanoi ett jos saat lähetettyä junalipun tai lentolipun niin hyvä,en sitten tiedä miten hoituu mutta kuiteskiin.
        Tai sitten minä lähen todellakin reissuun.

        totta.tuo suku homma ei ole käynytkään mielessä..
        hym,pitääkin miettiä uudelleen.
        en kuiteskaan ole tällä iällä päässyt vielä niin varoihini että voisi syytää rahaa muille.
        minä siis olen 20v ja tyttö 21v
        mutta kiitos valaistuksesta,olin jo ehkä hurahtanut häneen liikaa..

        Moi,

        Itse kävin eräässä itäblokin maassa tapaamassa nettimorsiantani. Varovainen tietty täytyy olla, mutta näillä ohjeilla varmaan säästyt suuremmilta ongelmilta ja pettymyksiltä.

        Ensiksikin varaat itsellesi matkan ko. kaupunkiin ja katselet itsellesi ohjelmaa koko viikonlopuksi, jotta ei tule hukkareissua mikäli tyttö ei saavu paikalle tai kemiat eivät kohtaakaan. Teet selväksi alusta asti, että rahaa et tule antamaan, etkä myöskään paikanpäällä sorru kalliisiin ostoksiin, tietysti illallisen yms. pientä voi tarjota jos herrasmies on.

        Ja jos sua ei kiinnosta matkustaa vaan haluat tytön luoksesi, niin voithan tarjoutua korvaamaan lento yms. liput täällä paikanpäällä. Ikinä elä lähetä rahaa/lentolippuja kenellekään.

        Itsellä meni treffit hyvin ja olen vakuuttunut, että itäblokin maista voi löytää helmiä, jos vain osaa huijarit ja onnenonkijat väistää.


      • maailmankansalainen kirjoitti:

        Moi,

        Itse kävin eräässä itäblokin maassa tapaamassa nettimorsiantani. Varovainen tietty täytyy olla, mutta näillä ohjeilla varmaan säästyt suuremmilta ongelmilta ja pettymyksiltä.

        Ensiksikin varaat itsellesi matkan ko. kaupunkiin ja katselet itsellesi ohjelmaa koko viikonlopuksi, jotta ei tule hukkareissua mikäli tyttö ei saavu paikalle tai kemiat eivät kohtaakaan. Teet selväksi alusta asti, että rahaa et tule antamaan, etkä myöskään paikanpäällä sorru kalliisiin ostoksiin, tietysti illallisen yms. pientä voi tarjota jos herrasmies on.

        Ja jos sua ei kiinnosta matkustaa vaan haluat tytön luoksesi, niin voithan tarjoutua korvaamaan lento yms. liput täällä paikanpäällä. Ikinä elä lähetä rahaa/lentolippuja kenellekään.

        Itsellä meni treffit hyvin ja olen vakuuttunut, että itäblokin maista voi löytää helmiä, jos vain osaa huijarit ja onnenonkijat väistää.

        juu,pitää pistää mieleen.
        olen vähän miettinyt että kävisin lomalla hänen luonaan,näkisi todellakin miten kemiat kohtaa´..

        ehkä eniten pelottaa se odottaako hän liikoja minusta ja yleensä suomesta.
        olen pitkään miettinyt mitä tehdä,kiitos ohjeista,näillä tiedoilla meinaan ehkä lähteä romaniaan,tuleepahan ainakin nähtyä maailmaa jos ei muuta. :)


      • sinulla
        olli8977 kirjoitti:

        juu,pitää pistää mieleen.
        olen vähän miettinyt että kävisin lomalla hänen luonaan,näkisi todellakin miten kemiat kohtaa´..

        ehkä eniten pelottaa se odottaako hän liikoja minusta ja yleensä suomesta.
        olen pitkään miettinyt mitä tehdä,kiitos ohjeista,näillä tiedoilla meinaan ehkä lähteä romaniaan,tuleepahan ainakin nähtyä maailmaa jos ei muuta. :)

        Kannattaa tosiaan puolin ja toisin välttää turhan suuria odotuksia, mutta matkustaminen ja toisiin kulttuureihin tutustuminen avartavat kummasti maailmaa ja omia asenteita. Poikaystäväni perhe on Romaniasta, ja olen kuullut paljon hyvää, mutta myös paljon pahaa Romaniasta. Suurin osa ihmisistä kuulemma todella ystävällisiä ja vieraanvaraisia, osa kuitenkin huijareita. Et kertonut mihin kaupunkiin olet matkalla, mutta vinkkinä voin sanoa (taas poikaystävääni lainaten), että Bukarest ja rantakaupungit voivat olla turisteille hankalia (vaara tulla huijatuksi), mutta muualla pitäisi olla helpompaa (mahdollisuus tavata turistinakin 'aitoja' ihmisiä). Olen itsekin menossa kesällä poikaystäväni kanssa Romaniaan (ensimmäistä kertaa), joten sittenpähän näen itsekin mistä on kyse:)


      • pomppula
        sinulla kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan puolin ja toisin välttää turhan suuria odotuksia, mutta matkustaminen ja toisiin kulttuureihin tutustuminen avartavat kummasti maailmaa ja omia asenteita. Poikaystäväni perhe on Romaniasta, ja olen kuullut paljon hyvää, mutta myös paljon pahaa Romaniasta. Suurin osa ihmisistä kuulemma todella ystävällisiä ja vieraanvaraisia, osa kuitenkin huijareita. Et kertonut mihin kaupunkiin olet matkalla, mutta vinkkinä voin sanoa (taas poikaystävääni lainaten), että Bukarest ja rantakaupungit voivat olla turisteille hankalia (vaara tulla huijatuksi), mutta muualla pitäisi olla helpompaa (mahdollisuus tavata turistinakin 'aitoja' ihmisiä). Olen itsekin menossa kesällä poikaystäväni kanssa Romaniaan (ensimmäistä kertaa), joten sittenpähän näen itsekin mistä on kyse:)

        mitenkäs teidän jutut etenee?

        Itsellä on hiukan kokemusta kyseisestä aiheesta, poikaystäväni on romanialainen, ja hän asuu Romaniassa.

        Romaniahan on EU-maa, siinä mielessä musta lähtökohdat on aika hyvät, koska kulku maidemme välillä on vapaata, eli luultavasti ainakin sen voi sulkea pois, että toinen haluaisi päästä naimisiin siksi, että saisi oleskeluluvan tänne.

        Kuten edellinenkin kirjoittaja, olen minäkin kuullut paljon hyvää sekä pahaa romanialaisista. Luulen kuitenkin että kun tapaat naisystäväsi, niin tiedät kyllä onko hän sitä mitä on sanonut olevansa. Jos hän kerran toivottaa sinut tervetulleeksi kotiinsa, niin ihan hyvältä vaikuttaa mun mielestä.

        Tapasin itse poikaystäväni viime talvena suomessa, sitä ennen oltiin meilailtu ja mesetetty kesästä saakka. Helmikuussa oli minun vuoroni mennä käymään Bucharestissa ja kesäkuussa poikaystäväni kävi lomailemassa täällä. Syyskuussa taas olisi lähtö sinne, ja luultavasti hän tulee tänne taas joulukuussa.

        Sitten varmaan ruvetaankin jo etsimään miehelle työtä suomesta, ellei matkan varrella tapahdu mitään ihmeellistä.

        Jos haluat jutella niin voit laittaa mulle myös meiliä, osoite on [email protected]


      • pomppula
        pomppula kirjoitti:

        mitenkäs teidän jutut etenee?

        Itsellä on hiukan kokemusta kyseisestä aiheesta, poikaystäväni on romanialainen, ja hän asuu Romaniassa.

        Romaniahan on EU-maa, siinä mielessä musta lähtökohdat on aika hyvät, koska kulku maidemme välillä on vapaata, eli luultavasti ainakin sen voi sulkea pois, että toinen haluaisi päästä naimisiin siksi, että saisi oleskeluluvan tänne.

        Kuten edellinenkin kirjoittaja, olen minäkin kuullut paljon hyvää sekä pahaa romanialaisista. Luulen kuitenkin että kun tapaat naisystäväsi, niin tiedät kyllä onko hän sitä mitä on sanonut olevansa. Jos hän kerran toivottaa sinut tervetulleeksi kotiinsa, niin ihan hyvältä vaikuttaa mun mielestä.

        Tapasin itse poikaystäväni viime talvena suomessa, sitä ennen oltiin meilailtu ja mesetetty kesästä saakka. Helmikuussa oli minun vuoroni mennä käymään Bucharestissa ja kesäkuussa poikaystäväni kävi lomailemassa täällä. Syyskuussa taas olisi lähtö sinne, ja luultavasti hän tulee tänne taas joulukuussa.

        Sitten varmaan ruvetaankin jo etsimään miehelle työtä suomesta, ellei matkan varrella tapahdu mitään ihmeellistä.

        Jos haluat jutella niin voit laittaa mulle myös meiliä, osoite on [email protected]

        Että rahaa en kyllä lähettäisi sinne postitse. Olen ymmärtänyt että postilaitos ei ole luotettavimmasta päästä. Ihan hyvin on kirjeet ja pienet paketit menneet perille mutta mies ainakin sanoi ettei kannata lähettää rahaa, voi kirje hukkua matkalla.


      • paniikkipaniikki

        On kyllä aika ala arvoista keskustelua Romanialaisita.

        Onkohan Romanialaisilla foorumeilla vastaavia?

        Tapasin Suomalaisen naisen...

        - Jaa jaa, kaikki sellasian 150cm persejalkaisia känniämmiä. juo pontikkaa ja paskoo housuihin.
        - Joo vittu mitä lehmiä kaikki suomalaiset ovat.
        - Jees näin on lehmiä koko porukka, kerran näis suomalaisen turistin ja se oksenteli bukarestin kaduille. KAIKKI suomalaiset ovat sellaisia AINA, aamusta iltaan lihavat suomaisenaiset okesentelevat yumpäriinsä kännissä huorat. Ole hyvä vaan.


      • romaniasta

        oletpas sinä fiksu jätkä kun luulet että kaikki romanialaiset ovat mustalaiset,varma et oo matkustaut tallinasta kauempa,voin vaan sanoa että romanialaiset naiset ovatEuropan kauneimista,on suomalaisetkin kauneita mutta se feminismi ja tylli mikä on romanialaisilla et ikinä löydät Suomesta,ja sitäpäitsi kun olen romanialainen(mies)olen puhunut ro.naisten kanssa eikä heitä paljon kiinosta Suomi eikä suomalaisia,eli ne ajat on ohi kaveri,Romaniassa asiat on parantumassa koko ajan,eikä kukaan on NIIN kiinnostunur tulla Suomn asti miehen takia.onhan Romaniassakin paljon riikaita miehia joka voisivät tarjoa heille ainakin yhtä paljon kuin suomalaiset miehet.Siis jos joku ROMANIALAINEN nainen on kiinostunut suomalaisesta miehistä se on miehen takia eikä todelakaan raha tai Suomi.siis come on people älkää kuvitelkaa liika teistä tai Suomesta.Be realistic!


    • Ramseesi

      joku muukin on kiinnostunut romanialaisesta naisesta. Itsekin olen jonkin aikaa jutellut netissä romanialaisen naisen kanssa ja vaikuttaa varsin lupaavalta. Mun kohdalla vielä se jännä juttu että itse olen 21v ja tämä nainen 27v ;)

    • B.matkaaja

      Tulipa käväistyä Bukarestissä. Harmaatakin harmaampi paikka, varmaan yksi rumimmista pääkaupungeist Euroopassaa ellei rumin, mutta...... Ne naiset, siroja naisellisia ja niin kauniita:)
      Jos meillä näkee kadulla suhteellisen harvoin todella kauniin naisen niin suhde toimii täysin päinvastoin, keskitaso on lähes missitasoa. Valitettavasti olen jo onnellisesti aviossa ja olin Bmatkalla.
      Englannilla pärjää mainiosti, viikonloppumatkat halpoja, Menopaikkoja todella vähän, Kaupoissa kallis hintataso, mutta naiset naisellisia ja todella kauniita, sekä hienostuneita ja hillittyjä käytökselleen.

    • romaniasta

      herätys hei.siis Romania on EU maa,ja finnairkin lennä sinne(bucharestiin suora)ja viisumitkin on historia,edes passikaan ei tarvi ennä!!

      • carmen

        ei ole totta. EI kuulu Schengeniin vieläkään ja vuosi on 2012.


    • Ryyny

      Kyllä epäilys herää kun on kysymys Romanialaisesta naisesta ja haluaa asettua Suomeen tavattuaan miehen jolla on hyvä toimeentulo asunto ym,tietysti haave paremmasta elämästä kun vielä lapsen tekee niin ansa on jo miehelle viritetty. Turha puhua että nämä naiset kauniita on kyllä Suomi neito menee aina edelle näistä, Läheltä tilannetta seurannut joten tiedän mistä kirjoitan.

    • voionnistuakin

      Romaniassa on paikallisia ja myös romaneja, kaksi täysin eri asiaa. Jos löydät työssä käyvän/opiskelevan naisen niin kannattaa todellakin tutustua. Täytyy muistaa että Romaniassa on monenlaisia ja monen näköisiä ihmisiä: vaaleita ja tummia ja useita eri luonteita. Huijatuksi tulemista voi välttää niin ettet usko pelkkää pintaa, usein huijarinaisilla aika paljastavia kuvia netissä, ammattimaiset kuvat, alkavat leperrellä heti, pyytävät rahaa passiin/lippuihin/mihin vaan ja katoavat rahat saatuaan. Kunnolliset pitää vain löytää.

    • KinkkynenAkka

      Varoituksen sana että älkää lähetelkö rahaa puolin eikä toisin!
      Jos siitä oikeesti vaimoa mielit ja sen asumaan tänne, niin olea ei tipu jos migri katsoo, että raha on vaihtanut omistajaa! Heti tuomitaan lumeliitoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe