Moikka!
Tietääkös kukaan pistetäänkö missään päin Helsinkiä (tai Vantaata tai jotain mikä on tässä lähellä) Nännikorua alle 18-vuotiaalle?
Ite oisin 17- vuotias ja monissa paikoissa on ikäraja 18.
Uskaltaako sitä tehdä itse? jos on kunnon välineet tms.
Ja sanokaa REHELLISESTI sattuuko se paljon?
Pari jätkääkin sano että sattuu :/ mahtaako sattua naisella enemmänkin?
kiitos jo etukäteen :)
Nännikorua alle 18-vuotiaalle?
7
837
Vastaukset
- jäbä.
Kantsii soittaa ja kysyä.
Kyllähän se kirpasi, mutta ei se kipu ole mikään maailmanloppu ole ;) - hff,
Ei se vuosi nyt niin pitkä aika voi olla. Eihän?
- muuta joo
kyllä se vuos vähä liia pitkä aika on :D
mutta jos ei löydy ni pitänee vissiin venailla.
Kun ei sitä kuulemma ite kannata tehä? - .......-.
muuta joo kirjoitti:
Kun ei sitä kuulemma ite kannata tehä? - hff
muuta joo kirjoitti:
Kun ei sitä kuulemma ite kannata tehä?Kyllä se vuosi menee aika huomaamatta. Itelläki olis tarkotus käydä nänni lävistyttämässä kunhan tulisi 18 vuotta täyteen..
itse otin 15-vuotiaana molempiin nänneihin lävistykset tampereen putkassa,makso yhteensä 50e,enkä tarvinnu edes huoltajanlupaa silloin. Sattu,mutta ei liikaa.
- BadRabbit
ÄLKÄÄ TEHKÖ LÄVISTYKSIÄ ITSE.
Tavan junnu ei tiedä millaista korua käyttää, mihin pistää, missä hermot/verisuonet menee.
Sitten kun on paskat housuissa niin on turha itkeä, siinä tulee pilattua oma älykkyysosamäärä ja lävistäjien ja lävistettyjen mainetta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282681- 1342442
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162083- 1332071
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121804Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161521327Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291172Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901115Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361049