Miksi kaikki naiset hylkii mua? :(
Naiset
40
1649
Vastaukset
- Eveliina89
Oot ruma ja saamaton vätys. Urheile, lenkkeile, ole sosiaalinen, opiskele, käy töissä, hanki kavereita, panosta ulkonäköösi, hanki muodikkaita vaatteita, dataa vähemmän, PANOSTA ITSEESI!
- sp86
kuin kaupallinen mainos:
Näytä hyvältä, osta meidän muotivaatteita ja mene suoraan firman toimitusjohtajaksi töihin, niin saat naisen! Naisen ei kuitenkaan tarvitse tehdä muuta kuin urheilla ja käyttää muotivaatteita. Työtönkin (ja ujo) nainen saa miehen, jos vain näyttää hyvältä. Toisin kuin miehen, naisen ei juurikaan tarvitse panostaa itseensä. - skdjfsödkfjslf
sp86 kirjoitti:
kuin kaupallinen mainos:
Näytä hyvältä, osta meidän muotivaatteita ja mene suoraan firman toimitusjohtajaksi töihin, niin saat naisen! Naisen ei kuitenkaan tarvitse tehdä muuta kuin urheilla ja käyttää muotivaatteita. Työtönkin (ja ujo) nainen saa miehen, jos vain näyttää hyvältä. Toisin kuin miehen, naisen ei juurikaan tarvitse panostaa itseensä.Käypäs joskus katselemassa esim. mitä meikit maksavat, tai muotivaatteet. Hyvältä näyttäminen ei ole ilmaista. Eikä se monille ei ole mahdollista edes suurella rahalla, jos vaikka sattuu naama olemaan ruma.
Sitä paitsi, jos miehelle on tärkeää vain että nainen on laiha ja käyttää muotivaatteita, niin ei kyllä kovin kiinnostavalta mieheltä kuulosta. - sp86
skdjfsödkfjslf kirjoitti:
Käypäs joskus katselemassa esim. mitä meikit maksavat, tai muotivaatteet. Hyvältä näyttäminen ei ole ilmaista. Eikä se monille ei ole mahdollista edes suurella rahalla, jos vaikka sattuu naama olemaan ruma.
Sitä paitsi, jos miehelle on tärkeää vain että nainen on laiha ja käyttää muotivaatteita, niin ei kyllä kovin kiinnostavalta mieheltä kuulosta.mainitsin sanan laiha? Kaikki alle 25 painoindeksin omaavat naiset voivat olla kauniita ja fyysisesti terveitä. Eipä se rumuus näytä haittaavan naisia, kyllä rumallekin naiselle yleensä aina joku mies löytyy. Ja varsinkin lihavan naisen seurassa näkyy yleensä aina laiha mies.
"Sitä paitsi, jos miehelle on tärkeää vain että nainen on laiha ja käyttää muotivaatteita, niin ei kyllä kovin kiinnostavalta mieheltä kuulosta."
Sitä paitsi, jos naiselle on tärkeää vain että mies on itsevarma ja käyttää muotivaatteita, niin ei kyllä kovin kiinnostavalta naiselta kuulosta. - Totta!
sp86 kirjoitti:
mainitsin sanan laiha? Kaikki alle 25 painoindeksin omaavat naiset voivat olla kauniita ja fyysisesti terveitä. Eipä se rumuus näytä haittaavan naisia, kyllä rumallekin naiselle yleensä aina joku mies löytyy. Ja varsinkin lihavan naisen seurassa näkyy yleensä aina laiha mies.
"Sitä paitsi, jos miehelle on tärkeää vain että nainen on laiha ja käyttää muotivaatteita, niin ei kyllä kovin kiinnostavalta mieheltä kuulosta."
Sitä paitsi, jos naiselle on tärkeää vain että mies on itsevarma ja käyttää muotivaatteita, niin ei kyllä kovin kiinnostavalta naiselta kuulosta."Eipä se rumuus näytä haittaavan naisia, kyllä rumallekin naiselle yleensä aina joku mies löytyy. Ja varsinkin lihavan naisen seurassa näkyy yleensä aina laiha mies."
Tuo on muuten havainto jonka itsekin olen tehnyt: ihmeen usein ylipainoisen naisen vierellä näkee laihan/normaalipainoisen miehen.. mutta sehän on ihan jokaisen miehen oma asia hakeeko omantasoistaan naista vai kelpaako pullukka. - Totta!
sp86 kirjoitti:
mainitsin sanan laiha? Kaikki alle 25 painoindeksin omaavat naiset voivat olla kauniita ja fyysisesti terveitä. Eipä se rumuus näytä haittaavan naisia, kyllä rumallekin naiselle yleensä aina joku mies löytyy. Ja varsinkin lihavan naisen seurassa näkyy yleensä aina laiha mies.
Sitä paitsi, jos naiselle on tärkeää vain että mies on itsevarma ja käyttää muotivaatteita, niin ei kyllä kovin kiinnostavalta naiselta kuulosta.eipä juuri näe laihaa naista ylipainoisen miehen kanssa jos jälkimmäisellä tarkoitetaan pullukalla tavalla ylipainoista. Mieshän voi olla ylipainoinen myös naisia viehättävällä tavalla: miehekkään näköinen, raavas, isokokoinen.
- KylmäNainen
Totta! kirjoitti:
"Eipä se rumuus näytä haittaavan naisia, kyllä rumallekin naiselle yleensä aina joku mies löytyy. Ja varsinkin lihavan naisen seurassa näkyy yleensä aina laiha mies."
Tuo on muuten havainto jonka itsekin olen tehnyt: ihmeen usein ylipainoisen naisen vierellä näkee laihan/normaalipainoisen miehen.. mutta sehän on ihan jokaisen miehen oma asia hakeeko omantasoistaan naista vai kelpaako pullukka.Ameriikan ihmemaassa tuli kiinnitettyä huomiota siihen, että monilla mustilla todella ylipainoisilla naisilla oli treenattu ja komea mies.
- sp86
Naisille asenteenmuutos:
http://www.youtube.com/watch?v=S_I-u9W7-DU
Kysymys naisille:
http://www.youtube.com/watch?v=wmpwPTiQ4tI
Kuuntele näitä:
http://www.youtube.com/watch?v=QRbyATnoGr4
Naisissa on se vika, että he aistivat miehessä epävarmuuden. Jos et ole varma mies, ja varsinkin jos olet ujo ja epävarma naisten suhteen, niin KUKAAN nainen ei halua sinua. Jos mies on itsevarma, mutta muuten täysi paska, niin sekin on naisille parempi kuin epävarma mies, joka voi muuten olla hyvä monessa asiassa.- yksinäinen mies
Kiitos linkeistä.Ei epävarmuudelleen voi mitään..Jos on syntynyt tälläiseksi niin minkäs siinä tekee..Naiset ei koskaan oo suostunut juttelemaan mitään ja kaikki vaihtaa maisemaa jos jotain yritän sanoa.Tää taitaa olla mun kohtalo jäädä yksin :( Kiitos myös eveliinalle rohkaistavista sanoista, itseluottamus kasvaa kun saa jatkuvasti kuulla tuommoista palautetta...
- sp86
yksinäinen mies kirjoitti:
Kiitos linkeistä.Ei epävarmuudelleen voi mitään..Jos on syntynyt tälläiseksi niin minkäs siinä tekee..Naiset ei koskaan oo suostunut juttelemaan mitään ja kaikki vaihtaa maisemaa jos jotain yritän sanoa.Tää taitaa olla mun kohtalo jäädä yksin :( Kiitos myös eveliinalle rohkaistavista sanoista, itseluottamus kasvaa kun saa jatkuvasti kuulla tuommoista palautetta...
"Ei epävarmuudelleen voi mitään..Jos on syntynyt tälläiseksi niin minkäs siinä tekee.."
Kyllä voi, mutta joudut luopumaan omasta itsestäsi. Naiset puhuvat aina paskaa siitä, että "miehen pitää uskaltaa olla oma itsensä", vaikka todellisuudessa he tarkoittavat "miehen pitää uskaltaa olla niin rohkea, että hän kiinnostaa minua".
"Naiset ei koskaan oo suostunut juttelemaan mitään ja kaikki vaihtaa maisemaa jos jotain yritän sanoa."
No tästä huomaat minkälaisia naiset ovat...mutta JOS haluat saada naisen, niin sinun täytyy muuttaa OMAA ITSEÄSI, sisintäsi, pelimiehen suuntaan. Tällä tavalla petät itseäsi, mutta saat mahdollisuuden saada ainakin yhden yön suhdetta. Loputtomiin et nimittäin voi huijata naista. Valitettava tosiasia on se, että naiset vain potkivat potkittua. Sinun täytyy saada naiset vakuuttumaan siitä, että olet menestyjä, etkä potkittu.
"taitaa olla mun kohtalo jäädä yksin :("
Hyvin mahdollista. Niin minäkin ajattelen usein. Mutta se on väärä tapa ajatella. Tietenkin se on tietyllä tavalla helpompaa, kuin ajatella positiivisesti ja pettyä, mutta negatiivisella ajatustavalla ei ainakaan pääse pitkälle.
"Kiitos myös eveliinalle rohkaistavista sanoista, itseluottamus kasvaa kun saa jatkuvasti kuulla tuommoista palautetta..."
Kuten sanoin, naiset ainoastaan potkivat potkittua. Plus että ylistävät suosittua. Naisia ei koskaan saa kuunnella, jos haluaa naisen saada. He eivät kerro totuutta. Pelkällä itsevarmuudella (ja jonkinlaisella positiivisella ulkonäöllä) ja oikeilla sanoilla saa melkein naisen kuin naisen. Valitettavasti tätä itsevarmuutta ja sanavalmiutta ei ole jaettu jokaiselle miehelle samalla tavalla. Tätä naisten aivot eivät kykene ymmärtämään. Mutta sinun täytyy ymmärtää se, että joudut tekemään luonnollisesti naisten kanssa helposti toimteentulevaa miestä PALJON enemmän töitä saadaksesi nainen. Joudut taistelemaan itseäsi vastaan. Sinun täytyy uskaltaa olla jokin muu kuin itsesi. Sinun täytyy uskaltaa muuttua. Se ei ole helppoa... - Totta!
herkkä ja tunteellinen mutta epävarma mies.
- Totta!
mutta naiselle se voi olla usein myös positiivinen ominaisuus, epävarma mies on naisten silmissä vastenmielinen luuseri mutta epävarma nainen on miesten silmissä sympaattinen ja seksikäs.
Epävarman naisen ujo vilkaisu on monelle miehelle polttavan seksikästä, kun taas epävarman miehen ujo vilkaisu on naisten mielestä "vitun ällöttävää luuseri-runkkarin pervoa vainoamista ja kyyläämistä, toi hyypiö varmaan ensin tuijottelee mua ja mun kaunista persettä ja täyteläisiä rintoja ja menee sit sen jälkeen runkkaamaan vessaan ku ei saa oikeeta naista koskaan. Vitun runkkari!" - sp86
Totta! kirjoitti:
herkkä ja tunteellinen mutta epävarma mies.
tätäpä naiset eivät suostu tunnustamaan! Vaikka pelimiehet ovat todistaneet tämän todeksi ja kirjoittaneet siitä monia kirjoja ja juttuja nettiin. Tietenkin liika kusipäisyys on liikaa, mutta pieni kusipäisyys on vain hyväksi naismarkkinoilla.
- sp86
Totta! kirjoitti:
mutta naiselle se voi olla usein myös positiivinen ominaisuus, epävarma mies on naisten silmissä vastenmielinen luuseri mutta epävarma nainen on miesten silmissä sympaattinen ja seksikäs.
Epävarman naisen ujo vilkaisu on monelle miehelle polttavan seksikästä, kun taas epävarman miehen ujo vilkaisu on naisten mielestä "vitun ällöttävää luuseri-runkkarin pervoa vainoamista ja kyyläämistä, toi hyypiö varmaan ensin tuijottelee mua ja mun kaunista persettä ja täyteläisiä rintoja ja menee sit sen jälkeen runkkaamaan vessaan ku ei saa oikeeta naista koskaan. Vitun runkkari!"tosiasioiden kuvaamista. Olen tällä hetkellä erittäin henkisesti tyydyttynyt ja huojentunut, kun saan lukea rehellisiä mielipiteitä, eikä pelkästään naisia suojelevaa propagandaa.
- yksinäinen mies
sp86 kirjoitti:
"Ei epävarmuudelleen voi mitään..Jos on syntynyt tälläiseksi niin minkäs siinä tekee.."
Kyllä voi, mutta joudut luopumaan omasta itsestäsi. Naiset puhuvat aina paskaa siitä, että "miehen pitää uskaltaa olla oma itsensä", vaikka todellisuudessa he tarkoittavat "miehen pitää uskaltaa olla niin rohkea, että hän kiinnostaa minua".
"Naiset ei koskaan oo suostunut juttelemaan mitään ja kaikki vaihtaa maisemaa jos jotain yritän sanoa."
No tästä huomaat minkälaisia naiset ovat...mutta JOS haluat saada naisen, niin sinun täytyy muuttaa OMAA ITSEÄSI, sisintäsi, pelimiehen suuntaan. Tällä tavalla petät itseäsi, mutta saat mahdollisuuden saada ainakin yhden yön suhdetta. Loputtomiin et nimittäin voi huijata naista. Valitettava tosiasia on se, että naiset vain potkivat potkittua. Sinun täytyy saada naiset vakuuttumaan siitä, että olet menestyjä, etkä potkittu.
Hyvin mahdollista. Niin minäkin ajattelen usein. Mutta se on väärä tapa ajatella. Tietenkin se on tietyllä tavalla helpompaa, kuin ajatella positiivisesti ja pettyä, mutta negatiivisella ajatustavalla ei ainakaan pääse pitkälle.
"Kiitos myös eveliinalle rohkaistavista sanoista, itseluottamus kasvaa kun saa jatkuvasti kuulla tuommoista palautetta..."
Kuten sanoin, naiset ainoastaan potkivat potkittua. Plus että ylistävät suosittua. Naisia ei koskaan saa kuunnella, jos haluaa naisen saada. He eivät kerro totuutta. Pelkällä itsevarmuudella (ja jonkinlaisella positiivisella ulkonäöllä) ja oikeilla sanoilla saa melkein naisen kuin naisen. Valitettavasti tätä itsevarmuutta ja sanavalmiutta ei ole jaettu jokaiselle miehelle samalla tavalla. Tätä naisten aivot eivät kykene ymmärtämään. Mutta sinun täytyy ymmärtää se, että joudut tekemään luonnollisesti naisten kanssa helposti toimteentulevaa miestä PALJON enemmän töitä saadaksesi nainen. Joudut taistelemaan itseäsi vastaan. Sinun täytyy uskaltaa olla jokin muu kuin itsesi. Sinun täytyy uskaltaa muuttua. Se ei ole helppoa...Kyllä mä tiedostan että pitäisi olla rohkea ja muuttaa itseäni mutten vaan kykene siihen. Enkä tiedä haluanko edes muuttua, jos ei naisille kelpaa tämmöinen mies niin ei voi mitään. Ei itteään ole saanut valita sen toivon myös näiden kärkkäiden naisten muistavan. En ole lihava, lenkkeilen paljon ja pidän itsestäni huolta muttei se auta. Todella pitäs vaan esittää jotakin muutakuin itteään että naiset tykästyis edes hetkeksi. Ehkä mä joskus yritän sitä että haastan vaan kaikkien aknssa riitaa ja tappelen ja esitän kovanaamaa. Sellainen tyyli puree naisiin. Kiitoksia todella paljon sp86 vihjeistä kyllä tämä tilanne vielä joskus paranee ainakin noita yhden yön juttuja voisi yrittää saada
- Totta!
sp86 kirjoitti:
tätäpä naiset eivät suostu tunnustamaan! Vaikka pelimiehet ovat todistaneet tämän todeksi ja kirjoittaneet siitä monia kirjoja ja juttuja nettiin. Tietenkin liika kusipäisyys on liikaa, mutta pieni kusipäisyys on vain hyväksi naismarkkinoilla.
tuo on lause joka kuvaa usean naisen ajatuksenjuoksua. Mielestäni kaikkein selvimmin totuudesta kertoo se, että sekä rentut että myös kiltit naiset kiinnostuvat näistä kusipäistä. Esim. nainen voi olla todella tunnollinen ja tarkka työnsä/koulunsa/elämänsä suhteen mutta miesten kohdalla hän tekee poikkeuksen hakemalla kusipäistä paskanjauhajarenttua. Ja nyt rentulla en tarkoita naista hakkaavaa miestä, ehkä korkeintaan miestä joka kännissä hakkaa muita miehiä, mutta naistahan se ei haittaa yhtään koska "mun poikaystävälle ei kannata vittuilla koska se on niin vitun lihaksikas ja kova jätkä!"
- Totta!
sp86 kirjoitti:
Kuten sanoin, naiset ainoastaan potkivat potkittua. Plus että ylistävät suosittua. Naisia ei koskaan saa kuunnella, jos haluaa naisen saada. He eivät kerro totuutta. Pelkällä itsevarmuudella (ja jonkinlaisella positiivisella ulkonäöllä) ja oikeilla sanoilla saa melkein naisen kuin naisen. Valitettavasti tätä itsevarmuutta ja sanavalmiutta ei ole jaettu jokaiselle miehelle samalla tavalla. Tätä naisten aivot eivät kykene ymmärtämään. Mutta sinun täytyy ymmärtää se, että joudut tekemään luonnollisesti naisten kanssa helposti toimteentulevaa miestä PALJON enemmän töitä saadaksesi nainen. Joudut taistelemaan itseäsi vastaan. Sinun täytyy uskaltaa olla jokin muu kuin itsesi. Sinun täytyy uskaltaa muuttua. Se ei ole helppoa..."--- joudut luopumaan omasta itsestäsi. Naiset puhuvat aina paskaa siitä, että "miehen pitää uskaltaa olla oma itsensä", vaikka todellisuudessa he tarkoittavat "miehen pitää uskaltaa olla niin rohkea, että hän kiinnostaa minua". --- JOS haluat saada naisen, niin sinun täytyy muuttaa OMAA ITSEÄSI, sisintäsi, pelimiehen suuntaan. Tällä tavalla petät itseäsi, mutta saat mahdollisuuden saada ainakin yhden yön suhdetta. Loputtomiin et nimittäin voi huijata naista."
Niin totta. Naisethan tarkoittavat tuolla ole oma itsesi-höpinällä vain sitä että haluavat ettei mies turhia lepertele tai pehmoile vaan on rehellisesti suoraviivainen putkiaivo ja miehekäs kusipää. - Totta?
sp86 kirjoitti:
tosiasioiden kuvaamista. Olen tällä hetkellä erittäin henkisesti tyydyttynyt ja huojentunut, kun saan lukea rehellisiä mielipiteitä, eikä pelkästään naisia suojelevaa propagandaa.
oletko huomannu että näihin ketjuihin vastaa aina sillon tällön miehiä jotka nuoleskelee oikein kunnolla naisia ja kehuu kehumasta päästyään? Mitä nämä miehet oikein hakevat vastaamalla anonyymissä ympäristössä naisille? Kuvittelevatko he jotenkin alitajuisesti että nämä mielistelyn kohteena olevat naiset tulevat harrastamaan heidän kanssaan villiä ja intohimoista seksiä? Monestihan ihmisten käytös perustuu alitajuiselle toiminnalle, eli vaikka nämä miehet tietoisella tasolla tietävät että vastaamalla ketjuun nimettömänä he eivät voi päästä kontaktiin näiden naisten kanssa, he silti nuoleskelevat heitä parhaansa mukaan, "älkää noista katkerista peräkammarinpojista välittäkö, he eivät ole vielä oppineet mitä miehenä oleminen tarkoittaa".
- sp86
Kyllä mä tiedostan että pitäisi olla rohkea ja muuttaa itseäni mutten vaan kykene siihen. Enkä tiedä haluanko edes muuttua, jos ei naisille kelpaa tämmöinen mies niin ei voi mitään. Ei itteään ole saanut valita sen toivon myös näiden kärkkäiden naisten muistavan. En ole lihava, lenkkeilen paljon ja pidän itsestäni huolta muttei se auta. Todella pitäs vaan esittää jotakin muutakuin itteään että naiset tykästyis edes hetkeksi. Ehkä mä joskus yritän sitä että haastan vaan kaikkien aknssa riitaa ja tappelen ja esitän kovanaamaa. Sellainen tyyli puree naisiin. Kiitoksia todella paljon sp86 vihjeistä kyllä tämä tilanne vielä joskus paranee ainakin noita yhden yön juttuja voisi yrittää saada
yhden yön suhteita itsetuntosi paranee sen verran, että saatat saada myös pitempiaikaisiakin suhteita. Liian usein ihmissuhteista ajatellaan niin, että koska ne ovat "henkilökohtaisia", niin ne ovat vaikeita ja niihin ei uskalleta panostaa. Mutta siksi täytyy ajatella naista kuten työtä tai projektia. Jos et tee työtä, niin et saa palkkaa! Täytyy olla järjestelmällinen ja tehokas saadakseen naisen. Ja täytyy myös olla samalla tavalla rutiininomainen, kuin töissä. Tämän hahmottaminen on vaikeinta.
http://www.youtube.com/watch?v=boXH-YhJp_s - Totta!
sp86 kirjoitti:
tosiasioiden kuvaamista. Olen tällä hetkellä erittäin henkisesti tyydyttynyt ja huojentunut, kun saan lukea rehellisiä mielipiteitä, eikä pelkästään naisia suojelevaa propagandaa.
tuossa toisessa viestissä kirjoitin hieman kärjistetysti, jospa se oikeasti on totta? Yksi naisten yleisimmistä fantasioistahan (olen lukenut eri tutkimuksia aiheesta) on itsensä paljastelu ja myös seksiin pakottamisen kohteeksi joutuminen. Miksei nämä ajatukset pätisi myös elävässä elämässä, vaikka yksikään nainen ei sitä tässä edes nimettömänä varsinkaan myönnä (heitän haasteen naisille) niin varmasti jotkut naiset pukeutuvat paljastavasti ja ihonmyötäisesti niin töissä kuin vapaa-ajallakin ihan sen vuoksi että tietävät aina jonkun miehen ajattelevan heidän vartaloaan runkatessaan. Naiset tietävät kuitenkin hyvin sen kuinka helposti miehet poimivat ajatuksiinsa naisia kaduilta, koulusta ja työpaikalta.
- sp86
Totta? kirjoitti:
oletko huomannu että näihin ketjuihin vastaa aina sillon tällön miehiä jotka nuoleskelee oikein kunnolla naisia ja kehuu kehumasta päästyään? Mitä nämä miehet oikein hakevat vastaamalla anonyymissä ympäristössä naisille? Kuvittelevatko he jotenkin alitajuisesti että nämä mielistelyn kohteena olevat naiset tulevat harrastamaan heidän kanssaan villiä ja intohimoista seksiä? Monestihan ihmisten käytös perustuu alitajuiselle toiminnalle, eli vaikka nämä miehet tietoisella tasolla tietävät että vastaamalla ketjuun nimettömänä he eivät voi päästä kontaktiin näiden naisten kanssa, he silti nuoleskelevat heitä parhaansa mukaan, "älkää noista katkerista peräkammarinpojista välittäkö, he eivät ole vielä oppineet mitä miehenä oleminen tarkoittaa".
eivät tiedä mitään naisista, mutta usein he kuitenkin ovat juuri niitä "miehekkäitä miehiä" (toisin sanoen eivät tajua tasa-arvon päälle mitään), joka on ainut syy, miksi he saavat naisia. Nämä miehet ovat juuri niitä "herrasmiehiä ainoastaan naisille".
Toinen ryhmä on nämä "mielistelijät", jotka todellakin toimivat alitajuntansa mukaan. Näkee näitä idiootteja tosielämässäkin. Eli juuri tämmöisiä naisten "puolustajia", miehiä, jotka nuolevat naisten persettä joka asiassa itsekkäiden syiden takia. Mutta nämä miehet ovat typeriä orjia, eivätkä he toimi vapaasta tahdostaan. Aivopestyjä idiootteja löytyy maailmasta ihan tarpeeksi... - Totta!
sp86 kirjoitti:
eivät tiedä mitään naisista, mutta usein he kuitenkin ovat juuri niitä "miehekkäitä miehiä" (toisin sanoen eivät tajua tasa-arvon päälle mitään), joka on ainut syy, miksi he saavat naisia. Nämä miehet ovat juuri niitä "herrasmiehiä ainoastaan naisille".
Toinen ryhmä on nämä "mielistelijät", jotka todellakin toimivat alitajuntansa mukaan. Näkee näitä idiootteja tosielämässäkin. Eli juuri tämmöisiä naisten "puolustajia", miehiä, jotka nuolevat naisten persettä joka asiassa itsekkäiden syiden takia. Mutta nämä miehet ovat typeriä orjia, eivätkä he toimi vapaasta tahdostaan. Aivopestyjä idiootteja löytyy maailmasta ihan tarpeeksi...tuntuisi todellakin olevan suuri haitta miehen menestykselle naisten kanssa. Mitä suurempi on miehen ja naisen ajatusten välinen kuilu, sen varmemmin homma tuntuu toimivan. Mitä kuuntelevampi ja empaattisempi mies on, sitä naisellisemmaksi naiset hänet ilmeisesti mieltävät joka on tietenkin pelkkää miinusta.
- sp86
Totta! kirjoitti:
tuossa toisessa viestissä kirjoitin hieman kärjistetysti, jospa se oikeasti on totta? Yksi naisten yleisimmistä fantasioistahan (olen lukenut eri tutkimuksia aiheesta) on itsensä paljastelu ja myös seksiin pakottamisen kohteeksi joutuminen. Miksei nämä ajatukset pätisi myös elävässä elämässä, vaikka yksikään nainen ei sitä tässä edes nimettömänä varsinkaan myönnä (heitän haasteen naisille) niin varmasti jotkut naiset pukeutuvat paljastavasti ja ihonmyötäisesti niin töissä kuin vapaa-ajallakin ihan sen vuoksi että tietävät aina jonkun miehen ajattelevan heidän vartaloaan runkatessaan. Naiset tietävät kuitenkin hyvin sen kuinka helposti miehet poimivat ajatuksiinsa naisia kaduilta, koulusta ja työpaikalta.
moni nainen on myöntänyt minulle raiskausfantasian (mutta vain "teoriassa") ja yksi "haluton" nainen ei olisi pistänyt pahitteeksi (kertoi jälkeenpäin), jos olisin ottanut hänet "vastoin" hänen tahtoaan. En ole barbaari, en suostu moisiin pyyntöihin...
- Totta!
sp86 kirjoitti:
moni nainen on myöntänyt minulle raiskausfantasian (mutta vain "teoriassa") ja yksi "haluton" nainen ei olisi pistänyt pahitteeksi (kertoi jälkeenpäin), jos olisin ottanut hänet "vastoin" hänen tahtoaan. En ole barbaari, en suostu moisiin pyyntöihin...
samassa tilanteessa puolin ja toisin ovat varmasti seuraavanlaisia:
Nainen näkee kesällä puhtaalta tuoksuvan, hyväkroppaisen vieraan miehen esim. ylävartalo paljaana kaupassa: "hyi helvetti miksei jotkut idiootit tajua pitää vaatteita päällään julkisella paikalla! Ällöttävää, yök!"
Mies näkee kesällä hyväkroppaisen, paljaasti pukeutuvan naisen kaupassa: "Vau, kauniskroppainen nainen! Onneksi ei tarvitse lähteä uimarannalle saakka että näkisi kauniita naisvartaloita."
Edellä mainittu nainen kaupassa ollessaan: "Ihanaa, toikin komea mies tuijotti mua ja haluis varmaan kovasti panna mua lujaa". - sp86
Totta! kirjoitti:
tuntuisi todellakin olevan suuri haitta miehen menestykselle naisten kanssa. Mitä suurempi on miehen ja naisen ajatusten välinen kuilu, sen varmemmin homma tuntuu toimivan. Mitä kuuntelevampi ja empaattisempi mies on, sitä naisellisemmaksi naiset hänet ilmeisesti mieltävät joka on tietenkin pelkkää miinusta.
Luulet ehkä näin, mutta oikeasti asia on niin, että miehen tulee tehdä nainen mustasukkaiseksi ja siksi luulet, että pitää olla eri aaltopituudella. Veto-työntö-menetelmä toimii siten, että ei vaikuta liian kiinnostuneelta, "kaksi askelta eteen ja yksi taakse". Jos mies on liian kiinnostunut, niin nainen luulee olevansa miehen yläpuolella, eikä halua enää miestä.
Miehen PITÄÄ kuitenkin saada nainen vakuuttuneeksi siitä, että heillä on "henkinen yhteys" toisiinsa. Tämä on tärkeätä varsinkin silloin, jos mies ei ole alfa-uros tai muutenkaan luonnollisesti sellainen, että naiset tykästyvät tähän. Mitään suurta kuilua ei kannata koittaa saada aikaiseksi... - Totta!
sp86 kirjoitti:
Kyllähän noi yleisimmät fantasiat miehillä kertovat kuinka yksinkertaisella avain-lukko-periaatteella useiden miesten ja naisten seksuaalisuus toimii: miehet fantasioi naisista ja naiset fantasioi siitä että miehet haluavat heitä tai fantasioivat heistä (tämän joku toinen mieskirjoittaja on tuonut jo aiemmin esille ja oikeassa oli)
- Totta!
sp86 kirjoitti:
Luulet ehkä näin, mutta oikeasti asia on niin, että miehen tulee tehdä nainen mustasukkaiseksi ja siksi luulet, että pitää olla eri aaltopituudella. Veto-työntö-menetelmä toimii siten, että ei vaikuta liian kiinnostuneelta, "kaksi askelta eteen ja yksi taakse". Jos mies on liian kiinnostunut, niin nainen luulee olevansa miehen yläpuolella, eikä halua enää miestä.
Miehen PITÄÄ kuitenkin saada nainen vakuuttuneeksi siitä, että heillä on "henkinen yhteys" toisiinsa. Tämä on tärkeätä varsinkin silloin, jos mies ei ole alfa-uros tai muutenkaan luonnollisesti sellainen, että naiset tykästyvät tähän. Mitään suurta kuilua ei kannata koittaa saada aikaiseksi...Mielestäni vastakohdat tuntuvat vetävän puoleensa, etkö muka ole samaa mieltä? Siis vaikka monessa asiassa pariskunnat ajattelevat täysin eri tavalla ja riitelevät koko ajan niin kuitenkin illan lopuksi he menevät panemaan, seuraavana vuonna menevät naimisiin ja sitä seuraavana syntyykin jo eka lapsi. Ja puolessa tapauksista pari eroaa ja naisesta tulee joka toiselle miehelle halvalla antava yh-äiti (ellei ole sellainen ollut jo ennen äidiksi tulemistaan). En vain käsitä miten tuollainen kuvio on mahdollista. Itse en pystyisi ensin riitelemään naiseni kanssa ja sitten harrastamaan seksiä heti sen jälkeen.
"Miehen PITÄÄ kuitenkin saada nainen vakuuttuneeksi siitä, että heillä on "henkinen yhteys" toisiinsa. Tämä on tärkeätä varsinkin silloin, jos mies ei ole alfa-uros tai muutenkaan luonnollisesti sellainen, että naiset tykästyvät tähän. Mitään suurta kuilua ei kannata koittaa saada aikaiseksi..."
Mutta tuohan on juuri sitä esittämistä; miehen pitää saada nainen vakuuttuneeksi, että heillä on jotain yhteistä jotta naisen prinsessakuvitelmat käyvät toteen ja hän suostuu antamaan miehelle seksiä. Mies taas elelee tyytyväisenä naisensa kanssa ja tekee tarvittavat nuoleskelut ja pelimieskikat jotta nainen pysyy lämpimänä ja antaa kiltisti tavaraansa. Juuri perinteiset miehet ovat hyviä tässä koska heitä ei omatunto vaivaa vaikka tietävät hyvin ettei kyse ole mistään suuresta rakkaudesta heidän puoleltaan, vaan että he vain tekevät oikeat liikkeet jotta nainen on kypsää kauraa. Nainen taas uskoo kaiken koska perinteiseltä kullinsa päähänpistojen mukaan elävältä mieheltä se rakastuneen herrasmiehen rooli tulee luonnostaan ilman mitään suuria ponnisteluja. Herkempi ja tunteellisempi mies taas on niin vilpitön mutta samalla myös varovainen ja epävarma tunteidensa julkituomisessa, että nainen luulee miehen vain yrittävän esittää rakastunutta vaikka todellisuudessa hakeekin naisesta pelkkää seksiä. Eli kun mies ei välitä paskaakaan siitä onko kyseessä vuosisadan rakkaustarina vai ei, voi olla itsevarma panomies mutta jos onkin tunteellisempi mies kyseessä, tunteet tekevät epävarmaksi ja se taas karkottaa suuren osan naisista, he kun etsivät sitä itsevarmaa panomiestä.
Kummeli - Panomies (huumoria, mutta niin totta)
http://www.youtube.com/watch?v=GLbQBFqcFTI - Totta!
Totta! kirjoitti:
Kyllähän noi yleisimmät fantasiat miehillä kertovat kuinka yksinkertaisella avain-lukko-periaatteella useiden miesten ja naisten seksuaalisuus toimii: miehet fantasioi naisista ja naiset fantasioi siitä että miehet haluavat heitä tai fantasioivat heistä (tämän joku toinen mieskirjoittaja on tuonut jo aiemmin esille ja oikeassa oli)
Piti kirjoittaa:
Kyllähän noi yleisimmät fantasiat miehillä JA NAISILLA kertovat kuinka yksinkertaisella avain-lukko-periaatteella useiden miesten ja naisten seksuaalisuus toimii: - Totta!
on yksinkertainen: minua ei yhtään imartele nainen joka kiinnostuu minusta siksi että osaan mielistellä häntä ja jauhaa tyhjänpäiväistä roskaa sujuvasti. Haluan että nainen kiinnostuu minusta, eikä siitä että minä olen kiinnostunut hänestä. Jälkimmäinen tilanne tuntuu olevan naisilla todella yleistä.
- ymmärrän..
Totta! kirjoitti:
on yksinkertainen: minua ei yhtään imartele nainen joka kiinnostuu minusta siksi että osaan mielistellä häntä ja jauhaa tyhjänpäiväistä roskaa sujuvasti. Haluan että nainen kiinnostuu minusta, eikä siitä että minä olen kiinnostunut hänestä. Jälkimmäinen tilanne tuntuu olevan naisilla todella yleistä.
Tän mä jopa ymmärrän. Vähän sama mulla, ettei kiinnosta käyttää nättejä vaatteita joista en itse pidä ja meikata, laihempikaan ei ole väliksi olla kunhan terveenä pysyn - just että mies kiinnostuisi sitten minusta itsestäni.
Meillä nyt on vaan vähän vaikeampaa näillä periaatteilla, koska naiset pitävät itsevarmuudesta ja siitä että heitä kohtaan osoitetaan kiinnostusta ja miehet pitävät naisen kauniista ulkonäöstä. Mutta en ymmärrä miksi jaksat asiasta valittaa? Ei se miksikään muutu. En minäkään vauhkoa että älkää miehet viehättykö naisen ulkonäöstä! - Totta!
ymmärrän.. kirjoitti:
Tän mä jopa ymmärrän. Vähän sama mulla, ettei kiinnosta käyttää nättejä vaatteita joista en itse pidä ja meikata, laihempikaan ei ole väliksi olla kunhan terveenä pysyn - just että mies kiinnostuisi sitten minusta itsestäni.
Meillä nyt on vaan vähän vaikeampaa näillä periaatteilla, koska naiset pitävät itsevarmuudesta ja siitä että heitä kohtaan osoitetaan kiinnostusta ja miehet pitävät naisen kauniista ulkonäöstä. Mutta en ymmärrä miksi jaksat asiasta valittaa? Ei se miksikään muutu. En minäkään vauhkoa että älkää miehet viehättykö naisen ulkonäöstä!että myös me miehet (tai ainakin jotkut meistä) haluaisivat naisten ihailevan vartaloamme sen sijaan että sanotte joka välissä miehen vartaloa vastenmieliseksi näyksi? Ja nyt ei puhuta ylipainosta. Kysynkin miksi te naiset ette viehäty miehen ulkonäöstä?
- sp86
Totta! kirjoitti:
Mielestäni vastakohdat tuntuvat vetävän puoleensa, etkö muka ole samaa mieltä? Siis vaikka monessa asiassa pariskunnat ajattelevat täysin eri tavalla ja riitelevät koko ajan niin kuitenkin illan lopuksi he menevät panemaan, seuraavana vuonna menevät naimisiin ja sitä seuraavana syntyykin jo eka lapsi. Ja puolessa tapauksista pari eroaa ja naisesta tulee joka toiselle miehelle halvalla antava yh-äiti (ellei ole sellainen ollut jo ennen äidiksi tulemistaan). En vain käsitä miten tuollainen kuvio on mahdollista. Itse en pystyisi ensin riitelemään naiseni kanssa ja sitten harrastamaan seksiä heti sen jälkeen.
"Miehen PITÄÄ kuitenkin saada nainen vakuuttuneeksi siitä, että heillä on "henkinen yhteys" toisiinsa. Tämä on tärkeätä varsinkin silloin, jos mies ei ole alfa-uros tai muutenkaan luonnollisesti sellainen, että naiset tykästyvät tähän. Mitään suurta kuilua ei kannata koittaa saada aikaiseksi..."
Mutta tuohan on juuri sitä esittämistä; miehen pitää saada nainen vakuuttuneeksi, että heillä on jotain yhteistä jotta naisen prinsessakuvitelmat käyvät toteen ja hän suostuu antamaan miehelle seksiä. Mies taas elelee tyytyväisenä naisensa kanssa ja tekee tarvittavat nuoleskelut ja pelimieskikat jotta nainen pysyy lämpimänä ja antaa kiltisti tavaraansa. Juuri perinteiset miehet ovat hyviä tässä koska heitä ei omatunto vaivaa vaikka tietävät hyvin ettei kyse ole mistään suuresta rakkaudesta heidän puoleltaan, vaan että he vain tekevät oikeat liikkeet jotta nainen on kypsää kauraa. Nainen taas uskoo kaiken koska perinteiseltä kullinsa päähänpistojen mukaan elävältä mieheltä se rakastuneen herrasmiehen rooli tulee luonnostaan ilman mitään suuria ponnisteluja. Herkempi ja tunteellisempi mies taas on niin vilpitön mutta samalla myös varovainen ja epävarma tunteidensa julkituomisessa, että nainen luulee miehen vain yrittävän esittää rakastunutta vaikka todellisuudessa hakeekin naisesta pelkkää seksiä. Eli kun mies ei välitä paskaakaan siitä onko kyseessä vuosisadan rakkaustarina vai ei, voi olla itsevarma panomies mutta jos onkin tunteellisempi mies kyseessä, tunteet tekevät epävarmaksi ja se taas karkottaa suuren osan naisista, he kun etsivät sitä itsevarmaa panomiestä.
Kummeli - Panomies (huumoria, mutta niin totta)
http://www.youtube.com/watch?v=GLbQBFqcFTI- Haluutsä lähtee mun mukaan?
- Eeeen mä voi lähtee...
...
- Tyhmä jätkä.
- Mitenni?
- Sä oisit päässy panee.
- (nyökkää)
- Ai panee?
- Panee, panee
- Voi veljet!
- Älä muuta sano. - Visitor
sp86 kirjoitti:
Toinen ryhmä on nämä "mielistelijät", jotka todellakin toimivat alitajuntansa mukaan. Näkee näitä idiootteja tosielämässäkin. Eli juuri tämmöisiä naisten "puolustajia", miehiä, jotka nuolevat naisten persettä joka asiassa itsekkäiden syiden takia. Mutta nämä miehet ovat typeriä orjia, eivätkä he toimi vapaasta tahdostaan. Aivopestyjä idiootteja löytyy maailmasta ihan tarpeeksi...Tällaisen miehen kantayksilö ja prototyyppi oli työpaikallani, jääden jokin vuosi sitten onneksi eläkkeelle. Kehui joka käänteessä firman naisia, ja mitätöi kaikkien miespuolisten aikaansaannoksia, vaikka todellisuudessa juuri miehet kaikki hommat usemmiten tehokkaimmin teki, naisten jäädessä lähinnä statisteiksi. Mutta siitähän tämä dorka ei välittänyt, koska koko homman juju olikin vain pönkittää hänen omaa narsistista egoaan, ja ylentää itseään muita miehiä paremmaksi naisten silmissä tällä apukeinolla.
Juuri tällaiset hyypiöt ovat naisten vietävissä, puolustaen "ritarillisesti" jokaista naista, vaikka nainen olisikin väärässä tai syypää johonkin asiaa.
Kaikkein pahinta tuhoa tällaiset oikeustajultaan vinksahtaneet miehet saavat esimerkiksi jossain lautamiehistössä, mainittakoon vaikkapa tämä Nokian myrkkyhoitsu, joka vapautettiin joistain aikaisemmista rötöksistään, kun vähän itkeä tirautti oikeussalissa... - sp86
Visitor kirjoitti:
Tällaisen miehen kantayksilö ja prototyyppi oli työpaikallani, jääden jokin vuosi sitten onneksi eläkkeelle. Kehui joka käänteessä firman naisia, ja mitätöi kaikkien miespuolisten aikaansaannoksia, vaikka todellisuudessa juuri miehet kaikki hommat usemmiten tehokkaimmin teki, naisten jäädessä lähinnä statisteiksi. Mutta siitähän tämä dorka ei välittänyt, koska koko homman juju olikin vain pönkittää hänen omaa narsistista egoaan, ja ylentää itseään muita miehiä paremmaksi naisten silmissä tällä apukeinolla.
Juuri tällaiset hyypiöt ovat naisten vietävissä, puolustaen "ritarillisesti" jokaista naista, vaikka nainen olisikin väärässä tai syypää johonkin asiaa.
Kaikkein pahinta tuhoa tällaiset oikeustajultaan vinksahtaneet miehet saavat esimerkiksi jossain lautamiehistössä, mainittakoon vaikkapa tämä Nokian myrkkyhoitsu, joka vapautettiin joistain aikaisemmista rötöksistään, kun vähän itkeä tirautti oikeussalissa...työpaikoilta noita vanhoja äijiä, jotka (pillunkipeänä[?], kun oma ei anna / on ero tullut viinan takia) järjestelmällisesti menevät puhumaan paskaa kaikkien akkojen kanssa ja sitten huutavat varsinkin nuoremmille miespuolisille työntekijöille, mutta nuorille naisille eivät juuri yhtään tai joskus vähän hermoavat.
En ymmärrä sitä, että varsinkin nuoret saattavat olla kohteena. Jos minä raivoaisin jollekin, niin valitsisin jonkun laiskottelijan. Valitettavasti monessa vähän rennomman puoleisessa firmassa kukaan ei näytä välittävän, tekeekö työntekijä vähän vai paljon duunia, kunhan pärstäkerroin vain miellyttää. Sitten kun on töissä jossain kovemmassa paikassa, niin siellä vittuillaan vain laiskajaakoille (tai no joka paikasta löytyy yleensä niitä sekopäitäkin), mutta kaikki tuotto revitäänkin sitten työntekijän selkänahasta irti.
En tajua, miksi yrityksissä arvostetaan pelkästään kovaa työntekemistä ja pomojen nuolentaa tai sitten vaihtoehtoisesti jatkuvaa hymyä ja läpänheittoa. Mutta itse kallistun enemmän tuohon kovaan työntekemiseen. Se nyt vain on realismia, että nykyaikana pitää tehdä kovaa työtä tai ottaa fudut. Työntekeminen, rehellisyys, tasa-arvo (muutenkin kuin sukupuolien välillä), ne ovat tärkeimpiä asioita.
- Totta!
Löytyi tällainen sarjakuva joka kertoo kyllä kaiken oleellisen epävarmana miehenä elämisestä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=500000000000006&posting=22000000031501308 - kultaseni!
Naisista suuri osa hakee ns. alfaurosta, jolla on ulkonäköä ja statusta. Eivät kuitenkaan kaikki. Etkö voisi suunnata katsettasi sivummalle ja yrittää etsiä niitä älykkäämpiä ja syvällisempiä? He ovat usein myös kauniita, herkkiä ja naisellisia.
Aina ei myöskään kannata yrittää liikaa vaan antaa asioiden olla ja hyväksyä tilanteensa. Pinnallisten ääliöiden kanssa ei tarvitse olla väkisin tekemisisssä, löydät varmasti vielä naisen joka arvostaa sinua ja jota sinä voit arvostaa.- Yksinäinen mies
Kiitos vastauksesta et usko miten piristi kuulla jonkun kirjoittavan mulle "kultaseni". Kyllä olen jo hyväksynyt tilanteeni eikä mun ole pakko löytää tyttöystävää. Tajuan ettei kaikille ihmisille ole missään vaiheessa kumppania tarjolla. Ainoa toive vaan on että naiset edes juttelisivat joskus minulle eikä juoksisi karkuun kun tervehdin heitä :( Olen mielestäni naamasta normaali enkä ollenkaan lihava koska lenkkeilen paljon. En tiedä miksi naiset eivät suostu edes tervehtiä..
- antaa vastausta.
Yksinäinen mies kirjoitti:
Kiitos vastauksesta et usko miten piristi kuulla jonkun kirjoittavan mulle "kultaseni". Kyllä olen jo hyväksynyt tilanteeni eikä mun ole pakko löytää tyttöystävää. Tajuan ettei kaikille ihmisille ole missään vaiheessa kumppania tarjolla. Ainoa toive vaan on että naiset edes juttelisivat joskus minulle eikä juoksisi karkuun kun tervehdin heitä :( Olen mielestäni naamasta normaali enkä ollenkaan lihava koska lenkkeilen paljon. En tiedä miksi naiset eivät suostu edes tervehtiä..
Luulen, että sinun kannattaa keskittyä tekemään mielestäsi kivoja asioita, harrastaa jotain jossa voi olla mukavien ihmisten kansaa tekemisissä, jolloin ehkä sitä kautta voisi löytyä samanhenkisiä naisiakin.
- hfkjkf
en nyt halua loukata mutta,jos olet typerä,ruma,köyhempi kuin nainen,niin sillon ei kiinnosta.tämä on vain fakta JOILLEKKIN naisille.näin se menee.
- naispuolinen
Sä valehtelet kun sanot että "kaikki" naiset, en mä ole hylkinyt sua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126