Naisten seksikäs pukeutuminen

ihmeellistä ja kummallista

On se kummaa. Naiset pukeutuvat yöelämän lisäksi vapaa-ajallaankin enempi tai vähempi seksikkäästi tai paljastavasti.

Ajatellaanpa ihan pikkujuttuja jotka on niin yleisiä ettei niihin edes kiinnitä huomiota paljastavana pukeutumisena, naisten arkisia pukeutumistyylejä.. vaikka se kun naiset pukevat paidan jossa on pieni kaula-aukko josta rinnat hieman näkyvät, en siis tarkoita nyt mitään suuria kaula-aukkoja. Miksi naiset pukee paidan josta miehet voi nähdä vilauksen naisen rinnoista?

Naiset rinnat ovat selkeästi seksuaalinen ruuminosa naisessa joten miksi naiset avoimesti julkisella paikalla esittelevät rintojaan vaikka kyse olisikin vain pienistä kaula-aukoista? Sitten teitä häiritsee hirveästi ja olette järkyttyneitä kun useat miehet (myös ne miehet joiden huomiota ette halua kiinnittää) katselevat rintojanne. Mikä tarve naisilla on käyttää tällaisia vaatteita? Mikseivät naiset pukeudu tavallisiin paitoihin joissa on tavallinen kaulus?

Ai niin ne sosiaaliset paineet jotka "pakottaa" naisen pukeutumaan seksikkäästi.. joopa joo ainahan naiset sanoo että päättävät nykyisin itse asioistaan. Vai tuleeko teille joku sanomaan "Laitatko Hanna huomenna paljastavamman paidan päälle kun me miestyöntekijät haluttaisiin nähdä sun kauniit rinnat?" tai "Laitatko Jenna huomenna tiukat peppua esittelevät farkut tai kiusoittelevan lyhyen hameen päälle jotta voisin katsella sinua ja käydä runkkaamassa vessassa?"

Yleinen vastaus mitä naiset aina tällaisiin ketjuihin vastaa kiukkuisina: "Kuule vähän liikaa te miehet kuvittelette itsestänne ei meidän naisten elämä pyöri miesten ympärillä. Ei me naiset teidän miesten takia pukeuduta vaan itsemme takia koska haluamme näyttää hyvältä. Ja sitä paitsi mulla on kotona ihana mies jolta saan tarpeeksi huomiota eli ei ole mitään tarvetta hakea sitä vierailta miehiltä."

Enpä usko tota selitystä. :) Miksi naiset pukeutuu paljastaviin ja ihonmyötäisiin vaatteisiin? Sääret, rinnat, takapuoli ja vatsakin on näytillä? Nähnyt töissä olevia nuoria laihoja naisia jotka pitää vartalonmyötäisiä ja niukkoja vaatteita niin että vatsan seutukin paljastuu rintojen ohella, vaatteita jotka vois yhtä hyvin olla päällä yökerhossa. Vastauksia naiset... miestenkin mielipiteet aiheesta ovat tervetulleita.....

89

5388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaan....

      No ite en pukeudu ko. tavalla, tosin jos baariin lähden niin saatan jotain vartalonmyötäistä laittaa. Yritän näyttää yleisesti hyvältä (siis baarissa), en kuitenkaan halua sitä että minua tuijotettaisiin, 2 eri asiaa! Tuijottaminen on epäkohteliasta ja noloa vaikka olisi millaiset vetimet päällä.

      En osaa sanoa miksi seurustelevat naiset pukeutuvat miten pukeutuvat, mutta kyllä moni sinkku varmaan miettii että yrittää arkenakin näyttää jonkun miehen silmissä kiinnostavalta. Kuten tuossa joku mies jossain ketjussa sanoi että naisen ei tarvitse olla muuta olla hyvännäköinen niin saa miehen, muu ei miehiä kiinnosta. Joten jos siihen leikkiin lähtee niin varmaan on niitä muotivaatteita käytettävä, jotka mykyään ovat aika vartalonmyötäisiä ja paljastavia, varsinkin kesällä. Siitä varmaan johtuu jos joku on sanonut sinulle kokevansa sosiaalista painetta.

      • ihmeellistä ja kummallista

        se että eikö naisille olisi paljon miellyttävämpää jos miesten muotiin tulisi muutoksia, niin että miesten paljas vartalo pääsisi naisten katseen kohteeksi? Vai ovatko naiset tyytyväisiä että asetelma on nykyisen kaltainen, miehet katsovat naisia ja piste?


      • näin minä asian näen
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        se että eikö naisille olisi paljon miellyttävämpää jos miesten muotiin tulisi muutoksia, niin että miesten paljas vartalo pääsisi naisten katseen kohteeksi? Vai ovatko naiset tyytyväisiä että asetelma on nykyisen kaltainen, miehet katsovat naisia ja piste?

        Mun mielestä miehet on paremman näköisiä vaatteet päällä. Hihaton paita on ihan jees mutten tosiaankaan mitään napapaitoja tai isoja kaula-aukkoja tai mikrosortseja kaipaile. Kyse ei siis ainakaan minun kohdallani ole siitä että haluan säilyttää asetelman niin että miehet katselevat naisia, vaan ihan siitä että katselen miestä mieluummin kohtuullinen vaatetus päällä. Tosin en tuijota silloinkaan!


      • ihmeellistä ja kummallista
        näin minä asian näen kirjoitti:

        Mun mielestä miehet on paremman näköisiä vaatteet päällä. Hihaton paita on ihan jees mutten tosiaankaan mitään napapaitoja tai isoja kaula-aukkoja tai mikrosortseja kaipaile. Kyse ei siis ainakaan minun kohdallani ole siitä että haluan säilyttää asetelman niin että miehet katselevat naisia, vaan ihan siitä että katselen miestä mieluummin kohtuullinen vaatetus päällä. Tosin en tuijota silloinkaan!

        ettet halua nähdä sitä alastomana? En tarkoita mitään viuhahtelijoita vaan esim. elokuvissa jos on hyvävartaloinen mies haluat nähdä hänet mieluummin vaatteiden kanssa kuin alastomana ? tarkenna kun en ymmärrä vastaustasi.. mitä tarkoitat "kohtuullisella vaatetuksella"? onko miehen vartalossa kohtia jotka ovat puistattava näky ilman vaatetta?


      • ihmeellistä ja kummallista
        näin minä asian näen kirjoitti:

        Mun mielestä miehet on paremman näköisiä vaatteet päällä. Hihaton paita on ihan jees mutten tosiaankaan mitään napapaitoja tai isoja kaula-aukkoja tai mikrosortseja kaipaile. Kyse ei siis ainakaan minun kohdallani ole siitä että haluan säilyttää asetelman niin että miehet katselevat naisia, vaan ihan siitä että katselen miestä mieluummin kohtuullinen vaatetus päällä. Tosin en tuijota silloinkaan!

        "Hihaton paita on ihan jees mutten tosiaankaan mitään napapaitoja tai isoja kaula-aukkoja tai mikrosortseja kaipaile."

        Puhuinko jostain mikrosortseista tai kaula-aukoista? No entä kokonaan alaston mies? Miksei se kelpaa?


      • näin minä asian näen
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        "Hihaton paita on ihan jees mutten tosiaankaan mitään napapaitoja tai isoja kaula-aukkoja tai mikrosortseja kaipaile."

        Puhuinko jostain mikrosortseista tai kaula-aukoista? No entä kokonaan alaston mies? Miksei se kelpaa?

        Nimen omaan keksin koska et antanut omia esimerkkejä paljastavasta muodista. Voit toki antaa niin mietitään sitten uudelleen!

        Totesit tuolla myöhemmin että naiset ja miehet on erilaisia. Ehkä se oivallus nyt riittää sinulle eikä minun tarvitse analysoida mieltymyksiäni sen kummemmin, mutta en kaipaa paljastavaa muotia miehille. Kivat farkut ja vaikka joku t-paita on mun mielestä täydellinen asu miehen päällä.

        Ja sori nyt, mutta alaston mies ei mun mielestä ole mikään jumalainen näky.


      • ihmeellistä ja kummallista
        näin minä asian näen kirjoitti:

        Nimen omaan keksin koska et antanut omia esimerkkejä paljastavasta muodista. Voit toki antaa niin mietitään sitten uudelleen!

        Totesit tuolla myöhemmin että naiset ja miehet on erilaisia. Ehkä se oivallus nyt riittää sinulle eikä minun tarvitse analysoida mieltymyksiäni sen kummemmin, mutta en kaipaa paljastavaa muotia miehille. Kivat farkut ja vaikka joku t-paita on mun mielestä täydellinen asu miehen päällä.

        Ja sori nyt, mutta alaston mies ei mun mielestä ole mikään jumalainen näky.

        "Nimen omaan keksin koska et antanut omia esimerkkejä paljastavasta muodista. Voit toki antaa niin mietitään sitten uudelleen!"

        No tuo muotijuttu oli vähän extrana siinä.

        "Ja sori nyt, mutta alaston mies ei mun mielestä ole mikään jumalainen näky."

        En tarkoittanut ylipainoista tai rumaa alastonta miestä vaan ihan normikiinteää, sopivan lihaksikasta vartaloa. Jos sellaisen näkeminen ei mielestäsi ole kiinnostava näky, niin onko naisen vartalo sitten jumalainen näky ja miksi vai onko naisenkin alaston vartalo yhtä puistattava näky?


      • näin mä...
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        "Nimen omaan keksin koska et antanut omia esimerkkejä paljastavasta muodista. Voit toki antaa niin mietitään sitten uudelleen!"

        No tuo muotijuttu oli vähän extrana siinä.

        "Ja sori nyt, mutta alaston mies ei mun mielestä ole mikään jumalainen näky."

        En tarkoittanut ylipainoista tai rumaa alastonta miestä vaan ihan normikiinteää, sopivan lihaksikasta vartaloa. Jos sellaisen näkeminen ei mielestäsi ole kiinnostava näky, niin onko naisen vartalo sitten jumalainen näky ja miksi vai onko naisenkin alaston vartalo yhtä puistattava näky?

        Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin. Mulla saattaa sen kiinnostuksen herättää ennemmin vaikka pukeutumistyyli tai kasvot, silmät ja hymy.

        Mulla tähän seksuaaliseen kiinnostukseen liittyy niin vahvasti tunteet ja ihastus, etten osaa ajatella kuten sinä. Kyllä mä tykkään kosketella ja katsellakin miestä, sellaista josta pidän, johon olen ihastunut. Siinä(kään) vaiheessa niillä lihaksilla tai kiinteydellä ei mulle ole väliä. Vaikea on ymmärtää miehiä, jotka haaveilevat panevansa jotain ihan idioottia tai luonteeltaan vastenmielistä naista, vain koska hänellä on niin hyvä vartalo.

        Varmasti on toisinkin ajattelevia naisia, tämä on vain yhden näkemys!


      • ihmeellistä ja kummallista
        näin mä... kirjoitti:

        Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin. Mulla saattaa sen kiinnostuksen herättää ennemmin vaikka pukeutumistyyli tai kasvot, silmät ja hymy.

        Mulla tähän seksuaaliseen kiinnostukseen liittyy niin vahvasti tunteet ja ihastus, etten osaa ajatella kuten sinä. Kyllä mä tykkään kosketella ja katsellakin miestä, sellaista josta pidän, johon olen ihastunut. Siinä(kään) vaiheessa niillä lihaksilla tai kiinteydellä ei mulle ole väliä. Vaikea on ymmärtää miehiä, jotka haaveilevat panevansa jotain ihan idioottia tai luonteeltaan vastenmielistä naista, vain koska hänellä on niin hyvä vartalo.

        Varmasti on toisinkin ajattelevia naisia, tämä on vain yhden näkemys!

        tässä keskustelussa.

        "Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin. Mulla saattaa sen kiinnostuksen herättää ennemmin vaikka pukeutumistyyli tai kasvot, silmät ja hymy."

        mutta miten selität sen että näet miehen vartalon visuaalisesti kiinnostavana vasta sitte kun sinulla on tunteita miestä kohtaan? Miten voit kääntää sen puolen aivoistasi on/off-asentoon niin helposti? Näet vieraan miehen rannalla uimahousuissaan, etkä kiinnitä hänen vartaloonsa mitään huomiota. Pari viikkoa myöhemmin olet tutustunut tuohon rannalla olleeseen mieheen ja ihastunut häneen. Nyt yhtäkkiä hänen vartalonsa onkin kiinnosta... tässä ei ole mitään logiikkaa.


      • ja näin se menee
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        tässä keskustelussa.

        "Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin. Mulla saattaa sen kiinnostuksen herättää ennemmin vaikka pukeutumistyyli tai kasvot, silmät ja hymy."

        mutta miten selität sen että näet miehen vartalon visuaalisesti kiinnostavana vasta sitte kun sinulla on tunteita miestä kohtaan? Miten voit kääntää sen puolen aivoistasi on/off-asentoon niin helposti? Näet vieraan miehen rannalla uimahousuissaan, etkä kiinnitä hänen vartaloonsa mitään huomiota. Pari viikkoa myöhemmin olet tutustunut tuohon rannalla olleeseen mieheen ja ihastunut häneen. Nyt yhtäkkiä hänen vartalonsa onkin kiinnosta... tässä ei ole mitään logiikkaa.

        En osaa sanoa, voin vain ihmetellä ettet ymmärrä. En osaa selittää. Ehkä joku muu nainen ymmärtää ja osaa selittää, tai ehkä nukuttuani minäkin. Nyt ei irtoo :)


      • ihmeellistä ja kummallista
        näin mä... kirjoitti:

        Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin. Mulla saattaa sen kiinnostuksen herättää ennemmin vaikka pukeutumistyyli tai kasvot, silmät ja hymy.

        Mulla tähän seksuaaliseen kiinnostukseen liittyy niin vahvasti tunteet ja ihastus, etten osaa ajatella kuten sinä. Kyllä mä tykkään kosketella ja katsellakin miestä, sellaista josta pidän, johon olen ihastunut. Siinä(kään) vaiheessa niillä lihaksilla tai kiinteydellä ei mulle ole väliä. Vaikea on ymmärtää miehiä, jotka haaveilevat panevansa jotain ihan idioottia tai luonteeltaan vastenmielistä naista, vain koska hänellä on niin hyvä vartalo.

        Varmasti on toisinkin ajattelevia naisia, tämä on vain yhden näkemys!

        "Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin."

        jos ajatellaan "peruskoulun biologian kirjan esimerkkiä" miehen ja naisen alastomasta vartalosta ja kuvittelisit ne piirretyt hahmot eläviksi ihmisiksi, kumpi on alastomana puistattavampi näky ja kumpi miellyttävämpi, kiinnostavampi näky vai meneekö puntit tasan? miksi?


      • ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        se että eikö naisille olisi paljon miellyttävämpää jos miesten muotiin tulisi muutoksia, niin että miesten paljas vartalo pääsisi naisten katseen kohteeksi? Vai ovatko naiset tyytyväisiä että asetelma on nykyisen kaltainen, miehet katsovat naisia ja piste?

        Minun mielestäni, ihan oikeasti, miehet voisivat käyttää hameita. Ei välttämättä mitään kukkakuvioisia pitsiunelmia vaan miehille tehtyjä, miesten muodoille sopivia. Hame on mukava ja hyvännäköinen vaate, myös miehen päällä.

        Naiset katsovat miehiä ja tulevat aina katsomaan, piste. Naiset eivät ole tuijottamisessaan yhtä urpoja kuin miehet, vaan osaavat tehdä sen tyylikkäämmin, toista kunnioittaen.

        Miesten paljas vartalo on naisten katseiden kohde, mutta hyvännököinen mies on hyvännäköinen myös vaatteet päällä. En kaipaa sitä, että miehet esittelisivät paljaita vartaloitaan julkisilla paikoilla. Hyvännäköisen miehen katselusta saa nautintoa vaikka tällä olisi vaatteet päällä. Jotain pitää jättää arvailujen ja mielikuvituksen varaan. ;)


      • ollaan syvillä vesillä
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        tässä keskustelussa.

        "Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin. Mulla saattaa sen kiinnostuksen herättää ennemmin vaikka pukeutumistyyli tai kasvot, silmät ja hymy."

        mutta miten selität sen että näet miehen vartalon visuaalisesti kiinnostavana vasta sitte kun sinulla on tunteita miestä kohtaan? Miten voit kääntää sen puolen aivoistasi on/off-asentoon niin helposti? Näet vieraan miehen rannalla uimahousuissaan, etkä kiinnitä hänen vartaloonsa mitään huomiota. Pari viikkoa myöhemmin olet tutustunut tuohon rannalla olleeseen mieheen ja ihastunut häneen. Nyt yhtäkkiä hänen vartalonsa onkin kiinnosta... tässä ei ole mitään logiikkaa.

        Niin kauan kuin tätä naisten ominaisuutta ei ymmärrä, ei ymmärrä naisten ihastumistakaan. Yritä asettua sellaisen ihmisen osaan, jolle käy ihmisten kanssa noin. Loogisella selityksellä miehen ajattelusta käsin sitä ei voi selittää.


      • niiinnnn
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        "Hihaton paita on ihan jees mutten tosiaankaan mitään napapaitoja tai isoja kaula-aukkoja tai mikrosortseja kaipaile."

        Puhuinko jostain mikrosortseista tai kaula-aukoista? No entä kokonaan alaston mies? Miksei se kelpaa?

        Miksi naisten yleinen reaktio nähdessään lähes alastoman, vaikkakin hyvännäköisen miehen on järjetön kikatus ja naureskelu?

        Kun taas jos miehet näkee lähes alastoman hyvännäköisen naisen, on tuloksena yleensä hiljaista kuolaavaa tuijotusta suu auki ja silmät suurina?

        Hmmm.
        Eli kaikenkaikkiaan tuntuu olevan niin, ettei naisia sinällään siinä miehen alastomassa kropassa kiinnosta juuri mikään ja ne on muut asiat jotka tekee miehestä seksikkään. Naiset on monimutkaisia.

        Miehillä taas se naisen seksikäs ulkonäkö (mitä paljastavampi sen parempi) on kaikki kaikessa. Miehet on yksinkertaisia.


      • Tytsykkä.
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        "Ei todellakaan mielestäni naisenkaan vartalo ole jumalainen. Enkä sano että miesvartalo olisi puistattava, mutta en vaan innostu vieraan miehen ulkonäöstä (nimen omaan vartalosta) niin paljon että tuijottelisin."

        jos ajatellaan "peruskoulun biologian kirjan esimerkkiä" miehen ja naisen alastomasta vartalosta ja kuvittelisit ne piirretyt hahmot eläviksi ihmisiksi, kumpi on alastomana puistattavampi näky ja kumpi miellyttävämpi, kiinnostavampi näky vai meneekö puntit tasan? miksi?

        Eli tunkeudun teidän keskusteluunne ja vastaan tähän, vaikkei minulta mitäänole kysyttykään. Itsekin siis olen nainen ja kyllä täytyy myöntää, että jos ihan tuntemattomista ihmisistä puhutaan, niin naisen vartalo on kauniimpi. Toisaalta biologian kirjoissa molemmat ovat aika mitäänsanomattomia, eli niiden suhteen en osaa eroa tehdä. Ehkä se, että pidän enemmän naisten vartaloista, johtuu siitä, että naiset yleensä pitävät parempaa huolta itsestään, esimerkiksi ajelevat karvoja, rasvaavat ihoa ja katsovat vähän, miten ruskettuvat (ettei esim. yläkroppa ole ruskettunut ja jalat vitivalkoiset kuten miehillä joskus).

        Sitten tosiaan kun johonkin mieheen ihastuu, alkaa hän myös näyttämään minun silmissäni todella hyvältä ja alan todella nauttimaan hänen katselemisesta. Lisäksi olen huomannut, että silloin juuri ne piirteet, joita hänen ulkonäössään on, alkavat tuntumaan niiltä "ihannemiehen" piirteiltä. En tiedä mistä johtuu, kai se miehen ulkomuodon ajatteleminen tuo sen ihastumisen jotenkin konkreettisemmin esille ja sitten yhdistää sen ihastumisen tunteen kyseisen miehen ulkonäköön.


      • hmm...
        Tytsykkä. kirjoitti:

        Eli tunkeudun teidän keskusteluunne ja vastaan tähän, vaikkei minulta mitäänole kysyttykään. Itsekin siis olen nainen ja kyllä täytyy myöntää, että jos ihan tuntemattomista ihmisistä puhutaan, niin naisen vartalo on kauniimpi. Toisaalta biologian kirjoissa molemmat ovat aika mitäänsanomattomia, eli niiden suhteen en osaa eroa tehdä. Ehkä se, että pidän enemmän naisten vartaloista, johtuu siitä, että naiset yleensä pitävät parempaa huolta itsestään, esimerkiksi ajelevat karvoja, rasvaavat ihoa ja katsovat vähän, miten ruskettuvat (ettei esim. yläkroppa ole ruskettunut ja jalat vitivalkoiset kuten miehillä joskus).

        Sitten tosiaan kun johonkin mieheen ihastuu, alkaa hän myös näyttämään minun silmissäni todella hyvältä ja alan todella nauttimaan hänen katselemisesta. Lisäksi olen huomannut, että silloin juuri ne piirteet, joita hänen ulkonäössään on, alkavat tuntumaan niiltä "ihannemiehen" piirteiltä. En tiedä mistä johtuu, kai se miehen ulkomuodon ajatteleminen tuo sen ihastumisen jotenkin konkreettisemmin esille ja sitten yhdistää sen ihastumisen tunteen kyseisen miehen ulkonäköön.

        jos pidät naisen vartaloa miellyttävämpänä katsella, taidat olla jonkin asteen bi-seksuaali/bi-henkinen.


      • hmm...
        Tytsykkä. kirjoitti:

        Eli tunkeudun teidän keskusteluunne ja vastaan tähän, vaikkei minulta mitäänole kysyttykään. Itsekin siis olen nainen ja kyllä täytyy myöntää, että jos ihan tuntemattomista ihmisistä puhutaan, niin naisen vartalo on kauniimpi. Toisaalta biologian kirjoissa molemmat ovat aika mitäänsanomattomia, eli niiden suhteen en osaa eroa tehdä. Ehkä se, että pidän enemmän naisten vartaloista, johtuu siitä, että naiset yleensä pitävät parempaa huolta itsestään, esimerkiksi ajelevat karvoja, rasvaavat ihoa ja katsovat vähän, miten ruskettuvat (ettei esim. yläkroppa ole ruskettunut ja jalat vitivalkoiset kuten miehillä joskus).

        Sitten tosiaan kun johonkin mieheen ihastuu, alkaa hän myös näyttämään minun silmissäni todella hyvältä ja alan todella nauttimaan hänen katselemisesta. Lisäksi olen huomannut, että silloin juuri ne piirteet, joita hänen ulkonäössään on, alkavat tuntumaan niiltä "ihannemiehen" piirteiltä. En tiedä mistä johtuu, kai se miehen ulkomuodon ajatteleminen tuo sen ihastumisen jotenkin konkreettisemmin esille ja sitten yhdistää sen ihastumisen tunteen kyseisen miehen ulkonäköön.

        aha on sullakin sitte ongelma jos oot päättäny heterona elää ja sua haittaa miehessä karvaisuus. Miehillä kun karvoja tahtoo olla enemmän kuin naisilla. Ehkä sun kannattas vaihtaa naisiin?


      • hmm....
        niiinnnn kirjoitti:

        Miksi naisten yleinen reaktio nähdessään lähes alastoman, vaikkakin hyvännäköisen miehen on järjetön kikatus ja naureskelu?

        Kun taas jos miehet näkee lähes alastoman hyvännäköisen naisen, on tuloksena yleensä hiljaista kuolaavaa tuijotusta suu auki ja silmät suurina?

        Hmmm.
        Eli kaikenkaikkiaan tuntuu olevan niin, ettei naisia sinällään siinä miehen alastomassa kropassa kiinnosta juuri mikään ja ne on muut asiat jotka tekee miehestä seksikkään. Naiset on monimutkaisia.

        Miehillä taas se naisen seksikäs ulkonäkö (mitä paljastavampi sen parempi) on kaikki kaikessa. Miehet on yksinkertaisia.

        "Miksi naisten yleinen reaktio nähdessään lähes alastoman, vaikkakin hyvännäköisen miehen on järjetön kikatus ja naureskelu? "

        enpä tosiaan tiedä, naiset voisivat tähän mysteeriin vastata. Miksi naisia ei kiinnosta miehen hyvännäköinen vartalo? Miksi alaston mies on naurettava eikä seksikäs?


      • hmm....
        niiinnnn kirjoitti:

        Miksi naisten yleinen reaktio nähdessään lähes alastoman, vaikkakin hyvännäköisen miehen on järjetön kikatus ja naureskelu?

        Kun taas jos miehet näkee lähes alastoman hyvännäköisen naisen, on tuloksena yleensä hiljaista kuolaavaa tuijotusta suu auki ja silmät suurina?

        Hmmm.
        Eli kaikenkaikkiaan tuntuu olevan niin, ettei naisia sinällään siinä miehen alastomassa kropassa kiinnosta juuri mikään ja ne on muut asiat jotka tekee miehestä seksikkään. Naiset on monimutkaisia.

        Miehillä taas se naisen seksikäs ulkonäkö (mitä paljastavampi sen parempi) on kaikki kaikessa. Miehet on yksinkertaisia.

        "Eli kaikenkaikkiaan tuntuu olevan niin, ettei naisia sinällään siinä miehen alastomassa kropassa kiinnosta juuri mikään ja ne on muut asiat jotka tekee miehestä seksikkään. Naiset on monimutkaisia."

        näin se taitaa olla. Turha siis munka lähtee salille kiinteyttään kroppaani tai hankkimaan lihaksia jos kerran joka tapauksessa naisia kuvottaa ja naurattaa miehen vartalo tai suhtautvat siihen neutraalisti. Harmi kyllä, taidan olla harvinainen tapaus mieheksi kun haluaisin naisen ihailevan vartaloani ja kiihottuvan siitä. Jos olisin syntynyt naiseksi tämä onnistuisi.


      • hmm...
        katarzyna kirjoitti:

        Minun mielestäni, ihan oikeasti, miehet voisivat käyttää hameita. Ei välttämättä mitään kukkakuvioisia pitsiunelmia vaan miehille tehtyjä, miesten muodoille sopivia. Hame on mukava ja hyvännäköinen vaate, myös miehen päällä.

        Naiset katsovat miehiä ja tulevat aina katsomaan, piste. Naiset eivät ole tuijottamisessaan yhtä urpoja kuin miehet, vaan osaavat tehdä sen tyylikkäämmin, toista kunnioittaen.

        Miesten paljas vartalo on naisten katseiden kohde, mutta hyvännököinen mies on hyvännäköinen myös vaatteet päällä. En kaipaa sitä, että miehet esittelisivät paljaita vartaloitaan julkisilla paikoilla. Hyvännäköisen miehen katselusta saa nautintoa vaikka tällä olisi vaatteet päällä. Jotain pitää jättää arvailujen ja mielikuvituksen varaan. ;)

        mulla on hatara muistikuva että olet bi-nainen. Sun mielipide on siis eri sarjassa kuin heteronaisten. Yleensä meinaan tuntuu että bi-naiset kiihottuu herkemmin miesten vartaloista mutta tietenkin samalla myös naisten vartaloista, ja heteronaiset ei kiihotu kummankaan sukupuolen näkemisest.


      • pantava
        hmm... kirjoitti:

        jos pidät naisen vartaloa miellyttävämpänä katsella, taidat olla jonkin asteen bi-seksuaali/bi-henkinen.

        En ole edellinen mutta kommentoin:

        Se että pitää jotain miellyttävänä katsella ei tarkoita että haluaisi harrastaa seksiä sen kanssa!


      • viitti
        hmm.... kirjoitti:

        "Eli kaikenkaikkiaan tuntuu olevan niin, ettei naisia sinällään siinä miehen alastomassa kropassa kiinnosta juuri mikään ja ne on muut asiat jotka tekee miehestä seksikkään. Naiset on monimutkaisia."

        näin se taitaa olla. Turha siis munka lähtee salille kiinteyttään kroppaani tai hankkimaan lihaksia jos kerran joka tapauksessa naisia kuvottaa ja naurattaa miehen vartalo tai suhtautvat siihen neutraalisti. Harmi kyllä, taidan olla harvinainen tapaus mieheksi kun haluaisin naisen ihailevan vartaloani ja kiihottuvan siitä. Jos olisin syntynyt naiseksi tämä onnistuisi.

        Kyllä mä ainaki kiinnitän huomiota, jos nään vaikka rannalla treenatun miehen vartalon. Onhan se vähän totta, että yleisesti ei vieraan miehen kroppa sykähdytä, mutta jos oikeesti hyvä nii sitte kyllä! Omalla rakkaalla aivan ihana vartalo ja kiihotun ihan hullusti sitä katsellessa... varsinkin alastomana


      • hmm...
        viitti kirjoitti:

        Kyllä mä ainaki kiinnitän huomiota, jos nään vaikka rannalla treenatun miehen vartalon. Onhan se vähän totta, että yleisesti ei vieraan miehen kroppa sykähdytä, mutta jos oikeesti hyvä nii sitte kyllä! Omalla rakkaalla aivan ihana vartalo ja kiihotun ihan hullusti sitä katsellessa... varsinkin alastomana

        "Kyllä mä ainaki kiinnitän huomiota, jos nään vaikka rannalla treenatun miehen vartalon. Onhan se vähän totta, että yleisesti ei vieraan miehen kroppa sykähdytä, mutta jos oikeesti hyvä nii sitte kyllä! "

        ei jumal... en tarkoittanutkaan että naisten pitäisi kaikennäköisistä miesten kropista kiinnostua! Puhuin sellasesta tavallisesta, kiinteästä miehestä (en kuitenkaan treenatusta) Eli en laihasta, en lihaskimpusta enkä lihavasta.. siis pitääkö miehellä olla erityisen selkeästi lihaksia vai riittääkö sellanen ettei ole lihaksia näkyvästi vaan on vain kiinteä?

        olisikin hyvä tietää mitä tarkoitat tolla "jos on oikeesti hyvä kroppa niin sitten kyllä". Siis pitääkö miehellä olla harvinaisen hyvin treenattu ja lihaksikas puntti-vartalo ennenkuin jäät miestä katselemaan vai riittääkö tavallisempi "versio"?

        Pitääkö miehen vartalon olla selkeästi urheilullinen ja treenattu vai riittääkö että mies on normaalipainoinen ja hänellä on luonnostaan hyvä vartalon rakenne? eli ei ole mitään suurta mahaa ja vartalon muoto on sellanen nuorekkaan miehekäs: ei laiha, ei tukeva muttei lihaskimppukaan? Eikä pyykkilautavatsaa vaan korkeintaan vatsaa löytyy sellanenn tavallinen pömppis (joka melkein joka mieheltä ja naiselta löytyy)


      • totatota
        viitti kirjoitti:

        Kyllä mä ainaki kiinnitän huomiota, jos nään vaikka rannalla treenatun miehen vartalon. Onhan se vähän totta, että yleisesti ei vieraan miehen kroppa sykähdytä, mutta jos oikeesti hyvä nii sitte kyllä! Omalla rakkaalla aivan ihana vartalo ja kiihotun ihan hullusti sitä katsellessa... varsinkin alastomana

        "Onhan se vähän totta, että yleisesti ei vieraan miehen kroppa sykähdytä, mutta jos oikeesti hyvä nii sitte kyllä! Omalla rakkaalla aivan ihana vartalo ja kiihotun ihan hullusti sitä katsellessa... varsinkin alastomana"

        Niin, eli sen miehen pitää olla joku "erityinen" eli siinä pitää olla jotain (molemminpuolista) tunnetta mukana ennenku nainen oikeesti kiihottuu miehen kropasta.

        Tietysti joskus näkee naisia keskenään ihastelemassa ja arvostelemassa miesten kroppia, mutta vähän tuntuu että siinä on naisilla seksi mielessä yhtä paljon kuin esim. verhojen katselussa.

        Miehillähän on yleensä automaattisesti seksifantasiat välittömästi mielessä, kun näkevät hyvännäköisen naisen.


    • voevoe.

      Olen nainen joka pukeutuu "normaaleihin" vaatteisiin. Eli paljastavaa ei ole, ellei joku ukko ihan väkisin takapuolta tuijota.

      Jos mies ajattelee aina kovin likaisesti niin ei naissukupuoli sille mitään voi! Kiva että naiset pukeutuvat miten hyvältä tuntuu, ilman että ensimmäisenä on mielessä joku pevo ukko "muna käessä". Oli se sitten paikka kuin paikka.

      Minulla ei ole tapana tyrkyttää kehon osia missään. Mutta jos ei mies voi pitää silmiään kurissa neitojen kohdalla niin se on ihan oma ongelma.

      Likainen mielikuvitus,.. jos jokainen nainen jolla kevyt vaatetus saa miehen syöksymään vessaan kun seisoo.

      Tietysti voisi olla paljastavasti pukeutuvan kannalta kivempaa joku harmaa säkki, niin pysyy pervertikot loitolla. Ja sitten ei kukaan valittaisi palstalla, kun kaikilla olisi "säädyllinen vaatetus". Mutta jokainen tekee itse valinnan. Ootkos itse kokeillut tiukkoja farkkuja taikka shortseja, läpinäkyvällä paidalla? Haha

      Ymmärrän kyllä että ajoit takaa hyvää pukeutumista hyvällä maulla. Siitä tulee rauhallisempi vaikutelmakin. Mutta ehkä se tulee myöhemmin, nuoret naiset haluaa vielä kokeilla kaikkea. Vai meinasitko että vanhemmatkin vetää allit heiluen hihattomissa mini topeissa

      • ihmeellistä ja kummallista

        Osasin odottaakin tämänkaltaisia vastauksia naisila; näennäisesti vaikuttaa siltä että sinäkin vastasit aiheeseen mutta et sittenkään.


      • joo o
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        Osasin odottaakin tämänkaltaisia vastauksia naisila; näennäisesti vaikuttaa siltä että sinäkin vastasit aiheeseen mutta et sittenkään.

        No kerropas mikä oli kysymys jos kerta et saanut vastausta? Vastaukseni oli että mies (eivät kaikki toisaan!) on usein pervo eikä nainen voi sille mitään.


      • ihmeellistä ja kummallista
        joo o kirjoitti:

        No kerropas mikä oli kysymys jos kerta et saanut vastausta? Vastaukseni oli että mies (eivät kaikki toisaan!) on usein pervo eikä nainen voi sille mitään.

        "Minulla ei ole tapana tyrkyttää kehon osia missään. Mutta jos ei mies voi pitää silmiään kurissa neitojen kohdalla niin se on ihan oma ongelma."

        Niinhän se on ja sen "ongelman" nimi on heteromies. Jos mies on hetero, hän loogisesti kiinnittää katseensa kauniisiin kohtiin naisissa, koska naisen vartalo on kaunis. Vai haluaisitko mieluummin etteivät miehet enää kiinnitäisi sinun vartaloosi mitään huomiota?

        "Likainen mielikuvitus,.. jos jokainen nainen jolla kevyt vaatetus saa miehen syöksymään vessaan kun seisoo."

        Ette te naiset voi ymmärtää näitä asioita. Heteromies tykkää naisista ja runkatessaan ajattelee naisia. En sitten tiedä mitä heteronaiset ajattelevat masturboidessaan, Anttilan postimyyntikuvastoa ja verhoja varmaankin. Miehet ja naiset todellakin ovat aivan eri planeetoilta.


      • ei ihan
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        "Minulla ei ole tapana tyrkyttää kehon osia missään. Mutta jos ei mies voi pitää silmiään kurissa neitojen kohdalla niin se on ihan oma ongelma."

        Niinhän se on ja sen "ongelman" nimi on heteromies. Jos mies on hetero, hän loogisesti kiinnittää katseensa kauniisiin kohtiin naisissa, koska naisen vartalo on kaunis. Vai haluaisitko mieluummin etteivät miehet enää kiinnitäisi sinun vartaloosi mitään huomiota?

        "Likainen mielikuvitus,.. jos jokainen nainen jolla kevyt vaatetus saa miehen syöksymään vessaan kun seisoo."

        Ette te naiset voi ymmärtää näitä asioita. Heteromies tykkää naisista ja runkatessaan ajattelee naisia. En sitten tiedä mitä heteronaiset ajattelevat masturboidessaan, Anttilan postimyyntikuvastoa ja verhoja varmaankin. Miehet ja naiset todellakin ovat aivan eri planeetoilta.

        On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?

        "Heteromies tykkää naisista ja runkatessaan ajattelee naisia."

        Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen.

        "Ette te naiset voi ymmärtää näitä asioita."

        Voidaanpas, naisetkin tekevät yksin, ajatellen naisia tai miehiä tai sekäettä, riippuen suuntauksestaan. :D

        Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa.


      • ihmeellistä ja kummallista
        ei ihan kirjoitti:

        On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?

        "Heteromies tykkää naisista ja runkatessaan ajattelee naisia."

        Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen.

        "Ette te naiset voi ymmärtää näitä asioita."

        Voidaanpas, naisetkin tekevät yksin, ajatellen naisia tai miehiä tai sekäettä, riippuen suuntauksestaan. :D

        Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa.

        muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis? viitaten vastaukseesi

        "Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa."

        "On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?"

        Ei minua se häiritse. ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa. 99 prosenttia heteromiehistä kiinnostaa selvästi enemmän katsella naisia kuin miettiä sitä katsooko joku nainen heitä.

        "Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen."

        Missä olen puhunut jostain tiskistä? Älä jaksa tota, samaa vanhaa naisten kiertelyä on nähty ennenkin. Katsos heteromies jos näkee kauniin naisen hän saattaa kiihottua siitä koska hän on hetero. Kiihottuminen voi helposti johtaa masturboimiseen. Ja tämä on mielestäsi pervoa? Eli koska heteromies haluaa masturboida kauniin naisen takia se on pervoa? mielenkiintoista todellakin. Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.


      • ainakaan mun kohdalla
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis? viitaten vastaukseesi

        "Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa."

        "On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?"

        Ei minua se häiritse. ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa. 99 prosenttia heteromiehistä kiinnostaa selvästi enemmän katsella naisia kuin miettiä sitä katsooko joku nainen heitä.

        "Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen."

        Missä olen puhunut jostain tiskistä? Älä jaksa tota, samaa vanhaa naisten kiertelyä on nähty ennenkin. Katsos heteromies jos näkee kauniin naisen hän saattaa kiihottua siitä koska hän on hetero. Kiihottuminen voi helposti johtaa masturboimiseen. Ja tämä on mielestäsi pervoa? Eli koska heteromies haluaa masturboida kauniin naisen takia se on pervoa? mielenkiintoista todellakin. Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.

        "miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille.."

        Ei välttämättä ole kyse siitä että haluaisi esitellä itseään, vaan että on pakko panostaa ulkonäköön jos miehen haluaa löytää - koska miehille se on niin tärkeä asia naisessa!


      • ihmeellistä ja kummallista
        ainakaan mun kohdalla kirjoitti:

        "miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille.."

        Ei välttämättä ole kyse siitä että haluaisi esitellä itseään, vaan että on pakko panostaa ulkonäköön jos miehen haluaa löytää - koska miehille se on niin tärkeä asia naisessa!

        "Ei välttämättä ole kyse siitä että haluaisi esitellä itseään, vaan että on pakko panostaa ulkonäköön jos miehen haluaa löytää - koska miehille se on niin tärkeä asia naisessa!"

        onhan tuokin ihan ymmärrettävä syy mutta miksi myös varatut naiset esittelevät persettään ja rintojaan julkisesti?

        Lisäksi kaipaisin vastausta näihin:

        1) Eikö miehen vartalossa ole mitään muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis?

        2) Te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.


      • mutta kun pyysit
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        "Ei välttämättä ole kyse siitä että haluaisi esitellä itseään, vaan että on pakko panostaa ulkonäköön jos miehen haluaa löytää - koska miehille se on niin tärkeä asia naisessa!"

        onhan tuokin ihan ymmärrettävä syy mutta miksi myös varatut naiset esittelevät persettään ja rintojaan julkisesti?

        Lisäksi kaipaisin vastausta näihin:

        1) Eikö miehen vartalossa ole mitään muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis?

        2) Te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.

        En ole tuo edellinen kirjoittaja vaan sama jonka kanssa ylempänäkin kirjoittelit.. Enkä osaa siis tuohon varattujen pukeutumiseen sanoa mitään.

        1) Mielestäni penis ei ole visuaalisesti kiinnostava, tai no on se kiinnostava muttei visuaalisesti kiihottava. Toki monille naisille on. Muuten tätä vartaloasiaa puitiinkin tuolla edellä :)

        2) En osaa kuvitella tuota tilannetta, siis jos kyseessä on täysin vieras mies eli pelkästään ulkonäöstä nyt puhutaan.


      • ihmeellistä ja kummallista
        mutta kun pyysit kirjoitti:

        En ole tuo edellinen kirjoittaja vaan sama jonka kanssa ylempänäkin kirjoittelit.. Enkä osaa siis tuohon varattujen pukeutumiseen sanoa mitään.

        1) Mielestäni penis ei ole visuaalisesti kiinnostava, tai no on se kiinnostava muttei visuaalisesti kiihottava. Toki monille naisille on. Muuten tätä vartaloasiaa puitiinkin tuolla edellä :)

        2) En osaa kuvitella tuota tilannetta, siis jos kyseessä on täysin vieras mies eli pelkästään ulkonäöstä nyt puhutaan.

        "Mielestäni penis ei ole visuaalisesti kiinnostava, tai no on se kiinnostava muttei visuaalisesti kiihottava. Toki monille naisille on. Muuten tätä vartaloasiaa puitiinkin tuolla edellä :)"

        eli mielestäsi miehen vartalossa ei ole mitään visuaalisesti kiinnostavaa/kiihottavaa?


      • aiheessa
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis? viitaten vastaukseesi

        "Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa."

        "On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?"

        Ei minua se häiritse. ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa. 99 prosenttia heteromiehistä kiinnostaa selvästi enemmän katsella naisia kuin miettiä sitä katsooko joku nainen heitä.

        "Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen."

        Missä olen puhunut jostain tiskistä? Älä jaksa tota, samaa vanhaa naisten kiertelyä on nähty ennenkin. Katsos heteromies jos näkee kauniin naisen hän saattaa kiihottua siitä koska hän on hetero. Kiihottuminen voi helposti johtaa masturboimiseen. Ja tämä on mielestäsi pervoa? Eli koska heteromies haluaa masturboida kauniin naisen takia se on pervoa? mielenkiintoista todellakin. Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.

        Ja muutenkin ärsyttävää yleistyspaskaa.
        Et voi puhua muiden miesten suulla, etkä voi
        muutamien naisten jutuista vetää johtopäätöksiä miljoonien naisten ajatuksista ja mieltymyksistä.

        "Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä."

        Älä vastaa monikossa jonkun yksittäisen naisen mielipiteeseen, koska me olemme erilaisia..
        Kuinkahan moni nainen nähdessään komean lihaksikkaan seksikkään miehen kadulla tai missä vaan, kuvittelee illalla tämän seksipommin miehensä tilalle petipuuhissa...
        Mä joskus.Muista en tiedä...


      • NYT.
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis? viitaten vastaukseesi

        "Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa."

        "On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?"

        Ei minua se häiritse. ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa. 99 prosenttia heteromiehistä kiinnostaa selvästi enemmän katsella naisia kuin miettiä sitä katsooko joku nainen heitä.

        "Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen."

        Missä olen puhunut jostain tiskistä? Älä jaksa tota, samaa vanhaa naisten kiertelyä on nähty ennenkin. Katsos heteromies jos näkee kauniin naisen hän saattaa kiihottua siitä koska hän on hetero. Kiihottuminen voi helposti johtaa masturboimiseen. Ja tämä on mielestäsi pervoa? Eli koska heteromies haluaa masturboida kauniin naisen takia se on pervoa? mielenkiintoista todellakin. Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.

        Olen tuo aiempi kirjoittaja.

        "muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis?" Jos mies tuijottelee naisen paikkoja, niin niin tuo oli vastine.

        "ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa"

        Millä logiikalla noin päättelet? Itse voin katsella muita. Mutta nainen haluaa olla kaunis jollain tavalla.

        "kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä."

        Komeaa miestä katson siltä kannalta onko siitä kunnon suhteeseen tai seksiin (mutta en harrasta silti irtosuhteita kunhan pohdin) =) Mutta en tosiaan kuje kadulla paikat märkänä seksiä kuolaten heti. Miksi haaveilla miehestä jota ei oikeasti saa, suhteeseen eikä seksiin ja sillä on kotona ehkä vaimo -että pitäisi vielä kotona ajtella jotain tuntematonta -jos onkin joku ikävä tyyppi. Kyllä fantasiat tulevat jostain muulta... Miehillä ei edes kauaa suoritus kestä todennäköisesti, niin mitä kiihottavaa siinäkin on.

        Miehillä seksi mielessä 24h ?? ja viisari värähtää niin nopeaan että ällöttää. Eikö kivan naisen kohdalla aivoissanne LIIKU mitään muuta kuin seksi??? Rrrr


      • hmm...
        aiheessa kirjoitti:

        Ja muutenkin ärsyttävää yleistyspaskaa.
        Et voi puhua muiden miesten suulla, etkä voi
        muutamien naisten jutuista vetää johtopäätöksiä miljoonien naisten ajatuksista ja mieltymyksistä.

        "Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä."

        Älä vastaa monikossa jonkun yksittäisen naisen mielipiteeseen, koska me olemme erilaisia..
        Kuinkahan moni nainen nähdessään komean lihaksikkaan seksikkään miehen kadulla tai missä vaan, kuvittelee illalla tämän seksipommin miehensä tilalle petipuuhissa...
        Mä joskus.Muista en tiedä...

        tämä on aika olennainen tieto liittyen vastaukseesi.


      • hmm...
        NYT. kirjoitti:

        Olen tuo aiempi kirjoittaja.

        "muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis?" Jos mies tuijottelee naisen paikkoja, niin niin tuo oli vastine.

        "ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa"

        Millä logiikalla noin päättelet? Itse voin katsella muita. Mutta nainen haluaa olla kaunis jollain tavalla.

        "kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä."

        Komeaa miestä katson siltä kannalta onko siitä kunnon suhteeseen tai seksiin (mutta en harrasta silti irtosuhteita kunhan pohdin) =) Mutta en tosiaan kuje kadulla paikat märkänä seksiä kuolaten heti. Miksi haaveilla miehestä jota ei oikeasti saa, suhteeseen eikä seksiin ja sillä on kotona ehkä vaimo -että pitäisi vielä kotona ajtella jotain tuntematonta -jos onkin joku ikävä tyyppi. Kyllä fantasiat tulevat jostain muulta... Miehillä ei edes kauaa suoritus kestä todennäköisesti, niin mitä kiihottavaa siinäkin on.

        Miehillä seksi mielessä 24h ?? ja viisari värähtää niin nopeaan että ällöttää. Eikö kivan naisen kohdalla aivoissanne LIIKU mitään muuta kuin seksi??? Rrrr

        "Miksi haaveilla miehestä jota ei oikeasti saa, suhteeseen eikä seksiin ja sillä on kotona ehkä vaimo -että pitäisi vielä kotona ajtella jotain tuntematonta -jos onkin joku ikävä tyyppi. Kyllä fantasiat tulevat jostain muulta... Miehillä ei edes kauaa suoritus kestä todennäköisesti, niin mitä kiihottavaa siinäkin on."

        voi helvetti kun se pitää tehdä vaikeaksi. jos näet komean vieraan miehen mikset voi vain kuvitella sitä miestä mukavaksi, sehän kaikki tapahtuu ajatusten tasolla joten olisiko liian vaikeaa kuvitella sitä miestä juuri sellaiseksi kuin haluat? minkä ihmeen takia täytyy pohtia onko se vieras mies oikeasti mukava vai tyhmä? Mitä hyötyä sellasta on miettiä? et kuitenkaan sen miehen kanssa koskaan oikeati sänkyyn mene jos kerran olet varma ettet niin komeaa miestä voi saada. Ja väität siis ettet koskaan fantasioi sellaisesta miehestä / naisesta jota et voi koskaan saada, esim. jostain mies- tai naisjulkkiksesta?

        Tohon vastauksees ei voi muuta sanoo ku et onko naisilla avioliitto ja lapset mielessä 24h/7 ?? Ja hääkellot soi päässä niin nopeaan että ällöttää. Eikö kivan miehen kohdalla aivoissanne LIIKU mitään muuta kuin avioliitto ja lapset???


      • vartalossa
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis? viitaten vastaukseesi

        "Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa."

        "On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?"

        Ei minua se häiritse. ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa. 99 prosenttia heteromiehistä kiinnostaa selvästi enemmän katsella naisia kuin miettiä sitä katsooko joku nainen heitä.

        "Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen."

        Missä olen puhunut jostain tiskistä? Älä jaksa tota, samaa vanhaa naisten kiertelyä on nähty ennenkin. Katsos heteromies jos näkee kauniin naisen hän saattaa kiihottua siitä koska hän on hetero. Kiihottuminen voi helposti johtaa masturboimiseen. Ja tämä on mielestäsi pervoa? Eli koska heteromies haluaa masturboida kauniin naisen takia se on pervoa? mielenkiintoista todellakin. Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.

        muuta kiinnostavaa kuin penis. Hartiat, niska, rinta, selkä, käsivarret, peppu, vatsa, lantio, NAM, jos ovat siis ihanan miehekkäät... Mun mielestä miehen vartalo on jumalainen, hyvä vartalo tietenkin, eli sopvian lihaksikas ja miehekäs.
        Naisen vartalo on ihan mielenkiintoisen näköinen, mutta ei seksuulisesti.


      • muuta...
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        "Ei välttämättä ole kyse siitä että haluaisi esitellä itseään, vaan että on pakko panostaa ulkonäköön jos miehen haluaa löytää - koska miehille se on niin tärkeä asia naisessa!"

        onhan tuokin ihan ymmärrettävä syy mutta miksi myös varatut naiset esittelevät persettään ja rintojaan julkisesti?

        Lisäksi kaipaisin vastausta näihin:

        1) Eikö miehen vartalossa ole mitään muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis?

        2) Te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.

        1) Hyvässä miehen vartalossa on vaikka mitä visuaalista kivaa. NAM!

        2) Monesti jos vaikka ihan jossain bussissa nään ihanan miehen, kuvittelen koko matkan tuhmia juttuja hänen kanssaan...


      • mikä sun
        ihmeellistä ja kummallista kirjoitti:

        muuta visuaalisesti kiinnostavaa kuin penis? viitaten vastaukseesi

        "Mutta naisella on usein käytöstapoja, eikä silmä valahda miehen alaosaan niin että miehelle tulisi kiusallinen olo. Eikä nainen useimmin ole se joka tekee härskin ehdotuksen yksityskeskustelussa."

        "On ihan hyvä katsella naisia, heteromiehet siis tai kuka nyt sitten katsookin. Mutta kysymys oli siitä että sua kuitenkin häiritsee sitten paljastava pukeutuminen ??? Haluat katsoa, mutta et halua katsoa?"

        Ei minua se häiritse. ihmettelen vaan miksi naiset tykkäävät enemmän esitellä vartaloaan miehille kuin että haluaisivat itse katsella miesten vartaloa. 99 prosenttia heteromiehistä kiinnostaa selvästi enemmän katsella naisia kuin miettiä sitä katsooko joku nainen heitä.

        "Näin on, mutta mikä olikaan sitten se ongelmasi enää? Voit runk** kotona mutta ei työpaikan tiskillä jossa nainen."

        Missä olen puhunut jostain tiskistä? Älä jaksa tota, samaa vanhaa naisten kiertelyä on nähty ennenkin. Katsos heteromies jos näkee kauniin naisen hän saattaa kiihottua siitä koska hän on hetero. Kiihottuminen voi helposti johtaa masturboimiseen. Ja tämä on mielestäsi pervoa? Eli koska heteromies haluaa masturboida kauniin naisen takia se on pervoa? mielenkiintoista todellakin. Mutta kuten sanoin te naiset ette voi ymmärtää näitä asioita kun teille sellainen tapahtumaketju on täysin mahdoton että kiihottuisitte jostain komeasta miehestä niin paljon että myöhemmin saman päivän aikana masturboisitte ajatellen tuota miestä.

        pointti on? naiset on väärässä ja sä oikeessa? asioita voi katsoo monesta eri vinkkelistä ja on aika epätodennäköstä että sun "vinkkeli" ois JUST se oikea. tämä on varmaan taas tätä naisten kieltelyä, mutta sinä mies se jaksat jankata.
        en edes ymmärrä näitä ihmisiä kuin sinä, jotka tulee tänne palstalle kertomaan asioita oikeena ainoana totuutena, eikä voi ottaa huomioon mitä argumentoidaan. "minä olen oikeassa ja piste". provoiluna sinäänsä ihan viihdyttävää luettavaa joskus, mutta nää palstat on tuntunu menevän ainoastaan provoilijoiden temmellyskentäksi.
        mun puolesta te naisten- ja miestenvihaajat voitte jatkaa keskenänne näitä keskusteluja, mä poistun. hauskaa kesää kaikille.


      • ....
        hmm... kirjoitti:

        "Miksi haaveilla miehestä jota ei oikeasti saa, suhteeseen eikä seksiin ja sillä on kotona ehkä vaimo -että pitäisi vielä kotona ajtella jotain tuntematonta -jos onkin joku ikävä tyyppi. Kyllä fantasiat tulevat jostain muulta... Miehillä ei edes kauaa suoritus kestä todennäköisesti, niin mitä kiihottavaa siinäkin on."

        voi helvetti kun se pitää tehdä vaikeaksi. jos näet komean vieraan miehen mikset voi vain kuvitella sitä miestä mukavaksi, sehän kaikki tapahtuu ajatusten tasolla joten olisiko liian vaikeaa kuvitella sitä miestä juuri sellaiseksi kuin haluat? minkä ihmeen takia täytyy pohtia onko se vieras mies oikeasti mukava vai tyhmä? Mitä hyötyä sellasta on miettiä? et kuitenkaan sen miehen kanssa koskaan oikeati sänkyyn mene jos kerran olet varma ettet niin komeaa miestä voi saada. Ja väität siis ettet koskaan fantasioi sellaisesta miehestä / naisesta jota et voi koskaan saada, esim. jostain mies- tai naisjulkkiksesta?

        Tohon vastauksees ei voi muuta sanoo ku et onko naisilla avioliitto ja lapset mielessä 24h/7 ?? Ja hääkellot soi päässä niin nopeaan että ällöttää. Eikö kivan miehen kohdalla aivoissanne LIIKU mitään muuta kuin avioliitto ja lapset???

        Väännät sanoja koko ajan toisten suuhun, ei ole kivaa tuollainen.

        Jotkut miehet kuvittelen mukaviksi, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Minulla on jo komea mies. Ja uskon saavani komeita miehiä, en tarvitse päiväunelmia sellaisista jotka ei kiinnosta. Minun ei tarvitse kuolata seksiä 24 h.

        Minulla on mukava kumppani mielessä, lapsia en halua ja aviolitto tulee jos on tullakseen. Häitä en pidä, maistraatti riittää jos pakko on jotain.

        Kivan miehen kohdalla liikkuu aina oikea suhde, ei satunnaiset seksit tauteineen. Komeita miehiä ei edes riittäisi ehkä.

        Jos susta naisella olisi pakko olla 24h seksi mielessä, niin miksi. Jollakin naisilla on ehkä, toisilla ei. "Ahdistaa" jos kaikki miehet ehdottelee koko ajan... tietäisit miltä se voi naisesta tuntua. Olen kyllä kuvitellut miehen ajatusmaailmaa, yritä sinäkin kokeilla naisen ajatusmaailmaa joskus :) Vaikka mielummin puhutaan yksilöistä.


      • ....
        .... kirjoitti:

        Väännät sanoja koko ajan toisten suuhun, ei ole kivaa tuollainen.

        Jotkut miehet kuvittelen mukaviksi, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Minulla on jo komea mies. Ja uskon saavani komeita miehiä, en tarvitse päiväunelmia sellaisista jotka ei kiinnosta. Minun ei tarvitse kuolata seksiä 24 h.

        Minulla on mukava kumppani mielessä, lapsia en halua ja aviolitto tulee jos on tullakseen. Häitä en pidä, maistraatti riittää jos pakko on jotain.

        Kivan miehen kohdalla liikkuu aina oikea suhde, ei satunnaiset seksit tauteineen. Komeita miehiä ei edes riittäisi ehkä.

        Jos susta naisella olisi pakko olla 24h seksi mielessä, niin miksi. Jollakin naisilla on ehkä, toisilla ei. "Ahdistaa" jos kaikki miehet ehdottelee koko ajan... tietäisit miltä se voi naisesta tuntua. Olen kyllä kuvitellut miehen ajatusmaailmaa, yritä sinäkin kokeilla naisen ajatusmaailmaa joskus :) Vaikka mielummin puhutaan yksilöistä.

        "Kivan miehen kohdalla liikkuu aina oikea suhde, ei satunnaiset seksit tauteineen. Komeita miehiä ei edes riittäisi ehkä."

        Nin mielessä siis liikkuu...jos on oikea. Ja komeita miehiä ei riittäisi seksiin tarpeeksi edes -mulla on vaatimukseni. Monet on varattujakin. Sitäpaitsi miehillä ei kauaa kestä vehje tositoimissa niin miksi sellaisesta pitäisi fantasioida mielestäsi?


      • hmm.....
        muuta... kirjoitti:

        1) Hyvässä miehen vartalossa on vaikka mitä visuaalista kivaa. NAM!

        2) Monesti jos vaikka ihan jossain bussissa nään ihanan miehen, kuvittelen koko matkan tuhmia juttuja hänen kanssaan...

        "1) Hyvässä miehen vartalossa on vaikka mitä visuaalista kivaa. NAM! "

        en tiedä aloittajasta mut mua kiinnostas tietää mitä hyvässä vartalossa sitten on? tuo vastauksesi oli hyödytön. Kukaan ulkopuolinen ei voi tietää mitä tarkoitat jos sanot vain "vaikka mitä nam!".


      • hmm....
        .... kirjoitti:

        "Kivan miehen kohdalla liikkuu aina oikea suhde, ei satunnaiset seksit tauteineen. Komeita miehiä ei edes riittäisi ehkä."

        Nin mielessä siis liikkuu...jos on oikea. Ja komeita miehiä ei riittäisi seksiin tarpeeksi edes -mulla on vaatimukseni. Monet on varattujakin. Sitäpaitsi miehillä ei kauaa kestä vehje tositoimissa niin miksi sellaisesta pitäisi fantasioida mielestäsi?

        "Ja komeita miehiä ei riittäisi seksiin tarpeeksi edes -mulla on vaatimukseni."

        niin ja kuinkahan korkeita ne vaatimukset mahtaa olla? Miehen täytyy kuulua siihen kuuluisaan 10 prosenttiin komeimpia miehiä jotta voit edes ajatella seksiä hänen kanssaan?

        "Sitäpaitsi miehillä ei kauaa kestä vehje tositoimissa niin miksi sellaisesta pitäisi fantasioida mielestäsi? "

        kun siis fantasioit seksistä miehen kanssa niin keskityt vain siihen että mies jyystää sua puol tuntia? etkö keskity fantasioissasi ajattelmaan miehen vartaloa? vai onko miehessä tärkeintä iso penis ja se että mies kestää maraton jyystämistä?


      • hmm...
        vartalossa kirjoitti:

        muuta kiinnostavaa kuin penis. Hartiat, niska, rinta, selkä, käsivarret, peppu, vatsa, lantio, NAM, jos ovat siis ihanan miehekkäät... Mun mielestä miehen vartalo on jumalainen, hyvä vartalo tietenkin, eli sopvian lihaksikas ja miehekäs.
        Naisen vartalo on ihan mielenkiintoisen näköinen, mutta ei seksuulisesti.

        vaikka vastaukseksi olikin aloittajalle..

        onko miehen vartalossa asioita jotka on vähemmän miellyttäviä katsella ja jotka haluaisit miesten peittävän julkisilla paikoilla? esim. karvoitus, varpaat, sääret, reidet? Usein kuulee/lukee naisten sanovan "älkää hyvät miehet käyttäkö sandaaleita ja/tai sortseja. Miesten paljaat varpaat ja karvaiset sääret ei ole mitenkään kiva näky joten peittäkää ne kiitos".


      • hmm...
        mikä sun kirjoitti:

        pointti on? naiset on väärässä ja sä oikeessa? asioita voi katsoo monesta eri vinkkelistä ja on aika epätodennäköstä että sun "vinkkeli" ois JUST se oikea. tämä on varmaan taas tätä naisten kieltelyä, mutta sinä mies se jaksat jankata.
        en edes ymmärrä näitä ihmisiä kuin sinä, jotka tulee tänne palstalle kertomaan asioita oikeena ainoana totuutena, eikä voi ottaa huomioon mitä argumentoidaan. "minä olen oikeassa ja piste". provoiluna sinäänsä ihan viihdyttävää luettavaa joskus, mutta nää palstat on tuntunu menevän ainoastaan provoilijoiden temmellyskentäksi.
        mun puolesta te naisten- ja miestenvihaajat voitte jatkaa keskenänne näitä keskusteluja, mä poistun. hauskaa kesää kaikille.

        että aloittaja kuten minäkin halutaan MIEHINÄ kuulla TOTUUS naisten suusta! etteikö miehen vartalo tosiaan tarjoa naisille silmänruokaa? Musta ainakin on todella mielenkiintoista että vaikka nainen on hetero häntä ei kiinnosta miesten kropat.... sitä on heteromiehenä todella vaikeaa käsittää. halutaan vastauksia koska olis hienoa tietää mitkä asiat tekevät naisesta heteron jollei sitten MUUN MUASSA nää visuaaliset seikat? Turha tässä tosiaan on salille lähteä jos naiset ei miesten kroppiin kiinitä mitään huomiota paitsi sitten kun jostain yksittäisestä miehestä tulee se "oma rakas ja maailman komein mies jonka kroppa on tosi seksikäs vaikkei se olekaan treenattu"... Ja samaan aikaan toisten miesten treenatut vartalot onkin "ällöttäviä kuvatuksia". jos niistä ällöistä tuliskin oma mies hetkeksi niin taas se kroppa muuttuukin "tosi seksikkääksi kropaksi". En vain tajua.


      • BI..
        hmm... kirjoitti:

        tämä on aika olennainen tieto liittyen vastaukseesi.

        Täys hetero ja katselen ainoastaan miehiä sillä silmällä..


      • Miten niin
        hmm... kirjoitti:

        tämä on aika olennainen tieto liittyen vastaukseesi.

        Olenko bi jos katselen naisena miehiä, kiihotun ajatellessani miestä ja kuvittelen mieheni tilalle jonkun lihaskimpun??


    • joskus...

      jonkun miehen sanoneen viisaasti, kun häneltä kysyttiin miten hän suhtautuu paljastavaan pukeutumiseen. Hän vastasi, että "mieskin kykenee päättämään mistä vaikuttuu".

    • Mulla;;;

      Eikös ne miehet suunnittele naisten vaatteet?
      Ainakin joskus muotinäytöksissä miehet istuu eturivissä kuolaamassa.
      Mulla on ainakin niin isot tissit, että pukeudun siksi löysiin muodottomiin T-paitoihin.
      Häpeän muotojani, ja töllötys on kiusallista...

    • inssiopiskelija(n)

      ...pukeutua jätesäkkiin, ettei vaan mikään näy? Eikä voi pukeutua sellaisii vaatteisiin kuin iste haluaa.

      Jos tykkää käyttää toppeja ja tiukkoja farkkuja, niin miksi ei muka niitä voisi käyttää?

      Ja talvella kun pukeudun farkkuihin ja neulepaitaan (en mielestäni mitenkään peljastavasti tai seksikkäästi), niin koululla nuoret miehet katselee siitä huolimatta. Tai vaikka siä koululla kulkis pitkässä talvitakissa. Pitäskö jättää kouluu menemättä ettei häiritse miehiä?

    • Naiset pukeutuvat kuten pukeutuvat, koska ostavat kaupoista niitä vaatteita mitä on tarjolla. Lisäksi meihin vaikuttavat mainokset ja muu media ja niistä otetaan mallia pukeutumiseenkin, halusimme tai emme.

      Vaate voi olla kaunis ja naisellinen ilman että se on aivan ihonmyötäinen tai kaula-aukon kohdalta avara. Tällaisia vaatteita vain on ihan oikeasti pirun vaikea löytää. Itsekin laitoin tänään v-kaulaukkoisen neuletunikan alle topin, koska muuten kivassa vaatteessa on mielestäni liian syvä kaula-aukko. Mutta hitto kun tämä toppikaan ei juuri dekolte-aluetta peitä. Pitää kokoajan nykiä ylemmäs.

      Käytän usein bleiserin tai neuletakin alla spagettiolkaimista toppia, kertokaa ihmeessä jos löydätte jostain kaupasta hyvästä materiaalista tehtyjä toppeja jotka peittävät rinnat kunnolla!

      Mutta kyllä ne miehet tuijottavat siveistä kaula-aukoista huolimatta. Nainen on naisen muotoinen, ja saa ollakin, eikä se missään tapauksessa tarkoita sitä että mies saisi käyttätyä tökerösti naista kohtaan. Tottakai kaunista naista saa ihailla, mutta hyvää käytöstä ei saa unohtaa. Idioottimainen kuolava tuijotus tekee miehestä naisen silmissä ääliön ja häiritsee naista. Hyvät tavat kunniaan, niin meillä kaikilla on mukavampi olla. Meillä on oikeus pukeutua muihinkin vaatteisiin kuin burkhaan.

      "Naiset rinnat ovat selkeästi seksuaalinen ruuminosa naisessa joten miksi naiset avoimesti julkisella paikalla esittelevät rintojaan vaikka kyse olisikin vain pienistä kaula-aukoista?"

      Millainen kaula-aukko on sellainen joka ei häiritse miehiä???! Millainen on mielestäsi kaunis, naisellinen ja tyylikäs asukokonaisuus, joka ei herätä miehessä pakottavaa tarvetta mennä vessan r*nkkaamaan?

    • Mikä oli tämän

      keskustelun tarkoitus? Ymmärsinkö oikein että sinua näin kovasti häiritsee se jos naiset pukeutuvat seksikkästi? Ehkäpä kyse onkin juuri siitä että naiset eivät saa tarpeeksi huomiota puolisoltaan, se kun on ihmisen perustarve, eikä mitään yltiö romanttista höpötystä.
      Jos minä pukeuden jotenkin seksikkäästi (minkä määrittely taas on oma lukunsa) niin, trust me, I know what ì`m doeing..en minä silloin väitä kenellekään että minua inhottaa jos joku tuijottaa!! Kannattaa ehkä harkita muuttoa yhdistyneisiin arabi-emirikuntiin jos se on noin vaikeaa.

    • on näppylät

      seksikäs pukeutuminen on ainoastaan huomionhakemista,oli se sitten yöelämässä tai työpaikalla.Naiset kerjää miesten huomiota,se on niin alkukantaista kun vain olla voi...mutta onko se oikein vai väärin?

      • pukeudun ainakin

        sellaisiin vaatteisiin kuin itse haluan.
        että tunnen oloni hyväksi,kauniiksi...ja jne.
        pukeudun arkena/ että juhlaan näyttäväti. en siksi että hakisin huomiota. se on persoonani, en ikinä voisi kuvitella pukeutuvani johonkin teltta vaatteisiin. olen ylpeä kropastani,ja tuon sen esille... tykkäs joku tai ei. se ei kiinnosta minua laisinkaan.
        ja jos se miehiä haittaa, niin katsokaa muualle... tai niihin telttoihin pukeutuneisiin naisiin... minä olen nainen,ja haluan olla naisellinen. tuulipuku naista musta ei saa.


      • skeidaa..

        Katsele vähän ympärillesi.
        Voi olla että katukuvassa on paljon naisia jotka pukeutuu aivan tavallisesti, mutta silmäsi tietty hakeutuvat vaan siihen paljaaseen pintaan ja vedät johtopäätöksen että KAIKKI naiset vilauttelee miehille..
        Sitten katso vähän sitä ikäjakaumaa..
        Teineistä aika moni kulkee napa paljaana ja parikymppiset. Mutta eihän senikäiset muuta teekkään kun ajattelevat poikia ja miehiä ja seksiä..


      • jäi mun

        viestistä epäselväksi,naiset? Seksikäs pukeutuminen on AINA huomionhakemista tai kerjäämistä!Piste.


      • telttailija
        jäi mun kirjoitti:

        viestistä epäselväksi,naiset? Seksikäs pukeutuminen on AINA huomionhakemista tai kerjäämistä!Piste.

        Mikä sulla on epäselvää??
        Jokainen pukeutukoot niinkuin lystää.
        On sitten syynä mikä tahansa.
        Mulle ihan sama.
        Ja mitä se sullekkaan kuuluu?


      • Nainen 27
        jäi mun kirjoitti:

        viestistä epäselväksi,naiset? Seksikäs pukeutuminen on AINA huomionhakemista tai kerjäämistä!Piste.

        Onko seksikäs pukeutuminen naisellista. Ja onko naisellinen pukeutuminen aina seksikästä?

        Itse pukeudun mielestäni naisellisesti: hameita, ohuita neuleita, muotoon ommeltuja paitapuseroita, t-paitoja, tiukahkoja housuja, korkokenkiä, sieviä laukkuja, koruja jne. Olen nainen ja omaan naiselliset muodot, miksi peittäisin ne? Lisäksi meikkaan, laitan kynnet ja meikinkin, varsinkin työpäivisin, se on tässä työssä lähestulkoon ehto.

        Mielestäni on selvä ero seksikkään ja naisellisen pukeutumisen välillä. Joskin joillakin nuo tuntuvat olevan synonyymejä. Se, mikä minun mielestäni on naisellista ja soveliasta on jonkun muun mielestä seksikästä ja jopa rohkeaa.

        Haluaisin kuulla sinun mielipiteesi, onko korkokengät ja hame aina seksikästä ja huomionhakuista pukeutumista? Entäpä paitapusero ylimmät napit avoinna, naisellista vai huorahtavaa? Onko meikkaaminen ja hiusten laittaminen seksikkyyden hakua ja miehiä varten? Missä raja menee? Mitä meille naisille mielestäsi sallitaan, onko kaikki naisellisuutta korostavaa seksikästä?


      • älykäs
        Nainen 27 kirjoitti:

        Onko seksikäs pukeutuminen naisellista. Ja onko naisellinen pukeutuminen aina seksikästä?

        Itse pukeudun mielestäni naisellisesti: hameita, ohuita neuleita, muotoon ommeltuja paitapuseroita, t-paitoja, tiukahkoja housuja, korkokenkiä, sieviä laukkuja, koruja jne. Olen nainen ja omaan naiselliset muodot, miksi peittäisin ne? Lisäksi meikkaan, laitan kynnet ja meikinkin, varsinkin työpäivisin, se on tässä työssä lähestulkoon ehto.

        Mielestäni on selvä ero seksikkään ja naisellisen pukeutumisen välillä. Joskin joillakin nuo tuntuvat olevan synonyymejä. Se, mikä minun mielestäni on naisellista ja soveliasta on jonkun muun mielestä seksikästä ja jopa rohkeaa.

        Haluaisin kuulla sinun mielipiteesi, onko korkokengät ja hame aina seksikästä ja huomionhakuista pukeutumista? Entäpä paitapusero ylimmät napit avoinna, naisellista vai huorahtavaa? Onko meikkaaminen ja hiusten laittaminen seksikkyyden hakua ja miehiä varten? Missä raja menee? Mitä meille naisille mielestäsi sallitaan, onko kaikki naisellisuutta korostavaa seksikästä?

        vastaus.Voisin ajatella että seksikäs pukeutuminen
        on aina naisellista mutta naisellinen ei aina seksikästä. Se raja on aika häilyvä.Miehenä katselen mieluusti naisellisia naisia työympäristössä,mutta onhan se joskus kiusallista jos erittäin vähäpukeinen nainen istuu viereen kahvitunnilla tai palaverissa.Ja kun tosiasia on että monet naiset tykkäävät härnätä miehiä.Vaikka olen nuori mies enkä todellakaan mikään munkki niin toivoisin naisilta joskus hieman harkintaa.


      • hmmm..
        pukeudun ainakin kirjoitti:

        sellaisiin vaatteisiin kuin itse haluan.
        että tunnen oloni hyväksi,kauniiksi...ja jne.
        pukeudun arkena/ että juhlaan näyttäväti. en siksi että hakisin huomiota. se on persoonani, en ikinä voisi kuvitella pukeutuvani johonkin teltta vaatteisiin. olen ylpeä kropastani,ja tuon sen esille... tykkäs joku tai ei. se ei kiinnosta minua laisinkaan.
        ja jos se miehiä haittaa, niin katsokaa muualle... tai niihin telttoihin pukeutuneisiin naisiin... minä olen nainen,ja haluan olla naisellinen. tuulipuku naista musta ei saa.

        kuvitelkaa kaikki että mies kirjoittais samalla tavalla:

        "Minä miehenä pukeudun ainakin sellaisiin vaatteisiin kuin itse haluan. Että tunnen oloni hyväksi, komeaksi... ja jne. Pukeudun arkena/ että juhlaan näyttävästi. En siksi että hakisin huomiota. Se on persoonani, en ikinä voisi kuvitella pukeutuvani johonkin teltta vaatteisiin. Olen ylpeä kropastani, ja tuon sen esille... tykkäs joku tai ei. Se ei kiinnosta minua laisinkaan. Ja jos se naisia haittaa, niin katsokaa muualle... tai niihin telttoihin pukeutuneisiin miehiin .. minä olen mies ja haluan olla miehekäs. Tuulipukumiestä musta ei saa."

        Naiset, mitä mieltä olisitte miehestä joka kirjoittaisi näin? Ylpeä, itserakas, lapsellinen, huomionkipeä, narsisti, neitimäinen, homo? Enkö olekin oikeassa sanoessani että mies ei saa esitellä kroppaaansa, ei saa hakea huomiota kropalleen eikä varsinkaan ihailla kroppaansa samalla tavalla kuin naiset? Olkaa saatana rehellisiä edes kerran täällä Suomi24:ssa! Olen kyllästyny naisten kaksinaamaiseen paskanjauhamiseen.


      • hmm...
        älykäs kirjoitti:

        vastaus.Voisin ajatella että seksikäs pukeutuminen
        on aina naisellista mutta naisellinen ei aina seksikästä. Se raja on aika häilyvä.Miehenä katselen mieluusti naisellisia naisia työympäristössä,mutta onhan se joskus kiusallista jos erittäin vähäpukeinen nainen istuu viereen kahvitunnilla tai palaverissa.Ja kun tosiasia on että monet naiset tykkäävät härnätä miehiä.Vaikka olen nuori mies enkä todellakaan mikään munkki niin toivoisin naisilta joskus hieman harkintaa.

        onnellisia ja tyytyväisiä jos hekin voisivat härnätä naisia.. mutta kuten tämänkin ketjun naisten vastauksista huomaa, naisia ei miesten vartalo juurikaan säväytä.. taitavat monet heteronaisetkin sitä paitsi katsella enemmän naisten vartaloita, tai näin olen lukenut.


      • ihailevista miehistä
        hmmm.. kirjoitti:

        kuvitelkaa kaikki että mies kirjoittais samalla tavalla:

        "Minä miehenä pukeudun ainakin sellaisiin vaatteisiin kuin itse haluan. Että tunnen oloni hyväksi, komeaksi... ja jne. Pukeudun arkena/ että juhlaan näyttävästi. En siksi että hakisin huomiota. Se on persoonani, en ikinä voisi kuvitella pukeutuvani johonkin teltta vaatteisiin. Olen ylpeä kropastani, ja tuon sen esille... tykkäs joku tai ei. Se ei kiinnosta minua laisinkaan. Ja jos se naisia haittaa, niin katsokaa muualle... tai niihin telttoihin pukeutuneisiin miehiin .. minä olen mies ja haluan olla miehekäs. Tuulipukumiestä musta ei saa."

        Naiset, mitä mieltä olisitte miehestä joka kirjoittaisi näin? Ylpeä, itserakas, lapsellinen, huomionkipeä, narsisti, neitimäinen, homo? Enkö olekin oikeassa sanoessani että mies ei saa esitellä kroppaaansa, ei saa hakea huomiota kropalleen eikä varsinkaan ihailla kroppaansa samalla tavalla kuin naiset? Olkaa saatana rehellisiä edes kerran täällä Suomi24:ssa! Olen kyllästyny naisten kaksinaamaiseen paskanjauhamiseen.

        Joo, myönnän. Ei kuulostaisi ainakaan mun korvaan hyvältä, enkä kiinnostu tuon kaltaisista miehistä. En kyllä naisissakaan arvosta tuota "haluan tuoda vartaloani esille" -puolta.

        En varmaan ole tähän paras vastaaja koska pukeudun itse todella epänaisellisesti ja miten sattuu. Mutta mun puolesta kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat, kunhan eivät vaadi minua ihailemaan omaa ulkonäköään, koska sitä en aio tehdä.


      • hmmm....
        ihailevista miehistä kirjoitti:

        Joo, myönnän. Ei kuulostaisi ainakaan mun korvaan hyvältä, enkä kiinnostu tuon kaltaisista miehistä. En kyllä naisissakaan arvosta tuota "haluan tuoda vartaloani esille" -puolta.

        En varmaan ole tähän paras vastaaja koska pukeudun itse todella epänaisellisesti ja miten sattuu. Mutta mun puolesta kaikki saavat olla sellaisia kuin ovat, kunhan eivät vaadi minua ihailemaan omaa ulkonäköään, koska sitä en aio tehdä.

        no jos sua ei kiinnosta saada huomiota miehiltä omasta kropastas niin oma valinta tietysti. Menetät kyllä paljon sen voin luvata...


      • saat huomiota kuitenkin?
        hmmm.... kirjoitti:

        no jos sua ei kiinnosta saada huomiota miehiltä omasta kropastas niin oma valinta tietysti. Menetät kyllä paljon sen voin luvata...

        Eli sinä siis tiedät miltä tuntuu saada huomiota kropastasi? No mitä sinä sitten täällä kyselet?


    • KaunisNainen................

      läski, kateellinen valas vinetä vaan tee itelles jotain että voisit itekin joskus pukeutua seksikkäästi eikä tarvitse nähdä vaivaa kauniiden, itsevarmojen naisten pukeutumisesta.

      Hanki elämä jo.

      • kysymys, eli

        voiko lihava nainen ylipäätään olla seksikäs? Jos ei, niin miksei?
        Onhan nuo isojen tyttöjen vaatteet aika telttoja, ja kamalan mallisia, vaikka niissäkin yritetään olla muodikkaita. Niissähän näyttää vielä läskimmältä.

        Olen itse normaalipainoinen, mutta mielestäni lihavampi nainenkin voi olla seksikäs (kunhan nyt ei sentään napapaitaan ja minihameeseen pukeudu).


      • alotuksen
        kysymys, eli kirjoitti:

        voiko lihava nainen ylipäätään olla seksikäs? Jos ei, niin miksei?
        Onhan nuo isojen tyttöjen vaatteet aika telttoja, ja kamalan mallisia, vaikka niissäkin yritetään olla muodikkaita. Niissähän näyttää vielä läskimmältä.

        Olen itse normaalipainoinen, mutta mielestäni lihavampi nainenkin voi olla seksikäs (kunhan nyt ei sentään napapaitaan ja minihameeseen pukeudu).

        kirjottaja ei ainakaan osaa pukeutua mitenkään ruikutuksesta päätellen, "oon kaamee läski ja kateellinen hoikemmilleni joten älkää hoikat pukeutuko seksikkäästi kunnen itekään voi, nyyhjavitunisokyyyyynel"

        Minä haistatan pitkät paskat mokomille ruikuttaville valaille ja vedän sen minihameen ja korkokengät jalkaan, voivoi jos joku matami saa slaagin, saakoon.


    • siellä...

      Se on aivan sama miten naiset pukeutuu, koska aina siitä joku nirppanokkamies valittaa.
      Jos pukeutuu tuulipukuun niin joku heti vetää herneet ja kehoittaa ottamaan mallia venäläisistä korkokengissä sipsuttajista.
      Minusta miesten pitäisi kiinnittää enemmän huomiota omaan vaatetukseensa.
      Kreikassa miehet kulkevat avonaisissa paidoissa niin että rintakarvat näkyy ja minusta se on seksikästä...
      Ai niin onko suomalaisilla rintakarvoja ja ruskettunutta ihoa??

    • Nainen 27

      Et määritellyt, mitä tarkoitat tavallisella kauluksella. Ilmeisesti tyyliin t-paitakaulus, joka kulkee heti kaulan kohdalla. Eli suunnilleen miehen aataminomenan kohdalla?

      Pidän monesti puseroita, joissa on joko v-aukko tai pieni pyöreä aukko, tai sitten esim. neulepusero tai paitapusero muutamasta eri syystä:

      Minä en tykkää pukeutua pooloon, minulla on melko lyhyt kaulaja vihaan "kutittavia" kauluksia. Lapsena pikepaidan pitäminen oli tuskaa. En siis tykkää, kun pusero kutittaa kaulaa joten käytän harvemmin pooloja tai puolipooloja.

      Minulla on pieni pömppömaha, ylipainoa ehkä 3-5 kiloa, valitettavasti vain juuri masussa. Olen omenavartaloinen, mutta pitkäsäärinen ja omaan kivat rinnat. V-aukolla ja paljastamalla hieman pintaa rintojen yläpuolella yritän tasapainottaa tilannetta. En halua näyttää pallolta tai muodottomalta. Ja haluan, että miehet (ja naiset) mieluummin keskittyvät kehooni hyviin osiin, kuten sääriin tai rintoihin, eikä vatsaan.

      Eli, samasta syystä näytän joskus sääriäni hameessa. Korostan minun hyviä kohtiani. Sääntönä minulla kuitenkin on, etten koskaan korosta rintoja ja sääriä yhtä aikaa. Se on siis joko tai.

      Seuraavana syynä mainittakoon, että hyvin useat puserot ovat melko avara-aukkoisia. Siis jopa peruspuseroissa ja t-paidoissa on pieni kaula-aukko. Ellei sitten puhuta "miesten mallisista" isoista, muodottomista urheilut-paidoista. Mutta niitä tuskin kukaan käyttää töissä. Ainakaan meillä :) Eli tässäkin asiassa mennään tarjonnan/muodin mukana. Itse ostan ihan tavallisia t-paitoja, toppeja ja puseroita ihan tavallisista kaupoista, joskus niissä on hieman isompi aukko, joskus pienempi.

      Pidän myös usein paitapuseroita töissäni, joko neulepuseron alla tai blazerin kanssa. Yleensä pidän pari-kolme ensimmäistä nappia auki, ettei ahdista ja niin, että kaunis kaulakoru näkyy. Minun työpaikallani pukeutumisen on oltava asiallista, mutta näyttävää (asiakastapaamisia, koulutuksia jne. kuuluvat työhön) joten pukeudun sen mukaan. Eikä kukaan ole valittanut, tai edes tuijotellut rintojani häiritsevästi. Ja näkyyhän ne rinnat vaikka olisikin normaali kaula-aukko. Tosin silloin mies joutuu käyttämään mielikuvitustaan enemmän ;)

      Farkkuja käytän töissä melko harvoin, mutta vapaa-ajalla useasti. En pidä löysistä farkuista, enkä siitä "pussista", joka monesti syntyy pepun ja polven väliin. Käytän siis vain melko tiukkoja farkkuja. Ja jos nyt joku haluaa peppuani tuijotella, be my guest. Ei se minua haittaa.


      Olen varattu, saman katon alla on asuttu pian 7 vuotta ja suhde voi hyvin. Eikä koskaan ole käynyt mielessä, että minun pukeutumiseni viestittäisi työkavereille tai tuntemattomille, että haluan tulla isketyksi tai että etsin miestä. Minusta pukeudun naisellisesti, enkä seksikkäästi. Tosin joillekin nuo voivat olla synonyymejä.

      • myöskin n27

        melko tyhjentävä vastaus tuo edellinen :)


    • utelias...

      joku ongelma naisista kun mietit niitä noin paljon?
      tuntuis vähän siltä....?
      Ihankun nainen olis joku mystinen ihmeellinen olento että sen pukeutumistakin pitää vatvoa noin pitkällä kirjoituksella.
      Onko kukaan koskaan sanonut sinulle että mietit AIVAN LIIKAA?
      Itseasiassa miettimisesi ja analysoimisesi muistuttaa jo ämmiä...oletko sellainen?

      • hmmm..

        se on, miehille nainen tosiaan on tietyllä tavalla mystinen olento, koska nainen on niin kaunis olento. Naiset taas suhtautuvat miehiiin todella arkisesti, rutiinillla. Naisena elämisen hyvinä puolina on ehdottomasti se ett vaikka olisit tavallisenkin näköinen ja ylipainoinenkin niin saat aina miesten taholta erityistä huomiota (katseita, kehuja, kosketuksia) jotka saavat sinut tuntemaan halutuksi. Miehenä eläminen on tylsempää. Ainoastaan se oma muija antaa huomiota ja sekin kiinnostuu vartalostani vasta sitten kun on ihastunut minuun, eli ei ole oikeasti kiinnostunu kropastani vaan sanoo niin vain koska hänellä on tunteita mua kohtaan.


    • olla totta

      Luin tuossa koko ketjun läpi ja..

      Voehan luoja. Vai tälläiseltä se siis kuullostaa kun ketjun aloittajan ÄO on sama kuin keskiverrolla sukkaparilla.

      Ihme inttämistä.

      Eikö aloittaja ole koskaan perehtynyt ihmisen biologiaan ja psykologiaan sen vertaa, että ymmärtäisi että miehissä ja naisissa on eroja niin fyysisesti kuin psyykkisesti?

      Faktatietoa löytyy kuule vaikka ihan googlesta, jos tunnet tarvetta sivistää itseäsi.

      ..Kysytään että miksi ja kuinka ja miten, mutta kun saatu vastaus ei miellytä, niin se mitätöidään "naisten tyypilliseksi kiertelyksi ja kaarteluksi". Tai sitten kaikki naiset jotka eivät ajattele kuin miehet, ovat bi-seksuaaleja... Herranen aika.
      Heteronainen ajattelee toisin kuin lesbo tai bi-nainen. Heteromies ajattelee toisin kuin homo tai bi-mies. NAISET ajattelevat toisin kuin MIEHET. Vaikka samaan aikaan aloittaja(t) HmmmHmmmihmeellistäkummallista väittää ymmärtävänsä että naiset ovat erilaisia kuin miehet "eivätkä tajua", hän kuitenkin inttämällä suorastaan vaatii naisia ajattelemaan kuin miehet eikä mukamas ymmärrä miksei näin ole.

      YLEINEN KÄSITYS HETERONAISILLA LIENEE SE, ETTÄ HYVÄNNÄKÖISIÄ MIEHIÄ ON MIELLYTTÄVÄ KATSELLA MUTTA TÄSTÄ EI AUTOMAATTISESTI SEURAA, ETTÄ ON PAKKO HETI HAKEUTUA SYRJÄÄN SORMETTAMAAN. O-L-I-K-O _T-Ä-M-Ä_ S-E-L-K-E-Ä_ V-A-S-T-A-U-S?

      Luultavasti vastauksessaan hän epäilee minun olevan mies.

      Miksi varatut naiset esittelevät rintojaan ja persettään julkisesti?
      Jos naisella ON rinnat ja perse, ilman sitä muslimikaapua niitä on aika vaikea saada piiloonkaan.

      Ja tuosta paljastavasta pukeutumisesta.. Millä logiikalla sinua samalla häiritsee naisten "itsensä esittely"(kuten asian ilmaisit) että samalla pakottava seksuaalinen halu, jos kaunis nainen kävelee ohi?
      Tiesitkö muuten, että yhdistelmä vihaa ja seksuaalista himoa on usein psykopaattien yhteinen luonteenpiirre ;D

      ..Ja kai sinäkin myös sitten muistat kesähelteillä verhoutua villapaitaan ja pitkiin kalsareihin, ettei tule mitään väärinkäsityksiä halustasi esitellä vartaloasi? Jos kuljet ilman paitaa kaupungilla, tuolla logiikalla saat syyttää ihan itseäsi jos joudut kiimaisten homojen joukkoraiskaamaksi.

      Olet tehnyt ainakin sen selväksi, ettei älykapasiteettisi taida kestää juurikaan kuormitusta. Jos itsellesi ja omaan vartaloosi kohdistuvaa perinteistä miehistä ihailua; "perään kuolaamista" ja jatkuvaa tuijotusta, kaipaat, suosittelen että ihan oikeasti hankit itsellesi miesseuraa.

      Jään mielenkiinnolla odottamaan jatkointteitä, ruikutusta kiertelystä ja kaartelusta ja siitä, kuinka en naisena "vaan tajua"..
      Ihan oikeasti, tuollaista ajatusmaailmaa on kyllä kenen tahansa todella vaikea ymmärtää.

      Hmmm Hmmm, on se niin ihmeellistä ja kummallista.

      • mukamas BI

        Lisään kommenttiisi,että kaikki ihmiset ovat erilaisia.
        Sukupuoleen katsomatta, kuten sen huomaa näitä kommenttejakin lukiessa..


      • mukamas BI

        Olen nähnyt itsensäpaljastajan.
        Minua on seurannut ihminen samalla runkaten.
        Olen nähnyt ihmisen istumassa autossa runkkaamassa.
        Pusikosta on hypännyt joku eteeni runkkaamaan.
        Koskaan en ole kuullut että nainen tekisi tuollaista
        sairasta.
        Huomautan vielä, että olin pukeutunut tuulipukuun..


      • Holmez
        mukamas BI kirjoitti:

        Olen nähnyt itsensäpaljastajan.
        Minua on seurannut ihminen samalla runkaten.
        Olen nähnyt ihmisen istumassa autossa runkkaamassa.
        Pusikosta on hypännyt joku eteeni runkkaamaan.
        Koskaan en ole kuullut että nainen tekisi tuollaista
        sairasta.
        Huomautan vielä, että olin pukeutunut tuulipukuun..

        "Koskaan en ole kuullut että nainen tekisi tuollaista sairasta."

        Naisilla harvemmin taitaa olla sitä testosteronia, jotka ajaa miehet kiimoissaan ja puutteessaan suorastaan sekoamisen partaalle, jolloin tekevät tuollaisia sairauksia.


      • ja kumarrus

        Siinä se tuli. Juuri näin itsekin ajattelen.


      • naisilla
        Holmez kirjoitti:

        "Koskaan en ole kuullut että nainen tekisi tuollaista sairasta."

        Naisilla harvemmin taitaa olla sitä testosteronia, jotka ajaa miehet kiimoissaan ja puutteessaan suorastaan sekoamisen partaalle, jolloin tekevät tuollaisia sairauksia.

        Onkin enemmän älyä..


      • on ja
        naisilla kirjoitti:

        Onkin enemmän älyä..

        sen huomasin viimeksi kun töissä yksi muija yritti porakoneella tehdä reikää ja ihmetteli miksei homma edisty kun kone oli peruutusvaihteella ja terä pyöri väärään suuntaan.


      • sairaat mielet
        Holmez kirjoitti:

        "Koskaan en ole kuullut että nainen tekisi tuollaista sairasta."

        Naisilla harvemmin taitaa olla sitä testosteronia, jotka ajaa miehet kiimoissaan ja puutteessaan suorastaan sekoamisen partaalle, jolloin tekevät tuollaisia sairauksia.

        Sama se mistä se sekoilu johtuu. Kun kuitenkin on aivot niin voisi yrittää elää muitakin kunnioittaen.


      • vastauksista

        Odotinkin että aloittajalle joku nainen tai naiset vastaa vihaisina "jos haluat että kroppaas ihaillaan ni rupee homoks. Naiset ei katsele miesten vartaloita samalla tavalla ku miehet naisten".


      • säälittävää naiset!

        "Jos itsellesi ja omaan vartaloosi kohdistuvaa perinteistä miehistä ihailua; "perään kuolaamista" ja jatkuvaa tuijotusta, kaipaat, suosittelen että ihan oikeasti hankit itsellesi miesseuraa."

        Olen seurustellut kolme kertaa. Kaikissa suhteissani nainen on ollut vartaloni suhteen melko välinpitämätön. Kovasta peniksestäni innostuivat kaikki ja pyysivät saada sitä mutta muulla tavalla kukaan näistä kolmesta naisesta ei saanut minua tuntemaan itseäni haluttavaksi ja seksikkääksi. Ei siis ihme että kaikki noi suhteet päätty eroon.


      • edelliseen?
        on ja kirjoitti:

        sen huomasin viimeksi kun töissä yksi muija yritti porakoneella tehdä reikää ja ihmetteli miksei homma edisty kun kone oli peruutusvaihteella ja terä pyöri väärään suuntaan.

        Sittenkö nainen alkoi runkkaamaan vai
        paljastiko itsensä?


      • kuin myös
        säälittävää naiset! kirjoitti:

        "Jos itsellesi ja omaan vartaloosi kohdistuvaa perinteistä miehistä ihailua; "perään kuolaamista" ja jatkuvaa tuijotusta, kaipaat, suosittelen että ihan oikeasti hankit itsellesi miesseuraa."

        Olen seurustellut kolme kertaa. Kaikissa suhteissani nainen on ollut vartaloni suhteen melko välinpitämätön. Kovasta peniksestäni innostuivat kaikki ja pyysivät saada sitä mutta muulla tavalla kukaan näistä kolmesta naisesta ei saanut minua tuntemaan itseäni haluttavaksi ja seksikkääksi. Ei siis ihme että kaikki noi suhteet päätty eroon.

        Sama juttu naisena.
        Mies ei oo juurikaan kiinnostunut vartalostani eikä saa minua tuntemaan olevani seksikäs ja haluttava, mutta eronnut en silti ole.


      • oikeesti..
        kuin myös kirjoitti:

        Sama juttu naisena.
        Mies ei oo juurikaan kiinnostunut vartalostani eikä saa minua tuntemaan olevani seksikäs ja haluttava, mutta eronnut en silti ole.

        Tajutkaa jo kaikki että nainen merkitsee miehelle pelkkää panokonetta, esinettä, pillua, tissejä, siivoojaa, ruuantekijää, orjaa, orjaa, orjaa, ORJAAAAA!!!

        Naisen TÄYTYY olla kaunis, naisen TÄYTYY laitella itseänsä, naisen TÄYTYY pukeutua paljastavasti koska tätä meidän paskanen YHTEISKUNTAMME vaatii! Jos et tee niin kuin vaaditaan, niin kuin media vaatii, miehet vaatii, jumalauta kaikki vaatii niin sinua SYRJITÄÄN! Et pääse esim etenemään työelämässä mihinkään suuntaan ellet ole pantavan näkönen, kulje pikku minihameissa ja korkokengissä tissit pulluttaen esillä ja anna johtajalle vähä pimppii.

        OLET ESINEN, NAINEN! ME OLEMME OLLEET KAUTTA AIKOJEN! Tehtävämme on vain olla koriste niin työpaikoilla kuin muuallakin.

        Tehkäämme arvon ladyt joukkoitsemurha tai liittoudutaan yhteen ja aletaan joukkolesboiksi.


      • fantasioikin
        oikeesti.. kirjoitti:

        Tajutkaa jo kaikki että nainen merkitsee miehelle pelkkää panokonetta, esinettä, pillua, tissejä, siivoojaa, ruuantekijää, orjaa, orjaa, orjaa, ORJAAAAA!!!

        Naisen TÄYTYY olla kaunis, naisen TÄYTYY laitella itseänsä, naisen TÄYTYY pukeutua paljastavasti koska tätä meidän paskanen YHTEISKUNTAMME vaatii! Jos et tee niin kuin vaaditaan, niin kuin media vaatii, miehet vaatii, jumalauta kaikki vaatii niin sinua SYRJITÄÄN! Et pääse esim etenemään työelämässä mihinkään suuntaan ellet ole pantavan näkönen, kulje pikku minihameissa ja korkokengissä tissit pulluttaen esillä ja anna johtajalle vähä pimppii.

        OLET ESINEN, NAINEN! ME OLEMME OLLEET KAUTTA AIKOJEN! Tehtävämme on vain olla koriste niin työpaikoilla kuin muuallakin.

        Tehkäämme arvon ladyt joukkoitsemurha tai liittoudutaan yhteen ja aletaan joukkolesboiksi.

        kummallista että niin harva heteronainen siirtyy ajatuksista tekoihin. Eikö pillun nuoleminen sittenkään kiinnosta tarpeeksi?


    • Anonyymi

      Mun mielestä seksikästä on jos nainen on bikineissa tai uimapuvussa, jossa on korkealle nouseva alaosa, jos olisi julkisella paikalla, vaikka kaupungilla, kaupassa esim. En tykkää kumminkaan täysin alastomuudesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe