Konemetsä

2008

Onko kellään kokemuksia konemetsä festarista? Kaipaan ihan perustietoa: mimmonen ilmapiiri, musiikki, sauna peseytymismahikset, telttamesta yms. Eli ihan perustietoa ko. festarista. Asiallisesti, kiitos.

8

1786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimii

Kannattaa ihmeessä lähtee, kesän parhaat bileet oli viime vuonna. Ilmapiiri on ystävällinen, ei minkäänlaista tappelumeininkiä näkynyt.
      Akustiikka toimii uskomattoman hyvin metsässä. Itse en silleen oo psytrancen suuri fani, mutta tuolla se kyllä vie koko genren ihan uudelle ulottuvuudelle :)
      Alue on viihtyisä, viime vuonna porukka vaan roskas vähä turhan paljon.
      Pesumahdollisuus löytyy, ja tais siellä saunaki olla jos en väärin muista.
      Hieno tapahtuma ja toivottavasti sää suosii tänäkin vuonna.
      Peace!

• ööö...

Mä oisin kanssa ekaa kertaa lähdössä, en kyl tiiä et saanko töistä vapaata mut se on sit sen ajan murhe :D kuulemma loistavat bileet, pakkohan se on siis itsekin kokea, vaikka artistit ei ookaan tuttuja... ja yksin oon menossa näillä näkymin, hmm, kai sieltä jotain tuttuja/uusia tuttavuuksia löytyy...:)

• asxe

siin on sauna ja uimaranta vieres ilmapiiri loistava, musa on mitä on mut kannattaa ehdottamasti lähtee

• ekaa kertaa lähössä

Entä miten syöminen ja juominen? Minkä hintaista ruokaa sieltä saa? Onko perus festariannos eli jälkiruokalautasellinen risottoa ja hintaa 9 €?
      Kai sinne saa viedä omat alkot?

• Ou Jeah

Onkos porukka miten hippiä (kehtaako tavis ei puunhalaaja) mennä paikalle? Kukaan menossa yksin ja vailla seuraa oon 25 vuotias jätkä?

• tahdon mennä ny
        Ou Jeah kirjoitti:

Onkos porukka miten hippiä (kehtaako tavis ei puunhalaaja) mennä paikalle? Kukaan menossa yksin ja vailla seuraa oon 25 vuotias jätkä?

miten siel on tää parkkeeraus kun on kuulemma muuttunut viimevuodesta? saako auton teltan viereen?

• Kalle

Meno on kuin moukarihäkissä... piriveikot ja muut hörhöt bailaa eri aineiden vaikutuksen alaisina kolme päivää. Harmi vain jotta kaikki tapahtumat kasvaessaan saavat lieveilmiöitä, tänäkin vuonna yli 100 huumetapausta, vieläköhän tapahtuma saa jatkoa... mikä nykynuorilla oikein on kun pää pitää saada sekaisin vaikka väkisin? Ja tuolla kone.. kokkelimetsässä oli todella kovia ja vaarallisia aineita käytössään.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807137941885_uu.shtml

• taikametsä

Konemetsässä on tietenkin näitä kiellettyjen aineiden käyttäjiä, niin kuin missä tahansa festivaaleissa. Oli sitten konemusiikkia tai rockia
        Ja voin kertoa, että konemusiikki ei ole syy eikä seuraus huumeiden käytölle. Vai onko kaikki hevarit satanisteja? Ei kannata yleistää jos et tiedä asiasta tarpeeksi. Ei kaikki konemetsässä kävijät ole huumeiden viihdekäyttäjiä tms. Itse ne ole edes koskaan koskenut huumeisiin ja silti siellä olin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4158
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      81
      3890
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      57
      2428
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      64
      2276
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      37
      1968
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1869
    7. 103
      1709
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1643
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      56
      1642
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      61
      1501
    Aihe