Onko kellään kokemuksia konemetsä festarista? Kaipaan ihan perustietoa: mimmonen ilmapiiri, musiikki, sauna peseytymismahikset, telttamesta yms. Eli ihan perustietoa ko. festarista. Asiallisesti, kiitos.
Konemetsä
8
1786
Vastaukset
- miimii
Kannattaa ihmeessä lähtee, kesän parhaat bileet oli viime vuonna. Ilmapiiri on ystävällinen, ei minkäänlaista tappelumeininkiä näkynyt.
Akustiikka toimii uskomattoman hyvin metsässä. Itse en silleen oo psytrancen suuri fani, mutta tuolla se kyllä vie koko genren ihan uudelle ulottuvuudelle :)
Alue on viihtyisä, viime vuonna porukka vaan roskas vähä turhan paljon.
Pesumahdollisuus löytyy, ja tais siellä saunaki olla jos en väärin muista.
Hieno tapahtuma ja toivottavasti sää suosii tänäkin vuonna.
Peace! - ööö...
Mä oisin kanssa ekaa kertaa lähdössä, en kyl tiiä et saanko töistä vapaata mut se on sit sen ajan murhe :D kuulemma loistavat bileet, pakkohan se on siis itsekin kokea, vaikka artistit ei ookaan tuttuja... ja yksin oon menossa näillä näkymin, hmm, kai sieltä jotain tuttuja/uusia tuttavuuksia löytyy...:)
- asxe
siin on sauna ja uimaranta vieres ilmapiiri loistava, musa on mitä on mut kannattaa ehdottamasti lähtee
- ekaa kertaa lähössä
Entä miten syöminen ja juominen? Minkä hintaista ruokaa sieltä saa? Onko perus festariannos eli jälkiruokalautasellinen risottoa ja hintaa 9 €?
Kai sinne saa viedä omat alkot?- Ou Jeah
Onkos porukka miten hippiä (kehtaako tavis ei puunhalaaja) mennä paikalle? Kukaan menossa yksin ja vailla seuraa oon 25 vuotias jätkä?
- tahdon mennä ny
Ou Jeah kirjoitti:
Onkos porukka miten hippiä (kehtaako tavis ei puunhalaaja) mennä paikalle? Kukaan menossa yksin ja vailla seuraa oon 25 vuotias jätkä?
miten siel on tää parkkeeraus kun on kuulemma muuttunut viimevuodesta? saako auton teltan viereen?
- Kalle
Meno on kuin moukarihäkissä... piriveikot ja muut hörhöt bailaa eri aineiden vaikutuksen alaisina kolme päivää. Harmi vain jotta kaikki tapahtumat kasvaessaan saavat lieveilmiöitä, tänäkin vuonna yli 100 huumetapausta, vieläköhän tapahtuma saa jatkoa... mikä nykynuorilla oikein on kun pää pitää saada sekaisin vaikka väkisin? Ja tuolla kone.. kokkelimetsässä oli todella kovia ja vaarallisia aineita käytössään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807137941885_uu.shtml- taikametsä
Konemetsässä on tietenkin näitä kiellettyjen aineiden käyttäjiä, niin kuin missä tahansa festivaaleissa. Oli sitten konemusiikkia tai rockia
Ja voin kertoa, että konemusiikki ei ole syy eikä seuraus huumeiden käytölle. Vai onko kaikki hevarit satanisteja? Ei kannata yleistää jos et tiedä asiasta tarpeeksi. Ei kaikki konemetsässä kävijät ole huumeiden viihdekäyttäjiä tms. Itse ne ole edes koskaan koskenut huumeisiin ja silti siellä olin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724158
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans813890Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572428Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642276Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371968- 491869
- 1031709
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551643- 561642
- 611501