Hänet haudattiin maanantaina,
menoin pienimuotoisin.
Kahvit juotiin niin kuin aina,
mutta mielin hiljaisin.
Joku kysyi muilta miksi
isäkatsoi lattiaa.
Ilmat tulleet on kylmemmiksi,
tekee talvi kai tuloaan.
kertosäe
Herra siunaa pieni enkeli
joka väsyi lentämään.
Herra ota hänet luokses lepäämään.
Kuinka jatkuu/alkaa?????
Sanat edelleen hukassa
5
1979
Vastaukset
Ilmestyi 1982 levyllä Aamu saapuu kaupunkiin (Finngospel).
Kertosäe:
Herra siunaa pieni enkeli,
joka väsyi lentämään.
Hänet ota kotiin luokses lepäämään.
Viisitoista vuotta
hän jaksoi yrittää.
Ota Herra hänet luokses lepäämään.
Sanat & sävel Pekka Ruuska.
CD on Huuto.netissä myynnissä (ei minulla).- Kiitti!
Kiitos paljon, nyt alkaa muistua itsellekin mieleen:)
- _Mervi_
Tuo levy "Aamu saapuu kaupunkiin" on lainattavissa CD-levynä, levynä tai kasettina esim. näistä suurimmista kirjastoista:
http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py?view=Maakuntakirjastot&author=&title=Aamu saapuu kaupunkii&keyword=&ident=&mat_type=all&organization=flat&s1=ALL&dosearch=Hae
- löytäjä
Hei,
Tässä on koko piisin sanat:
1. Hänet haudattiin maanantaina, menoin pienimuotoisin. Kahvin juotiin niinkuin aina, mutta mielin hiljaisin. Joku kysyi muilta miksi, ikä katsoi lattiaan, ilmat on tulleet kylmemmiksi, tekee talvi kai tuloaan.
Kerto: Herra, siunaa pieni enkeli, joka väsyi lentämään. Hänet ota kotiin luokses lepäämään. Viisitoista vuotta, hän jaksoi yrittää. Ota Herra hänet luokses lepämään.
2. Haukut sai hän opettajilta, he eivät nähneet verhon taa. Kyydin kotiin poliisilta, kotiin tyhjään odottamaan. Missä tahansa hän kulki, kultaiseksi muuttui tie. Takanaan hän portin sulki ja sanoi:"virrat minua vie."
Kerto: Herra siunaa pieni...
3.Hänet pilvilinnoistansa aina ulos revittiin. Ja koko pilvilinnan kansa, käskiöiksi vaihdettiin. Ja vähitelleen mullaksi maatui, kukkatarha toiveiden. Temppelistä pylväät kaatui, värit haihtuivat nuoruuden.
Kerto: Herra, siunaa pieni enkeli... 2x- Anonyymi
ISÄ katsoi lattiaa. Missä tahansa hän kulki MUTKAISEKSI muuttui tie.
Täytyy ymärtää laulun konteksti!
Laulu on surullinen tosikertomus.
Ei mulla muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107141Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2891008