Kaipaan nikkivarkaita :)

koska heidän esikuvansa-allekirjoittanut mukaan lukien-ovat niin uskomattoman raskas-soutuisia.


"Saanko tunteilleni vastakaikua"


MarttyyriMallari-TTt

31

972

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

      Hossin seikkailut kiinassa pappatunskallaan olis mielenkiintoista luettavaa.

    • eimikäänhienohelma

      nikkivaras halus et sitä vedetää perseesee =)

    • MartyyriMallasrehu-DDT

      Mä oon sentään kuuden ällän poju. Ettäs tiijätte.

      Jk. Kaipauksesi toteutin.

      • nikkivaras

        minäkin.


      • MatryyriMallasrehu-DDT
        nikkivaras kirjoitti:

        minäkin.

        Täällä on aina samat tyypit kloonaamassa mua kun mä ooon sentään kuuden ällän poju. Tiesit sie?


      • MarttyyriMallari-Tt
        MatryyriMallasrehu-DDT kirjoitti:

        Täällä on aina samat tyypit kloonaamassa mua kun mä ooon sentään kuuden ällän poju. Tiesit sie?

        mallasrehu. Voin kenties antaa sinulle opasteeksi vinkin elämäsi varrelle.

        "Kun teet, niin tee se tyylillä"

        MarttyyriMallari-Tt


      • MarttyyriMallasrehu-DDT
        MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        mallasrehu. Voin kenties antaa sinulle opasteeksi vinkin elämäsi varrelle.

        "Kun teet, niin tee se tyylillä"

        MarttyyriMallari-Tt

        Tällä palstalla keskitytään pääsääntöisesti alapään asioiden pohtimiseen. Lienee oikeutettua nikkivarkaankin keskittyä saman linjan mukaisesti V-tyyliin.


      • MarttyyriMallari-Tt
        MarttyyriMallasrehu-DDT kirjoitti:

        Tällä palstalla keskitytään pääsääntöisesti alapään asioiden pohtimiseen. Lienee oikeutettua nikkivarkaankin keskittyä saman linjan mukaisesti V-tyyliin.

        nyt toki.

        "Onhan täällä ollut pari muutakin juttua"

        MarttyyriMallari-Tt


      • Mr Kalluppi
        MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        nyt toki.

        "Onhan täällä ollut pari muutakin juttua"

        MarttyyriMallari-Tt

        Ethän herneitä nenääsi vetäissyt? Tää nyt oli palstanne arvoista V-tyylin huumoria;)


      • MarttyyriMallari-Tt kirjoitti:

        nyt toki.

        "Onhan täällä ollut pari muutakin juttua"

        MarttyyriMallari-Tt

        älä viitti sekaantua näihin alapäähommiin ollenkaan.


        "Ajattele perheemme mainetta"


        MarttyyriMallari-TTt


      • e.W

        "Mallasrehu-DDT"

        ;D!! Damn, toi oli hupaisa...

        Ei mutta: en luonnollisesti halua loukata (ketään..). Huvituin vain.

        :)


      • MarttyyriMallasrehu-DDT
        e.W kirjoitti:

        "Mallasrehu-DDT"

        ;D!! Damn, toi oli hupaisa...

        Ei mutta: en luonnollisesti halua loukata (ketään..). Huvituin vain.

        :)

        Sinä ymmärrät palstamme sairasta alapään huumoria. Olen erikoistunut huumorissani juuri V-tyyliin.


      • e.W
        MarttyyriMallasrehu-DDT kirjoitti:

        Sinä ymmärrät palstamme sairasta alapään huumoria. Olen erikoistunut huumorissani juuri V-tyyliin.

        "Olet humoristi
        MarttyyriMallasrehu-DDT 27.5.2008 klo 21.29
           Sinä ymmärrät palstamme sairasta alapään huumoria. Olen erikoistunut huumorissani juuri V-tyyliin."

        Kyl maar kuitenkin Nykäsen Masa kuitenkin (ehkä) hallitsee haaralennon kaikkein parhaiten. Musta V-tyyli on vähän väsynyttä.

        Symppaan kuitenkin, jos handlaat sen hyvin.;D


      • e.W
        e.W kirjoitti:

        "Olet humoristi
        MarttyyriMallasrehu-DDT 27.5.2008 klo 21.29
           Sinä ymmärrät palstamme sairasta alapään huumoria. Olen erikoistunut huumorissani juuri V-tyyliin."

        Kyl maar kuitenkin Nykäsen Masa kuitenkin (ehkä) hallitsee haaralennon kaikkein parhaiten. Musta V-tyyli on vähän väsynyttä.

        Symppaan kuitenkin, jos handlaat sen hyvin.;D

        "Mallasrehu-DDT"...

        Huvituin.:)

        Viljalajikkeitakin aina monenlaisia.


      • e.W
        e.W kirjoitti:

        "Mallasrehu-DDT"...

        Huvituin.:)

        Viljalajikkeitakin aina monenlaisia.

        Anteeksi. Kuumetautini aiheuttaa erityistä säätöä sanomisteni muotoilussa...

        Herra Mr. Kallup: vaikutat siis mielestäni fiksulta mieheltä.

        *hymy*


      • e.W
        e.W kirjoitti:

        Anteeksi. Kuumetautini aiheuttaa erityistä säätöä sanomisteni muotoilussa...

        Herra Mr. Kallup: vaikutat siis mielestäni fiksulta mieheltä.

        *hymy*

        ..amiksissa ei musta ole yhtään mitään vikaa.

        Sellaisista kommenteista en pidä.


      • MartyyriMallasrehu-DDT
        e.W kirjoitti:

        ..amiksissa ei musta ole yhtään mitään vikaa.

        Sellaisista kommenteista en pidä.

        Anteeksi kun olen iltauninen. Siksi poistuin eilen liian aikaisin palstalta. Lapset ja vanhukset menevät ajoissa nukkumaan. Saat arvailla kumpaanko ryhmään minä kuulun. Sinäkö kaikki neljä vastinetta kirjoitit kuumeisena, vai sekoiliko väliin joku nikkivarkaistasi? Enkös sinua neuvonut jo aiemmin rekisteröimään nikkisi, niin pervopellet jättäisivät sinut rauhaan. Ei ollut MR Kallupin sydämestä lähtenyt ajatus, että amispojat ovat kotoisin sieltä. Kyllä tämä kaikki johtui imitoinnista kun fanitin idoliani. Hänhän se amispojat halveerasi.


    • Pullopersesika

      ..että monet kerrat repeilin.
      Eiköhän toi sun kaipuusi vielä saane vastinetta, veikkaisin.

    • cookos

      mielipide, vaikka siellä on hauskoja juttuja, kaiki ei ota niitä omakohtaisesti hauskana. Ristiriitaa aiheuttaa....

      • sinuahan ei ole imitoitu pitkään aikaan vaikka viihdyt palstalla paremmin kuin kotonasi.


        "Tästä voisi tehdä joitain päätelmiä :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinuahan ei ole imitoitu pitkään aikaan vaikka viihdyt palstalla paremmin kuin kotonasi.


        "Tästä voisi tehdä joitain päätelmiä :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        että millaisen päätelmän?

        Ensinnäkin, oon niin harmiton, ei ole tarvetta imitoida. Toiseksi, se ei onnistu, koska on niin vaikeeta, cookos on ihan oma jookos. Ja kolmanneksi,..oon nytkin ihan oman kotisohvan pohjalla läppäri mukavasti sylissä, tosin painaa hieman vatsaa. Siitä tulikin mieleen, säteileekö tää läppäri munasarjoihin vaarallisesti? Mut enivei...kotona ollaan...


      • cookos kirjoitti:

        että millaisen päätelmän?

        Ensinnäkin, oon niin harmiton, ei ole tarvetta imitoida. Toiseksi, se ei onnistu, koska on niin vaikeeta, cookos on ihan oma jookos. Ja kolmanneksi,..oon nytkin ihan oman kotisohvan pohjalla läppäri mukavasti sylissä, tosin painaa hieman vatsaa. Siitä tulikin mieleen, säteileekö tää läppäri munasarjoihin vaarallisesti? Mut enivei...kotona ollaan...

        tuota minä juuri tarkoitinkin. Sinä et sitten käytä
        tilaisuutta hyväksi ja pura tänne kaikkea sitä stressiä mitä sinulle on kertynyt päivän mittaan.


        "Liian kilttejä ihmisiä käytetään helposti hyväksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuota minä juuri tarkoitinkin. Sinä et sitten käytä
        tilaisuutta hyväksi ja pura tänne kaikkea sitä stressiä mitä sinulle on kertynyt päivän mittaan.


        "Liian kilttejä ihmisiä käytetään helposti hyväksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        että ei musta oo siihen, mä räyhään aina silloin tällöin. täälläkin väärille henkilöille kenkkuilen, jos niin vois ees sanoa.

        Kyllä pieniä piikkejä on opeteltava antamaan, kukahan ois mun opetteluuhri? Joku joka ei osaa sitä odottaa...vaan mun suusta sellanen ois aika kornia, ei kovin uskottavaa...räyh**


      • MarttyyriMallari-TTt
        cookos kirjoitti:

        että ei musta oo siihen, mä räyhään aina silloin tällöin. täälläkin väärille henkilöille kenkkuilen, jos niin vois ees sanoa.

        Kyllä pieniä piikkejä on opeteltava antamaan, kukahan ois mun opetteluuhri? Joku joka ei osaa sitä odottaa...vaan mun suusta sellanen ois aika kornia, ei kovin uskottavaa...räyh**

        voisit ottaa kohteeksi la.ran. Hän suuttuu helposti ja leppyy nopeasti :)


        "Lupaan pysyä tukenasi vaikeissakin tilanteissa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • cookos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voisit ottaa kohteeksi la.ran. Hän suuttuu helposti ja leppyy nopeasti :)


        "Lupaan pysyä tukenasi vaikeissakin tilanteissa"


        MarttyyriMallari-TTt

        mulle liian haasteellinen tehtävä, uskon että suuttuu minuun lopullisesti...turin sen kuitenkin. Haastajahan ei saa koskaan itse suuttua...jäynää vaan.


    • e.W

      ..kaivata niitä tässä tilanteessa?:/ Ethän? (Tai kai sä tietysti voitkin..)

      Se ja ne on mellastaneet tällä palstalla nyt kohta viikkoja aivan hulvattomasti. Mä tuskin olisin melkein päivääni palstalla tänään viettänyt ilman kuumetautiani. Juuri sen (flunssani & kuumetaudin) vuoksi oon tänään kuitenkin huomanut, että "nikkivaras-asia" on LIIAN hallitseva elementti palstalla.

      • olen lukenut muutamia kloonisi kirjoittamia juttuja ja en yhtään ihmettele mikset kaipaa heitä *punastuu*


        "Palsta on myös sinun kotisi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • e.W
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen lukenut muutamia kloonisi kirjoittamia juttuja ja en yhtään ihmettele mikset kaipaa heitä *punastuu*


        "Palsta on myös sinun kotisi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Rakas e.W...
        MarttyyriMallari-TTt 27.5.2008 klo 21.25
           olen lukenut muutamia kloonisi kirjoittamia juttuja ja en yhtään ihmettele mikset kaipaa heitä *punastuu*

        "Palsta on myös sinun kotisi"


        MarttyyriMallari-TTt"

        Sydämesi on avara.;D *ei mut: onhan se kai*


    • sinulla MM-TTt oli aika vähän noita kirjoitusaloituksia kun nikkivaras kävi kylässä.

      • minulla on myös muutakin elämää kuin palsta.


        "Voit uskoa sen"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minulla on myös muutakin elämää kuin palsta.


        "Voit uskoa sen"


        MarttyyriMallari-TTt

        on täynnä tekosyitä, joista elämä koostuu.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe