Palkkani ollut työsuhteen alusta asti sama, mitä nyt yleiskorotukset saanut. Vastuuta ja työtehtäviäkin tietysti enemmän kuin alussa. Miten useasti te olette saaneet/pyytäneet palkankorotusta ja paljonko kertalaakista on noussut? Ajattelin että voisi pyytää isompaakin korotusta kun yli 4 v ollut sama.Miten 350 e korotus? sitten palkka olisi 2000 e.En tiedä yhtään paljonko työkäverit tienaavat. Olen ollut aina joustava ja työpäivätkin venyvät usein 10-15 tuntisiksikin.Paljonko muilla sivunvalmistajilla/taittajilla/painopinnan valmistajilla on palkka? Ja montako vuotta takana?
Vastaukset 3
- ekaksi
Verotiedoista nuo työkaveriesi palkat ja laskeskele siitä referenssit, mihin tähtäät.
- ei pyytäminen mitään maksa
Suosittelen pyytämään ainakin tuplasti sen mitä olisi mielestäsi tarpeeksi jolloin pomolle jää tinkivaraa.
Pomo tinkaa puoleen ja on tyytyväinen, kuten sinäkin, koska sait mitä olit alunperin ajatellut.
Tuolla vähän samanlainen kertomus: http://www.haukupomoa.fi/kertomukset/pomo-nakee-tyonkuvani-harjoittelijana/
...noinkin voi tietysti käydä. - kaikkeen mahdolliseen
Onnea, jos saat sen haluamasi korotuksen!
Itse puhuin vuoden verran silloiselle pomolleni, että työni ja palkkani eivät todellakaan vastaa toisiaan. Hän vielä kehityskeskusteluissa hehkutti, että lisätään työsi vastuullisuutta, mutta se korotus jäi vaan tulematta...
Vaihdoin työpaikkaa ja nyt olen tyytyväinen. Työ on sama, mutta palkka nousi 25%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.115525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 55468
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410