Yhden yön jutusta eroon

hohhoijjaaa

Eli sellainen juttu, tuli tossa viikko sitten pokattua muija baarista, mentiin siitä meille ja pantiin yöllä sekä aamulla. Aamulla sitten yritin päästä muijasta eroon, viittailin vähän siihen malliin että "nyt olis sun aika lähteä kotia", en millään meinannut päästä eroon, kunnes keksin sanoa että: "ex-muija tulee kohta hakemaan romujansa, että nyt olis sun aika lähteä, oli mukavaa, kiitos, hei ja näkemiin". Noh tästä ne ongelmat vasta alkoi, nimittäin se akka on lähetelly tässä mulle viikon ajan _useita_ tekstiviestejä päivässä, ja minä yhden jossa sanoin: "oli ihan mukavaa, mutta eiköhän tämä ollut tässä". Eli mitenköhän tämän naisen päähän saisi taottua sillei nätisti että, "minua ei kiinnosta ja että olin vain sitä yhtä juttua hakemassa". :|

14

4134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijjaaa

      Niin ja akka siis saanut numeroni ilmeisesti 0100100 koska en kertonut sitä hänelle....

      • tulit siis kertoneeksi?

        ei kannata. Kaipa voisi pikemminkin sanoa vain etunimen.

        Mua on kerran viisi vuotta sitten yksi ennestään puolituttu mies kusettanut yhden yön jutulla, mutta en pidä sitä sen vikana, itsepä olin niin typerä että menin antamaan liian helpolla. Niin tosin ei olisi tapahtunut, jos se ei olisi ollut mulle ennalta puolituttu...

        En olettanut mitään silloin yöllä enkä aamulla, mutta sitten aamulla ko mies rupesi selitteleen siihen tyyliin että voitaisiin vielä katsoa ja olen ihan kiva tyyppi. Itse en siis ollut mitään jatkoa olettanut enkä kysynyt, itse otti puheeksi. Antoi turhia odotuksia, mutta olikin ollut vain sen tapa sanoa "ei kiitos." Musta se olisi ollut paljon järkevämpää vaan jättää sanomatta kaikki: "katellaan jatko", hiljaisuus on merkki josta ainakin tajuaa.

        Kyseessä oli eka kertani, nyt olen tuosta ja tätä foorumia lukemalla myös viisastunut aika lailla siinä, että tuo lausahdus: "Katsellaan jatko" tarkoittaa aika poikkeuksetta ettei nähdä enää ikinä. Vaikka se tapana mua hieman ärsyttääkin, sillä ei se mtn sanomatta jättäminen kai niin vaikeaa voi olla...

        Ja ihan oikeasti mitään sanomatta jättäminen saattaa joskus loukata paljon vähemmän kuin turhien odotusten antaminen. No, ainakin olen kantapään kautta oppinut, ettei ikinä pidä edetä niin nopeasti jos vain haluaa varsinaisen suhteen.



        Mutta se on jo kokonaan eri asia, että olet suoraan sanonut että et halua vakavampaa. Terve ihminen jättäisi kyllä peräänsoittelut viimeistään siihen, eikä väkisin yrittäisi yhden yön jutusta muuta vääntää. Ilmeisesti ko. ihminen on liian herkkä hyväksymään tosiasioita tai naiivi/ romantikko ymmärtämään yhden yön juttujen kuvioita. Lisäksi on törkeää, että et ole antanut numeroa hänelle vaan hän on onkinut sen muuta kautta.

        Oli tuo oma juttunikin pienoinen kolaus, koska olin sanoista ehtinyt hieman odottaa josko mulla oisi ollut jtn toivoa, mutta en mä sitä koskaan jankkaamaan jäänyt vaan kun asia oli selvä, se oli sillä selvä.


      • edellinen kirjoittaja
        tulit siis kertoneeksi? kirjoitti:

        ei kannata. Kaipa voisi pikemminkin sanoa vain etunimen.

        Mua on kerran viisi vuotta sitten yksi ennestään puolituttu mies kusettanut yhden yön jutulla, mutta en pidä sitä sen vikana, itsepä olin niin typerä että menin antamaan liian helpolla. Niin tosin ei olisi tapahtunut, jos se ei olisi ollut mulle ennalta puolituttu...

        En olettanut mitään silloin yöllä enkä aamulla, mutta sitten aamulla ko mies rupesi selitteleen siihen tyyliin että voitaisiin vielä katsoa ja olen ihan kiva tyyppi. Itse en siis ollut mitään jatkoa olettanut enkä kysynyt, itse otti puheeksi. Antoi turhia odotuksia, mutta olikin ollut vain sen tapa sanoa "ei kiitos." Musta se olisi ollut paljon järkevämpää vaan jättää sanomatta kaikki: "katellaan jatko", hiljaisuus on merkki josta ainakin tajuaa.

        Kyseessä oli eka kertani, nyt olen tuosta ja tätä foorumia lukemalla myös viisastunut aika lailla siinä, että tuo lausahdus: "Katsellaan jatko" tarkoittaa aika poikkeuksetta ettei nähdä enää ikinä. Vaikka se tapana mua hieman ärsyttääkin, sillä ei se mtn sanomatta jättäminen kai niin vaikeaa voi olla...

        Ja ihan oikeasti mitään sanomatta jättäminen saattaa joskus loukata paljon vähemmän kuin turhien odotusten antaminen. No, ainakin olen kantapään kautta oppinut, ettei ikinä pidä edetä niin nopeasti jos vain haluaa varsinaisen suhteen.



        Mutta se on jo kokonaan eri asia, että olet suoraan sanonut että et halua vakavampaa. Terve ihminen jättäisi kyllä peräänsoittelut viimeistään siihen, eikä väkisin yrittäisi yhden yön jutusta muuta vääntää. Ilmeisesti ko. ihminen on liian herkkä hyväksymään tosiasioita tai naiivi/ romantikko ymmärtämään yhden yön juttujen kuvioita. Lisäksi on törkeää, että et ole antanut numeroa hänelle vaan hän on onkinut sen muuta kautta.

        Oli tuo oma juttunikin pienoinen kolaus, koska olin sanoista ehtinyt hieman odottaa josko mulla oisi ollut jtn toivoa, mutta en mä sitä koskaan jankkaamaan jäänyt vaan kun asia oli selvä, se oli sillä selvä.

        Anteeksi, vinkit ihan unohtuivat... Kannattaa ruveta mahdollisimman kylmäksi. Ja tarpeen vaatiessa vastata jotain todella törkeää takaisin. Ei ehkä kovin kohtelias tapa, mutta luultavasti aika tehokas.


      • auta
        tulit siis kertoneeksi? kirjoitti:

        ei kannata. Kaipa voisi pikemminkin sanoa vain etunimen.

        Mua on kerran viisi vuotta sitten yksi ennestään puolituttu mies kusettanut yhden yön jutulla, mutta en pidä sitä sen vikana, itsepä olin niin typerä että menin antamaan liian helpolla. Niin tosin ei olisi tapahtunut, jos se ei olisi ollut mulle ennalta puolituttu...

        En olettanut mitään silloin yöllä enkä aamulla, mutta sitten aamulla ko mies rupesi selitteleen siihen tyyliin että voitaisiin vielä katsoa ja olen ihan kiva tyyppi. Itse en siis ollut mitään jatkoa olettanut enkä kysynyt, itse otti puheeksi. Antoi turhia odotuksia, mutta olikin ollut vain sen tapa sanoa "ei kiitos." Musta se olisi ollut paljon järkevämpää vaan jättää sanomatta kaikki: "katellaan jatko", hiljaisuus on merkki josta ainakin tajuaa.

        Kyseessä oli eka kertani, nyt olen tuosta ja tätä foorumia lukemalla myös viisastunut aika lailla siinä, että tuo lausahdus: "Katsellaan jatko" tarkoittaa aika poikkeuksetta ettei nähdä enää ikinä. Vaikka se tapana mua hieman ärsyttääkin, sillä ei se mtn sanomatta jättäminen kai niin vaikeaa voi olla...

        Ja ihan oikeasti mitään sanomatta jättäminen saattaa joskus loukata paljon vähemmän kuin turhien odotusten antaminen. No, ainakin olen kantapään kautta oppinut, ettei ikinä pidä edetä niin nopeasti jos vain haluaa varsinaisen suhteen.



        Mutta se on jo kokonaan eri asia, että olet suoraan sanonut että et halua vakavampaa. Terve ihminen jättäisi kyllä peräänsoittelut viimeistään siihen, eikä väkisin yrittäisi yhden yön jutusta muuta vääntää. Ilmeisesti ko. ihminen on liian herkkä hyväksymään tosiasioita tai naiivi/ romantikko ymmärtämään yhden yön juttujen kuvioita. Lisäksi on törkeää, että et ole antanut numeroa hänelle vaan hän on onkinut sen muuta kautta.

        Oli tuo oma juttunikin pienoinen kolaus, koska olin sanoista ehtinyt hieman odottaa josko mulla oisi ollut jtn toivoa, mutta en mä sitä koskaan jankkaamaan jäänyt vaan kun asia oli selvä, se oli sillä selvä.

        "tulit siis kertoneeksi? kokonimesi ei kannata. Kaipa voisi pikemminkin sanoa vain etunimen. "

        Sehän katsoo sukunimen ovesta ulos mennessään.

        Just noiden takertuvien eukkojen takia en edes harrasta yhden yön juttuja.


    • Nainen_________________de

      Minulle on käynyt ihan samalla tavalla. Mies otti salaa numeroni sillä aikaa kun nukuin. Hän lähetti minulle viestejä eikä uskonut että ei kiinnosta vaikka suoraan sen sanoin. Sitten vain sanoin että oikeasti minä jo seurustelen. Hän ei enää lähettänyt viestejä sen jäkeen. kannattaa kokeilla ainakin tuota tapaa!

    • veliseni

      Se täytyy sanoa ennenkuin lähdetään baarista. Eikä vasta aamulla. Ja illan aikana on täytynyt tehdä profilointi, että tämä ei ole takertujatyyppiä eikä muutenkaan kutamolla.

      Eivät ole soitelleet perään. Osa ei kyllä enää morjestakaan.

    • tällaista

      näköjään sattuu sitten miehillekin. itse olen aina naisena tottunut ajattelemaan että vain miehet ovat niitä takertujia-tai ainakin minä olen törmännyt melkein vain ja ainoastaan sellaisiin.
      Teen miehelle aina selväksi jo hyvissä ajoin ,etten halua kuin sitä yhtä asiaa ja sitäkin vain kerran.
      Lähes poikkeuksetta tämä on ollut miehille ihan ok siinä vaiheessa iltaa, mutta kuitenkin se perään soittelu ja tekstailu alkaa enemmin tai myöhemmin.
      ja en tokikaan ole kertonut kenellekään sukunimeäni, mutta ovestahan sen näkee!
      Tällainen takertuminen on ollut se syy, miksi lopetin yhden illan jutut. En ole sitoutuvaa tyyppiä, mutta ei huvita harrastaa enää edes yhdenyön panoja kun luulevat (raukat) aina että se johtaa johonkin pidempiaikaiseen....
      Ja luulisi hyvännäköisten miesten löytävän muitakin naisia, ettei tarvitsisi väkipakolla yrittää toista suhteeseen saada, mutta ilmeisesti ei...

    • hait vain

      seksiä. Mikään ei ole tylympää ja selvempää kuin se.

    • ihan julmia!

      Ei oo helppoa kellään. Minulla oli keväämmällä yks muutaman yön juttu. Mies jatkuvasti sano et "katellaan jatko" ja tuliki jatkoo mut yhdellä kertaa se "katellaan jatko" tarkottikin että ei katellakaan enää. Ookei... Tosiaan ois voinu sanoa ihan suoraan että nyt ei enää. Sillon ois ollu selvä peli. Nyt ei olla kovin hyvis väleis ku jäi sit epäselvä tilanne :).

      Mutta myös miehet tosiaan takertuu ja on mullakin pari tyyppiä jotka aina välillä tekstailee/soittelee. Mutta se vaan että ei mun elämä siihen kaadu et joku takertuja tekstaa tai soittaa. Siinäpähän tekstaa eikä sille oo pakko vastata. Sit ku sille ei vastaa ni ajanmittaa tyypit kyllä kyllästyy ja keksii muuta tekemistä :).

      Samaan hengenvetoon voih ja ääh. Taas on semmonen muutaman yön juttu hommeli menossa. Parisen kertaa oon ollu siellä mut nyt pelottaa et kohta loppuu jo.. Vakipanoo ei helppo löytää :). Semmosta mistä itsekin tykkäisi.. Tekis mieli hajottaa kännykkä ettei tuu tekstanneeks sille jotain vammasta. Ei oo helppoo :).

      • kun olet tottunut.....

        jo noihin yhden tai kahden yön juttuihin. Eikö ala jo maistua paskalle?


      • SanteriKoltiainen

        Tiedätkö miksi ne sulle tekstailee? No yksinkertaisesti siksi että ne haluaa sulta pil... taas! Kun annat kerran niin helpolla. Ei ne halua seurustella helpon panon kans, en minäkään haluaisi. Jos ekana yönä nukutaan mutta ei panna, sitten voin alkaa tapaileen, mutta liian helppoja tyyppejä en elämääni kaipaa.

        Jos et halua että tekstailee, niin kerro suoraan että "sovitaanko niin että ei pidetä tämän jälkeen yhteyttä". Minä sanon muijille aina näin, ainoastaan yksi on ollut raivostumiseen asti häiriköimässä. Punaista luuria tullut painettua muutaman kerran. Selvittäkää asiat ennen sänkyynmenoa, jotta vältytte häiriköijiltä myöhemmin.


    • Tsemppiä

      Hyvä että löysin muitakin samaa asiaa kironneita. Tosin taidan olla jo niin vanha ämmä, että olen liian urautunut iki-ihanaan, helppoon ja yksinkertaiseen arkeen, ja yhden yön juttujen aiheuttama draama lähinnä puistattaa. Ensin olin itse takertuja, jonka jälkeen tuli mun vuoro väsyä kaiken maailman ripustautujiin. Nyt on hyvä.

      • hyihyi

        kulunut, niin kuin juopot


    • kokkoko123

      minä käytin työkikkaa aina kun akat oli tulemassa kylään ja ei huvittanut panna sitä jos oli parempaa juuri pannut tai tulossa, sit kun viikolla ei ollut mitään niin lämmittelin vähän ja kävin suuhoidossa vakkarin luona viikonloppuisin keskityin muihin. ja niitähän riitti, mälliä saa laskea varattuihin, naimisissa oleviin ja eronneisiin naisiin nin paljon kun vaan jaksaa istua kapakissa ja ryypätä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1788
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      844
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe